1

درحالی‌که مرکز اعتدال در عربستان سعودی ادعا می‌کرد که آشوب‌ها در ایران جنبشی بدون سر و فاقد ایدئولوژی است، اما در سطح عملیاتی تمامی مهره‌های میدانی و فرقه‌ای به صف شده‌اند!

سرویس سیاست مشرق- اواخر بهمن سال ۸۶ درست چند هفته پس از پایان اغتشاشات دی‌ماه در چند شهر؛ نیما زم مدیر کانال تروریستی آمد نیوز در یک شبکه ماهواره‌ای ضدانقلاب حاضرشده و درباره شکست زمستان داغ ترامپ می‌گوید که شکست زمینه پیروزی در آینده است؛ اما واقعیت آن است که امروز زور ما به حکومت نمی‌رسد، مجری برنامه می‌پرسد پس چگونه می‌توان به جنگ نظام رفت؟ زم لبخند زده و می‌گوید باید «موکل» بگیریم! این عنصر تروریستی ادامه می‌دهد که اگر کفالت سیاسی به قدرت‌های ماورا طبیعی بدهیم می‌توانیم در جنگ آینده پیروز شویم. این قدرت ماورایی در افرادی چون حلقه کیهانی و دراویش گنابادی وجود دارد.

مصاحبه نیما زم باعث تمسخر او در محافل ضدانقلاب می‌شود، برخی می‌گویند که زم دچار افکار مالیخولیایی شده و برخی دیگر او را رمال می‌خوانند، آن روزها وضعیت جالبی پیش‌آمده بود درحالی‌که تا مدتی قبل مدیر کانال آمد نیوز به‌صورت علنی ترویج مبارزه مسلحانه کرده و در کانال خود آموزش ساخت کوکتل‌مولوتوف و اسلحه دست‌ساز می‌داد حالا می‌گوید تنها با رمالی و جن‌گیری می‌توان آشوب‌ها را پیش برد.

کار به‌جایی می‌رسد که عبدالکریم سروش که خود ترویج گر افکار شیطانی است علیه زم واکنش نشان داد، سروش در یک سخنرانی در آمریکا که بخشی از آن از شبکه بی‌بی‌سی پخش شد با عصبانیت خبر از ظهور پیامبران دروغین میان ضدانقلاب داده و می‌گوید برخی می‌خواهند انقلاب آینده در ایران را از وضعیت سکولاریستی خارج کنند. دعوای شدید میان محافل ضدانقلاب بر سر جادوگری باعث شد یکی از روزنامه‌ها در سرمقاله خود بنویسد که در شیطان علیه شیطان قیام کرده است!

فیلم/ ادعای عجیب معدوم نیما زم درباره ارتباط با شیاطین

بازار مکاره رمال‌ها در برلین!

زمستان سخت ترامپ باوجود تحرکات تروریست‌ها، اوباش و جن‌گیرها برای مردم ایران به پایان رسیده و ضدانقلاب در آن سال نتوانست به اهداف شیطانی خود برسد، بعدها مشخص شد که استفاده از چنین طرح‌هایی از درون یک اتاق فکر امنیتی بیرون آمده است. پروژه «استارگیت» که توسط پنتاگون اداره می‌شد و نیز طرح «شعله اجاق» توسط سازمان سیا ازجمله طرح‌هایی بود که روی استفاده از انرژی‌های ماورا طبیعی برای شنود و رصد استفاده‌شده و بخش ناقص و فکاهی آن به دست ضدانقلاب رسیده بود.

اما نزدیک به پنج سال پس‌ازآن ماجراهای عجیب‌وغریب، باردیگر لشگرشیادان پس از شکست خیابانی دست به دامن جن‌گیرها و رمال‌های سیاسی شده‌اند تا با دادن تنفس مصنوعی به اغتشاشات یک لاشه متعفن را دوباره زنده کنند؛ اما این وضعیت چرایی خاصی داشته و ازنظر روانشناسی و اجتماعی نکات قابل تاملی در خود دارد.

پروژه اغتشاشات با رمز ژینا در ابتدا با اشاره سازمان سیا و تحرک شبکه فحشا در چند محله به مروربه حرکت درآمده (شیوه آتش‌فشانی) و مدتی بعد به تروریست‌های تکفیری و کمونیست‌های ارتجاعی پیوند خورد، هدف سازمان‌های اطلاعاتی آن بود که گدازه‌های این اغتشاشات به‌مرور سرریز کرده و غبار حاصل از این حرکت امکان پیش‌بینی آن را سلب کند. ازاین‌رو این اغتشاشات فاقد طبقه سیاسی بود.

ژینا رمز عملیاتی بود که با تکیه‌بر انقلاب جنسی سعی داشت اقدامات ضد فرهنگی خود را به لایه امنیتی و رسانه‌ای پیوند بزند؛ در این پروژه زنان، گعده‌های صنفی (چون دانشجویان) و اتحادیه‌های سندیکالیستی (کارگران) نقش اصلی را بازی می‌کرد. این مثل براندازی با شبکه‌سازی و عملیات رسانه‌ای سعی داشت گسل‌های اجتماعی را سیاسی کند و با شلیک نرم به معیشت آن را به‌سوی اعتراضات خیابانی و اعتصابات اجباری سریالی هدایت کند.

ازلحاظ محتوایی و رفتاری نیز اغتشاشات اخیر رادیکال، بی پرنسیپ و بدون طبقه ارزیابی شده است، بنابراین ازنظر هویتی فاقد روح بوده و مانیفستی از خود برجا نگذاشته است؛ این سرگردانی سیاسی و اجتماعی باعث شد که اغتشاشات پس از فروکش کردن امواج کوتاه برد به حالت سرگردان درآمده و به‌مرور محو گردد. شبکه مادر آشوب نیز مجبور شد خیلی زود محوشده و خود را دچار اغمای زودرس کند. گفته‌شده است که آمریکایی‌ها در ارزیابی خود اعلام کرده‌اند که این پروژه شکست قطعی خورده است.

احضار روح مهسا امینی توسط جادوگر سازمان سیا/ تنفس مصنوعی به اغتشاشات توسط رمال‌ها، جن‌گیرها و رهبر چند فرقه تروریستی+ فیلم و تصاویر

اعتراف آمریکایی‌ها به شکست اغتشاشات محله محور در ایران

البته این وضعیت مشابه سال ۹۶ است، در آن سال در حالی که قرار بود به تعبیر معدوم نیما زم، نظام به نقطه‌جوش برسد، به‌یک‌باره همه‌چیز ازدست‌رفته و ضدانقلاب دست به دامن رمالان شد؛ این بار نیز همین شرایط دوباره تکرار شده است! روز گذشته انتشار یک ویدئو عجیب در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شد.

در این کلیپ جند دقیقه‌ای فردی مدعی شده است که روح مهسا امینی را احضار کرده است، در بخشی از این ویدئو که در رسانه‌های ضدانقلاب بازتاب یافته فردی رمال بانام داوود فرید ساکن کشور آلمان مدعی شده است که روح مرحوم امینی را احضار کرده است، در بخشی از این ویدئو فکاهی و عجیب امینی به اغتشاش‌گران می‌گوید که او کارش را انجام داده و حالا نوبت عناصر ضدانقلاب است که راه او را ادامه بدهند!

فیلم/ ادعای رمال مقیم آلمان در احضار روح مرحوم مهسا امینی

داوود سوری ازجمله افرادی است که در سال‌های اخیر از کشور خارج‌شده و با استفاده از ترفندهایی چون هیپنوتیزم مدعی ارتباط با ارواح است و از این طریق یک فرقه اینترنتی نیز راه انداخته است، البته این ضدانقلاب خارج نشین تنها فردی نیست که این روزها بازار مکاره‌اش داغ است. اگر داود سوری تنها در چند کانال در شبکه‌های اجتماعی مشغول تیغ‌زنی از برخی افراد خرافاتی و ساده‌لوح است؛ رهبر فرقه کیهانی با هدایت موساد و اشاره استخبارات عربستان به‌صورت روزانه در دو شبکه تروریستی در لندن ظاهرشده و به سخنرانی برای جذب نیرو در فرقه می‌پردازد.

بخش قابل‌تأملی از افراد گمراه شده از سوی این فرقه بدون آنکه خود خبر داشته باشند مهره‌ای از بازی سازمان‌های جاسوسی، چون سیا و موساد در شهر بوده‌اند! این پروژه بانام «زبانه آتش» مجموعه‌ای از اقدامات تضعیف عقیدتی است که به‌صورت مستقیم سازمان‌های اطلاعاتی غربی برای آن طرح‌ریزی کرده است.

فیلم/ فرقه‌های شیطانی با استفاده از شگردهایی چون هیپنوتیزم نیروی اهریمنی جذب می‌کنند

درحالی‌که مرکز اعتدال در عربستان سعودی ادعا می‌کرد که آشوب‌ها در ایران جنبشی بدون سر و فاقد ایدئولوژی است، اما در سطح عملیاتی تمامی مهره‌های میدانی و فرقه‌ای ازجمله دراویش، داعشی‌ها و جن‌گیران حلقه کیهانی به‌صف شده بودند تا با ایجاد التقاط عقیدتی شهرآشوبی بزرگ فراهم آورند. اتفاقی نبوده است! این سطح از ارتباطات لایه به لایه در رینگ‌های مختلف، می‌تواند یک سوژه مطالعاتی در مراکز علمی و جامعه‌شناسی درباره ایوب‌ها باشد.

احضار روح مهسا امینی توسط جادوگر سازمان سیا/ تنفس مصنوعی به اغتشاشات توسط رمال‌ها، جن‌گیرها و رهبر چند فرقه تروریستی+ فیلم و تصاویر

عکس/ حضور جن‌گیر سازمان سیا در تلویزیون تروریستی سعودی‌ها

گفته‌شده است که در اغتشاشات اخیر بیش از ۷۰ فرقه شیطانی مشغول به کار بوده‌اند. نکته قابل‌توجه آن‌که یک مرکز مطالعاتی و امنیتی در سوریه در گزارشی پیرامون جنگ در آن کشور نوشته است که پیش از ورود تکفیری‌ها و تروریست‌ها به این کشور میزان فعالیت گروه‌های شیطانی به‌شدت افزایش‌یافته بود و پلیس این کشور چندین گروه التقاطی را دستگیر کرده بوده است! هم‌زمان بانفوذ این دست گروهک‌های دست‌ساز به صحنه در سوریه فردی در ایران بانام حسین کاظمینی بروجردی نیز ظهور کرده و ادعای پیامبری کرده بود.

احضار روح مهسا امینی توسط جادوگر سازمان سیا/ تنفس مصنوعی به اغتشاشات توسط رمال‌ها، جن‌گیرها و رهبر چند فرقه تروریستی+ فیلم و تصاویر

احضار روح مهسا امینی توسط جادوگر سازمان سیا/ تنفس مصنوعی به اغتشاشات توسط رمال‌ها، جن‌گیرها و رهبر چند فرقه تروریستی+ فیلم و تصاویر

عکس/ کاظمینی و غفاری دو رمال معروف سیاسی در دهه هشتاد و نود

وکیل مدافع شیطان کفالت چه کسانی را بر عهده دارد؟

این روزها بازار فرقه‌های تروریستی و التقاطی پس از فروکش کردن موج آشوب‌ها داغ است، نشانه‌های مهمی نیز برای آن وجود دارد! در حالی که برخی کفالت خود را برای تعیین آینده سیاسی به سلطنت‌طلبان داده و برخی دیگر نیز یک شیطان‌پرست مقیم اروپا را به‌عنوان وکیل انتخاب کرده‌اند. فرقه تروریستی منافقین نیز از قافله عقب نمانده و مشغول گرفتن کفالت برای خود است!

گروهک منافقین علاوه برداشتن کشش تروریستی دارای ماهیت فرقه‌ای نیز بوده است، به گفته بتول سلطانی یکی دیگر از اعضای شورای رهبری فرقه، زنان در این فرقه از اولیه‌ترین حقوق محروم هستند، آن‌ها حق ازدواج ندارند حال چه رسد به انتخاب همسر، در این فرقه به علت اینکه زندگی جمعی است داشتن امکانات فردی مثل اتاق‌خواب جدا موضوعیت ندارد و زن‌ها نمی‌توانند رفت‌وآمد تنها داشته باشند. کسی جرات بیان انتقادات به تشکیلات را نداشت و بسیاری از زنان مورد آزار جسمانی قرار می‌گرفتند. بهره‌برداری جنسی برای شخص سرکرده فرقه یعنی مسعود رجوی انجام می‌گرفت.

احضار روح مهسا امینی توسط جادوگر سازمان سیا/ تنفس مصنوعی به اغتشاشات توسط رمال‌ها، جن‌گیرها و رهبر چند فرقه تروریستی+ فیلم و تصاویر

احضار روح مهسا امینی توسط جادوگر سازمان سیا/ تنفس مصنوعی به اغتشاشات توسط رمال‌ها، جن‌گیرها و رهبر چند فرقه تروریستی+ فیلم و تصاویر

عکس/ فرقه دروایش داعشی(گنابادی) از نظر هویتی مانند منافقین عمل می‌کند

این فرقه تروریستی و مرموز قوانین عجیبی نیز دارد، یکی از اعضای جداشده از فرقه می‌گوید: زدن با کابل، داغ کردن با هوویه، کتک زدن ازجمله شکنجه‌هایی است که قربانیان این گروهک که از شکات پرونده هستند متحمل شدند. یکی از اعضاء که کلمه مادر را روی بازوی خود خال‌کوبی کرده بود مجبور شده با هوویه داغ این کلمه را از روی دست خود پاک کند. اجبار به همخوابی با مسعود رجوی، بریدن اعضای بدن، کتک زدن شدید و پرت کردن فرد روی خرده‌شیشه داغ، بخشی از شکنجه‌هایی است که قربانیان این فرقه متحمل می‌شوند.

فرقه‌های شیطانی؛ رمال‌ها و جادوگران در دوران پسا آشوب برای گرفتن وکالت در میان ضدانقلاب به‌شدت برای گرفتن «وکالت» باهم مشغول رقابت هستند، اگر در دی‌ماه سال ۹۶ تنها معدوم نیما زم مدعی این بازار مکاره بود، حالا منافقین، سلطنت‌طلبان و تروریست‌های فراری نیز دست به دامن رمال‌ها برای دادن حق وکالت هستند، یک کانال تلگرامی متعلق به فرقه منافقین در شرح این رقابت شدید نوشته است: کودتای مدیای فاسد خارج کشور (رضا ربع پهلوی) به نفع یک گروه فاشیست و تمامیت‌خواه این سؤال را به وجود می‌آورد که پول این بمباران تبلیغاتی، رسانه‌های در خدمت، روزنامه‌نگاران در اختیار، لشکر اکانت، فعالان درجه دهم خریداری‌شده و سلبریتهای وعده گرفته چقدر شده و از کجا آمده، این تفرقه و حاشیه به نفع کیست!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 127
  • در انتظار بررسی: 23
  • غیر قابل انتشار: 37
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    مشرق! اینقدر شرر و ورر ننویس
    • ح IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      54 7
      خودتو زدی به خواب!
    • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      49 11
      خود مطلب درمور شرر و ور های براندازهاست معلومه که پر رمالی و جفنگیاته
    • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      57 2
      اگر فوتبال ایران که گرفتار رمالی و جادوگری است، توانست قهرمان جهان شود، این فتنه اوباش هم با رمال می تواند انقلاب شود! وگرنه هر دوموضوع فی الحال منجلاب هستند!!!
    • SS IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      38 3
      یا رمالی یا درویش در هر دو صورت برو به جهنم
    • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      47 7
      مرد باش و بگو کجاش شرر و ورر بود؟؟؟؟؟
    • SE ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      46 2
      میترسی مهسا بگه بابا اینقدر با دروغهای شاخدار برایش عذاب فراهم نکنید؟
    • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      6 51
      کور بودی؟ 🔺 ندیدی؟که روح مهسا جون رو احضار میکرد؟ شر و ور فهم شماست
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      11 1
      این یارو به زم راست گفته که مثل خورشید شده و هرکی بهش نزدیک بشه بدبخت میشه
    • علی IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      16 4
      من خودم کرد هستم ، طبیعتاً لحجه کردی را میشناسم. این مهسا خانم برگشته از اون ور آب ، ببخشید اون ور دنیا ، کلاً لحجه ی کردی اش را از دست داده !! فکر کنم در بارگاه عدل الهی یک دوره فشرده زبان براش گذاشتن !!! یا شاید هم ژینا رفته ، مهسا برگشته یا مهسا بوده ژینا آمده یا شاید هم ، چه؟!!! # دستگاهی ها
    • CA ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      18 3
      بایدم بگی شر و وره چون این بخشی از تلاش‌های شما در باره ژن ژندگی آژادی ست.
    • US ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      10 6
      من هم روحش را احضار کردم و دو کاسه براش آش دادم، کوموله فقط تروریست و تجزیه طلب هستند، فرقی نداره زن یا مرد و بزرگ یا کوچک
    • CA ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
      18 3
      شهر،شهر فرنگه رمال و جن گیر،قرقه رجوی و فرقه دراویش شلخته گناه‌آبادی،بهایی‌ها و صهیونیست،سلطنت‌طلب پالانی, علی کریمی، حمید فرخنژاد و نازنین و مصی و مریم و زنان حرمسرای رجوی و... از همه رنگه. انقلاب مخملی پخملی هاست.
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
      5 0
      ۱۳:۱۷ کینه ات اونقدره که کورت کرده حتی سند و ویدیوی شر و وررهای زم و ... رو هم نمی تونی ببینی؟ صم بکم عمیون فهم لایعقلون
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
      4 1
      شر و ور نیست ،تو خوابی ،اونم یا خوابی یا خودتو زدی به خواب ،از خواب بلند شو، که اگر الان بلند نشی انوقت مجبوری با لگد میخ پوتین دشمن توی صورتت بلند بشی...
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
      1 1
      شر و ور نیست ،تو خوابی ،اونم یا خوابی یا خودتو زدی به خواب ،از خواب بلند شو، که اگر الان بلند نشی انوقت مجبوری با لگد میخ پوتین دشمن توی صورتت بلند بشی...
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
      0 2
      شر و ور نیست ،تو خوابی ،اونم یا خوابی یا خودتو زدی به خواب ،از خواب بلند شو، که اگر الان بلند نشی انوقت مجبوری با لگد میخ پوتین دشمن توی صورتت بلند بشی...
    • علی IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
      12 8
      تا دیروز که می‌گفتند مهسا را نا غافل کشتن! اگر اینجور بوده دیگه چرا مهسا خانم از برهوت برگشته ، میگه من کار بزرگی کردم! نکنه قضیه از اول خود کشی باشه . پس مهسا جون خودش ، خودش را کشته و خون این همه جوان بسیجی و نیروی انتظامی همه گردنش . لعنت بر فوم ظالمین.
    • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      2 0
      جن داره به زبان این آقای کچل و خانم صحبت میکنه ، روح نیست .
    • ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      0 0
      چرا مشرق (خط اول) به خودش توهین کرده این یکی از همون ماورای طبیعت هست یا حوادث نادر (کمیاب)
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    49 2
    بساط عوام فریبی برای تجزیه ایران
    • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      16 1
      حالا فکر کن اگه نظام همچین فیلمی رو می‌ساخت و بعد روح مهسا میگفت «من اشتباه کردم، غلط کرد، روحم در عذابه، طرفدارهای من توبه کنن»، اونوقت اینا اونور آب چه چیز ها که از جهل و نادانی و خرافه پرستی و عوام فریبی نظام که نمیگفتن!!!
  • آدم IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    39 2
    در قرن 21 حرف از رمالی ؟
    • US ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      29 8
      ما بهایی ها هم احضار کردیم، و روح مرحوم گفت شما رفتنی هستید!به جان یار وفادارمان شیخ اجل مولوی عبدالحمید.
    • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      13 1
      قَالُوا سُبْحَانَكَ أَنْتَ وَلِيُّنَا مِنْ دُونِهِمْ بَلْ كَانُوا يَعْبُدُونَ الْجِنَّ أَكْثَرُهُمْ بِهِمْ مُؤْمِنُونَ ( سوره سبأ آیه 41). فرشتگان گویند: بار الها، تو از هر شرک و نقصی پاک و منزّهی، تو خدا و یاور مایی نه ایشان، بلکه اینان جنّ و شیاطین را می‌پرستیدند و به طوری که اکثرشان گرویده به آنها بودند. همانطور که ملاحظه می کنید درقران کریم آمده که عده ای که شیطان را می پرستند بقیه را گمران میکنن. امثال بن سلمان و نتانیاهو و ترامپ و بایدن نمونه شیطان پرستن و این بد بختای ارازل هم گمراهانندکه به محض دستگیری به ...خوردن میفتن.
    • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      20 3
      شما بهایی ها محکومید چون درتورات اناجیل وقران هست که قوم پارس فلسطین راازادمیکند
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
      8 1
      بهایی تاریک غافل،اونیکه تو احضار کردی امینی نبوده شیطان بوده بیچاره ،ضمنا اگر به حرفه پس من هم احضار کردم امینی گفت اینجا توی جهنم چوب توی استینم کردن تا ابد باید توی جهنم بمونم چون با بی‌حجابیام به شیطان رجیم کمک کردم و اب به اسیاب بهاییا و دشمنان مومنان ودشمنان اسلام و قران و دشمنان امامان ریختم ،ضمنا گفت که عمر بهاییت هم بسر رسیده امروز و فرداست که با مولوی عبدالحمید بیان اینجا
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    18 6
    زرشک واقعا.
  • FR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    29 3
    توهم نیست اینکارو کردن نمیدیدین اکثر دستگیر شده ها صحبت از مسخ و نفهمیدن میکردن.. کمک از جن شیطان
    • SE ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      25 2
      به کمک رمالها اجنه پلید خودشان را جای ارواح جا میزنند
    • CA ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
      11 3
      شایدم از همون مواد صنعتی که آلسعود به خورد داعشی‌های کفتار صفت میداد مصرف کردن. اینها بعد از دستگیری باید آزمایش بشن برای مواد صنعتی که داعش و منافق و فرقه گنابادی مصرف میکنن. البته فرقه رجوی سالهاست تو معامله مواد مخدر صنعتی و هروئین هستند.
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
      4 1
      خیلی از شیاطین بسادگی خودشون رو بجای ارواح ادمهای مختلف جا میزنن،علت اینکه میگن خواب دیدن افراد سندیت نداره همین موضوعه ، شیاطین نه تنها می‌تونن خودشونو به شکل ادم که حتی بشکل اشیا و حیوانات در بیارن،فقط نمیتونن بصورت پیامبران و امامان در بیارن چون در اون صورت مورد ازار و عذاب فرشتگان الهی واقع میشن، هرچند از نظر من دختری که قبل از مرگش با بد حجابی نافرمانی خداوند رو میکرده و توبه هم نکرده و باز با همون بی‌حجابی و پرویی باز اومده توی گشت ارشاد نشسته و بعد از مرگش هم خانواده اش با پنهان کردن بیماری دخترشون که به تایید هم محله های سقز قبل ازون همیشه دچار غش خودبخودی وسط محله می‌شده ، با کارهاش باعث اهانت به مومنان و فشار کفار بر امت اسلامی و کمک به براندازی نظام اسلامی شده،اگر خوده ابلیس نباشه ولی قطعا نوچه و نور چشمی شیطان هست، هرچند که شیطان امثال همینا رو هم در نهایت میندازه دور و زیر پاهاش له میکنه
  • ترازوی حق DE ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    29 5
    خرافات متاسفانه همه جا هست
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      22 4
      روح خرافه نیست اما احضار روح مراسم شیطانی و آلوده است و نمی‌توان چنین کاری انجام داد چون فقط میشه جن دید
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      19 3
      جن وجودداره دستگاههای رصدانرژی حتی درامریکا ثبت ورود وخروج رودیده مستند هم ساختن ولی احضارش باعث پریشانی میشه ولی درباره بلاهت این ها بایدگفت که یک نوع شیادی راشاهدیم بخصوص که تهمت زنی ودرسقوط رفتن رادراین جماعت خوددرگیرهرزه خواه شاهدیم
    • شهریار IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      13 2
      البته جن وجود دارد و عده ای هم با انجام اعمال حرام به خیال خودشان قصد ارتباط با این موجود و دستیابی به یکسری قدرتها دارند ، غافل از اینکه روز به روز به نابوی نزدیکتر می شوند
    • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      7 1
      دقیقا
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      2 4
      نادان جن حتی تو قران که خودتونم خیلی قبولش دارین بهش اشاره شده وخیلی ها هم دیدن
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      17 1
      خرافات نیست شیاطین سازماندهی شده هستند و انسان گناهکار هم شیطان میشود در جنگ آن لاین آمریکا سربازان آمریکا بیشتر شیطان بودند . آنهادشمن قسم خورده انسان هستند و یهود در جنگ سی و سه روزه ازآنها استفاده کرد . مشرق من رضا هستم لطفا پیام مرا منتشر کن تا هموطنانمان متوجه شوند دراین مدت با چه پدیده ای مواجه بودند
    • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      15 1
      دقیقا
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      16 0
      جالبه وقتی که به این آدمها از مفاهیم دین و اسلام و قرآن بگویی از شما هزار تا دلیل و مدرک میخواهند ، ولی این مزخرفاتی که یک عده آدم از روی بخار معده می گویند این افراد مثل آب خوردن باور میکنند
    • ح IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      22 1
      تو قرآنی که قبول داریم نوشته جن وجود داره اما تو دین شما چی؟؟ روح وجود داره؟ روح میره تو برزخ و دیگه نمیشه برش گردوند!! مگه اینکه باور داشته باشی مهسا امینی جن بوده!!
  • NL ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    15 2
    اینارو ول کن. دهه هشتاد که علی اکبری اومده بود میدونین که کیا رفته بودن برا درمان پیشش؟
    • چی بگم IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      6 0
      من اواخر دبستان بودم ،نمیدونم، وجدانا بگو
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    37 1
    گناباد اسم یه شهرستانه چرا گذاشتین رو دراویش سلسله سلطان علیشاهی ها . اینجوری کل مردم این شهرستان رو دارین ربط میدین به فرقه دراویش.
    • nima IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      14 1
      دقیقا راست میگه چرا نمی گین دراویش علیشاهی چرا به گنابادی های ها ربط میدین اصلا کسی با گنابادی ها همکلام شده ببینه چه مردمان خوبی هستند و اصلا اصلا اصلا ربطی به این به اصطلاح دراویش ندارن
    • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      5 0
      به عنوان یه خراسانی که اصالتم برمیگرده به محله قصبه گناباد اعلام میکنم که مردمان گناباد بسیار شریف و نجیب هستند مثل این مردم در سراسر خراسان بزرگ کمتر میتونید پیدا کنید
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
      2 0
      من در گناباد دانشجو بودم انسان های شریفی بودند این فرقه دراویش عده معدودی در بیدخت که ازتوابع گناباد بود هستند
  • سید مسعود IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    2 2
    اواخر بهمن سال ۸۶ درست چند هفته پس از پایان اغتشاشات دی‌ماه در چند شهر؛ نیما زم مدیر کانال تروریستی آمد نیوز در یک شبکه ماهواره‌ای ضدانقلاب حاضرشده و درباره شکست زمستان داغ ترامپ می‌گوید??
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      6 0
      بهمن ٩٦ صحيح است
  • م IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    32 1
    اعوذبالله من الشیطان الرجیم
  • م IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    38 2
    این افراد داغون پیاده نظام شیطان هستنند اعوذبالله من الشیطان الرجیم
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    9 0
    ابطحی رئیس دفتر خاتمی چند روز پیش راجع به خرافات و... توئیتی زده بود. نکنه گرا باشه...
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    10 1
    خرافات در همه جای دنیا هست چون وجود شیطان در همه جا هست. افراد سودجو و ابلیسانه از مردم ساده لوح اکاذی می کنند.
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
      2 3
      شیطان صفت هم داریم اما ابلیس همان شیطان اصلی رانده شده است با سپاهش
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    17 1
    تحلیل ارایه شده یادآور حکایت عبرت آموز قرآن کریم درباره حضرت موسی (ص)، فرعون لعین و جادوگرهاش است و یه جورایی تاکید قرآن کریم در ذکر دقیق و تاریخی این موضوع رو میشه با شرایط امروز دشمنان دین که با ناامیدی دست به دامان جادوگران و رمالان شدن تا دین خدا رو کم فروغ کنن میشه دید که البته طومار این رمالی ها در مقابل جبهه حق پیچیده شده است.
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    25 0
    اینها آخر شارلاتانها هستند! پروژه کشته سازی جواب نداد حالا به رمالی رو آوردند.
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    26 1
    این یاروبیشترقیافه اش به ... نجس ومتعفن میخوره تااینکه بخواروح احضارکنه ضمنااگرواقعاروح مهسااحضاربشه اولین حرفش حرف معروف اغتشاشوهاست خیلی شفاف میگه غلط خوردم پدرومادرم منو قربانی کردندبیشرفا
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    13 1
    یادم هست که در انتخابات سال ۸۸ کروبی احمدی نژاد را متهم به رمالی میکرد ایا اقای کروبی در این مورد(احضار روح مهسا) نظری ندارد؟
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    9 0
    خخخ
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    7 0
    دشمناناین نظام به چه روزی افتادن خخخ
  • رضا IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    5 0
    سلام به همه در کلیپ دوم آنچه مدیوم توصیف میکند شیاطین هستند که در مستند صوتی شنود بخوبی توصیف شده اند
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    20 0
    چه انتظار ی از اینها دارین😞😞😞
  • ایران IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    2 0
    96 نه 86
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    13 0
    این دشمنان و فرقه های گمراه کار خودشان را انجام می دهند چرا مسیولین فرهنگی کار خودشان را خوب انجام نمی دهند
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
      2 1
      لعنت خدا ب روح مهسا امینی
  • عباس IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    15 1
    عجب خر تو خری شده اردوگاه برعندازان خخخخخ...
  • محمود IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    19 1
    باید هر ایرانی در بحث شنیدن واقعیات روز جامعه عقل و منطق خود را به کار گیرد تا دچار شیاطین جنی و انسی نگردد.دشمنان این آب و خاک در هر لحظه در حال برنامه ریزی برای ضربه زدن به ملت و استقلال ایران عزیز هستند همه و مخصوصا جوانان وطن باید هوشیار باشند و هر مطلب کذب و بدون عقبه محکم را نپذیرند.همیشه شیعیان علی(ع) در هر زمانی اماج هجمه سنگین دشمنان بوده اند
  • علی افصحی IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    12 2
    این جماعت معیوب توهم زده فکر می کنند یک بار که« فحشا با رمزمهسا» اراذل و اوباش را با مدیریت سازمان های جاسوسی و نیز ساده لوحی و خباثت اصلاح طلبان فاسد به خیابان آورد هر بار می توانند از این رمز منحوس بهره گرفته و باز خط جنایت و آدمکشی و ویرانی را پر رنگ سازند در حالتی که نمی دانند و احمق تر از این حرفها هستند که فتنه مهسا یک استثنا بوده و در فضای غبار آلود عیر طبیعی بود که سازمان های جاسوسی غرب وحشی توانستند فتنه اراذل و اوباش را بر آن بار کنند و دیگر هرگز این رمز کارآیی نخواهد داشت چنان که رمز ندا آ قاسلطان در فتنه هشتاد و هشت نیز چند،قدمی توانست به فتنه بیفزاید ولی خیلی زود فراموش شد. رمز فحشا با مهسا هیچ چگالی نداشت بلکه فقط یک عامل کاملا اتفاقی بود که توانست بیش از همه خباثت دشمنان را تسریع کند و ناپخته آن ها را وادار به کنش نماید یعنی به گونه ای خدمتی به کلیت انقلاب بود که ضدانقلاب به هیجان آمده را همگی از دخمه ها بیرون کشید و در تیر رس انقلابیون ولایی قرار داد که به سرعت دانه درشت های انها را سوا و تا مدت های مدید آن ها را ناکار سازدطوری که دیگر خرافه، درویشبازی، اظهار ارواح ، حلقه کیهانی و سایر جمع های ابلیسی کارآیی نداشته و ضد انقلاب با همه رمال ها و جادوگرانش یک جا مرگ تدریجی خود را به نظاره بنشینند. دولت مردمی و انقلابی جناب رئیسی با تأسی از فرامین امام خامنه‌ای عنقریب همه معضلات اقتصادی و اجتماعی را مهار کرده و فضای شاداب و پایداری را در جامعه دینی حاکم خواهد ساخت. سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای صلوات.
  • سید فروزان CH ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    21 2
    این یارو روح احضار کن ، اکه راست میکه روح محمد رضا پهلوی را احضار کنه تا ما …. به روحش ، البته خارج از شوخی ،روح علیرضا پهلوی را احضار کنه نا بگوید چگونه توسط برادرش کشته شد ؟؟؟خودکشی با تفنگ دو لول و شلیک هر هر دو گلوله از عجایب تاریخ بوده ؟؟؟؟
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    25 2
    این خانمها و آقایان ارازل وقتی از خودشون اوباشتر داشتند شهدا را در خیابانهای ایران مثله می کردند و پیکر مطهرشان را کف خیابان می کشیدند کدوم گوری بودند چرا اونموقع لال بودند اصلا اعتنایی به این دلقک بازیهای اینها نباید کرد من منتظر اعدام قاتلین شهدا هستم هر موقع خبر اعدام قاتلین شهدا میر سد واقعا خوشحال میشوم مرگ بر آشوبگرها و آدمکشها
    • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
      1 1
      بخدا منم همینطور،ان شاالله همه کسانیکه شیاطین درآنها حلول کرده بزودی اعدام بشن
    • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
      1 0
      بخدا منم همینطور
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    11 1
    پاسخ اینها را در فیلم گوساله سامری باید خوب با زبان هنر از طرفند و دقلی سامری بنمایش بگذارند -
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    3 2
    برید ماجرای شهاب ثاقب و استراق سمع شیاطین را بخوانید
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    13 0
    محمود و اسفندیار هم گززارشاتی بود که از رمال و جنگیر استفاده میکردند
  • عبدالله IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    2 0
    اعوذبالله من الشیطان الرجیم..... ۗ وَإِنَّ الشَّيَاطِينَ لَيُوحُونَ إِلَىٰٓ أَوْلِيَآئِهِمْ لِيُجَادِلُوكُمْ ۖ وَإِنْ أَطَعْتُمُوهُمْ إِنَّكُمْ لَمُشْرِكُونَ .......؛ قطعاً شیاطین به دوستانشان وحی والقاء می‌كنند تا با شما جدل كنند، و اگر از آنان پیروی كنید، یقیناً شما هم مشركید. (۱۲۱) انعام - 121
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    7 0
    بسیار خب اگر اونها از جنهای شیطان میخواهند استفاده کنند حرفی نیست .چرا که هیچ گروهی بهتر از شیعیان مسلح به سلاحهای ضد جن نیست.
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    5 0
    دریغ است ایران که ویران شود،کنام‌پلنگان و شیران شود
  • ح ر IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    2 0
    این برای ما خیلی بد است که عربستان بدوی آشغال در حال انواع و اقسام خرابکاری در مملکتمان است .
  • ابومصباح IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    0 1
    باسلام در طول تاریخ از ابتدای بشریت تا امروز همیشه و همیشه یک عده سودجو روی حماقت یک عده احمق موج سواری کردند،
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    0 7
    به قطع بگویم شکست قطعی است دلیلش این هست که اگر امریکا وغرب بخواهد امتیازی بدهد ان را به روسیه می دهد که یه کشور ابر قدرت هسته ای است وبا ان امتیاز ایران وجه المصالحه قدرتها خواهد شد و اگر بخواهد به ایران امتیاز بدهد یه شکست برای غرب است وایران نمی تواند روسیه را وجه المصالحه کند وبعدش باید به روسیه هم امتیاز بدهد وهمین طور عربستان و بقیه کشورها هم ادامه این دومینو خواهند شد پس اگر قرار به امتیاز به ایران باشد تنها راه گفتگو مستقیم با امریکا هست البته اگر ایران هم در رفتارش تغییری ایجاد کند
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
      5 0
      صدای سامری از دهان تو چرا بیرون می آید - گاو شیر ده گوساله ی سامری سعودیهای ضد عرب هستند خودا کناد گوساله اش(گوساله سامری) تو نباشی زمانی به ممل آمریکائی یا همان شاه مشنگ ایران می گفتیم گوساله سامری اسم رمز شناسائی ممل شاه آمریکائی در ایران بود.
  • علی IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    6 1
    من خودم کرد هستم ، طبیعتاً لحجه کردی را میشناسم. این مهسا خانم برگشته از اون ور آب ، ببخشید اون ور دنیا ، کلاً لحجه ی کردی اش را از دست داده !! فکر کنم در بارگاه عدل الهی یک دوره فشرده زبان براش گذاشتن !!! یا شاید هم ژینا رفته ، مهسا برگشته یا مهسا بوده ژینا آمده یا شاید هم ، چه؟!!! # دستگاهی ها
  • CA ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    15 2
    نیما زم یه مرید پر و پا قرص مثل پدرش داشت که روز قبل از اعدامش رفت دیدنش و به پسر شرابخوارش که باعث قتل و اغتشاش در کشور شده بود گفت بذار پشت سرت نماز بخونم. اینهم یه نفر که بوسیله بچه ش گمراه شد. یکیشون هم شیخ استخری بود که با خانواده‌اش دهه اول محرم و حتی روزهای تاسوعا و عاشورا به سفرهای تفریحی شمال و سد لتیان می‌رفته‌اند.
    • ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      0 0
      این ماجرا را من هم شنیدم خدا به راه راست هدایتشون کنه
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    1 0
    اگر رو احضار میکرد..عالی بود
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    1 0
    عالی بود
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    2 1
    ببین مشرق، اگر واقعا اینطور باشه یه بسم الله الرحمان الرحیم همه ی این چیزا رو دود می کنه می بره هوا.
  • نمین IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    0 1
    دیر میشه با این حرفاتون
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    1 0
    مسلنا در موضوعات مربوط به اجنه ما از امریکایی ها قویتریم و سابقه چند هزار ساله داریم
  • از شهرستان سراب IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    2 4
    من در یک جلسه احضار روح بودم روح توسط جادو و جنبل احضار نمیشه دعای خ0اصی داشت و همه وضو گرفتیم و صلوات میفرستادیم من انسانی بسیار دیر باور هستم ولی باید عرض کنم احضار روح شدنی هست نه توسط هر کسی منتها روح نعلبکی رو روی حروف میبرد و همه سوالاتو پاسخ میداد نعلبکی رو خودم اوردم نه سیم نه اتصالی نه اهنربایی نداشت
    • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
      7 2
      گوساله سامری هم در عهد موسی کلیم الله از جنس طلا طوری ساخته شده بود که صدای گوینده را از دور می گرفت و به جمع جهال بنی اسرائیل با صدا بیان می کرد - عیب تو این است که با قوانین فیزیک و امواج و اشیاء آشنائی نداری همین نقطه غفلت عامل هوس یک مشت دروغگو شده است - روح مادی نیست روح از مجردات و از جنس و نفخت من روحی از خلقتهای خاص خداوندی است دست از این خرافه سازی و فریب و نیرنگ بردارید . مردم احمق نیستند کشورایران میلیونها فارغ التحصیل و دانشجو دارد در این زمان به این خزعبلات پاسخ مورد نظر که اغفال و غفلت است را نمی دهند - دوره ی فریب و خرافه و تشبث به علم فریبنده با نام علوم دروغین و هزاران عامل استحمار به پایان رسیده است. تنها راه نجات بشر کتاب مقدس قرآن و انبیاء عظام و ائمه معصومین علیه السلام و علوم زاستین و خدمتگذاران صدیق علم است - که وجو آنها باطل السحر است .
  • US ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    2 0
    واقعا شرمشان باد که اعتقادات مردم از بین بردند
  • US ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    5 0
    کارشون به جایی رسیده ک از مرده مهسا هم سو استفاده میکنند
  • یک ایرانی IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    2 1
    چقدر مسخره وخنده آور
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    2 1
    در احادیث است روزی باطل با احادیث و قران به جنگ حق میرود
  • مرتضی IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    1 5
    3ساعته هیچ vpn کار نمیکنه. حال آدمو بهم میزنین. واسه یه آدم 37ساله چه تفریحی گذاشتید؟؟؟
    • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
      2 1
      خوب دستت به خون کسی آغشته نمی شه چون باز یمی خوری و در دام شیاطین گرفتار می شوی
  • وافن اس اس IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    3 0
    اگر عباس موزون نبود امروز دست این رمال های فاسد و کذاب رو نمی شد. تمامی این اطلاعاتی که توسط این افراد هیپنوتیزم شده داره بیان می شه هیچ گونه سنخیتی با حقایق محض -که بیانات برنامه ی صد در صد مستند و علمی زندگی پس از زندگی هست- نداره. ضمن اینکه تا اذن خداوند نباشه کسی (روحی) حق و فرصت ارتباط با زمینی ها رو نداره. هیچ روحی تا به امروز نگفته من کار بزرگی کردم!!!🤣🤣🤣
  • SE ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    2 0
    از همه فرقه ها گفتی ولی فراموش کردی در باره فرقه شقیقه چیزی بگی!
  • رستم سورن سوئد IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    5 0
    از این ارتجاعیون قبیله گرای کومله اقدام به احضار روح و دست زدن به جادو جمبل بعید نیست.
  • . IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    2 0
    من هم روح مهسا رو احضار کردم بسیار آسان.خخخ
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    4 1
    مرحوم مهسا امینی در عالم برزخ هم از دست اصلاح طلبان راحتی ندارد هر لحظه او را در قبر می لرزانند و روحش را آزرده می کنند اگر ایشان توان برگشت به این دنیا را داشت همه شما اصلاح طلبان را در انظار کل ملتهای دنیا لعن و نفرین می کرد که اینقدر به او دروغ می بندید با مرگش کشور ا به آتش کشیدید حالا با روحش چکار دارید معلوم نیست باید منتظر روزهای آتی باشیم
  • داود IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    1 2
    نظر شما در مورد دراویش گنابادی کاملا اشتباه است . بزرگان این سلسله هیچگاه بر خلاف نظام اسلامی صحبت یا عملی نداشته اند. مطمئن باشید. ان شاءالله که از روی نا آگاهی قضاوت کرده اید.
  • رضا IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    0 0
    مردک رمال هی میپرسه چه پیامی یرای ما دارید؟ من اگر جای اون مرحوم بودم میگفتم یه پیام دارم برای پوتک عزیز
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    4 1
    منم یه بار روح مهسا امینی رو احضار کردم اومد گفت غلط خوردم رفتم تهران مردم ولم کنید الآنم تو جهنمم
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    0 0
    واقعا شما کی هستین؟
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    0 1
    لاشه متعفن می‌دونی کیه؟؟
  • IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    0 1
    واقعاهیج درک و فهم ندارن مردم راجی فرض کردن
  • 💥 IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    0 1
    خخخ
  • پ یا IR ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    1 0
    من مندم که ب خدا چگونه جواب میدیم جواب گناهانمون واقعا انسان گاهی چقدر شیاد میشه
  • US ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    2 0
    انشالله که خدا همه ی انسانهارو از شر شیاطین رجیم حفظ کنه الهی آمین
  • . IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    2 0
    خدایا کمک کن
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    2 0
    روح مهسا امینی اومده تا بگه دست از بازی ورمالی بردارید بی ناموس احضار کنندش
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    1 0
    انا من المجرمین منتقمون
  • یکی IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    0 1
    من هم روحشو احضار کردم نیومد خودم رفتم اونور دیدم ازش کباب درست کردن
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    1 1
    جن شیطون اصلا وجود ندارن ساقیتون کیه جنسش خفنه شما روانیانی خونخوارید
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    0 1
    در دبه روح پرفتوح مهسای عزیر
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    0 1
    در دبه روح پرفتوح مهسای عزیر
  • علی کریمی IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    0 1
    افرین مهسا گفت من کاربزرگی کردم منظورش خودکشی کرده
  • FR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    0 1
    من کلا با تفکرات سعودی مخالف بوده و هستم.ولی این برایم سوال شده چگونه این سعودی ها که دایما در حال ضربه بر پیکره شیعه هستند دست دوستی به سویش دراز کردید مگر تفکرات و عقاید شیعه عوض شده است؟
    • ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      0 0
      سلام استاد، ببخشید؛ یه مقاله معتبر راجع به صلح امام حسن بخون؛ متوجه میشی دنیا چه خبره؛ سال اگه اشتباه نکنم 96-97 بود تو تلویزیون برادرا شعار دادن ... بر آل سعود ... الآن هیچی نمیگن و صداشو در نمیارن. آخه تو یه روایت خوندم(اگه جعلی نبوده باشه) مؤمن باید زیرک باشه و اگه لازم شد برای جلوگیری از مفسده (همون فتنه)، دروغ مصلحتی (توریه، تقیه و ...) بگه؛ بعداً توبه کنه!!! وا مصیبتا
  • بهنام ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    1 0
    لعنت خدا بر جادوگران و رمالان حیله گر . پناه به خدا از انسانهای شرور شیطان پرست از اول خلقت جنیان با انسان روی زمین آمدند گناه کبیره زیاد روح آدمی را سیاه و تاریک میکند تا جایی که دست به جادوگری و رمالی میزند بزرگان جادو و شیطان پرستی سران دولتهای غربی هستند ، و سربازان خود را دیده و ندیده از دور با فضای مجازی و روشهای قدیمی به سمت خودشان هدایت میکنند . تحقیقات و مطالعات اونها تو زمینه ادیان و شیاطین و جنیان کافر از ما مسلمانها بیشتره . ولی تیرشان اکثر مواقع به سنگ میخوره .
  • ۰۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    کسی تو جهان هست بتونه روح منو احضار کنه؟ اگه هست اسم، شغل، پیشه اش چیست؟ بَعد اگه روح من احضار شد؛ طرف از کجا میفهمه من دارم بهش راست میگم یا دروغ! همین جور کیلویی میفهمه من راست گفتم یا دروغ یا باهاش مزاح نمودم. ها ها ها
  • عباس ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    1 0
    ایشون ‌که با روح مهسا امینی ارتباط ب قرار میکنه دکتر داوود فرید هستند که یک محقق در علوم هیپنوتیزم هستن
  • محمد رضا IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    0 0
    چرا پلیس سایبری ایران احتمال استفاده از چیپهای مغناطیسی جهت کنترل ذهن رادر ایران رد میکند و حتی یک دستگاه ساده که دامپزشکها برای خاندن چیپ حیوانات از ان استفاده میکنند در دسترس ندارد جن و جن بازی که عاقلانه نیست ولی من حدس میزنم یک گروهک در ایران با پیش بردن پروژه های تحقیقاتی شرکت تسلا دست به ترور و شکنجه و کنترل ذهن گسترده زده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس