کد خبر 1487678
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹

به گزارش مشرق، محمد صادق شهبازی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

برخی استقلال مسئله‌شان نیست و طرفدار سازشند

تحجر چنان خودش را بازتولید کرده که مهمترین معارض و رقیب انقلاب رگه‌های خود را به حتی به ذهن و قلب برخی دلبستگان به نظام و انقلاب کشانده. کسانی را میبینیم خود را یا دل‌بسته به انقلاب و نظام و اسلام میدانند اما با آرمانهای اصلی اسلام و انقلاب مخالفند. بعضا هم اظهار میکنند:

برخی استقلال مسئله‌شان نیست و طرفدار سازشند. برخی مخالف عدالت و عدالت‌خواهیند. برخی آزادی و مردم و جمهوریت را قبول ندارند. برخی با پیشرفت و رشد اقتصادی و علمی همراه نیستند. برخی مخالف وحدت اسلامیند و می‌خواهند هم انقلابی هم برائتی باشند. برخی با اجرای احکام فرهنگی شرع مخالفند.برخی میخواهند بین انقلاب و حجتیه جمع کنند، برخی آرمانهای انقلاب را قبول دارند نظام را قبول ندارند، برخی نظام را قبول دارند و انقلابیگری را تندروی می‌دانند، برخی دستاوردهای بشری را قبول ندارند و بدعت و توطئه میدانند، برخی میگویند برای اینکه اسلام بماند باید به رنگ دنیا درآییم و.

تازه اینها جز معارضان و رقبای انقلاب و براندازان و... هستند. البته درجات ایمان متفاوت است ولی در یک مکتب دو تفکر متضاد هم امکان‌پذیر نیست. نمیشود هم علوی بود هم بعضی جهت‌گیری‌های مخالف را پذیرفت و بین حق و باطل نیمساز درست کرد.

بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس