کد خبر 1473952
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
خروج قطار از ریل در آمریکا اینبار در ایالت آریزونا

یک مقام پلیس در ایالت آریزونا اعلام کرد که یک قطار باری حامل مواد خطرناک در غرب این ایالت از ریل خارج شده است.

به گزارش مشرق، آنیتا مورتنسن سخنگوی پلیس شهرستان موهاو در ایالت آریزونا عصر چهارشنبه به وقت محلی گفت که قطار در نزدیکی شهر تاپاک، نزدیک مرز ایالت با کالیفرنیا و نوادا از ریل خارج شد. وی هیچ اشاره‌ای به نشت مواد خطرناک از واگن واژگون شده نکرد.

او گفت که پلیس به هیئت ملی ایمنی حمل و نقل و شرکت راه آهن BNSF، دو نهادی که به گفته او مسئول رسیدگی هستند، اطلاع داده است.

به گفته سرویس ملی هواشناسی آمریکا، برای تاپاک تا اوایل عصر چهارشنبه هشدار گردباد صادر شده بود اما هنوز مشخص نیست که آب و هوای بد نقشی در این حادثه داشته است یا خیر.

در اوایل فوریه، یک قطار متعلق به شرکت نورفولک ساترن، حامل مواد شیمیایی سمی در شرق ایالت اوهایو از ریل خارج شد و موجب آتش سوزی گسترده‌ای شد که دود غلیظی در هوای روستای «فلسطین شرقی» پخش شد. این امر دستور تخلیه، بسته شدن مدارس و جاده ها در مورد ایمنی راه آهن را به دنبال داشت.

یکی دیگر از قطارهای نورفولک ساوترن در ۴ مارس (۱۳ اسفند) در اوهایو از ریل خارج شد. هیچ ماده خطرناکی در آن نبود، اما خروج از ریل نگرانی‌ها در مورد ایمنی ریل و عملکرد شرکت را بیشتر کرد.

روز سه شنبه، دادستان کل اوهایو یک شکایت فدرال علیه نورفولک ساترن تنظیم کرد و آن را متهم کرد که خروج از ریل در روستای فلسطین شرقی محصول سهل انگاری و بی احتیاطی این شرکت بوده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی افصحی IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    1 0
    زنجیره بی پایان خروج قطارهای آمریکایی از ریل ها ظاهرا ادامه دار بوده و در هر چند روز یک یا چندبار خروج از ریل اتفاق می افتد طی دوهفته اخیر نزدیک به ده مورد اتفاق افتاده است و سلبریتی ها و غرب گدایان همچنان برای رفتن به سرزمین شیاطین تن به هر ابتذالی می دهند یا مثل شهاب حسینی به نمایندگی از ناتو «روسیه را دولت متخاصم »اعلام می کند و یا مثل مالک روزی نامه شرق !!از تجدید روابط ایران اسلامی با عربستان، شوکه می شود به نیابت از نتانیاهو! درسرزمین شیاطین حتی خروج قطارها از ریل ها و تلفاتش «رومانتیک!»است فقط اگر در ایران یک اتفاق برای قطاری بیفتد فاجعه است! خدایا شر اصلاحات آمریکایی و سلبریتی فاسد را از این مملکت بکن و نیست فرما!
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    1 0
    هواداران امریکا در باره خروج سریالی ریل قطار نظری ندارند؟
    • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
      1 0
      نه نظری ندارند چون اینجور مواقع لال یشوند
    • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
      0 0
      لابد کار سربازان گمنام امام زمان بوده خخخ
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    1 1
    اینجا هم قطار پیشرفت رئیسی از ریل خارج شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس