احمد مروی

تولیت آستان قدس رضوی: دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های عمده‌ای که به برکت تأکیدات مقام معظم رهبری و شرایطی که پس از انقلاب در ایران ایجاد شده را باید به نسل جوان نشان داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام احمد مروی امروز (جمعه) در دیدار با جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی مشهد افزود: در ایام نزدیک به نوروز، مشهد برای استقبال از مقام معظم رهبری حال و هوایی معنوی، پر شور و با نشاط به خود می‌گیرد؛ شور و نشاط شهر برای استقبال از معظم له همواره از سوی گروه های خودجوش مردمی شکل گرفته که باید این جنبه مردمی همچنان نیز حفظ شود.

وی در ادامه اظهار کرد : در امتداد سفر رهبر معظم انقلاب به مشهد نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی باید به معرفی و تبیین مبانی و شناساندن هرچه بیشتر رهبری به جامعه به ویژه نسل جوان بپردازند.

حجت الاسلام مروی عنوان کرد: امروز جامعه مملو از جوان‌هایی شجاع، آگاه، آشنا به حقایق زمان و مسلط به مسائل است؛ اما در این میان جوانانی نیز وجود دارند که به جهت ندیدن دوران سیاه طاغوت قبل از انقلاب، ایام دفاع مقدس و ناآشنایی با امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری تحت تأثیر تبلیغات سوء و فضای غبار آلودی که دشمن ایجاد کرده قرار گرفته‌اند، آنها نیز فرزندان ما هستند و نباید از آن‌ها غافل باشیم.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه دشمنان ملت ایران در عرصه تهاجم فرهنگی با همه ابزارها و در همه ابعاد و عرصه‌ها وارد شده‌اند، به اهمیت جهاد تبیین برای روشنگری حقایق اشاره و بیان کرد: تبیین پیشرفت‌های کشور برای نسل جوان ضروری است.

وی گفت: نقش کلیدی و تعیین کننده رهبر معظم انقلاب به عنوان مهم‌ترین رکن در حفظ انسجام ملی، عبور به سلامت کشور از فتنه‌ها و بحران‌های خطرناک، تداوم امنیت، اقتدار و پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف، باعث شده بیشترین هجمه جبهه معارض و استکبار برای ضربه به کشور معطوف به رهبر معظم انقلاب باشد.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: اینکه رهبری معظم همواره کشور را از بحران‌های عظیم به سلامت عبور داده و اینگونه مقتدر در برابر قدرت‌های جهانی ایستاده و نقشه‌های شوم آنها برای منطقه را خنثی می‌کنند، حاصل زهد، عبادت، تقوا، اخلاص و توسل دائمی ایشان به ذات اقدس الهی است.

حجت الاسلام مروی افزود: رهبر معظم انقلاب حقیقتا یکی از مصادیق روایت مومن با نور خداوند می‌نگرد و حقایق را می‌بیند، هستند.

وی افزود: افتخارم این است که سال‌ها از نزدیک در خدمت رهبری معظم بودم، ایشان دیدارهای فراوانی با گروه‌های مختلف و متخصصان عرصه‌های گوناگون دارند، همواره ایشان در حال کار کردن هستند، گاهی از من سؤال می‌شود «رهبری در روز چندساعت کار می‌کنند؟» در پاسخ می‌گویم «این سؤال درست نیست، باید بپرسید رهبری در روز چند ساعت استراحت می‌کنند؟».

حجت الاسلام مروی گفت: رهبر معظم انقلاب بسیار نسبت به ساده زیستی پایبند هستند و در تمامی ابعاد زندگی خود، خانواده و اطرافیانشان بر ساده زیستی تاکید دارند، کسانی که از نزدیک با زندگی معظم له ارتباط دارند ساده زیستی ایشان را حتی در سطح پایین ترین اقشار جامعه تأیید می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تأکیدات اسلام بر حفظ وحدت، خاطرنشان کرد: وحدت یکی از مهمترین اصول و ارکانی است که نیروهای جبهه انقلاب اسلامی باید به آن توجه داشته باشند، یکپارچگی در سایه وحدت عقیده مهمترین موضوع است که جریان مؤمن انقلابی نسبت به آن اتفاق نظر دارند و دیگر اختلافات و موضوعات کوچک بوده و برای رضای الهی قابل گذشت است.

تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه شکست توطئه‌های دشمنان و توفیقات در سایه همدلی، همزبانی و وحدت حاصل می‌شود، گفت: مشهد به عنوان شهر امام رضا(ع) باید در جهاد تبیین، امیدآفرینی به نسل جوان و حفظ وحدت و اتحاد برای کشور الگو و نمونه باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس