کد خبر 1452229
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸
1

در محافل ضد انقلاب علاوه بر اختلاف میان اعضای فرقه منافقین و گروهک سلطنت‌طلبان یک سوال مهم نیز پدید آمده است که چه کسی توییت کریسمسی را برای چند سلبریتی فراری نوشته است؟

سرویس سیاست مشرق-  نخستین دقایق سال ۲۰۲۳ برای ایرانیان با یک سیرک سایبری همراه بود؛ پیام مشترک ۶ چهره خارج‌نشین که به بهانه سال جدید میلادی منتشر شد حامل پیامی مستقیم برای معرفی رهبران و سمبل‌های آشوب‌های چند ماه گذشته بود.

ترکیب این رهبران اما بیش از همه عمق ابتذال عمل سیاسی را برای افرادی که رویای براندازی را در سر می‌پرورانند عیان کرد. فرزند شاه مخلوع و فراری، علی کریمی فوتبالیست، حامد اسماعیلیون، مصی علی‌نژاد و ۲ بازیگر زن (گلشیفته فراهانی و نازنین بنیادی) با رونمایی از این ائتلاف مجازی خود را به عنوان رهبران براندازی معرفی کردند.


سیرک براندازی خارج‌نشینان در شرایطی با یک توئیت مشترک آغاز به کار کرد که تمام فراخوان‌های ضدانقلاب در یک ماه گذشته به صحنه شکست و رسوایی‌شان تبدیل شده بود، از این رو صحنه گردان اصلی اغتشاشات(گروهک تروریستی سیا) سعی کرد با رونمایی از چنین نمایش مضحکی تقلایی برای موضوعیت‌بخشی به جریان آشوب پیدا کند.

اما این ائتلاف سایبری خیلی زودتر از تصورات شکسته شده است؛ تحلیل گراف بازنشر این توییت‌ها نشان می‌دهد که دو لیدر اغتشاشات یعنی رضا ربع پهلوی(نماینده سلطنت طلبان) و حامد اسماعیلیون(نماینده گروهک منافقین) بیشترین فاصله را از هم داشته و حامیا این دو گروهک حاضر نشده‌اند یکدیگر را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر کرده (ریتوییت) کنند! این تحلیل سایبری به آن معناست که طرفداران گروهک نفاق و ربع پهلوی حاضر به پذیرش یکی به عنوان لیدر اصلی آشوب نیستند.

شکاف میان ضد انقلاب پس از توییت زنی سازمان سیا!

گراف/ حامداسماعیلیون و رضا ربع پهلوی بیشترین فاصله را از یکدیگر دارند

عدم حمایت سایبری این دو گروهک ورشکسته از یکدیگر در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که تلاش سرویس‌های اطلاعاتی غربی برای ایجاد ائتلاف میان ضد انقلاب با هدف هم پوشانی آشوب‌ها به سختی شکست خورده است. مجتبی واحدی مشاور مهدی کروبی در فتنه سال ۸۸ نیز شسکت این ائتلاف ساختگی را تائید کرده و گفته است که توییت زدن مشترک به معنای وحدت میان اپوزیسیون نیست!

در محافل ضد انقلاب علاوه بر اختلاف میان اعضای فرقه منافقین و گروهک سلطنت‌طلبان یک سوال مهم نیز پدید آمده است که چه کسی توییت کریسمسی را برای چند سلبریتی فراری نوشته است! گفته شده است که این توییت توسط شهریار آهی مامور سازمان سیا نوشته شده و سپس از طریق یک ایمیل در اختیار عناصر ضد انقلاب قرار گرفته است، مدتی قبل مسعود انصاری مشاور وحسابدار سابق رضا ربع پهلوی گفته بود که شهریار آهی مامور سازمان سیا بوده و ضد انقلاب را مدیریت می‌کند.

همچنین نقل شده است که اکانت‌های علی کریمی به واسطه شهریار آهی به سازمان سیا فروخته شده است، کریمی در ازای فروش اکانت‌های شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی ویزای آمریکا گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 14
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    2 15
    زنده باد کریمی.
    • ح IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
      7 0
      باش تا صبح دولتت بدمد!!
  • علی افصحی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    7 2
    اگر وطن فروشان ظالم به اختلاف نرسند جای تعجب است اختلاف ذاتی جنایت کاران پس از فرونشستن غبار فتنه بیشتر قابل مشاهده می شود چرا که گفته شده «دنیا دار تزاحم»است یعنی بافت دنیا بافت صف بندی و واگرایی است نه هم گرایی . همین طور است دنیا طلبان ، دنیاطلبان هرگز نمی توانند متحد شوند مگر به خاطر طمعی! چنان که امام خمینی اشاره فرمودند اتحاد ویژه انبیاء است . امام فرمود اگر همه انبیا کنار هم جمع شوند اختلافی بینشان به وجود نخواهد آمد. در فرهنگ شیعی هم در شأن ائمه اطهار همواره گفته شده کلهم نور واحد. لدا امام علی در محضر پیامبر هرگز به اختلاف بر نمی خوردو نیز امام حسین در کنار امام حسن هرگز به «دوگویی و اختلاف قرائت!!!»نرسیدند و همین طور امام خامنه‌ای در محضر امام خمینی همواره تبعیت و پیروی داشت هنوز هم پس از رحلت امام خمینی ، همیشه یاد و نامش و رهنمود هایش همواره از جانب امام خامنه‌ای بزرگ داشته می شود اتحاد در فرهنگ وحیانی و اختلاف در دنیاطلبی و شهوت و شهرت است که همه جبهه اجق وجق ضد انقلاب چهار نعله در پی دنیا و دنیاطلبی اند و رنگارنگ و صاحب ده ها پارچه رنگی به نام پرچم. چه هم توئیت شوند یا اختلاف در توئیت داشته باشند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس