1

مدتی قبل یکی از اکانت‌های سایبری نزدیک به گروهک منافقین نوشته بود که اکانت‌های جوانان محلات باید از حالت کرم ابریشمی خارج‌شده و همچون احزاب کردستان کار نظامی و تشکیلاتی انجام دهند!

سرویس سیاست مشرق- آذر سال ۱۳۸۲ و در آستانه روز دانشجو میزان انتقادات اصلاح‌طلبان رادیکال از دولت خاتمی به اوج خود رسیده بود، آن روزها برخی می‌گفتند که دولت اصلاحات توان لازم برای تحول سیاسی در ایران را نداشته و بهتر است با عبور از دوم خرداد مرگ اصلاحات را اعلام کنیم! این ابراز تنفر از اصلاح‌طلبی دارای یک تئوری جالب هم شده و بحث «عبور از خاتمی» به‌عنوان راه‌کار پایان اصلاح‌طلبی در روزنامه‌های زنجیره‌ای جناح چپ تبلیغ می‌شد.

اما منظور اصلاح‌طلبان تندرو از ناکارآمدی دولت خاتمی چه بود؟ در آن روزها ماهنامه نامه متعلق به یک گروهک مارکسیستی در سرمقاله خود کنایه‌ها به دولت اصلاحات را علنی کرده و می‌نویسد که خاتمی به بدنه رأی‌دهنده به خود خیانت کرده و نتوانست نظام جمهوری اسلامی را به جمهوری دموکراتیک تبدیل کند، در ادامه این یادداشت آمده بود وقتی دولت از شعارهای خود تهی و کوچک‌تر است باید با چشمی گریان آن را پایین کشید؛ خاتمی هم برای ما از آلنده بزرگ‌تر نیست! منظور این ماهنامه رادیکال از آلنده؛ رئیس‌جمهور شیلی بود که با کودتا برکنار شده بود.

چند هفته بعد سعید حجاریان نیز در یادداشتی با ایهام نوشت که دولت خاتمی خوش درخشید ولی دولت مستعجل بود! این دست انتقادات به دولت اصلاحات باهدف هُل دادن آن به سمت رادیکالیسم عریان باعث شد تا تعدادی از اعضای جبهه دوم خرداد در کنار برخی از گروهک‌های ضدانقلاب با راه‌اندازی یک وب‌سایت از مردم بخواهند با یک کلیک کوچک درخواست رفراندوم را امضا کرده تا نظام عوض شود.

این سایت بعدها معروف به «شصت میلیون دات کام» شده و هدفش آن بود که یک فراخوان اینترنتی ایجاد کرده و امضاهای آن به سازمان ملل فرستاده شود، در این درخواست اینترنتی نوشته‌شده بود که باید دولت‌های متخاصمی چون آمریکا و رژیم صهیونیستی زیر پرچم ناتو به ایران حمله نظامی کرده و پس‌ازآن نهادهای ناظر بین‌المللی روی خرابه‌های باقی‌مانده از جنگ یک انتخابات آزاد برگزار کنند.

این ادعای عجیب در حالی مطرح‌شده بود که مدتی قبل از آن در انتخابات شورای شهر تهران افرادی چون تاج‌زاده، ابوالفضل بازرگان، ابراهیم یزدی و هاشم صباغیان و نیز بسیاری از اعضای گروهک‌های چپ مارکسیستی؛ گروهک نهضت آزادی و ملی – مذهبی‌ها در آن انتخابات با فشار وزارت کشور دولت خاتمی تائید صلاحیت شده اما هیچ‌کدام کف رأی را نیز از مردم تهران نگرفته بودند!

از شصت میلیون دات کام تا اعتصاب‌های اجباری با اسلحه توئیت توئیت بَنگ بَنگ! / در پشت پرده اکانت تروریستی «جوانان محلات» چه می‌گذرد؟

نیمه پنهان شکست دو پروژه تبهکاری کلیک خور!

سایت شصت میلیون دات کام به‌عنوان مرجع نرمالیزه کردن جنگ علیه مردم ایران با استقبال رسانه‌های غربی روبه‌رو شد. وب‌سایت رادیو فردا متعلق به سازمان سیا برای آن‌یک رپورتاژ خبری بزرگ رفته و علی افشاری از اعضای گروهک افراطی دفتر تحکیم وحدت و یکی از مؤسسان این سایت در گفتگو با این رادیوی آمریکایی اعلام کرد که امضاکنندگان آن خواهان شکل‌گیری حکومتی دموکراتیک مبتنی بر اعلامیه جهانی حقوق بشر هستند و به همین دلیل معتقدند که برای تحقق این امر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران باید تغییر کند.

افشاری به رادیو فردا گفته بود که علاوه بر خودش افرادی چون رضا دلبری، محمد محسن سازگارا، اکبر عطری، مهرانگیز کار، محمد ملکی و عبدالله مؤمنی به‌عنوان کمیته اقدام برای همه‌پرسی انتخاب‌شده‌اند! در میان این افراد که خواهان جنگ علیه مردم ایران بودند نام برخی جالب‌توجه بود؛ ازجمله محمد ملکی اولین رئیس دانشگاه تهران پس از انقلاب که به‌صورت علنی از گروهک منافقین حمایت کرده و معروف بود در جمعی گفته است که روزی با تانک‌های رجوی تهران را دوباره فتح خواهد کرد! حضور افرادی چون سازگارا و محمد ملکی ماهیت این سایت مروج مداخله خارجی را به‌خوبی نشان می‌داد.

از شصت میلیون دات کام تا اعتصاب‌های اجباری با اسلحه توئیت توئیت بَنگ بَنگ! / در پشت پرده اکانت تروریستی «جوانان محلات» چه می‌گذرد؟

محمد ملکی عضو گروهک منافقین در منزل اعضای فرقه ضاله بهائیت

محسن سازگارا آن روزها در موسسه خانه آزادی وابسته به وزارت خارجه آمریکا فعالیت کرده و ملکی سخنگوی رسمی گروهک منافقین در داخل کشور بود، الباقی نفرات نیز وضعیت بهتری نداشته و تعدادی از آن‌ها پس از تجاوز آمریکایی‌ها به عراق در بیانیه‌ای معروف به «بهار بغداد» به‌صورت آشکار خواهان حمله نظامی به ایران بودند تا جایی که ادعا می‌کردند آمریکایی‌ها باید با موشک ایران را فتح کرده و پس‌ازآن پول این موشک‌ها را نیز از مردم ایران بگیرند!

اما ماجرای این سایت ضدانقلاب به‌عنوان مرجع فراخوان جنگ علیه مردم ایران جالب‌توجه بود، باوجود تبلیغات سنگین رسانه‌های خارجی، امضاکنندگان آن حتی به تعداد انگشتان یکدست نیز نرسیده و خیلی زود صفحه آن بسته شد. بعدها سازگارا در وبلاگ خود نوشت که مردم به فراخوان خشونت و جنگ پاسخ منفی دادند و باید راه دیگری برای ضربه به‌نظام پیدا کرد!

از شصت میلیون دات کام تا اعتصاب‌های اجباری با اسلحه توئیت توئیت بَنگ بَنگ! / در پشت پرده اکانت تروریستی «جوانان محلات» چه می‌گذرد؟

از شصت میلیون دات کام تا اعتصاب‌های اجباری با اسلحه توئیت توئیت بَنگ بَنگ! / در پشت پرده اکانت تروریستی «جوانان محلات» چه می‌گذرد؟

تحصن شاخه رسانه‌ای سایت ۶۰ میلیون دات کام در تهران

سازگارا درآن یادداشت با عنوان صبح نزدیک است نوشته بود:

جنبش رفراندوم در ابتدای راه خود قرار دارد. انتشار فراخوان تنها طرح یک گفتمان بوده است. بحث‌های به‌عمل‌آمده بر عمق و وسعت این گفتمان افزوده است. دوران جنینی جنبش سپری‌شده و همسویی میان مبارزان راه آزادی برقرار شده است. سازمان‌دهی مناسب، حرکت هم‌جهت، ضرورت درک موقعیت حساس کنونی، پرهیز از خواسته‌های فردی و خودمحورانه و شتاب‌زدگی، اهمیت به کار جمعی و توافقات حداقلی و به تعلیق درآوردن تمایزات ایدئولوژیک و معرفت‌شناسانه و دیدگاه‌های چپ و راست اقتصادی تا حصول موفقیت جنبش دموکراسی خواهی، گام‌های بعدی هستند که می‌توانند مقاومت مدنی مردم را برای تأمین خواست برگزاری همه‌پرسی محقق سازند و پشتوانه اجتماعی لازم را فراهم آورند.

بعدها عبدالله مؤمنی و مهدی امینی زاده از اعضای گروهک افراطی دفتر تحکیم وحدت با انتشار یک مقاله مشترک در روزنامه شرق نوشتند که مسیر براندازی از طریق فراخوان اشتباه بوده و مردم برای این دست اقدامات ضدانقلاب تره نیز خرد نخواهند کرد. امینی زاده نوشته بود که راه عبور از نظام از صندوق رأی خارجی با حمایت تانک‌های خارجی بلکه از درون و با اعتصاب؛ براندازی نرم در مدل دموکراسی هندی می‌گذرد، نه بیانیه‌ای که گروهک منافقین برای دانشجویان بنویسد!

در جریان فتنه سال ۸۸ باز همان گروهک‌های رادیکال دوم خردادی سعی کردند با انتشار فراخوان مردم را با خود همراه کرده و با تشکیل زنجیره‌های انسانی فشار مصنوعی به‌نظام وارد کنند، در نهم دی همان سال طومار این فراخوان‌های بیهوده درهم‌پیچیده شده و عرض و دامنه ضدانقلاب برای همگان آشکار شد.

از شصت میلیون دات کام تا اعتصاب‌های اجباری با اسلحه توئیت توئیت بَنگ بَنگ! / در پشت پرده اکانت تروریستی «جوانان محلات» چه می‌گذرد؟

از شصت میلیون دات کام تا اعتصاب‌های اجباری با اسلحه توئیت توئیت بَنگ بَنگ! / در پشت پرده اکانت تروریستی «جوانان محلات» چه می‌گذرد؟

رد پای نفاق انگلیسی پشت یک پروژه اینترنتی

شصت میلیون دات کام آزمایش اولین پروژه اینترنتی توسط سازمان‌های اطلاعاتی غربی علیه ایران بود، بعد از آن بارها این دست پروژه‌های سفارشی مورد آزمایش قرار گرفته است. هفتاد روز پس از اغتشاشات محله محور در برخی شهرهای کشور بازهم طول و عرض جنگ احزاب علیه مردم ایران به‌خوبی مشخص‌شده است. درحالی‌که دشمن سعی داشت با راه انداختن یک جنگ ترکیبی تمام‌عیار یک موج اجتماعی سنگین علیه مردم برپا کند، محتوای درونی این جنگ نیز کشاندن نیروی متجاوز خارجی به کنار مرزهای ایران و ضرب به مقاومت اسلامی و مردمی از درون بود.

در این مدت عوامل گروهکی از تمامی مدل‌های بسط زنجیره خشونت استفاده کرده تا نقطه‌چین‌های براندازی سخت را به هم پیوست کنند. حسین توقیری، کارشناس ارشد مسائل ایران در نشنال اینترست درباره مدل اغتشاشات نوشته است:

ایران در مقابل هژمونی آمریکا ایستاد اما با گسترش اهداف خود در منطقه از حـد خـود فـراتـر رفـت. ایـران با سیاست‌ها و لفاظی خود ثبـات مـتحـدان عـرب آمریکا را تهدید کرده و برتری استراتژیک اسرائیل (رژیم موقت صهیونیستی) را با برنامه هسته‌ای خود به چالش کشیده است. ایران همچنین ترسی را در میان سلطنت‌های محافظه‌کار عربی برانگیخته است که می‌خواهد بـر منطقه تسلط یابد. واشنگتن بدون شک تلافی کرد و شدیدترین تحریم‌های ممکن را اعمـال کـرد و مشکلات اقتصادی جـدی بـرای مـردم عـادی ایرانی ایجـاد کـرد و اکثریت مردم را ناراضی ساخت. حالا باید قدم آخر را برداشت، روی صندوق رأی نمی‌توان رژیم عوض کرد، دولت بایدن باید با اعمال خشونت بیشتر به جلو حرکت کند!

منظور این تحلیل‌گر آمریکایی از به جلو حرکت کردن با خشونت بیشتر، توانمندسازی گروهک‌ها برای اقدام علیه مردم ایران بود. به‌عنوان‌مثال رصد تحرکات گروهک‌های تروریستی نشان می‌دهد پس از اقدامات میدانی و آشوب ها و عملیات تروریستی اخیر گروهک‌های معاند کردی طی هفته‌های اخیر در شهرهای غربی کشور، در روزهای گذشته مبالغی از سوی سران این گروهک به‌عنوان پاداش نقدی به هسته‌های داخلی خود در شهرهای کردنشین نظیر مهاباد و ... پرداخت‌شده است.

نکته قابل‌توجه در این خصوص این است که هم‌زمان با این اقدام، پیغامی نیز از سوی سران گروهک به برخی نیروها و هسته‌های داخلی در خصوص خرابکاری و عملیات در شهرهایی مانند بوکان نیز منتقل‌شده است که جزئیات آن در اختیار دستگاه‌های امنیتی بوده و اقدامات تأمینی و پیشگیرانه لازم نیز در نظر گرفته‌شده است.

باوجود دادن تنفس مصنوعی به ضدانقلاب و گروهک‌های تروریستی در ۷۰ روز گذشته بخش قابل‌توجهی از این گروهک‌های اقماری از اغتشاشات جامانده و نتوانستند به خود پابه‌پا در آشوب‌ها برسند، ازاین‌رو بار دیگر ایده فراخوان روی میز اتاق فرمان سرویس‌های اطلاعاتی غربی قرار گرفت! اما بازهم محاسبات دشمن به‌هم‌خورده و این دست فراخوان‌های اجباری با چاشنی خشونت، تهدید به قتل و اعمال روش‌های تروریستی در خط دو نه‌تنها به نتیجه لازم نرسید، بلکه ماهیت ضدانقلاب را بیشتر مشخص کرد، اگر در فراخوان شصت میلیون دات کام رد پای انگلیسی‌ها به‌وضوح در آن ماجرا مشخص بود، این بار راه انداختن یک اکانت جعلی بانام «جوانان محلات» دست ضدانقلاب را رو کرد.

از شصت میلیون دات کام تا اعتصاب‌های اجباری با اسلحه توئیت توئیت بَنگ بَنگ! / در پشت پرده اکانت تروریستی «جوانان محلات» چه می‌گذرد؟

تصویری کمتر دیده شده از کمپ گروهک تروریستی منافقین در آلبانی

کمیته خرابکاری جوانان محلات خود را گروهکی بدون لیدر و سیال با ساختار خاکستری معرفی کرده است که به‌صورت علنی ترویج خشونت کرده و با راه انداختن کمپین‌های تحریمی ازجمله اعتصابات سعی دارد برای پروژه آشوب راه باز کند، اما با یک جستجوی ساده از مدل عملیاتی آن متوجه می‌شویم که پشت این اکانت جعلی بازهم گروهک منافقین مشغول به کار است!

اگر در دهه شصت گروهک منافقین هر مغازه‌داری که شبیه حزب‌اللهی‌ها بود را ترور کور می‌کرد، این بار از مقر گروهک تروریستی منافقین در آلبانی مردم را با اعتصابات اجباری ترور آنلاین می‌کند؛ این دیکتاتورهای مجازی به طرز عجیبی موبه‌مو شبیه گروهک تروریستی منافقین عمل کرده و به نظر جوانان محلات نامی انحرافی برای پوشاندن ماهیت اصلی آشوبگران است.

یک جستجوی ساده اینترنتی نشان می‌دهد که سر حلقه اول فراخوان زنجیره‌ای برای اعتصابات اجباری در خارج از ایران است که بازنمایی، پمپاژ و تبلیغات آن‌هم در شبکه سعودی اینترنشنال دنبال می‌شود، بررسی فراخوان‌ها برای اعتصابات اجباری که در آن معتقدند یا با ما همراهی می‌شوید یا با خشونت با شما برخورد می‌کنیم، آپدیت جدید اعتصابات توسط این جریان تروریستی است که اساساً مرزهای اعتراض و اعتصاب را جابه‌جا کرده است. در یک سر این طیف، حلقه‌ای قرار دارد که حتی نمی‌خواهد کمترین هزینه‌ای برای عقیده خود بدهد و اعتصاب خود را به اسم انبارگردانی تمام می‌کند و در آن‌سوی این طیف هم جریانی قرار دارد که با تیراندازی به راننده‌ها در جاده‌ها و آسیب به لاستیک کامیون‌داران می‌خواهند آن‌ها را وادار به پیوستن کنند. شکست آخرین فراخوان ضد انقلاب باهدف اعتصابات سریالی سه‌روزه، تجمعات توده‌ای و خشونت سازمان‌یافته گانگستری نشان می‌دهد که رفت‌وآمد سرویس‌های اطلاعاتی دشمن در سفارتخانه‌ها چون گذشته بدون نتیجه مانده و فراخوان‌های سریالی ازلحاظ زمانی و مکانی روزبه‌روز کوچک‌تر می‌شوند!

از شصت میلیون دات کام تا اعتصاب‌های اجباری با اسلحه توئیت توئیت بَنگ بَنگ! / در پشت پرده اکانت تروریستی «جوانان محلات» چه می‌گذرد؟

از شصت میلیون دات کام تا اعتصاب‌های اجباری با اسلحه توئیت توئیت بَنگ بَنگ! / در پشت پرده اکانت تروریستی «جوانان محلات» چه می‌گذرد؟

تراب ثالث از اعضای گروهک کمونیستی حکمتیست‌ها درباره ایده فراخوان ضد انقلاب در سایت ۶۰ میلیون دات کام دست به افشاگری زده و به مجله آرش گفته بود:

به نظر من آدم نمی‌تواند که راجع به این تیپ ماجراهای پشت پرده نظر قطعی و دقیقی بدهد. ما مجبوریم صرفاً بر اساس شواهد و علائم بسیاری که برای بودن‌اش وجود دارد و به خصوص واکنش دولت انگلیس، چون دولت انگلیس خیلی به ندرت مداخله می‌کند. اگر دقت کرده باشید دولت انگلیس همیشه خیلی دست به عصا روی این قضایا راه می‌رود. همین که آمده‌اند و بی خجالت راجع به این طرف حرف زده‌اند، نشان می‌دهد که مذاکراتی پشت پرده بوده است. اطلاعاتی که تاکنون بوده این است که تنها با سازگارا نبوده و نیست و این مذاکرات چندین سال است که ادامه دارد. هیئت‌هایی ظاهراً از مجلس تا لندن سفر می‌کنند، من‌جمله آقای کروبی که دائم اینجا تشریف دارند و مرتب در حال مذاکره هستند.

از شصت میلیون دات کام تا اعتصاب‌های اجباری با اسلحه توئیت توئیت بَنگ بَنگ! / در پشت پرده اکانت تروریستی «جوانان محلات» چه می‌گذرد؟

مدتی قبل یکی از اکانت‌های سایبری نزدیک به گروهک منافقین نوشته بود که اکانت‌های جوانان محلات باید از حالت کرم ابریشمی خارج‌شده و همچون احزاب کردستان کار نظامی و تشکیلاتی انجام دهند؛ باید سفر مایک پنس و پمپئو به مقر منافقین را لانسه کرد! در ادامه این یادداشت آمده بود:

واقعیت آن است که به‌زحمت می‌توان از میان ده‌ها توئیتِ روزانۀ کنش‌گران منتسب به جریان براندازی چند خبر، تحلیل یا پیام با ارزش دانش‌افزا یا روشن‌گر یافت. توئیت‌های گاه کم‌مایه و شعارگونه با چاشنی هشتگ‌هایی که به رخدادهای روز (و در واقع امور روزمرّه) میپردازد و تنها بیانگر اعلام موضع (و به تعبیر دقیقتر اظهار نظر) فعالان سیاسی منتسب به براندازی در مورد رخدادهای به اصطلاح ترند شدۀ روز هستند. این توئیت‌ها از کنشگرانی که مدت‌هاست فقط نامی از یک جنبش یا جریان سیاسی را با خود یدک می‌کشند، نسبت به روند تحولات جاری کشور و آیندۀ پیشِ روی مردمی که دو دهه به شعارها و وعده‌های ایشان دل بستند، رفع مسئولیت نمیکند. متاسفانه تنها کارکرد واقعیِ و تنها نتیجۀ عینی این حضور شبح‌وار در پسِ دستگاه های رایانه یا گوشی‌های تلفن همراهِ هوشمند، چیزی نیست جز خود خرسندسازی و مسخ هویت یک جریان مردمی و تبدیل آن به یک «اجتماع خیالی» و فروکاستن تمامیت جنبش سیاسی و مدنی به توهم کنشگری اصلاح‌طلبانه آنهم از نوع میانمایه و مجازی‌اش، به‌قصد محافظت از هویتی روبه‌زوال و در حال جایگزینی با خرده‌ هویت‌های پراکنده و ناهمگن.

روایت است که مهدی بازرگان در نامه‌ای به نمایندگان مجلس اول نوشته بود که اگر شهرداری تهران را به مسعود رجوی می‌دادند او دست به اسلحه نمی‌برد، البته بعدها مشخص شد که نظر او درباره ماهیت این گروهک تروریستی دقیق نبوده است، آن زمان حضرت امام (ره) در برابر باج‌خواهی منافقین ایستاد و مردم نیز در ۳۰ خرداد شصت تودهنی محکم به پیکره میلیشایی آن زدند؛ بی‌محلی کسب‌وکارها به فراخوان‌های سریالی این گروهک نیز از همان جنس است، این جمله ایمانی که خدای دهه شصت؛ خدای امسال هم هست تعبیری مهم در خود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 66
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • ID ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    20 6
    شما به جای کلمه ی اکانت چرا فارسیش رو نمی ذارید. خود شما دارید به این زبان بد می کنید.
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      70 17
      همه مردم (منطقه و جهان) باید کمک کنند تا خاندان گنده لات سعودی از عربستان اخراج بشن
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      87 49
      جوانان محلات تهران یا محلات آلبانی 😂😂😂 دست همشون رو شده که اینا از کجا ساپورت میشند
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      90 45
      شاید برای بعضیها سوال باشد که چرا برخی کشورها به این گروهکهای ضد نظام ایران اینقدر کمک میکنند و املاک بزرگ و خصوصی و سلاح در اختیار اینها میگزارند! جواب این است که رژیم یهود در این کشورها بشدت نفوذ دارد در دولت و مجلس این کشورها حضور پررنگی دارند و از هر گروه و کاری برای ضربه به ایران استقبال میکنند! دولتهای المان و فرانسه و پادشاهی انگلیس کاملا زیر دست یهودیها هستند
    • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      2 0
      مردم ایران دیگه آنقدر در تاریخ خود با شگرد آمریکا و انگلیس آشنا شده که گول نمی خوره. شگرد اصلی آمریکا این کاره : گنجشک را رنگ میکنه جای قناری میفروشه . جوانان ما هم باید به این نگرش برسند.
  • US ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    بنگ بنگ دمشون گرم.هههههه
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      97 45
      اگه با موشک فعلا نمیشه حساب این کفتار ها را رسید؛ با عملیات سایبری کاسه کوزه این پیر پاتالا را به بریزید.یا علی مدد
    • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      27 18
      خاک برسرشون که بخاطراسلام وعلماباج ا دشمنی میکننن
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      24 7
      مردم ایران صد هشتاد برابر متوسط جهانی تحت شبهات شایعات و فضای دروغ تلوزیونی ماهواره ای و رسانه های زنجیره ای زرد قرار دارند متاسفانه جوانان بعلت کم تجربگی در فضای مجازی بیشتر اسیر دروغ پردازی های معاندین وضد انقلاب قرار میگیرند این وظیفه اموزش و پرورش و دانشگاه ها میباشد که کلاسهایی برای بالا بردن سواد رسانه ای و مجازی دانش اموزان و دانشجوایان قرار دهد و از پشت پرده خبر های فیک و دروغ افشاگری نمایند
    • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      1 0
      مردم ایران دیگه آنقدر در تاریخ خود با شگرد آمریکا و انگلیس آشنا شده که گول نمی خوره. شگرد اصلی آمریکا این کاره : گنجشک را رنگ میکنه جای قناری میفروشه . جوانان ما هم باید به این نگرش برسند.
  • ایرانی IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    92 4
    مردم ایران نه خواهان منافقین خلق اند و سلطنت طلب و نه سایر گروه های امتحان پس داده و نه جیره خوار بیگانگان .
    • ایرانی .2 IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      77 14
      ما از نهادهای امنیتی و انتظامی و نظامی میخواهیم تا وابستگان به این جریانات کثیف را در داخل و خارج از کشور شناسایی و بهر صورت ممکنه همه آنها را نابود کنند .
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    66 80
    هیچ اعتصابی اجباری نبوده
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      هنوز دنبال اعتصاب خیالیتون هستید تموم شد دست پای بیخود نزنید
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      89 48
      بابا شماها دیگه کی هستید بخدا کرم خاکی مغزش بیشتر از شماست یعنی اینقدر توهین به شعور مردم براتون بی اهمیته؟؟؟؟ همینه که مردم با شما نیستتد چون کثیف بودن و دروغگوییتون کاملا آشکارشده
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      78 51
      برا تو که پول گرفتی که اول وطنت رو بفروشی بعدم ناموست رو سر چوب کنی عین ابریشمی که مریم رو سر چوب کرد هدبه داد به مسعود رجوی، صد البته معادل نان بوده! چون تو که شرف نداری خرجت رو از راه حلال در بیاری یا باید وطنت رو بفروشی یا دینت رو یا ناموست رو
    • ح IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      91 65
      آره ما تهدید میکردیم اگر باز کنی مغازه ات رو آتیش میزنیم!! ما چسب میریختیم تو قفل مغازه ها!! خدایی ببند رو که نیست سنگ پای قزوینیه!!
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      65 33
      پدر سوخته دروغگو
    • جانم فدای ایران IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      46 6
      اگه شما اجباری اعتصاب نکردی ،دوحالت داره یا خیلی احمقی که هنوز نفهمیدی ستون پنجم د شمنی (،همون دشمنی که وقتی مسلط بشه براش فرقی نمی کنه تو کی هستی اگه ایرانی هستی لهت می کنه همونطور که الان براش فرق نمی کنه اون بچه سرطانی که دارو نداره بچه کیه موافق یا مخالف .)یا احمق تری وآشغال چون خود دشمن منافقی که نابودت می کنیم .ان شا الله به یاری خدا
  • گربه خشمگین IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    84 11
    قشنگ معلومه که آشغال‌های رجوی حرومی پیشنهاد راه‌اندازی این اکانت رو دادن..ولی از قدیم گفتن « عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد» .جوانان‌محلات به زودی خیابانهای تل‌آویو رو فتح خواهند کرد و مقر تیرانای آلبانی رو هم همچنین..برسه به گوش موشهای صهیونی! بند پوشک‌هاتون رو محکم ببندید.
    • محمد IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      16 17
      جالب اينجاست كه گروهك كثيف رجوي و بقيه لاشخورهاي اون در انقلاب ٥٧ نقش بسيار مهمي داشتن و به واسطه داشتن اسلحه شروع كردن به درگيريهاي مسلحانه با ماموران نظامي و امنيتي اين گروهك نجس حتي خودشونم نميدونم دنبال چي هستن و چي مي خوان يه عده افراد منحرف و فاسد از هر نظر
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      9 11
      آقای محمد منافقین درسال 57 هم هیچ نقشی درانقلاب نداشتند. اصلا انقلاب اسلامی انقلاب مسلحانه نبود ورهبران نهضت با کاربرد اسلحه مخالفت کردند .در روز 21 و22 بهمن هم بخاطر حمله گسترده گارد شاهنشاهی ،مردم ونه عناصر منافق ازخود دفاع کردند که منجر به پیروز انقلاب شد
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      14 33
      جوانان محلات دارن قله های علمی رو با جهاد علمی فتح میکنن-عضو بنیادملی نخبگان(دانشجوی پسادکترا شریف)
    • ح IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      3 1
      در سال 57 فعالیت های گروهک منافقین به شدت کم شد و اوج فعالیت هاشون دهه 60 بود که در دوسال 17 هزار نفر رو شهید کردند!! درضمن از سال 54 دیگه گروهک منافقین بخاطر آشنایی با تفکرات مارکسیستی دیگه با انقلاب همراهی نکرد و حتی علمای اسلامی که مخالف تفکرات مارکسیستی و جنگ مسلحانه بودند تهدید به ترور شدند!! و در بعضی جاها ترور کردند!! بعد از انقلاب هم که دیدند مردم اصلا قبولشون ندارن با نظام جمهوری اسلامی ایران شروع کردن به جنگیدن!! کمی تفکر کن!
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    14 46
    یا ایها الذین آمنوا، تا فتح قله های پیش رو، اصبرو و صابروا و رابطوا...
  • علی IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    58 12
    نگاهی به داخل مقر منافقین در البانی که اعضای آن مشغول فعالیت توئیتری و فضای مجازی برای ارسال اخبار دروغ و هدایت اغتشاشت بسمت ترویج خشونت و ترور و اتش زدن اموال مردم و دولتی هستند نشان میدهد تمام اعضای این سازمان پیر و فرتوت شده اند و مانند حیوانات در قفس به آنها غذا و جای خواب میدهند تا باقیمانده عمر کثیفشان را برای فریب جوانان ایرانی در قبال پولی که اربابان غربی عربی عبری به این سازمان تروریستی میدهند بکار گیرند اما باید بدانند روزی توسط نیروهای انقلاب اسلامی تقاص خون شهدای بناحق ریخته توسط این جنایتکاران گرفته خواهد شد و آن روز دیر نخواهد بود
  • ناصر IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    40 13
    عربها مثالي دارند كه مي گويد: الغريق يتشبث علي كل حشيش. ( كسي كه دارد غرق مي شود براي تجات خودش به ريشه هر گياهي چنگ مي اندازد) اين جنايتكاران و خائنين وطني كه به نوعي بازوي نظامي افساد طلبان به شمار مي روند تا وقتي كه در ايران بودند نتوانستند گ ... ه ... ي بخورند حالا از راه دور مي خواهند آن را بخورند. دست دادن آنچناني زن مسعود لجني با بولتون و عربها گرايش او را خوب نشان مي دهد.
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    64 7
    وحشی های که خواهان دستیابی به قدرت و منابع ایران هستند
  • سید IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    65 10
    جبهه معیوب و مفلوک منورالفکران در ایران که زاییده مکتب فراماسونری است از همان اوان پیدایش یعنی چند سال پیش از نهضت مشروطیت تا هم اکنون هرچند با نام های مختلف در صحنه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ایران خود را معرفی می کرده است اما همواره در زمین استعمارگران و دشمنان این کشور بازی کرده است و نیز همیشه علیه استقلال و اقتدار کشور انجام وظیفه! که البته آخرین نمود آن هم همین اصلاح طلبان تهوع آور هستند!!!
  • ح IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    55 13
    تعداد زیادی از همین آلبانی نشین ها تو مشرق هم نظر میزارنده مثلا بگند مردم اند!! (در پاسخ به ادعایی مشابه در پست دیگر مشرق)
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    30 8
    ادامه فتنه آشوبی محله‌محور با میدانداری اوباش است. حمایت از جانیان و داغ کردن ‎اعدام نکنید و ‎کشتار آبان را بگذارید پای پیوست رسانه‌ای پیشینی، به‌جهت بالا بردن حساسیت افکارعمومی و افزایش هزینه مقابله نظام با اشرار، با هدف ایجاد حاشیه امن برای منافقین و افسادطلبانی که نگران تارومار شدن‌شان هستند.
  • بهرام IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    59 7
    جلل الخالق! چه کارها که. برای تسلط بر ملت ایران نکردن این منافقین و ...!!! خدایا! به حق محمد و آل محمد(ص) رهبر عزیز مون سید علی خامنه ای را در پناه خود برای اسلام و مسلمین جهان خصوصا برای انقلاب و مردم ایران حفظ کن.
  • محمدرضا IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    43 8
    خطاب به کاربر ۱۰:۱۶ کدام قله ؟ کدام فتح؟ ۲۷سالمه . دانشگاه تهران مدرک علوم سیاسی گرفتم . مجردم. بیکارم . دارم روز مزد کارگری میکنم. نمیتونم خرج خانواده رو تامین کنم کی قراره صدای منو بشنوه ؟ به چی امید داشتم باشم؟ . واسه چی اصبروا ؟ کی قرارها زن بگیرم . جوانیم رفت . کی جواب گوعه . می‌دونم این نظر درج نمیشه . اما بازم از خوش باوری شماها مشمعز میشم.
    • محمد قزل IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      7 18
      چشمت کور دندت نرم کارگری کن مگر چه اشکالی داره ماهمه کارگریم
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      6 5
      خب دوست عزیز اون موقع که رشته علوم سیاسی رو انتخاب کردی چه برنامه ای داشتی؟به فکر کار کردن بعدش بودی یا فقط خواستی پز مدرک و دانشگاهتو بدی و همینطوری یه مدرکی گرفته باشی؟الان پیگیری کن چه شغلایی میتونی داشته باشی برو دنبالش.هیچ‌جای دنیا شغل رو که دم در خونه نمیارن تعارف کنن
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      7 6
      منم 41 سالمه مجردم ولی فدایی رهبر عزیزم هستم . پاشو برو گم شو کار کن
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      0 1
      با نظرت موافقم صد درصد ولی مشمئز درسته
  • DE ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    30 14
    جن از بسم الله میترسه و حکومت از مجاهدین خلق! به همین سادگی! واقعاُ اینهمه ترس باور نکردنی هستش،والا احتیاج به اینهمه تبلیغات بر علیه اونها نبود! هر گونه تبلیغ منفی بر علیه مجاهدین خلق اتفاقاً به نفع اونها تموم میشه که شده ولی پاچه خوران نظام که این چیزها حالیشون نیست!
    • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      7 2
      تو بخواب کارت نباشه.
    • ح IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      6 2
      آمریکا و اسرائیل از کی میترسن؟؟ نوکر؟؟
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    47 3
    یه چیز عجیب اینه که چرا وقتی در عراق بودند کارشون رو یکسره نکردیم ؟؟؟؟به راااحتی میشد همهههههه منافقین مستقر در عراق رو نابود کنیم چرا نکردیم که برن یه جای دور واییینقدر شر ودردسر درست کنند؟؟؟؟چرا مثل موساد در همون جا نکشیمشون؟؟؟
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    49 7
    یک عده پیر سگ وطن فروش جمع شدند آلبانی
    • مراد IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      33 5
      این کفتارها روزی نیست و نابود خواهند شد ُ باید تاسف خورد بد معامله ای کردند .
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    37 3
    مقر منافقین رو با بمب اتم بزنید
  • siyavash IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    9 0
    ببین تیتر بزن تجزیه ای وجود ندارد
  • مرصاد IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    50 5
    مقر خاسران دنیا و آخرت !!
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    2 27
    بیشترین رضایت و موفق ترین دولت بعد از انقلاب علیرغم کارشکنی های زیاد و سنگ انداری برای عدم موققیت ان دولت خاتمی بود.
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    3 2
    همه رااعدام کنید
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    33 2
    متاسفانه صدا و سیما و رسانه های داخلی اینقدر عملکرد ضعیف داشته اند و خوراک رسانه مناسب نداشتند اکثر خانواده ها رو آوردند به ماهواره و رسانه های اونور آبی و هرچی اونا میگن قبول میکنن بدون هیچ تحلیل و هیچ آگاهی و...
  • MD ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    1 2
    هشدار نابودی ایران و جهان توسط مافیای داخلی
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    3 3
    بوی سوختگی استنشاق می شه
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    13 2
    کشور دوست و برادر چین با عربستان قرارداد نفتی بست
    • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      4 3
      یعنی عربستان هم مستعمره چین شد؟ چون هر قراردادی که ایران با چین میبست میگفتید مستعمره شدیم
    • جلبک دیونه . IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      5 3
      ای وای بر مردم عربستان ،عربها بپاخیزید بن سلمان عربستان را به چینی ها فروخت .... .
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    20 2
    می خواستید عرضه به خرج دهید و آن زمان که بیخ گوش ما در پادگان اشرف بودند کارشان را با نیروی زمینی و هوایی یکسره می کردید تا امروز از اروپا این دردسر را برای ما ایجاد نکنند فرصت سوزاندید و باید پاسخگوی تاریخ باشید.
  • یزدان داد GB ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    16 6
    کانونهای شورشی و تروریستی سازمان منافقین خلق با عنوانی جدید به عنوان جوانان محلات تهران رونمایی شده،تمام گروههای تروریستی در بحث اعتراضات ایران برنامه ریزی داشتند در پوسته جامعه یک نارضایتی در بحث موضوعات اقتصادی و فرهنگی وجود دارد،بهتر هست حاکمیت به جای حرف زدن ،عمل کند وضعیت اقتصادی را با برجام بهبود ببخشد و ناسیونالیسم ملی را که تضعیف نموده فورا با برنامه ها و دعوت از کارشناسان تقویت نماید،اگر اعتراضات بعدی شروع شود و مسولان در خواب ناز خرگوشی باشند نام اهورایی ایران در تاریخ ماندگار می شود و دشمنان وحدت و همدلی مردم باز نفرت پراکنی و جنایت خواهند نمود.....
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    1 2
    عبور از خاتمی و پروژه امضای اینترنتی از آذر ۸۳ و بخصوص روز دانشجو در دانشگاه تهران کلید خورد. به اشتباه نوشته شده ۸۲
  • علی IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    17 2
    مشخصه خرج زیادی برای کمپ کردند و منابع مالی خوبی هم جذب کردند. اما اینکه توییت های اینا و لایک و کامنت اینا به تنهایی کارساز باشه بعید بدونم. یعنی اولا ما کم کاری کردیم در این حوزه کلا؛ دوما باید از بوستر لایک و دستکاری در الگوریتم های این شبکه اجتماعی که حتما با ارتباط تنگاتنگ موسسین، سهامداران یا مدیران این شبکه ها با منافقین حاصل میشه باید اطلاع کسب کنیم و افکار عمومی جهان را آگاه کنیم تا از پشت پرده اینها آگاهی پیدا کنند.
  • US ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    35 1
    کشور البانی، مافیای شروری داره. لطفا یک پولی بدید که اونها بساط مریم رجوی و این بساط را جمع کنند. من فکر میکنم با چند ملیون دلار راحت میشه مریم رو خنثی کرد و این تجهیزات رو نابود کرد.
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    2 2
    بابا آبروی تمام(اسلام،عقایدمختلف،آزادی،مردم،ایران وایرانی...)دردنیا برای همیشه رفت!
    • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      0 0
      اتفاقا ایران الان عزیتمندترین وبا ابروترین کشور دنیاست.
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    0 0
    نه تمام نشده تازه می خواند وارد فاز مدنیش کنند خشونت برای تغییر ذهن و پرده دری بود تا اون بخشهایی که مخالف جمهوری اسلامی و همین طور بخش دیگری از مردم را با خودشون از لحاظ ذهنی همراه کنند تازه دنبال جا انداختن راهپیمایی و اعتصابه هنوز زوده اعلام شکست کنید متاسفانه رد صلاحیتهای انتخابات قبلی بهشون این فرصت را میده با تاسف
  • سپیده IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 1
    اگر مدرکی برای اینکه سیا پشت رادیو فردا است دارند چرا شکایت نمی‌کنند؟ اعتراض واقعی به فشارهای اقتصادی است و تمرکز دولت روی چیزی غیر از آن. حالا خارجی‌ها هل می‌دهند به سمت دلخواهشان و داخلی‌ها نمی‌بینند.
  • سپیده IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    1 1
    اگر مدرکی برای اینکه سیا پشت رادیو فردا است دارند چرا شکایت نمی‌کنند؟ اعتراض واقعی به فشارهای اقتصادی است و تمرکز دولت روی چیزی غیر از آن. حالا خارجی‌ها هل می‌دهند به سمت دلخواهشان و داخلی‌ها نمی‌بینند.
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    1 1
    چرا به اختلاس گرا نمیگین ضد انقلاب و وطن فروش؟فقط به معترضان میگین.میخای باور کنیم وطن براتون مهمه؟
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 0
    🔴‏اقتصادمون رو اصلاحاتی‌ها نابود کردند فرهنگ‌مون رو سلبریتی‌ها به فنا دادند 🔹فقط یه امنیت برامون مونده که همین دو گروه می‌خوان با مشارکت همدیگه اون رو هم از بین ببرند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس