اغتشاشات

پرسش افکار عمومی مردم از مسئولان آن است که چرا و براساس چه تحلیل‌، الگو و مدل رایج در جهان و یا حتی کدام باور دینی به مشتی اراذل اجاره‌ای اجازه آشوب و تعرض به جان و مال و ناموس مردم را می‌دهند؟!

به گزارش مشرق، «ایذه ۷ تن»، «بوکان ۴ تن»، «مشهد ۲ تن»، «اصفهان ۳ تن»، «سنندج ۲ تن» و «سراوان، قروه‌ و شیراز ۵ تن» طی فراخوان ۳روزه ضدانقلاب و توسط وحوش اجاره‌ای آمریکایی صهیونیستیِ مست‌شده از باده دلارهای سعودی به فجیع‌ترین شکل ممکن به خاک و خون کشیده شدند.

از نگاه طراحان آمریکایی- سعودی- صهیونیستی آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر باید مردم ایران در این پروژه که با صرف میلیاردها دلار طراحی و اجرا شده بود مشارکت می‌کردند و حالا که نکرده‌اند باید با تروریسم عریان و حمله مستقیم مجازات شوند.

در فراخوان ۳روزه سه‌شنبه ۲۴، چهارشنبه ۲۵ و پنجشنبه ۲۶ آبان آماری بالغ بر ۲۲ تن از نیروهای بسیج و سپاه‌، فراجا و شهروندان عادی به شهادت رسیدند. در اصفهان و ایذه شاهد عملیات تروریستی کور با سلاح گرم بودیم. میزان خشونت عریان در دو شهر کردنشین و ایذه خوزستان از سایر شهرها بالاتر بود.

۲۱ شهید و ده‌ها زخمی در جریان عملیات‌های تروریستی از بوکان تا ایذه

در حمله تروریستی شامگاه چهارشنبه در ایذه که با به رگبار بستن مردم و ماموران حافظ امنیت از سوی ۲ موتورسوار در مرکز شهر ایذه رخ داد، هفت نفر از هموطنان‌مان شهید و ۸ نفر دیگر مجروح شدند.

اسامی شهدای این جنایت تروریستی رضا شریعتی ۲۵ ساله‌، کیان پیرفلک ۹ ساله‌، اشرف نیک‌بخت ۴۵ ساله‌، آبتین رحمانی ۱۳ ساله‌، علی مولایی و ۲ نفر مجهول‌الهویه می‌باشند.

در جریان به شهادت رسیدن کیان پیرفلک کودک ۹ ساله ایذه‌ای شواهدی از قبیل اظهارات افراد حاضر در میدان، فیلم‌های دوربین مداربسته که دقایقی قبل از حادثه موتورسوارهای مسلح را در حال تیراندازی به دوربین‌ها برای از کار انداختن آنها نشان می‌دهد و اطلاعات اولیه از بازداشت‌شده‌هایی که گفته‌شده در حین فرار از مرز دستگیر شده‌اند بر تروریستی بودن عملیات گواهی می‌دهد.

با این حال و در شرایطی که پلیس بارها اعلام کرده است که در اغشاشات از سلاح جنگی استفاده نمی‌کند مادر این کودک بدون هیچ سندی مدعی شده است که فرزند او توسط پلیس کشته شده در حالی که چنین اتفاقاتی منطقا نمی‌تواند توسط دوربین موبایل‌های چندصد نفر از حاضرین که در میدان بوده‌اند ثبت نشده باشد.

شهر مجاور مرزی بوکان نیز روز پنجشنبه درگیر غارت مغازه‌ها و اموال عمومی شد. عوامل گروهک‌های تروریست با نفوذ در بین مردم عادی، ضمن به آتش کشیدن مغازه‌هایی که حاضر به اعتصاب اجباری نبودند، تعدادی از شهروندان بی‌گناه را نیز زخمی و دو تن را به شهادت رساندند.

«مهدی اثنی‌عشری» از سربازان گمنام امام زمان(عج) و «رحیم سحابی» از نیروهای سپاه شب گذشته در درگیری‌ با آشوبگران در بوکان به شهادترسیدند.

در پی حمله تروریستی در اصفهان نیز موتورسواران در ساعت ۲۱ چهارشنبه‌شب در منطقه خانه اصفهان،۲ نفر از مدافعان امنیت به نام‌های «محسن حمیدی» و «محمدحسین کریمی» را به شهادت رساندند. در این حمله ۸ نفر نیز مجروح شده‌اند.

در مشهد نیز در منطقه چهارراه عامل تعدادی از اراذل و عوامل آشوبگر با تهدید و ارعاب قصد تعطیلی کسبه این محل را داشتند. پس از حضور نیروی انتظامی عوامل اغتشاشگر متفرق شدند، اما یکی از این عناصر با چاقو به ۵ بسیجی که دورتر از محل درگیری عوامل انتظامی ایستاده بودند به‌صورت ناگهانی حمله و ۲ تن را شهید و سه نفر را زخمی کرد.

«دانیال رضازاده» و «حسین زینال‌زاده»، دو بسیجی مدافع امنیت در مشهد بودند که با ضربات چاقوی اغتشاشگران به شهادت رسیدند.

به گفته غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی هویت ضارب شهدای امنیت مشهد شناسایی شده است. حمانی، معاون دادستان استان خراسان رضوی نیز که در میان مردم تجمع‌کننده در محل جنایت حضور یافته بود، اعلام کرد: عامل این جنایت در همین مکان در ملاعام اعدام خواهد شد.

از اعتراف بولتون به تسلیح آشوبگران تا حمایت علنی رژیم کودک‌کش از اغتشاشات

وقوع این جنایات عمدتا مسلحانه در این سه روز در حالی است که پیش‌تر جان بولتون و برخی مقامات و عوامل مرتبط با جریانات ضدایرانی اعلام کرده بودند که اغتشاشگران در ایران را مسلح کرده‌اند. همزمان برخی افراد و رسانه‌ها به‌صورت هدفمند با تحریک سیاسی، مذهبی و قومیتی عملا زمینه را برای اقدامات تروریستی مهیا می‌کنند.

همچنین رژیم جعلی اسرائیل که سابقه فعالیت‌های خرابکارانه و تروریستی در کشورمان را دارد، با ورود آشوبگران به فاز مسلحانه و اقدامات تروریستی، به‌طور علنی و آشکار به صحنه حمایت از برهم‌زدن امنیت در ایران آمده است.

در همین راستا «نفتالی بنت» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در توئیتی به حمایت علنی از اغتشاشات در ایران پرداخت و نوشت: «.... مردم اسرائیل با شما هستند. امیدوارم به تهران آزاد سفر کنم!..»

اگر تا پیش از این مفهوم جریان آشوب به سوی تحرکات خیابانی با دامنه خاکستری بود؛ حالا دو عملیات سریالی تروریستی غلبه خشونت بر احساس اعتراض را انگاره‌سازی کرده و برای آن مانیفست جدید نوشته است.

مسلح شدن آشوبگران به سلاح گرم نشان داد که سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی کشورهای غربی دیگر هیچ حسابی روی انقلاب‌ توده‌ای نداشته و از براندازی به شیوه کلاسیک آن ناامید شده‌اند، از سویی فرسایشی شدن پروژه آشوب باعث ریزش وسیع در این فرآیند شده است، از این‌رو نیروی مسلح آموزش‌دیده جای عامل توده‌ای را پر کرده تا نقاط خالی اغتشاش سیاه شده و به مرور میان گرگ‌های تنها(هسته‌های آلوده مسلح) و حرکت شورش شهری امتداد ایجاد شود.

برخی منابع آگاه خبر داده‌اند که در هفته‌های اخیر انتقال هسته‌های ترور از مناطقی چون کردستان عراق به ایران افزایش یافته است. این گروه‌ها اغلب در پایگاه‌های نظامی گروهک تروریستی سنتکام و نیز مقر تروریستی رژیم موقت صهیونیستی آموزش‌دیده و به درون کشور هدایت شده‌اند. البته پاک‌سازی‌های اخیر یگان‌های موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسیر انتقال تروریستی را کور کرده و به‌زودی هسته‌های سرگردان در داخل کشور پس از شناور شدن ضربه خواهند خورد.

چرا دشمن مجبور شد گزینه اقدام مسلحانه را روی میز بگذارد؟!

واقعیت صحنه در روزهای اخیر آن است که دشمن با وجود شبکه‌سازی سنگین از طیف وسیعی از معارضان، همچنان تلاش و ترجیحش اقدامات مسلحانه و ایذایی است، به‌دلیل همسو نبودن طیف وسیعی از جمعیت‌هایی از مردم با اقدامات ایذایی(خرابکاری، آتش‌افروزی، انفجار، اعتصابات مصنوعی و ترور) سرویس‌های اطلاعاتی غربی مجبور شدند گزینه اقدام مسلحانه را روی میز بگذارند!

به عبارت بهتر، از این پس برای روشن ماندن آتش اغتشاشات اقدامات ایذایی بخش ثابت و قطعی و اقدامات تروریستی مسلحانه بخش مکمل آن خواهد بود. اگر این فرمول تا به امروز به درستی اجرایی نشده است به‌دلیل ترس از منفک شدن بخشی از بدنه همراه با آشوبگران بوده است.

مؤسسه واشنگتن در گزارشی نوشته است که مقامات ایران توانستند موج آشوب را خنثی کرده و حجم و قدرت آن را کم کنند؛ حتی آمریکا نیز نتوانست کمک شایانی به حلقه‌های داخل ایران بکند! این دست گزارش‌ها راهبردی باعث شد رینگ حفاظتی آشوب تغییر کند. در حال حاضر هدف سرویس‌های دشمن با گرای جان بولتون در خلق خشونت افسارگسیخته(که ماهیت و هدفی جز جنایت و ضریب‌دهی گسترده رسانه‌ای ندارد) هراسان کردن مردم است. همچنان که ارعاب و پیش‌روی راهبرد کلیدی داعش در شام و عراق بود. اوباش مسلح و وحشی در شهر ایذه دست به جنایتی حقیرانه زدن تا به خیال خود جناغ کانونی محل تنازع با نظام سلطه را شکسته و اقتدار نظام را تضعیف کنند؛ به‌طور حتم اگر در شرایط فعلی اغتشاش احساس غلبه پیدا کند؛ محرک جریان آشوب خواهد بود!

در نگاه راهبردی دشمن این حوادث چون باعث خودمشغولی داخلی شده و قدرت راهبردی جمهوری اسلامی ایران را کاهش خواهد داد. اگر در سوریه پروژه بیش از ۲۵ سرویس اطلاعاتی حذف بشار اسد از صحنه سیاسی بود؛ در حوادث تروریستی مسلحانه اخیر دشمن نه روی تغییر کانون قدرت بلکه روی تضعیف آن سرمایه‌گذاری سنگین کرده است؛ هدف از سوریه‌سازی این‌بار مهار ایران است. همچنین در حادثه خونین خوزستان دشمن از مدل عملیات داعش و منافقین به‌صورت ترکیبی استفاده کرد. داعشی‌ها روی جمعیت غیرنظامی بیشتر عملیات تروریستی انجام داده تا رعب اجتماعی ایجاد کنند، در سال ۶۰ نیز منافقین علاوه‌بر ترور اجتماعی نیروهای محافظ امنیت را نشانه می‌رفتند تا به تعبیر سرکرده این گروهک تروریستی سرپنجه نظام را قطع کند.

صبر مردم حدی دارد، با آشوبگران برخورد کنید

در شرایط موجود که آتش این اغتشاشات در حال افتادن به دامان مردم کوچه و بازار است تساهل در مقابله جدی و تسریع در مجازات عوامل اصلی بازداشت‌شده توجیه قابل قبولی ندارد.

پرسش افکار عمومی مردم از مسئولان آن است که چرا و براساس چه تحلیل‌، الگو و مدل رایج در جهان و یا حتی کدام باور دینی و داشته‌های ملی و تجربی به مشتی اراذل اجاره‌ای اجازه آشوب و تعرض به جان و مال و ناموس مردم را می‌دهند؟!

اکنون دستگاه‌های انتظامی و امنیتی وظیفه دارند مطابق خواست ملت با اعلام پایان مماشات و به صحنه آمدن همه‌جانبه از دامنه‌دار شدن فعالیت‌های تروریستی گروهک‌های معاند و تجزیه‌طلب جلوگیری کنند.

برای دفاع از امنیت کشور و مردم باید مماشات را کنار گذاشته و در فصل شکار کفتارها هسته‌های آشوب را تارومار کرد. تفاوت بارز غائله کنونی با فتنه‌هایی چون حوادث سال ۹۶ یا فتنه بنزینی سال ۹۸ آن است که دشمن با اقدامات ضربتی کارت آخر را همین ابتدا رو کرده است، هدف آن است که با تلفات‌گیری سرمایه اجتماعی کشور را تبدیل به سپر انسانی کند.

منبع: کیهان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 53
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 19
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    1 1
    خوب چرا مماشات میکنید؟ مثل فتنه 98همه راقتل عام کنید
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      1 0
      خجالت بکش. اونهمه مدارا و مسالمت در برخورد با کودتای رنگی رو میگی قتل عام؟؟؟
  • ج د ا IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    25 9
    مردم باید خودشان به صورت محله به محله و شهر به شهر بسیج تشکیل بدهند برای حفاظت و حمایت از خودشان در مقابل اغشاشگران... هر محله پنجاه نفر جوان بسیج تشکیل دهند برای حفاظت از محله و گشتزنی کنند و با چوب و سلاح سرد از خودشان و محله شان محافظت کنند...
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      1 0
      دقیقا. از این شورای عالی امنیت ملی بخاری بلند نمی شود مردم باید خودشان اقدام کنند
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      1 0
      احسنت امیدواریم این مماسات مثل خیانت بنی صدر به نظام نباشه که عزیزان زیادی رو از دست دادیم . ولی وجدانی اگر فردی مثل مرحوم آقای خلخالی رحمت الله علیه نبود اون زمان هم منافقین کور دل خیلی بیشتر می‌توانستند مردم رو قتل عام کنند . این پرونده های داعشی رو فوق سریع باید تعیین تکلیف کرد تا مردم رضایت داشته باشند جای خالی حاج قاسم نازنین رو همه ما احساس میکنیم چون استاد پیدا کردن راه حل برای اینجور مواقع بود سلام و درود خدا بر او و رهبر عزیزمان صلوات
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      7 4
      اولین مساله امنیت ملی ایران ـــ پرورش جوانان توسط اسب تروآ ی آمریکا ــ فرمانده کل ارتش ؛ امیر موسوی: آمریکایی‌ها، ۱۰ سال پیش گفتند: سربازان ما در ایران؛ میلیون‌ها کاربر اینترنت ؛ هستند. اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. .پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد.
    • روزبه IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      1 0
      در حالی که جان بولتون صراحتا اعلام کرده از اقلیم عراق اسلحه وارد ایران میشه، سوال اینجاست چرا کسی با سران اقلیم عراق کاری نداره؟ چرا بعد اینکه مشخص شد در شهادت سردار سلیمانی همکاری داشتن، از گروههای تجزیه طلب میزبانی میکنن، عناصر موساد رو روانه ایران میکنن، در اشغال عراق توسط داعش نقش داشتن، در ربایش شهید متوسلیان همکاری کردن و... نبایستی هزینه ای پرداخت کنن؟
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    5 18
    بنده خدا مادر کیان که کلیپ گذاشته و گفته که گوشی او بعد از حادثه پسرش دور و برش نبوده و نمی دونه دست کی هستش و منکر شده ...
    • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      24 7
      همین زنیکه منافق بنده خدایی که داری واسش دل میسوزونی وقتی بدون هیچ سندی میان وسط یه مشت جماعت اوباش تهمت قاتل به پلیس بدبختی میزنه که خودشم تلفات و شهید تو این غائله داده دست کمی از تروریست نداره . معلوم با زرت و پرتای این چند نفر دیگه بهونه دستشون میاد واسه کشتن به مشت جوون دیگه . هر کاری هم کنه دیگه نمیتونه جمعش کنه الانم بگه نه پلیس نکشته میگن زیر بار شکنجه نظرشو عوض کرده . گندی زده که دیگه جمع نخواهد شد . کدوم تروریستی میگه اره من تروریستم ؟؟ الان منتظری این بیاد اعتراف کنه دست من با همه اون قاتلا تو به کاسه ست ؟
    • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      19 4
      خودتونین!! قبل از اینکه بره برای شرکت در اغتشاش پست گذاشته تو اینستا و تو حرفهاش هم گفته ساعت شیش تیر اندازی میشه، ماست مالی نکنین! بنده خدا اون شهدا و زخمیهای نیروی انتظامی و بسیج هستند.!!
    • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      0 0
      حالا فرضا گوشی حک شده.یخنرانی که موقع دفن پسرش می‌کرد هم حک کردن 😶
    • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      0 0
      زنکه هم دست تروریست های وهابی است
    • محمدرضا IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      6 0
      کنترل گوشی اش دست خودش نبوده، کنترل زبونش هم دست خودش نبوده؟
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    18 5
    بیچاره مسئولین که دستشون بستس، با بچه ها در اروپا و کانادا و.... خوب مجبورن دست به عصا راه برن، شما یکم انصاف داشته باشین!! ‌‌؛ ‌‌-)
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      13 2
      گرگهای خون آشام از ریختن خون بهترین فرزندان این آب و خاک سیر نمیشن فقط حکم قصاص سریع و در محل جنایت التیام بخش دلهای زخمی مردم از دست تروریستهای اجاره ای می باشد
    • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      9 2
      بنده هم با فرمایشات شما موافقم، پست اول رو جهت طعنه به مماشات و بی عملی دولت گذاشتم!!
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    13 1
    با اقدامات قاطع امنیت مردم رو برگردونید. کشور رو از دست وحوش نجات بدید, شبهات رو رفع کنید. مسئولین رو پالایش کنید. درنگ جایز نیست...
  • دادستان احساساتی IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    20 4
    مماشات با این بیشرفهها خیانته
  • DE ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    13 3
    امنیت مملکت را نمیشود بر اساس توهمات و دروغهای مادر شهید کیان یا امثالهم اداره کرد وزیر کشور و شخص رئیس جمهور باید پاسخگو باشند که چرا نیروهای انتظامی و پلیس را قربانی عده ای تروریست میکند و چرا اینهمه مماشات که با هیچ اصول امنیتی در هیچ جای دنیا قابل مقایسه نیست. این اتفاقات آیا عمدی است یا سهوی باید به سرعت چاره ای اندیشید برای ختم قائله ی اغتشاشات بچه میلیونرها و شستشوی مغزی شدگان. باید به شدت با سلبریتی های هرزه کو و یاوه کو برخورد شود چون محرک اصلی آنها هستند.
  • مجید IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    21 2
    اگر درروز اول قاتلان و لیدرهای اجیر شده درملاعام اعدام میشدند این اوضاع پیش نمی امد.
  • این IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    بعضیا آشوبگر بعضیا معترضن...اعتراض کاملا بحق وقتی که رسیدگی نشه به اغتشاش تبدیل میشه ..جوان چقدر باید کار کنه خونه چند میلیاردی بخره؟ یه میلیاردش هم سخته درآوردنش...این فاصله طبقاتی روزافزون باعث بی ثباتی جامعه و اغتشاشات هست ...کاری به عده ای که ا،ز کومله خط میگیرن ندارم و از آذربایجان باکو.....اونا با اینا که گفتم خطشون جداس
  • مجید IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    13 2
    ظاهرا تهاجم فرهنگی علاوه بر جوانان بر نمایندگان بی خاصیت ما هم اثر کرده که برای مجازات آشوبگران دنبال جمع کردن امضا هستند. قوه قضا لطفا مسامحه نکنید و مفسد فی الارض را طبق دستور قرآن در ملا عام اعدام کنید تا درسی برای دیگران باشند.
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    14 2
    چرا جمهوری اسلامی تروریست اجاره ای نداره؟ ما هم باید زندگی رو برای اونهایی که فراخوان میدن در کشور خودشون نا امن کنیم. ترور چند تا از این اراذلی که مدام در شبکه های خارجی اراجیف میگن و ایران رو تهدید میکنن میتونه بقیه رو خفه کنه. اینها از عزرائیل به شدت میترسن.
    • ایران قوی IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      0 0
      باهات موافقم
  • 99 درصد مردم IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    13 4
    تشکیل هسته های مسلح و آموزش دیده بسیج شبیه اوائل انقلاب البته با رعایت مسائل اطلاعاتی و حفاظتی برای حفظ جان بسیجیان و مردم میتواند راهکار خوبی باشد. البته استفاده وسیع از کوادکوپترهای دوربین دار و مسلح نیز بعنوان ابزار هم تامین خوبی خواهد بود
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    8 5
    کاملا صحیح است. همین که به مردم عادی هم اجازه برخورد با اغتشاشگران را بدهید کافیست
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    باید مجریان موثر من وتک واینترنت آشغال رو ترور کنیم تا ایییین حد پر رو وگستاخ نشوند این ها علنا تشویق به خشونت میکنند علنی کسبه رو تهدید می‌کنند که یا می‌بندید یا که .....خدا لعنت کنه مسئولین ترسو رو
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    ایا جمعیت معترض امروبا پنجاه روز پیش درقاعله مهسا یکی است یقینا کشته شدن مظلومانه نیروهای مدافع که عماران شناخت فریب خوردگان هستند باعث شناخت وهدایت بسیاری شده که بدون جنگ واجبار به صراط مستقیم ودامان انقلاب برگشته اند وقتی وزیر پهلوی جمهوری اسلامی ایران را کهباعث یکپارچگی ایران است بر اغتشاشگران ترجیح میدهد مردم کهجای خود دارند
  • کارمند ساده IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    همانطوریکه آنها محله ای و نقطه به نقطه با اطلاع قبلی حمله می کنند باید گفت که حالا کار گروه مقاومت مساجد است که شروع می شود و باید با این مفسدین فی الارض قتال کنند و بس دیگر همه ی خانواده ها می دانند که جای اعتراض هست ولی نه هم اکنون که اغتشاش به ترور انجامیده ؛ بنابراین گروه ها ی مقاومت باید بعد از کار فرهنگی که باید می کردند حالا باید به قتال منافقین بروند که ظاهرا با شما برادرند ....
  • Ali DE ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    پروژهٔ طالبانیزه کردن ایران با زامبی هایی که توسط ایران انترنشنال، بی بی سی و... شستو مغزی شده اند،و تا کنون به علتی انفعالی پولیس و دیگر نیرو هایی امنیتی در حالی بوقوع پیوستن است. زمانیکه ترس و وحشت از این زامبیها در جامعه و محیط حاکم باشد، مردم از ترس دوکان های خود را میبندند و این آقلیت وحشی و ترسناک بعداً میتوانند دست به هر جنایاتی بیشتری هم بزنند، که دارد هم میزنند! زامبی های وحشی را که نمیشود دیگر با جهادی تبهیین و نصیحت دوباره آدام ساخت!
  • سعید IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    یا علی باید آن کنیم که مختار با قاتلین سیدالشهدا کرد .
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    داره برخورد سخت انجام میشه دیگه . نکنه انتظار دارید تانک و هلی کوپتر جنگی بیاد تو میدان ؟؟؟
  • DE ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    نفتالی بنت زباله نجس !این ارزو رو به قبر می بری پیر سگ!
  • CH ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    اگر این کشف حجاب کننده ها را بگیرین، همه چی درست میشه
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    علت اینکه مسئولین برخورد نمی کنند این است که خودشان و خانواده یشان کف خیابان نیستند و در خانه ها امن زندگی می کنند اگر مثل مردم در کف خیابان بودند آنوقت ببین همین نمایندگان مجلس چطور هارت پوت می کردند و دولت اقدامات عاجل می کرد
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    2 0
    علت اینکه مسئولین برخورد نمی کنند این است که خودشان و خانواده یشان کف خیابان نیستند و در خانه ها امن زندگی می کنند اگر مثل مردم در کف خیابان بودند آنوقت ببین همین نمایندگان مجلس چطور هارت پوت می کردند و دولت اقدامات عاجل می کرد
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    علت اینکه مسئولین برخورد نمی کنند این است که خودشان و خانواده یشان کف خیابان نیستند و در خانه ها امن زندگی می کنند اگر مثل مردم در کف خیابان بودند آنوقت ببین همین نمایندگان مجلس چطور هارت پوت می کردند و دولت اقدامات عاجل می کرد
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    علت اینکه مسئولین برخورد نمی کنند این است که خودشان و خانواده یشان کف خیابان نیستند و در خانه ها امن زندگی می کنند اگر مثل مردم در کف خیابان بودند آنوقت ببین همین نمایندگان مجلس چطور هارت پوت می کردند و دولت اقدامات عاجل می کرد
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    علت اینکه مسئولین برخورد نمی کنند این است که خودشان و خانواده یشان کف خیابان نیستند و در خانه ها امن زندگی می کنند اگر مثل مردم در کف خیابان بودند آنوقت ببین همین نمایندگان مجلس چطور هارت پوت می کردند و دولت اقدامات عاجل می کرد
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    1 0
    علت اینکه مسئولین برخورد نمی کنند این است که خودشان و خانواده یشان کف خیابان نیستند و در خانه ها امن زندگی می کنند اگر مثل مردم در کف خیابان بودند آنوقت ببین همین نمایندگان مجلس چطور هارت پوت می کردند و دولت اقدامات عاجل می کرد
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    1 1
    مسئولین که رعب و وحشت کف خیابان را نمی بینند مسئولین که دار ندارشان کف خیابان نیست چک و کرایه خانه و مغازه و قسط ندارند که نگران باشند کل کشور هم ناامن شود برای آنها مهم نیست که نگران باشند و کاری کنند
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    3 0
    مسئولین که رعب و وحشت کف خیابان را نمی بینند مسئولین که دار ندارشان کف خیابان نیست چک و کرایه خانه و مغازه و قسط ندارند که نگران باشند کل کشور هم ناامن شود برای آنها مهم نیست که نگران باشند و کاری کنند
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    2 0
    صبر مردم وقتی تمام شود قطعا اول سراغ همین مسئولین خائن و بی عرضه خواهند رفت به مسئولین بگویید بترسید از مردم انقلابی و دوستدار نظام که قطعا بخواهید این مماشات را ادامه دهید خودتان را با این آشوب یکجا به زباله دانی می اندازند
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    1 0
    صبر مردم وقتی تمام شود قطعا اول سراغ همین مسئولین خائن و بی عرضه خواهند رفت به مسئولین بگویید بترسید از مردم انقلابی و دوستدار نظام که قطعا بخواهید این مماشات را ادامه دهید خودتان را با این آشوب یکجا به زباله دانی می اندازند
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    1 0
    صبر مردم وقتی تمام شود قطعا اول سراغ همین مسئولین خائن و بی عرضه خواهند رفت به مسئولین بگویید بترسید از مردم انقلابی و دوستدار نظام که قطعا بخواهید این مماشات را ادامه دهید خودتان را با این آشوب یکجا به زباله دانی می اندازند
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    صبر مردم وقتی تمام شود قطعا اول سراغ همین مسئولین خائن و بی عرضه خواهند رفت به مسئولین بگویید بترسید از مردم انقلابی و دوستدار نظام که قطعا بخواهید این مماشات را ادامه دهید خودتان را با این آشوب یکجا به زباله دانی می اندازند
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    در همه حال تابع دستورات ولی معظم فقیه هستیم ایشون حتما به تمام ماجرا اشراف جامع و کامل دارن این صبر راهبردی هم سیاست معظم له هست که ان‌شاءالله بزودی نتایج دشمن‌کور کن اونو خواهیم دید هرچند دراین مدت از گلستان ایران گلهای زیادی را پرپر کردن ولی خودشونم خوب میدونن با وجود نایب امام زمان علیه السلام در این کشور و با وجود امت عاشق شهادت حزب‌الله و یلان سپاه و ارتش و بسیج ازین طرح شیطانی صرفه نخواهند برد
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    کشته ها باید از مناطقی باشن که قومیت و زبان خاص خودشان را دارند و روی آن مانورهای مخصوص بدهند. از کجا شروع کنیم. از کردها بلوچ ها عرب ها ترک ها. بین فارس ها هم رواج بدین که به ما چه تمامیت ارضی جوونیمون تلف شد. بذارین هر کسی یه تکه از ایران رو برداره. ببین هر چی زور داریم بزنیم این دفعه. آلبانی نشین ها 3 4 سال دیگه باید برن خانه سالمندان. اسرائیل هم آخرین شانسشه چون غرب داره کم میاره و ولش میکنه باید الان یه کاری بکنه که فردا ولش میکنن و تنها می مونه. ایرانی ها احساساتی هستن از خانم شروع کنین جواب نداد بچه. بگین مامورها می کشن یه کاری کنین فیلم اینا دست نطام نیافته افتاد هم مهم نیس اولین خبر تو ذهن ها می مونه تازه سریع برین رو سناریوی جدید مذارین سرد شه احساسات مردم. کسبه همکاری نمی کنه چیکار کنیم. تهدید کنین آتیش بزنین. مامورها تفنگ ساچمه ای دارن نمی کشن نمی زنن. یه چند تا مامور بکشین با شکنجه و فجیع که مامورها از دولت اسلحه جنگی بخوان. چشم. برو ببینم چیکار می کنین. زن زندگی آزادی. زن زندگی آزادی. زن زندگی آزادی . . .
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    اغتشاشگران هم اکنون کاملاً با تسلیحات غربی مجهز شده اند و درگیری ها به سمت حملات مسلحانه پیش رفته و هر لحظه ممکن است گروهی دست به حملات مسلحانه به سوی مردم کنند و مقری نظامی یا حکومتی تصرف شود. سیاست نیروی انتظامی در برخورد با اغتشاشات تا این لحظه ضعیف بوده و اغتشاشگران با اقدامات خود امنیت جامعه را هدف قرار داده اند. نیاز به ورود نیروهای نظامی و برخورد سخت مسلحانه و اعمال سیاست مُشت آهنین و منع عبور و مرور در شهرهای بحران زده کشور می باشد. خویشتنداری و مدارا در قبال اغتشاشگران مسلح کاملاً اشتباه است و باید متوقف و با آنها برخورد خشن شود. (بسم الله قاصم الجبارین)
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    مادر کیان باید اعدام کنید والا نشون میده
  • سجاد IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    این مماشات یا رافت اسلامی نیست بلکه بی عرضگی و انفعال و ملاحظه کاری دولت و مسئولین جبون و ترسو است
  • سجاد IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    این مماشات یا رافت اسلامی نیست بلکه بی عرضگی و انفعال و ملاحظه کاری دولت و مسئولین جبون و ترسو است
  • نادر IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    خدا ب پدر و مادر کیان ارامش بده واقعا داغ فرزند به اون دسته گلی خیلی سخته خدا لعنت کند کسی را که به سوی این خانواده اتش گشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس