1

در ماجرای مسمومیت مدارس علاوه بر حضور روشن منافقین، عناصر ضدانقلاب صنفی و برخی احزاب برانداز مخملی، نقش فرقه ضاله بهاییت نیز در بهره‌برداری از این جنایت سازمان‌یافته روشن‌شده است.

سرویس سیاست مشرق- پس از شکست پروژه سازمان سیا در بازتولید اغتشاشات محله محور، خط آشوب‌سازی برای اثرگذاری روی دال امنیت به سمت خشونت سازمان‌یافته تغییر جهت داده است. اگر تا پیش‌ازاین مفهوم جریان آشوب به‌سوی تحرکات خیابانی با دامنه خاکستری بود، حالا اجرای عملیات‌های ادراکی مانند مسمومیت در مدارس باعث غلبه خشونت بر احساس اعتراض شده است.

البته این تغییر فاز هیبریدی اتفاقی نبوده است، مسلح شدن آشوبگران به سلاح گرم نشان داد که سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی کشورهای غربی از براندازی ناامید شده‌اند، از سویی فرسایشی شدن پروژه آشوب باعث ریزش وسیع در محتوای آن گردیده است، ازاین‌رو نیروی جنگ روانی آموزش‌دیده جای عامل توده‌ای را پرکرده تا نقاط خالی اغتشاش سیاه و به‌مرور میان گرگ‌های تنها (هسته‌های آلوده مسلح) و حرکت شورش شهری امتداد ایجاد شود.

چرا پس از اغتشاشات رمز آشوب عوض شد؟

در حال حاضر هدف سرویس‌های دشمن در خلق خشونت افسارگسیخته (که ماهیت و هدفی جز جنایت و ضریب دهی گسترده رسانه‌ای ندارد) هراسان کردن مردم و حفظ رینگ حفاظتی اغتشاشات است. خط مسمومیت دانش‌آموزان جنایتی حقیرانه است تا به خیال خود جناغ کانونی محل تنازع جمهوری اسلامی ایران با نظام سلطه را شکسته و اقتدار نظام را تضعیف کنند، به‌طور حتم اگر در شرایط فعلی اغتشاش احساس غلبه پیدا کند، محرک جریان آشوب خواهد بود!

واقعیت آن است که این روزها تولید فراخوان‌های سریالی از سوی گروهک‌های ضدانقلاب به یک شکست تمام‌عیار بدل شده است، بازتاب اجتماعی منفی تحرکات اپوزیسیون و نیز وابستگی شدید آن‌ها به کشورهای غربی و عربی باعث شد تا خط عملیاتی تغییر کند.

پروژه مسموم سازی را باید نورس‌ترین اقدام برای آنرمال سازی اجتماعی در ایران تفسیر کرده و در بخش خرابکاری‌های امنیتی طبقه‌بندی کرد. در این پروژه، سوژه خرابکاری به‌صورت محدود انتخاب گردیده اما با کوهی از دروغ‌ها و شایعات شبکه‌سازی شده است. انتخاب مدارس دخترانه نیز به‌صورت اتفاقی نبوده و با هدایت جنگ شناختی پیش رفته است.

واقعیت آن است که سرویس هدایت‌کننده ضدانقلاب در آسیب‌شناسی اغتشاشات به این نتیجه رسیده است که در طی ۱۰۰ روز جریان آشوب نتوانست به‌خوبی یارگیری کرده و عناصر خود در خیابان را پیدا کند، در نقاط محدودی هم که سیگنال‌های شبکه بالا آمد، تشکل یابی برای آن صورت نگرفت ازاین‌رو موج اغتشاشات در چند محله محدودشده و گیرایی لازم را نداشت.

طراحی سناریو جدید باهدف ایجاد مسمومیت در مدارس، نارضایتی صنفی در دانشجویان و بالابردن ضریب نگرانی در خانواده‌های آنها موبه‌مو همان خطی است که باعث می‌شود تشکل یابی نامتمرکز میان عناصر اجتماعی شکل بگیرد. جالب‌توجه آنکه گروهک تروریستی منافقین این عملیات پیچیده تروریستی را تحت عنوان کانون‌های شورشی در سال‌های اخیر تبلیغ کرده است.

نکته مهم آن است که سرویس‌های اطلاعاتی دشمن از این مدل به‌عنوان جذب آهنربایی با قطب‌های متضاد به سوی کانون براندازی یاد کرده‌اند.

نزدیک به ۶ ماه پس از آغاز پروژه آشوب‌سازی در خیابان حجاب، اتمسفر متراکم شده آن به‌صورت کامل تغییر کرده است. اگر تا پیش‌ازاین شبکه آشوب با سوءاستفاده از احساسات اعتراضی سعی داشت فضای هیجانی را به سمت خود منطبق کند، حالا پس از اجرای چند عملیات تروریستی در شهر چون شیراز، ایذه و اصفهان شخصیت آشوب به‌کل تغییر کرده است؛ این تحولات درونی حتی باعث شده است که رمز اغتشاشات نیز عوض شود.

فعالیت‌های باشگاه تروریستی چرچیل چگونه است؟

رصد تحرکات دشمن نشان می‌دهد که انتقال هسته‌های ترور از مناطقی، چون کردستان عراق به ایران افزایش‌یافته است. این گروه‌ها اغلب در پایگاه‌های نظامی گروهک تروریستی سنتکام و نیز مقر تروریستی رژیم موقت صهیونیستی آموزش‌دیده و به درون کشور هدایت‌شده‌اند. این گروهک‌ها در «کمیته مشترک خرابکاری» باهم هماهنگ می‌شوند، این کمیته تروریستی یک شاخه رسانه‌ای (جنگ روانی) در لندن و یک اتاق فرمان هدایت عملیاتی در شهر پاریس دارد، این کمیته خرابکاری روی عملیات‌های ایذایی و تروریستی در کنار جنگ روانی تأکید ویژه دارد.

کمیته مشترک خرابکاری مدتی قبل از فرمانده میدانی خود نیز رونمایی کرده است، پرویز ثابتی شکنجه‌گر سابق ساواک که در دوران ستم‌شاهی مسئولیت کمیته مشترک ساواک، شهربانی و ارتش را بر عهده داشت پس از سالها از خود رخ‌نمایی کرده تا ماهیت این اتاق عملیاتی ضد ایرانی را نشان داد، البته ثابتی تنها نمادی برای این کمیته خرابکاری محسوب شده و سازمان سیا و گروهک تروریستی موساد گردانندگان اصلی آن هستند.

پس از آغاز آشوب‌ها در شهریور ماه این کمیته به فعالیت‌های خود شدت بخشید، تشکیل گروه‌های خرابکاری (تحت عنوان خرابکاری شرافتمندانه) با جهت تخریب اموال عمومی و نیز آسیب رساندن به مردم ازجمله اقدامات این هسته‌های تروریستی بوده است.

سفیر انگلیس چگونه شبکه مسمومیت اجتماعی را هدایت می‌کند؟ / با اعضای باشگاه تروریستی چرچیل در تهران آشنا شوید! + تصاویر

سفیر انگلیس چگونه شبکه مسمومیت اجتماعی را هدایت می‌کند؟ / با اعضای باشگاه تروریستی چرچیل در تهران آشنا شوید! + تصاویر

این گروه نام خود را باشگاه چرچیل گذاشته است، باشگاه چرچیل یک روش انگلیسی است که در آن از دانش‌آموزان برای اجرای عملیات‌های مختلف تروریستی سود برده می‌شد. برخی کارشناسان سیاسی اعتقاددارند که حضور علنی سفیر انگلیس در پروژه مسمومیت دانش‌آموزان را باید روی همین خط تفسیر کرد.

سفیر انگلیس چگونه شبکه مسمومیت اجتماعی را هدایت می‌کند؟ / با اعضای باشگاه تروریستی چرچیل در تهران آشنا شوید! + تصاویر

بررسی روابط میان هسته‌های تروریستی نشان می‌دهد که اسپانسر مالی باشگاه چرچیل فرقه ضاله بهاییت بوده و بیت العدل بخشی از هزینه اصلی جنگ ادراکی- اجتماعی در ۶ ماه اخیر پرداخت کرده است. ورود شبکه بهاییت به اغتشاشات خیابانی سابقه‌ای بس طولانی دارد. در فتنه سال ۸۸ سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) از بیت‌العدل خواست به‌صورت رسمی و علنی در آشوب‌ها نقش بازی کند.

مهم‌ترین مأموریت این فرقه ضاله در عاشورای آن سال رقم خورد. بر اساس اسناد موجود یکی از اعضای این فرقه ضاله با دستور مستقیم بیت العدل قبل از عاشورای حسینی با پرواز مستقیم از بانکوک به تهران آمده و لیدری فرقه را برعهده‌گرفته بود؛ در آن زمان شبکه بهاییت تنها یکی از همکاران فتنه بود و نمی‌توانست خارج از چهارچوب بازی کند، اما ۱۰ سال پس‌ازآن وقایع و در فتنه بنزینی سال ۹۸ شبکه بهاییت خود را برای روز حادثه به‌روزرسانی و تجهیز کرد.

سفیر انگلیس چگونه شبکه مسمومیت اجتماعی را هدایت می‌کند؟ / با اعضای باشگاه تروریستی چرچیل در تهران آشنا شوید! + تصاویر

سفیر انگلیس چگونه شبکه مسمومیت اجتماعی را هدایت می‌کند؟ / با اعضای باشگاه تروریستی چرچیل در تهران آشنا شوید! + تصاویر

جمع‌بندی بیت‌العدل آن بود که فرقه اگر از مارپیچ اغتشاشات جا بماند، نمی‌تواند روی آن سوار شود. دریکی از نامه‌های محرمانه بیت العدل با عنوان «مسئله بهاییت چیست؟» آمده است که بهاییت تافته جدا بافته از اغتشاشات در ایران نبوده و باید هم‌سطح با سایر شبکه‌های موجود در ضدانقلاب خود را بالا بکشد. ازاین‌رو باید خطر کرد. این تحلیل بعدها در کنفرانس بهاییت مطرح و در نقشه راه ۲۵ ساله روی آن تأکید شده است. در این نقشه شوم فرقه ضاله جهان را به ۱۷ هزار نقطه تقسیم کرده و فرایند ورود بهاییان به هر نقطه (کلاسترها) توضیح داده‌شده بود. این کلاسترها بر اساس نماد رشد (میزان اقبال افراد به بهاییت) است. جالب‌توجه آنکه بیت العدل قول داده بود که امکانات و بودجه این مشارکت را در اختیار جامعه ضاله بهایی قرار خواهد داد!

سفیر انگلیس چگونه شبکه مسمومیت اجتماعی را هدایت می‌کند؟ / با اعضای باشگاه تروریستی چرچیل در تهران آشنا شوید! + تصاویر

سفیر انگلیس چگونه شبکه مسمومیت اجتماعی را هدایت می‌کند؟ / با اعضای باشگاه تروریستی چرچیل در تهران آشنا شوید! + تصاویر

باشگاه چرچیل در ایران با عنوان باشگاه شکاری نیز مشغول به فعالیت است، این نام برگرفته از نام محسن شکاری یکی از لیدرهای اصلی اغتشاشات است که با تشکیل هسته تروریستی در خیابان چاقوکشی می‌کرد.

جمشید شارمهد که از او به عنوان پدر اقدامات تروریستی در ایران یاد می‌شود در اعترافات خود نوشته است که از دستورات مهم سازمان سیا به گروهک تروریستی تندر آن بود که تا جای ممکن خرابکاری در داخل ایران انجام داده و در رسانه‌ها آن را به مسئولان دولت ایران نسبت دهد. اگر مدل عملیاتی تروریستی شارمهد و اتاق خرابکاری قرار دهیم به‌خوبی درخواهیم یافت که باشگاه شکاری در رفتار به گروهک تندر بسیار نزدیک است؛ هر دو گروه مرکز فرماندهی یکسانی در سازمان سیا داشته، روی بازه سنی جوان سرمایه‌گذاری انجام داده و میل به عمل نیابتی دارند!

سفیر انگلیس چگونه شبکه مسمومیت اجتماعی را هدایت می‌کند؟ / با اعضای باشگاه تروریستی چرچیل در تهران آشنا شوید! + تصاویر

بزرگ‌ترین جنگ شناختی جهان در طول تاریخ علیه ایران در چند ماه!

مروری بر تحرکات موجود پس از اجرای پروژه امنیتی مسمومیت دانش‌آموزان نشان می‌دهد که سرویس اطلاعاتی دشمن و شبکه مادر خرابکاری از خط تشویش اجتماعی به‌منظور تست کردن شبکه بازیابی اغتشاشات استفاده کرده است. نکته جالب‌توجه در این ماجرا همکاری قابل‌تأمل گروهک غیرقانونی کانون صنفی معلمان به‌عنوان فاکتور تحریک در این حوادث است. جریان معارض داخلی با پرچم‌داری یک حزب اصلاح‌طلب تندرو، تعدادی گروهک ضدانقلاب و جبهه خارجی با هدایت منافقین، التهاب آفرینی رسانه‌ای را به بهانه مسمومیت‌ها در مدارس تشدید کرده‌اند.

اوایل بهار امسال وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای تفصیلی اعلام کرد که دو تبعه فرانسوی را سر یک قرار با لیدرهای اغتشاشات صنفی در تهران دستگیر کرده است. بعدها مشخص شد که سیسیل کوهلر و همسرش ژاک پاری با پوشش توریست به ایران سفرکرده‌اند تا آخرین‌مدل از نافرمانی مدنی را برای سرگروه‌های اغتشاش به‌روزرسانی کنند. در جلسه میان افسران اطلاعاتی فرانسوی با سرپل‌های داخلی توصیه‌شده بود که هسته‌های سخت اغتشاشات باید اجتماعی شده و به سمت خیابان تمایل پیدا کند. کوهلر رو به حاضران گفته بود که هسته سلولی شورش را باید در مراکز اجتماعی مانند مدارس، کافه‌ها و مراکز بازی‌های رایانه‌ای مستقر کرد.

سفیر انگلیس چگونه شبکه مسمومیت اجتماعی را هدایت می‌کند؟ / با اعضای باشگاه تروریستی چرچیل در تهران آشنا شوید! + تصاویر

علاوه بر حضور روشن منافقین، عناصر ضدانقلاب صنفی (معروف به چپ‌های آمریکایی) و برخی احزاب برانداز مخملی، نقش فرقه ضاله بهاییت نیز در تدارکات این جنایت سازمان‌یافته روشن‌شده است. در شرایط موجود برای دفاع از ایران باید مماشات را کنار گذاشته و در فصل شکار کفتارها هسته‌های آشوب را تار و مار کرد. تفاوت بارز غائله کنونی با فتنه‌هایی، چون حوادث سال ۹۶ یا فتنه بنزینی سال ۹۸ آن است که دشمن با اقدامات ضربتی کارت آخر را همین ابتدا رو کرده است، هدف آن است که با تلفات‌گیری سرمایه اجتماعی کشور را تبدیل به سپر انسانی کند.

در نگاه راهبردی دشمن حوادثی چون مسمومیت دانش‌آموزان باعث خود مشغولی داخلی شده و قدرت راهبردی جمهوری اسلامی ایران را کاهش خواهد داد. البته جمهوری اسلامی ایران نیز به‌خوبی دست رقیب را خوانده است، ازاین‌رو به‌جای مشغول شدن به شاخ و برگ‌های اضافی این بار به‌صورت مستقیم ضربه به ریشه را علامت‌گذاری کرده است، این روزها استفاده از کلیدواژه‌هایی چون کودک کشی با درخواست‌هایی ویژه چون رفراندوم با نظارت بین‌المللی از سوی امام‌جمعه مسجد مکی هم‌افزایی خاص دارد! البته بازگشت به تکنیک‌های خرابکاری در دهه شصت توسط دشمن مؤید آن جمله ایمانی رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای است که خدای دهه شصت، خدای امسال هم هست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 124
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    118 6
    انگلیس را در قضیه علیرضا اکبری جاسوس خوب شناختیم که چه مار هفت خط خوش خط و خالی است. قابل توجه حامیان و عاشقان انگلیس غربگرایان.خدا رسواش کرد در این قضیه هم. لعنت خدا بر دولتمردانش تا ابد. ان شالله بزودی شاهد بستن سفارت خبیثش در ایران هستیم
    • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      25 7
      بعداز اینهمه خباثت چرا به انگلیس اعلان جنگ نمیکنید؟
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      6 4
      چرا فیلم هر گونه خطای کوچک و بزرگ حتی در دورترین نقاط ایران سریعا از شبکه های بن سلمان و ملکه سر در میاورد تا مغز های فندقی وایتکسی الکلی غربگرایان را بشورد اما در این مورد با این حجم زیاد کدخداپرستان نتوانستند تصویری از عامل مسمومیت که یک ایراندوست انقلابی باشد نشان دهند
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      14 2
      سفارت های فرانسه انگلیس و آلمان بیشتر برای توسعه خرابکاری در ایران هستند تا روابط اقتصادی و سیاسی اینها که مثل آمریکا قدرت پولی و سیاسی نیستند سفارت های این ها رو ببندید
    • جواد IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      0 1
      تا بیماری تشخیص داده نشه علاج ها خود باعث بدتر شدن بیمار میشه
    • بختیاری IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      7 3
      چـــنــگــیــزخـــان مغول وحشی آسوده بخواب اصلاح طلبان کاسه لیس ملکه انگل یس بیدارند.
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      7 1
      مهدي حاجتي واقعاً عضو شوراي شهر بوده ؟؟؟!!! اينكه از منافقين منافق تره ... پست فطرت مزدور
    • FR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      1 2
      فهمیدم کار انگلیسی هاست
  • IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    98 6
    ان شالله سفارت کثیف و خبیثش را در ایران ببندید.
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      2 0
      انجام مسمویتها که یه بچه دو ساله هم میدونه
  • IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    9 18
    تو رو خدا اینقدر ننویسید
  • US ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    36 7
    اطلاع موثق حاصل شده كه محل تجمع گروه ضاله بهائى ها و صهيونيست ها و گروه پرويز ثابتى در لوس آنجلس شركت كتاب بمديرى بيژن خليلى بهائى صهيونيست ميباشد. تمام تصميمات ضد بشرى بر عليه مردم مسلمان ايران در همان محل اتخاذ ميشود .ايرانيان مسلمان لوس آنجلس حتما بايد رابطه خريد و فروش با اين محل جرثومه فساد قطع كنند.
  • US ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    25 5
    اطلاع موثق حاصل شده كه محل تجمع گروه ضاله بهائى ها و صهيونيست ها و گروه پرويز ثابتى در لوس آنجلس شركت كتاب بمديرى بيژن خليلى بهائى صهيونيست ميباشد. تمام تصميمات ضد بشرى بر عليه مردم مسلمان ايران در همان محل اتخاذ ميشود .ايرانيان مسلمان لوس آنجلس حتما بايد رابطه خريد و فروش با اين محل جرثومه فساد قطع كنند.
  • IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    65 6
    شورشهای 78 و 88 و 96 و 98 هم همین انگلیس اموزش و هدایت را مثل امروز انجام میداد
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      4 2
      ۱۴۰۱ را یادت رفت
    • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      2 2
      و ایضا شورش سالهای دیگر
  • CA ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    12 0
    در حالیکه سیل اخبار مربوط به مسمومیت در مدارس دخترانه در کشور جریان دارد، ناگهان خبرگزاری تسنیم با انتشار عکسی اعلام کرد افرادی که قصد آتش زدن یک مدرسه‌ را داشتند دستگیر شدند.
    • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      0 2
      خب خوبه دیگه
    • US ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      0 4
      ما بهاییان توی خاین رو از کانادا بیرون خواهیم کرد
  • IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    8 11
    از جورج سولوس دستور میگیره خودم دیدم
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    41 4
    این 2 جاسوس فتنه گر فرانسوی ( سیسیل کوهلر و همسرش ژاک پاری) را به 30 سال زندان محکوم کنید. شرط آزادی شون تحویل "مریم مزدور" و آزادی همه ایرانی های زندانی در اروپا و پرداخت پول های بلوکه شده ایران در اروپا باشه وگرنه اینقدر تو زندان بمونن تا موهاشون سفید بشه.
    • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      3 2
      آفرین به این فکر -- درسته
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    5 8
    خاک بر سر
  • US ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    29 73
    با شعور ملتدو دنیا بازی نکنید!کار خودتان هست.نه سفیر انگلیس و فرانسه و اسرائیل!
    • CA ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      14 9
      کار شما الدنگهای کمپ نشینه پادوهای انگلیس و آمریکا
    • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      16 3
      اینقدر انگلیس و فرانسه را تایید نکن چیزی بهت نمی رسه بدبخت
    • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      14 3
      کار باباته -- خودت هم میدونی !
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      8 13
      خب بذار بگویند. کی اهمیت میده. مردم به این حرفها عادت کردند. اربابشون پوتین هم سال 2005 تا 2007 با گاز به مردمش حمله کرد.
    • ایمان IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      7 4
      تو دیگه خیلی پرتی
    • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      2 1
      ۷:۴۶ شرافتا مغز پاتریک و پلانکتون در کارتون باب اسفنجی از تو بیشتر بود
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      1 0
      نفوذی ها
  • US ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    2 14
    این کار اگر کار انگلیسی ها باشد
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    7 12
    صداسیما و روبیکت کسی گوش نمیده. تنها جایی که دولت چگو نبیین کننده های دیگر میتونستند حرفش رو‌بگذارن و مردم اونجا رو نگاه می کردند اینستاگرام بود که مسدود شد. حالا شبکه‌های ماهواره‌یکطرفه پمپاژِ حرف‌میکنند.
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    5 15
    صداسیما و روبیکا رو کسی گوش نمیده. تنها جایی که دولت و تبیین کننده های دیگر میتونستند حرفشون رو‌بگذارن و مردم اونجا رو نگاه می کردند اینستاگرام بود که مسدود شد. حالا شبکه‌های ماهواره‌یکطرفه پمپاژِ حرف‌میکنند.
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    6 13
    صداسیما و روبیکا رو کسی گوش نمیده. تنها جایی که دولت و تبیین کننده های دیگر میتونستند حرفشون رو‌بگذارن و مردم اونجا رو نگاه می کردند اینستاگرام و یوتیوب بود که مسدود شد. حالا شبکه‌های ماهواره‌یکطرفه پمپاژِ حرف‌میکنند.
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    50 7
    اگر با قاطعیت چهار نفر رو در ملا عام اعدام میکردید کار به این جا نمی رسید جناب قوه غذاییه
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      5 3
      در مقابل مردم خشن و دروغ گویی و ناکار امدی دولت ها کار به اینجا کشیده شد
  • یاران امام IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    6 4
    به حول قوه الهی این پروژه مسمومیت مدارس که به دل پدر و مادر دلهره بیندازند لو رفت. بدبختهای نکبت روزگار مزودوران انگلیس جبره خواران آمریکا بدانید که جمهوری اسلامی تا ابد تا انقلاب مهدی الزمان(عج) پابرجاست. ولی خوار ترین مردم شما هستید برعلیه ملت خویش هر ترفندی هر شوم شیطانی ازدستتان برآمد انجام دادید. احزاب و یا جریانی که برعلیه ملت وکشور خویش براندازی کنند جایگاهش در آن کشور سرویسهای بهداشتی هست. ملت ایران آگاهتر وسیاسی تر از شماست. ما با تکیه به ولایت فقیه و ائمه اطهار(ع) این انقلاب را به انقلاب جهانی صاحب الزمان وصل خواهیم کرد. بدبخت های نان روز خورها نوکران بیگانه بدانید که هر ترفندی که با شیطان بزرگ انگلیس و آمریکا و صهیونیستهای کافر و سعودیهای منحرف از دین انجام می دهید ما دو روز از شما آگاه تر و هوشیار تر هستیم. به اندازه أانش آموزش ابتدایی ایران سیاست ندارید. ما پیرو رهبر عزیز مان که الحق نائب برحق امام زمان هست تا قیامت هیچ غلطی نخواهید کرد با ارباب شیطانی تان. ما در مکتب شهادت بزرگ شدیم از مرگ هراسی نداریم. ما در مکتب سیدالشهدا پرورش یافته هستیم. شهادت سعادت ابدی ماست . تا خون در رگ ماست خامنه ای رهبر ماست.
    • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      4 4
      این داستانی که تعریف کردید رو باید توی بالیوود ازش فیلم بسازن. انصافا حق نویسنده این داستان علمی تخیلی خورده شده
    • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      1 2
      خشم آمد جواب قشنگی بهت داد کمی هم خندیدیم تو عصر قابیل و هابیل سیر می‌کنی ولی بدون دین مبین اسلام با دین متحجران پیش نرو
  • US ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    18 3
    بهایی ها بد جوری پررو شدند
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    6 2
    اینکه ما همیشه تدافعی عمل میکنیم احمقانه است.بهترین کار بردن بازی به زمین دشمنان است.چرا ما اینقدر منفعل هستیم،،؟
  • یزدان IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    3 1
    شدین چوب دو سر سوز
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    7 2
    هر چه سریعتر باید سفارت انگلیس تعطیل بشه تا بیشتر ازین مردم و مملکت بیچاره نشدن
  • ساس IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 1
    انتقال اثر سریع و همانندسازی این جریانها و اتفاقات برای مراکز بهایی و ماسونی از ساختمانها مراکز خرید مراکز سرمایه گذاری و تردد در جزایر در هند در ابوظبی در استامبول در حیفا در پاریس هلسینکی آمستردام تبریز باکو ریاض لندن اسکاتلند و نیوجرسی بوستون اتاوا ونکوور لوکزامبورک پراگ لیسبون و پاتاگونیا بوینس آیرس نیوزلند جزایر آدام مارشال و حوزه کاراییب و جزایر شخصی
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 0
    بدنیست ولی چرا روی90درصدنبستید
  • CA ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    8 5
    این نتیجه سالها مماشات با دشمنان قسم​خورده ایران و انقلاب است. جمهوری اسلامی هدایت آنها را میخواهد ولی آنها نابودی ایران را میخواهند.
    • US ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      3 3
      کار شما ها هست
  • امید IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    10 2
    هرجا فتنه و آشوب است در پشت پرده نام کثیف جزیره انگلیس است.
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    5 9
    مهسا امینی هم کار خودشون بود کلا کرم دارن
  • SE ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    5 3
    اینکه مبینیم متاسفانه مسئولان کشور گاها حرف هایی میزنند که از لحاظ منطق سیاسی و واقعیات ژئوپلتیک عاقلانه به نظر نمیاد و سبب استهزا رسانه ای میشه ، دلیل اصلی اش همین مهملاتی هست که امثال شماها در قالب تحلیل و بصورت بولتن تا لایه های بالا میرسونید. شماها میدونید دقیقا دارید چی کار میکنید ولی منافع ملی کشور پای سیاست های قبیله ای امثال شماها ذبح میشه ! حساب کتاب تون انشاالله با خود خدا
    • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      1 1
      احسنت خدا رحمت کند اموات شما را جواب خردمندانه قاطع و مستند دادی
  • ارش DE ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    7 3
    مهسا امینی سردسته اونا که جاسوس انگلیس و همچنین روابط با سفیر انگلیس داشت
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 1
    به امید پیروزی
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    6 0
    چرا بامدرک،مستندات وسریع آمر وعاملان جنایات شیمیایی مدارس را دستگیر وشفاف سازی نمیکنید!
  • پرهام IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 1
    دشمنان ایران به مدارس ما هم رحم نمکنید درست کارمیکنیم که میخوان مختل کنن کشور رو ما از مماشات سستی قوه قضاییه و امنیتی ها خسته شدیم ازین مقاله ها هم خسته شدیم کاری بکنید
  • علی IE ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    3 2
    وقتی مردم نا امیدشان کردند بطور اقتصادی به مردم حمله کردند، وقتی دانشمندان نا امیدشان کردند شروع به ترور دانشمندان کردند، وقتی دانش آموزان نا امیدشان کردند شروع به حمله شیمیایی به دانش آموزان کردند، این ابله ها علیه مقاوم ترین مردم دنیا شلاق برداشته اند که مثل حیوان ملت ایران را رام کنند و شرطی کنند، جواب این کار حمله شدید به رژیم صهیونیستی و خروج از ان پی تی و نزدیک شدن تا جای ممکن به تسلیحات هسته ای نیست؟ مسوولین درباره این خانه عنکبوت محافظه کاری نکنند ... با حداکثر قوا اعلام آمادگی برای شروع عملیات آزادی فلسطین کنند و به شرارتها پاسخ محکم بدهند ... مَثَلُ الَّذِينَ اتَّخَذُوا مِنْ دُونِ اللَّهِ أَوْلِيَاءَ كَمَثَلِ الْعَنْكَبُوتِ اتَّخَذَتْ بَيْتًا ۖ وَإِنَّ أَوْهَنَ الْبُيُوتِ لَبَيْتُ الْعَنْكَبُوتِ ۖ لَوْ كَانُوا يَعْلَمُونَ مثل حال آنان که خدا را فراموش کرده و غیر خدا را به سرپرستی برگرفتند (در سستی و بی‌بنیادی) حکایت خانه‌ای است که عنکبوت بنیاد کند و اگر بدانند سست‌ترین بنا خانه عنکبوت است. عنکبوت - 41
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    7 5
    چرا بامدرک،مستندات وسریع آمر وعاملان جنایات شیمیایی مدارس را دستگیر وشفاف سازی نمیکنید!؟1- چرا میترسید اعلام کنید؟-2- چرا هیچ کاری نمیکنید؟3-اگرکار منافقان،فرقان،طالبان وداعش داخل وخارج... هست چراتاحالا هیچکس مسئولیتش را بعهده نگرفته؟4-اگرنمیتوانید کاری کنید ومیترسیدچرا به مردم نمیگوئید راهپیمایی غیرساندیسی وخودجوش کنند!؟
    • DE ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      6 4
      متن را دوباره بخوان : باشگاه چرچیل یک روش انگلیسی است که در آن از دانش‌آموزان برای اجرای عملیات‌های مختلف تروریستی سود برده می‌شد.
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      2 2
      حرص نزن خاله پیرزن آلبانیایی
  • مردم بی کس IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    9 1
    خسته نشدید مسمومیت دانش اموزان کار دشمن دلار کار دشمن کشتار مردم تو خیابان کار دشمن و... اگر دشمن اینهم تسلط داره پس ما توی کشور دشمن زندگی می کنیم و شما هیچ کاره هستید
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 1
    توروخدا این همه جوان موبایل به دست داریم از اینها 90 درصدشون پای کارن. استخدامشون کنید واحد سایبری تشکیل بدید. آموزششون بدید. نگذارید جذب دشمن بشن. کافی کارشون و درآمدشون برقرار بشه. هویت ایرانی اسلامیشون که روشن بشه جانشون را هم فدا می کنند.
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    4 0
    مسمومیت مدارس یا کار داعش هست یا موجوداتی پست تر از داعش
    • مهدی یار IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      0 0
      موجوداتی پست تر از داعش رو به شدت موافقم :)
  • US ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    2 1
    بیژن خلیلی یکی از فاسدترین افراد بهایی است.
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    11 4
    منتظر بستن سفارت انگلیس و فرانسه (حامی علنی مریم رجوی و مجاهدین و ) هستیم
  • ایمان IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    5 10
    لعنت بر مهسا امینی و جنبشش و طرفداراش
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      9 6
      لعنت بر خودت و هفت جد آبادت
    • IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      1 0
      این جنبش نون دونیه تازه اس
  • ایمان IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    4 8
    لعنت بر مهسا امینی و جنبشش و طرفداراش
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    5 1
    چرا علی رغم همه این عداوتهای مستقیم و آشکار این سفارتخانه تعطیل نمیشود؟!!!!!!
  • ایمان IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 3
    کل بهایی های ایران رو یا از ایران اخراج کنید یا اعدام اینا یه ماه بهشون وقت بدید برن اگه نرفتن اعدام
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    3 2
    اینا تو تهران چه غلطی می کنند؟!؟!!!!!!؟؟؟؟
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    2 1
    چرا مقابله به مثل نمیکنید؟چرا با حمایت از گروههای تجزیه طلب و ناسیونالیستهای افراطی و مدافعان حقوق بشری و ناراضیان مدنی و فرقه های مذهبی افراطی در عنگلیس المان فرانسه اسپانیا و امریکا و همچنین در عرعرستان و اسقاطیل و کانادا و استرالیا انها را به استیصال نمیکشونیم؟ما باید به جای اینکه بذاریم این عنگلیسی بیشرف مسخره مون کنه باید بهشون یک تو دهنی بزنیم.
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    3 3
    خودتون رو هم که بکشید کاری ازپیش نمی برید
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    7 0
    الان کار کیه؟ به جای این حرفها برید دستگیرشون کنید
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    9 2
    این کثافت کاری به قران مجید کار خودتون است برای گرفتن انتقام از دختران این مرز و بوم
  • علی IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    2 4
    این سفارت کفتار پیر شده لانه جاسوسی دوم تا بیشتر از این خسارت به ملت و مملکت نزده تعطیلش کنید اگر بفکر مملکت هستید تا بستگان خود در انجا
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    6 3
    ربطی به خارج نداره
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    6 2
    یه سوال دارم چرا الان نمیگین عامل مسمومیت ها باید اعدام بشن؟
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      1 1
      بازپخش پاورقی دیشب را ساعت 20 دقیقه به دو بعدازظر نگاه کن میبینی که گفته
    • ح IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      3 0
      طبق ماده 285 قانون مجازات انتشار سم و مواد مسمومیت زا در جرم فساد فی الارض و حکم اعدام درآمده!!
  • هموطن IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    2 1
    همیشه دست بیگانگان و دشمن خارجی هست
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 1
    ایول، کار کار انگیلیساس، هنوز سوار آمریکاس:)
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    6 0
    از مسمومیت مدارس و بچه های طفل معصوم هم بنویسید = شاید بچه های خودتون هم کشته بشن
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    3 2
    تازمانی که سفارت سه کشور ماسونی وشیطان طلب انگلیس و آلمان و فرانسه درایران تعطیل و کارمندان جاسوس آن ازکشور اخراج نشن .همین گرفتاریهای گونا گون ادامه خواهد داشت
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    4 1
    اپوزیسون در به در و مزدور همه زورشون رو دارن می زنن، خخخخ ، الحق که کثیف ترین و احمق ترین موجودات روی زمین هستن
  • آجورلو IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    3 1
    متأسفانه با فتنه‌ها و عوامل بر هم‌زننده امنیت قاطعانه برخورد نمی‌کنیم، .
  • DE ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    2 1
    دیدگاه ملت نسبت به مملکت را به سنگر تغییر دهیم.
  • بنام ایرانی IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    7 2
    هی آسمون ریسمون ببافین بدبختها همه میدونن کار کیه این تحلیلهای صدمن یه غاز به درد مغز فندقی های مشرقی میخوره
  • فرشید IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    6 0
    این کار به دست کسانی انجام میگیره
  • سینا IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    2 2
    این احمقا یه قسمت اصلی کار رو در نظر نمیگیرن که همه معادلات به اون بستگی داره و اون خداست...
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    6 1
    چیکار کردین که هر اتفاقی میوفته میوفته میگن کار خودشونه؟این بدبینی اتفاقی هست واقعا؟
  • FR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    10 0
    جالبه بعضی پست های مسمویت دو سه روزه کامنت نداره بعضی هم هنوز چند دقیقه نیست منتشر شده شصت تا کامنت داره :))))))))
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    7 2
    تا کی میخواین این مشکلات گردن خارجی ها بندازین.
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    07:55 خیل عالی اومدی دمت گرم.
  • علی افصحی IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    3 3
    امام خامنه‌ای برای انقلابیون خط نشان داده اند که «طرف حساب ملت ما استکبار است»واین خط حواس ملت را جمع کرده وهیچ حادثه ای هرچندبزرگ، نتوانسته و نمی تواند آن را تحت الشعاع قراردهد.هراتفاق ناگوارسلسه جنبانش استکبار به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا ست وانگلیس خبیث نوچه حقیراو!ماهیت استکبارتوطئه و طراحی خباثت است قرآن در سوره طارق آیه پانزده و شانزده می فرماید«انهم یکیدون کیدا جبهه استکباردرپی نقشه های ویرانگر و اجرای آن است. ولی مومنین هم بایدآماده خنثی کردن آن همه باشند چرا که الله نیزکارش همین است «واکید کیدا»ما هم طرح و نقشه های گران قیمت استکبار را به هم می ریزیم.مسمومیت مدارس دخترانه برای هر کشوری مصیبت است اما برای میهن اسلامی ما یک فرصت بی نظیر است چرا که انقلابیون ولایی با این حرکت خبیثانه دریافتند استکبار حد و مرزی درخباثت نمی شناسد پس بایدآمادگی های فوق العاده ایجاد کرد و می شود.ملت ولایی ما از این حمله شیمیایی استکبار به مدارس دخترانه،به شرایطی پیچیده تر ازآن اندیشیده و فرض بر این می گیرد که روزگاری ممکن است استکبار با عامل شیمیایی کشنده وارد کارزار شود همان عاملی که یکی از مراکز آن در اوکراین بوده که هانتر بایدن سرمایه گذارش هست! استکبار البته با به کارگیری «باشگاه چرچیل، باشگاه شکاری،کانون های شورشی، محافل بهایی، عناصر ضربه دیده از انقلاب و اراذل و اوباش و...کلا ضد انقلاب برنامه خود را عملیاتی می کند و چون با مهره سفید بازی می کند طبیعی است که حرکت اول را او انجام دهد و با حرکت استکبار،نوچه ها و کارگزاران حقیرش که ضد انقلابند دوق زده می شوند. شبه رسانه های مزدور فارسی زبان ردیف می شوند سلبریتی های فاسدی چون رضا کیانیان به میدان می آیند و به نهادهای امنیتی نظام اسلامی زبان به شماتت گشوده و سلطنت طلب و اصلاحات آمریکایی و..دوق وتوهم جایگزینی کرده و شروع به معازله با استکبار می کنند این خط دائمی استکبار است که از فتنه بسیط به مرحله فتنه ترکیبی رسیده است.اما شطرنج را ایرانیان اختراع کرده اند و یک شطرنج باز حرفه ای تا شده با مهره سفید بازی نمی کند تا با خلاقیت بیشتری رقیب را مات کند ایران اسلامی تحت ولایت ولی فقیه خردمند امام خامنه‌ای همواره خردمندانه تهاجم استکبار را در هم کوبیده و این خباثت را نیز به میمنت نیمه شعبان روز سربازان گمنام امام زمان نابود خواهند ساخت.
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    4 0
    چرا با این همه نفرات اطلاعاتی و امنیتی هنوز نتوانسته اند عاملین این کار را شناسایی کنید ؟
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    2 0
    چرا با این همه نفرات اطلاعاتی و امنیتی هنوز نتوانسته اند عاملین این کار را شناسایی کنید ؟
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    2 0
    چرا با این همه نفرات اطلاعاتی و امنیتی هنوز نتوانسته اند عاملین این کار را شناسایی کنید ؟
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    2 0
    چرا با این همه نفرات اطلاعاتی و امنیتی هنوز نتوانسته اند عاملین این کار را شناسایی کنید ؟
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    2 0
    چرا با این همه نفرات اطلاعاتی و امنیتی هنوز نتوانسته اند عاملین این کار را شناسایی کنید ؟
  • م ل اراکی آلمان IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    4 2
    اکثر این کسانیکه امروز در خارج از کشور به شغل وطنروشی مشغول هستند تربیت شده مکتب اصلاحات محمد خاتمی هستند. اکبر گنجی، مصی علینژاد، مهدی حاجتی و صدها احمق دیگه که توسط مارمولکهای اصلاح طلب آموزش دیدند به خارج از کشور فرستاده شدند تا کار انقلاب اسلامی را تمام کنند و دوباره غرب را در ایران حاکم کنند. اصلاح طلبان در اصل بازوی داخلی منافقین برای ایجاد آشوب در کشور هستند.
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    4 0
    یک موضوع بسیار عجیب اینه که هر زمان تمام ملت بر سر یک موضوع هم نظر می شوند(گرانی و تورم)، همچین اتفاقاتی پیش میاد
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    2 4
    این مسمومیتها کاره اسرائیل کودک کش و منگلیس خبیثه به طفلهای معصوم رحم نمیکنن اینا..‌
    • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      1 0
      پس چرا میگین هیچ غلطی نمیکنه دشمن؟
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    2 2
    تا وقتی سفارت داره همینه سفارت انگلیس رو تعطیل کنید
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 1
    اوضاع درست شود
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 2
    این کار اسرائیل یا انگلیس یا عربستان یا امریکا یا فرانسه یا....
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 1
    این کار اسرائیل یا انگلیس یا عربستان یا امریکا یا فرانسه یا....
  • سیم خادار IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    3 1
    بابا مومن از یک سوراخ دو بار نیش نمیخوره چرا باید شاهد این گونه نقشه ها باشیم وهمه بدانیم از کجا ضربه میخوریم بازهم کاری نکنیم والله انانهایی که مسئول هستن نزد خدا وامام زمان باید پاسخگو باشند
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      1 0
      مدیران کشور الحق شما روی بی عرضگی را سفید کرده اید اگر عرضه داشتید در سفارتخانه‌های اروپایی را می بستید تا این قدر از این سه کشور اروپایی یعنی انگلیس و فرانسه و آلمان سیلی نخورید جرات دارید در سفارت خانه های آنها را ببندید برای همیشه
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 1
    همین انگلیس بود که حکومت اسلامی در ایران براه انداخت
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    3 0
    مرگ بر انگلیس مرک بر انگلیس مرگ بر انگلیس مرگ بر انگلیس
  • مسعود IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    2 1
    سفارت و لانه جاسوسی استعمارگران را یا تعطیل کنید یا مانند پادگان نظامی اداره کنید یا به کویر لوت منتقل کنید
  • مسعود IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    2 1
    زمین‌های اشغالی انگلیس در تهران را برای هموطنان تهرانی آزاد کنید مردم ما احتیاج به مسکن و فضای سبز دارندهوای تهران را این لانه کثیف جاسوسی انگلیسی به شدت کثیف میکند...تا کی مماشات
  • ساسان IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    0 0
    مدتی است تردد ماشین های پلاک 61 مربوط به استان کردستان در تهران زیاد شده است
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    0 0
    اول کارخود انگلیس روباه پیر است دوم اینها همه شیطنتهای وکارخود دختر های دانش آموز هست چون زمان امتحان وکار عید هست برای اینکه هم کار نکن وهم امتحان ندهند از این گونه بازی ها از خودشان در می آورند وگرنه چند شب پیش اجاق گاز ما ازساعت 10شب تا ساعت شش صبح شعله اش خاموش شده بود وقتی ساعت شش برای نماز من پدرم بیدار شدیم تازه اونم من بوش فهمیدم ولی هیچ اتفاقی گاز گرفتگی برایمان پبش نیامد نه حالت خفگی تنگی نفس تهوع هیجی تاز نماز خوندیم خوابیدیم حتی دروپنجره های اتاق برای رفتن بوی گاز باز نکردیم خوابیدیم
    • رهام IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      0 1
      شما بدنتون فرق داره .این چرندیات جای دیگه بگو /یعنی همه دخترا دروغ میگن .پس گواهی پزشک و ازمایشات چی .
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    2 0
    شک نکنید این قبیل کارها قطعا یا کار انگلیس خبیث است یا سفارش آنهاست شک نکنید.
  • سعید سیف IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    1 0
    سلام وارادت خدا قوت برادران گل مسیر کاملا شفافه , این قضیه با راهبری cia و با دست اکراین انجام شده و nato صحنه گردانی و مدیریت میدان میکنه , کار سختی داریم اما باید از توانمندی بسیج برای مدیریت مدارس و کنترل گیتها و محله به محله استفاده کرد . کاملا شفاف بود که هدف از ازمایشگاههای اکراین چی بوده
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    2 0
    سفارت انگلیس لانه جاسوسی دوم است وباید تعطیل شود
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    0 0
    سفارت انگلیس لانه جاسوسی دوم است وباید تعطیل شود
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    2 0
    درشگفتم از دوام وادامه دوستی با کشور خبیثی چون انگلیس باان سابقه سیاه واینهمه توطعه برضد نظام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس