مرتضی مبلغ

"بانیان آشوب" همچنان مشغول کارند و برای پشتیبانی از اغتشاشات خیابانی تئوری‌پردازی می‌کنند تا کار به "فتنه اقتصادی" برسد.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و اتفاقات کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

وادار کردن نظام به اصلاحات غیر عقلانی!

"بانیان آشوب" همچنان مشغول کارند...

تفاوت حوادث تروریستی در مشهد و ایذه برای عارف! /"بانیان آشوب" همچنان مشغول کارند

مرتضی مبلغ، کنشگر چپ و از مقامات دولت اصلاحات که پیش از این گفته بود اگر به هشدارهای اصلاح‌طلبان توجه شده بود کار به اینجا کشیده نمی‌شد؛ اخیراً در اظهاراتی که امتداد آنها را منتشر کرد، گفت: به دلیل همان تصلب و تعصبی که در دستگاه‌های حاکمیتی وجود داشته و آن‌ها حاضر به تن دادن به اصلاحات اساسی نشده اند، بخش‌هایی از مردم به ناچار برای پیگیری مطالبات خود، راه اعتراضات خیابانی را در پیش گرفته اند.

او همچنین تصریح می‌کند: اکنون، اصلاح‌طلبان هم بین بهم‌ریختگی سیاسی و اجتماعی و اصلاح واقعی امور، راه مناسب‌تری به جز پیگیری مطالبات مردم از یک سو و متقاعد ساختن حاکمیت برای انجام اصلاحات اثربخش ندارند. به هر حال، اگر حاکمیت در این سیاست‌ها که منجر به این وضعیت در کشور شده، تجدید نظر نکند، اوضاع بسیار نگران‌کننده‌تر و وخیم‌تری بر ایران حاکم شده و زمینه‌های اعتراضات بیشتر از یک سو و میدانداری بیشتر تندروهای داخلی و دشمنان قسم خورده خارجی از سوی دیگر فراهم خواهد شد.[۱]

*بگذریم از اینکه نسبت دادن تصلب و تعصب به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به معنی تشویق اغتشاشگران و پشتیبانی از انگیزه غلط آنهاست تا به زعم فرماندهان آشوب؛ کار به "فتنه اقتصادی" برسد.

لکن بخش قابل تأمل‌تر اظهارات مبلغ آنجاست که می‌گوید راه اصلاح‌طلبان در شرایط فعلی پیگیری مطالبات مردم و متقاعد ساختن حاکمیت برای انجام اصلاحات است.

مسئله‌ای که مبلغ در حالت خوشبینانه آنرا نمی‌فهمد، اینجاست که اغتشاشات اخیر هیچ پایه عقلانی و گفتمان اصولی ندارد و از همین روست که ما آنرا اغتشاش نامیده‌ایم.

بخشی از آنها معترض اقتصادی‌اند که راه حل مشکل اقتصادی هم اولا خیابان نیست (چون خیابان سبب بغرنج‌تر شدن مشکلات می‌شود) و ثانیا باید به این مشکل با ابراز "رأی خوب‌" نگاه کرد نه با ابزار بی‌نتیجه فحاشی و سنگ و چوب!

بخش‌های دیگر نیز از اساس مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران و یا اراذل و اوباش هستند که تکلیف آنها هم مشخص است.

اکنون مبلغ و دوستانش در ستاد اصلاحات قصد دارند نظام اسلامی را به عقب نشینی از کدامیک از عقلانیت‌های اشاره شده وادار کنند!؟ و یا قصد دارند کدامیک از این مطالبات غیر عقلانی، خشن و خیابانی را پیگیری کنند؟

اینکه گفته می‌شود مبلغ و دوستان او در ستاد اصلاحات، جمله "بانیان آشوب" هستند به دلایل پیش‌گفته یک تحلیل قابل اثبات است و در صورت نگاه امنیتی و رسانه‌ای دقیق به مسئله می‌توانیم شاهد کاهش محسوس آشوب‌ها نیز باشیم.

***

تفاوت حوادث تروریستی در مشهد و ایذه برای عارف!

تفاوت حوادث تروریستی در مشهد و ایذه برای عارف! /"بانیان آشوب" همچنان مشغول کارند

محمدرضا عارف، از چهره‌های ستادی جریان اصلاحات اخیراً پیامی را به بهانه حوادث تروریستی صورت گرفته صرفا در ایذه و اصفهان(!) منتشر کرد و نوشت:

"وقوع حادثه تروریستی در شهرهای ایذه و اصفهان که منجر به شهادت جمعی از هموطنانمان شد نشان از این دارد جریان مرموزی می خواهد مطالبات مردم را که بعضا در قالب برخی تجمعات اعتراضی مطرح می‌شود به سمت و سوی انحرافی و رفتارهای خشن سوق دهد. به همین دلیل می‌طلبد مردم فهیم ایران بویژه جوانان عزیز ضمن پیگیری مطالبات خود هوشیاری خود را در برابر این جریان مرموز و تحرکات ایذایی آنها حفظ کنند و نگذارند خشونت طلبان میدان‌دار شوند."

به گزارش ایلنا، در پیام عارف همچنین آمده است: امیدوارم رویکرد نهادهای مدافع امنیت کشورهم به جای محدودیت برای گروه های مرجع پیشگیری از وقوع چنین حوادث تلخ باشد.[۲]

*جالب است که از نظر آقای عارف شهادت ۲ نیروی حافظ امنیت مردم در مشهد بر اثر حمله با سلاح سرد؛ عملیات تروریستی نبوده و گویا از نظر عارف اساسا تسلیت برای شهادت ۲ بسیجی مظلوم مشهدی ضروری هم نبوده!

عارف همچنین به‌گونه‌ای اغتشاشات ۶۰ روزه اخیر را آنالیز می‌کند که انگار صرفا با چند حادثه تروریستی زمینه رفتارهای خشن ایجاد شده و پدیده‌هایی مثل به شهادت رساندن گروهی آرمان علی‌وردی با "قتل صبر"، شعارهای رکیک دانشجویان فحاش شریف، آتش زدن مغازه‌های مردم و زیر گرفتن مأموران انتظامی با خودرو؛ هیچیک نشانی از خشونت نداشته است.

در بخش آخر پیام عارف نیز شاهدیم که او با طعنه به نیروهای امنیتی از این می گوید که سراغ محدودیت برای گروه‌های مرجع نروید و اگر می‌توانید از این حوادث پیشگیری کنید!

معنی این کنایه این است که از فیلتر و مجوز ندادن به اعتراض اوباش، تأیید نکردن نامزدهای مسئله‌دار در انتخابات و بازداشت لیدرهای آشوب دست بردارید و به کارتان برسید.

کنایه‌ای که ما تبلور ساده‌لوحی موجود در آن را به قضاوت مخاطبان محترم می‌گذاریم...

***

قضات، دیگر منتظر چه هستند؟

انتقاد شدید از قوه قضائیه در تریبون نماز جمعه تهران

تفاوت حوادث تروریستی در مشهد و ایذه برای عارف! /"بانیان آشوب" همچنان مشغول کارند

آیت‌الله سیداحمد خاتمی، امام جمعه این هفته تهران طی سخنانی در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه در کشور ما با اعتراض مردم مخالفتی وجود ندارد، گفته است: متاسفانه برخی از افراد اصرار دارند تا نام این اغتشاشات را اعتراض بگذارند؛ اما این امر قطعا یک مغالطه سیاسی است؛ چراکه نام اغتشاش اعتراض نیست؛ اغتشاشی که در دل آن ترور زاییده شد و شما اغتشاشگران زمینه این ترورها را فراهم کردید.

به گزارش رسا، ‌ آیت الله خاتمی خطاب به قضات قوه قضاییه بیان داشت: برخی از اغتشاشگران سه عنوان دارند – و مثلا فردی بین آنهاست- که قاتل است و می گوید اگر هم آزاد شوم مردم را به قتل می رسانم. قضات دیگر منتظر چه هستند؟ این محارب است و باید حکم قصاص بر آن داده شده و محاکمه شود.

وی تصریح کرد: محارب بودن و باغی بودن از دیگر عناوین اغتشاشگران است و محارب کسی است که با کشیدن سلاح موجب ناامنی مردم شود و باغی کسی است که به طور گسترده به ایجاد ناامنی، اقدام علیه امنیت داخلی، تخریب و ناامنی بپردازد که این افراد باید محکوم شوند.[۳]

*طی روزهای اخیر مطالبات وسیع و اکثریتی از میان مردم، نخبگان و رجال سیاسی دلسوز کشور شکل گرفته مبنی بر اینکه فاز مدارای با اغتشاشگران به "مماشات" رسیده است و مسئولان امنیت کشور باید فکر عاجلی به حال این رخدادها بکنند.

در همین رابطه بود که حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان در یک مصاحبه صراحتا تأکید کرد که نباید نیروی غیر مسلح را به مقابله با تروریست‌های مسلح فرستاد. [۴]

رئیس کل دادگستری یکی از مراکز استان‌ها نیز اخیراً در مصاحبه‌ای تأکید کرده است که من‌بعد از این دیگر بهانه فریب‌خوردگی و جوّزدگی از سوی دستگیرشدگان مسموع نخواهد بود. [۵]

برخی محافل تحلیلی معتقدند در جریان اغتشاشات ۶۰ روزه اخیر؛ هنوز از ظرفیت امنیتی و اقتدار مجموعه دستگاه‌های امنیتی کشور آنطور که باید استفاده نشده و این مسئله موجب تداوم بلوا و ایجاد فضای ذهنی "مماشات" در نزد قاطبه مردم نجیب و خواص دلسوز کشور شده است.

***

1_ https://telegra.ph/%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%B6%DB%8C-%D9%85%D8%A8%D9%84%D8%BA-11-17

2_ https://www.ilna.ir/fa/tiny/news-1299372

3_ rasanews.ir/0032MX

4_ mshrgh.ir/1436858

5_ mshrgh.ir/1435611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 140
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 26
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    74 60
    این کفتارهاکه آشوب میکنندافسارطلبهاهستندعارف کثافت داره اعتراف میکندکه مملکت راافسارطلبهابهم ریختندبخاطر که ملت تودهنشون زدندورای ندادندبهشون
    • علی IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      34 10
      تمام رفتار و گفتار اصلاحات فقط اتش نفرت را بیشتر می کند متاسفانه بسیاری حتی از عارف و خاتمی عبور کرده اند
    • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      34 14
      إن‌شاءالله وضعیت جوری پیش بره که اصلاح طلبای سرمایه اسرائیل و سلبریتی به آتشی که خودشون درست کردند بسوزند
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      46 2
      تروریست های اقتصادی و دلالان سفره های مردم را در ملاء عام اعدام کنید اینها هستند که دین و ایمان و انقلاب و خون شهدا و سفره مردم را غارت کرده اند .
    • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      22 9
      طائب رییس سابق ساس: «آمریکا و اسرائیل مرگ و حیات خود را در سرانجام این ناآرامی‌ها می‌بینند» پس حجت تمام است آقایان: رییسی! اژه ای! قالیباف! آیا گرانی ناگهانی از دلار تا پوشک بچه عادیست؟ العجل!
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      21 8
      فسار طلب و اشغال طلب و دشمن طلب هستند
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      2 6
      عالی بود
    • منصور IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      15 6
      مسئولان محترم! یا رسماً اعلام فراخوان عمومی برای مقابله مسلحانه با تروریسم بدهید و الا روی پلیس و خودتان حساب کنید نه بسیجیان بی دفاع لطفاً
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      13 7
      اولین مساله امنیت ملی ایران ـــ پرورش جوانان توسط اسب تروآ ی آمریکا ــ فرمانده کل ارتش ؛ امیر موسوی: آمریکایی‌ها، ۱۰ سال پیش گفتند: سربازان ما در ایران؛ میلیون‌ها کاربر اینترنت ؛ هستند. اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. .پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد.
    • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      0 0
      آقای عرف زیبا کلام گفت نصف مجلس باهات همراه شد عرضه نداشتی یه کمیسیون دست بگیری پسر رانتخوارت چطور شد
  • حمید ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    42 56
    لیدرهای اغتشاشات باید خیلی سریع اعدام شوند.اول هم از خاتمی سردسته انها شروع تا بقیه انها.بعداز ان ارامش به کشور بر میگردد.لعنت بر اصلاح طلبان بی هویت و و طن فروش خائن.
    • یدالله IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      13 21
      از تحلیل فاشیستی تو مشخص
    • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      21 8
      این که عملیاتهای تروریستی در ایذه و شاهچراغ کار داعش بوده صد در صد درست است ولی مرکز داعش کجاست؟
  • سید IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    28 21
    نخواهید دید در تاریخ معاصر کشور که فتنه و آشوبی باشد که اتفاقاً همواره مورد حمایت غرب هم بوده است اما اسلاف اصلاح طلبان امروز و یا همین فرقه منحوس تهوع آور کنونی در ایجاد، استمرار و یا تشدید آن نقشی آن هم بسیار مؤثر نداشته اند! از فتنه بابی و بهائیان تا فرقه رجوی و فتنه سبز و .......! پس بهترین دعا برای پیشرفت کشور مرگ بر ضد ولایت فقیه است!
    • امید IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      16 10
      آقای عاااااارف امثال شماها را فقط باید بدست داعش داد . آخه تو چه میدانی که امنیت یعنی چه اگر عرضه شو داری یکبار بیا سوریه ببین داعش چیکار مینه
    • امید IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      16 10
      عارف جان امثال شماها که نمیدانید و نمیخواهید بدانید را فقط باید بدست داعش داد تا .... آخه تو چه میدانی که امنیت یعنی چه اگر جراتشو داری یکبار بیا سوریه ببین داعش چیکار مینه حتی نمیتونی نگاه کنی بعد نشستی جای گرم حرف از ......
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      0 3
      سرمون درد گرفت.
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      0 2
      سید تو چرا اینقددروغ میگی
  • جواد IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    26 49
    باید حکومت از مواضع خودش عدول کند و فرش قرمز برای جناب سیدمحمدخاتمی پهن کند و از ایشان مدد بخواهند
    • ali IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      23 15
      در زمان خاتمی کوی دانشگاه بوجود امد انشالله اقای خاتمی کوی دانشگاه را درست کنه بقیه پیش کش ،این به غیر از روزنامه هایی ست که در زمان خاتمی بسته شد
    • دیده بان IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      6 1
      جک قشنگی بود. ساقیت کیه داداش؟
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      11 1
      اشتباهی مثبت دادم خاتمی جزو بانیان وضع موجود است و باید محاکمه بشود.
    • حسین IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      4 1
      اصصلاحات در توهم است میخواهد بگوید این اغتشاشات از من است و من قدرت دارم خبر نداره مردم از اصلاحات دیگه بدشون میاد و کارشون تمام شد مردم فهمیدن یک عده رفیق و داداشی بساط چپاول مردم راه انداختن
    • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      2 0
      خاتمی نوکر سوروس
    • ژيان IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      2 0
      آقاي جواد: اين كه نوشته اي ... باید حکومت از مواضع خودش عدول کند و فرش قرمز برای جناب سیدمحمدخاتمی پهن کند و از ایشان مدد بخواهند ... يعني اگر خاتمي از اغتشاشگران بخواهد كه ديگر از ناآرام كردن كشور و كشتن مردم و كودكان دست بردارند به حرف او گوش مي دهند ... يعني خاتمي سردسته و رئيس تمامي آنها و باني تمامي اين حرج و مرجهاست و البته درست فهميده اي.
  • محمدایوب IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    34 18
    این اصلاح طلبان که دائم از مردم دم میزنند کجا هستند چرا درمیان مردم نیستند دیده نمی شوند نکنه آنهایی که در 13ابان به خیابان آمدند مردم نبودند خارجی بودند البته چون ضد ارباب آمریکا بود شاید نیامدند چرا در راهپیمایی ها که برای محکوم کردن اغتشاشات نیامدند خوب آدم برای کاری که خودش راه انداخته نمی آید چرا در مناسبت های مذهبی که مردم تجمع میکنند نیامدند لابد چون اصلاح طلبان کلی زحمت کشیدند دین زدایی کنند حالا کجا بیایند اصلا اینها مردم نیستند مردمی مردم هستند که در کنسرت‌ها واستودیوم های مختلط وکنار دریا باشند اصلاح شده باشند تازه درمیان مردم مرد می خواهد
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      3 7
      آقای محمد ایوب امثال تو ۴۳ سال هست خودشون رو به خواب زدن بیدارتون میکنن ولی دیگه خیلی دیره
    • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      0 1
      محمد ایوب // علتش اینه شما از حرکتهای دینی و ملی استفاده ابزاری میکنی ، و یک موصوعی که به اقشار مختلف و ادیان مختلف یا کلا ملی یا فرهنگی هست رو گروگان میگیری . معلومه کسی دنبالتون نمیاد . ینی یک تحلیلگر و جامعه شناس با سواد داخلتون نیست این چیزها رو بگه ؟
  • یوسفی IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    23 16
    به نظر من بایداختشاشگران فرزندان اصلاطلبها راه بکشند تا کشور آرام شود
    • عبدالله IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      7 11
      چاقو دسته‌اش را نمی‌بُرد
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    12 11
    کشته ها باید از مناطقی باشن که قومیت و زبان خاص خودشان را دارند و روی آن مانورهای مخصوص بدهند. از کجا شروع کنیم. از کردها بلوچ ها عرب ها ترک ها. بین فارس ها هم رواج بدین که به ما چه تمامیت ارضی جوونیمون تلف شد. بذارین هر کسی یه تکه از ایران رو برداره. ببین هر چی زور داریم بزنیم این دفعه. آلبانی نشین ها 3 4 سال دیگه باید برن خانه سالمندان. اسرائیل هم آخرین شانسشه چون غرب داره کم میاره و ولش میکنه باید الان یه کاری بکنه که فردا ولش میکنن و تنها می مونه. ایرانی ها احساساتی هستن از خانم شروع کنین جواب نداد بچه. بگین مامورها می کشن یه کاری کنین فیلم اینا دست نطام نیافته افتاد هم مهم نیس اولین خبر تو ذهن ها می مونه تازه سریع برین رو سناریوی جدید مذارین سرد شه احساسات مردم. کسبه همکاری نمی کنه چیکار کنیم. تهدید کنین آتیش بزنین. مامورها تفنگ ساچمه ای دارن نمی کشن نمی زنن. یه چند تا مامور بکشین با شکنجه و فجیع که مامورها از دولت اسلحه جنگی بخوان. چشم. برو ببینم چیکار می کنین. زن زندگی آزادی. زن زندگی آزادی. زن زندگی آزادی . . .
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      9 2
      اين خزعبلات چيه ديوانه
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      2 3
      پای حرفت هستی یامثل حرکت مسخره تعطیلی۳روزه بازارشماعده معدودفروش یواشکی دارین؟باشه خوزستان برای ماخوزستانیاببینم شمابی نفت چه غلطی میکنی.مثال زدم وگرنه ماخوزستانیهابرای حفظ تمامیت ایران جان دادیم تاخاک تدهیم.
    • بابک IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      1 1
      قرصات خوردی؟
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      0 0
      تمامیت ارضی نمیخوای خب خلاکه نمی مونه شیاطین داعشی میایندپرمیکنند وپرستارای صهیونیستشون
    • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      0 0
      این بنده خدا داره نقشه آشوب طلبا رو میگه نه اینکه عقیده خودش باشه.
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    27 9
    مشرق جان صحبت‌های این از رده خارج شده را چرا درج میکنی.مشکل از نفوذ در دولت رئیسی است که نمیزاره جو آرام بشه.
  • علی IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    13 9
    دست قدرتمندی در کار است که این اصلاح طلبان بی ..... را نمی‌گیرند
  • مجتبی IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    9 8
    کاملا دقیق و بجا اشاره کردن ا
  • ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    22 23
    دیگر از دست سید محمد خاتمی ،بزرگوار هم چیزی بر نمی اید
  • حسن IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    26 15
    آقایان دیگر لج و لجبازی بس است حیف این انقلاب دو ماه هست که مردم معترض هستند و اگر باز هم اعتراضات بخوابد دیگر مردم مثل مردم دو ماه قبل برای انقلاب نخواهند بود لذا اصلاحات قطعا باید انجام گیرد
    • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      6 5
      اصلاحات مد نطرت سالهاست انجام شده، حیوانات هیچ قید و بندی بین جنس مذکر و مونث ندارن! اما یه تفاوت دارن اینقدر درنده خویی نمی کنن که این روزا تو خیابونا میبینیم!
    • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      0 0
      جیزی که عوض داره گله نداره .
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    23 9
    برخی غربگداها که خود را محور کره زمین می دانند سعی دارند در این اوضاع و احوال خودشان را مطرح کنند و کلاهی برای خود تهیه کنند. متاسفانه برخی از این افراد استاد موج سواری هستند. در برابر جهل و غفلت حاصل از فضای مجازی و سیاه نمایی برخی افراد، جهاد تبیین بهترین راه است. پایان مماشات نیز بهترین کار برای مقابله با تروریست ها و قمه به دستان می باشد.
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      8 11
      مماشات نکنید ببینیم چیکار میخواین کنین
  • ح IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    24 14
    اغتشاشات حاصل کار اصلاح طلبان ولیبراها درچند سال اخیر بوده وهست
  • فرزندایران IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    24 19
    من موندم چرا جمهوری اسلامی این زباله ها رو جمع نمی کنه امثال عارف چندین ساله دارند تومملکت فتنه می کنند به والله صبر و مماشات حدی داره از حد بگذره یعنی خیانت به این مردم که همیشه پشت رهبری ونظام بودند چرا اجازه میدید به نام آزادی بیان هر غلطی دلشان میخاد بکنن وهر اراجیفی رو به خودشون حق بدن و بگن
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    20 8
    تا چند وقت پیش اگر زنی بدون روسری می اومد به خیابان مردم فکر میکردند بدکاره هست و بعضی بوق میزدند سوارش کنند اما حالا اگر زنی بدون روسری بیاد بیرون مردم شجاعتش رو تحسین میکنن و براش دست میزنن وای بر این مملکت
    • عبدالله مومن IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      17 2
      انهایی که برای این زنها ، بوق می زنند . خود از مردان بدکاره اند !!!
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      3 1
      .... بودن که شجاعت نیست
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    19 11
    این جماعت آمریکا پرست خودشون با بی تدبیری در سال های اخیر مخصوصا ۸ سال دولت روحانی باعث وخیم شدن اوضاع اقتصادی و مالی مردم و فتنه امروز شدن.یکی از انگیزه های جذب شدن عده ای به گروه اغتشاشات بحث مالی بوده.بایی این ستون پنجم های دشمن محاکمه بشن.نمیشه به نام حذب وطن فروشی کرد.اینا احزاب نیستن بلکه مخالفان انقلاب هستن اما با ظاهر اسلامی و باطن آمریکایی.
  • شهروندی IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    17 6
    اقا اگرتعدادی ازدزدان گردن کلفت رااعدام کنندوتورم رامهارنمایندکه وضع اقتصادوازدواج وکارجوانان خوب شودچه کسی جرات اعتراض یا اغتشاش دارد
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    18 0
    عارف علی لاریجانی وعلی مطهری کرباسچی حسن روحانی جهان گیری ووووو همه عضو یک جریانند
  • عبدالله IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    13 9
    خوب چه انتظار هست از قوم فاسد موسوم به اصلاح طلب؟ اغلب اینها فاسد و خودفروخته و لجن هستند. از راس فتنه اینها بگیر تا عارف و چند تا دلقک فاسد دیگه. اینها فاضلاب هستند. سرمایه های رژیم نجس صهیونیستی.
  • آرمان IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    19 5
    باید آماده اصلاحات اساسی شد
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      0 0
      مثله؟
  • عطار IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    8 1
    عارف همون موجودی نیست که پسرش گفت ما ژن برتر هستیم ؟؟!! اون موقع لال بود
  • ایرانی IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    6 3
    مشکل اینجاست که امروز معترضین یا بقول شما اغتشاشگران به حرف هیچ کدام از ریسفیدان اصلاح طلب گوش نمی دهد .
    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      1 0
      حرفت زیرپوستی اعلام برائت سران اصلاح طلب بود.اتفاقادارن گوش میدن که اینطوریه.ندیدی هروقت اغتشاش فروکش میکنه یکیشون واردمیدون میشه تامثل ابلیس ی شعله جدیدروشن کنه؟
    • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      0 0
      دو ماهه
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    2 0
    چی بگم
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    2 0
    خودت هم شریکی دادا!!!!!!!!!!
  • NZ ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    9 2
    عرفان عارف را به اوج میبرد ولی این عارف هر روز به قعر جهم نزدیکتر میشود. در عرفان مشکلی نیست مشکل این است که این عارف عارف نیست.
    • DE ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      2 0
      زیبا و پر معنا گفتی ،.امیدوارم همیشه تو زندگیت موفق باشید.
  • NZ ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    7 2
    عارف کاملا ناعارف است
  • k IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    8 4
    با چه زبانی بگویند یک طرف این اغتشاشات اصلاح طلبان هستند! و همچنان دنبال سهم خواهی ماهیگیری از آب گل آلود
  • ناشناس IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    8 4
    جناب اقای عارف زمینه ی این .حوادت از بیشرف بازیهایی که طیف شما سال های سال بر سر این مردم اوردند.میباشد
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    3 4
    اگر نظر مردم مهم بود که اوضاع الان اینطوری نبود. به جای آنکه یقه همدیگر را بگیرید در خیابان تریبون آزاد بگذارید، اگر واقعا به فکر مردم هستید. وگرنه این راه که میروید به ترکستان است
  • علی IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    4 3
    سلام بانیان وضع موجود(که در دولت های سابق مسئول بودن یا نماینده مجلس بودن) یکی از عوامل اصلی اغتشاشات هستند ولی مسئولین امنیت کشور با این جماعت کاری ندارند ودر باره نظرات جانبدارانه به اغتشاشات این جماعت را نه تکذیب می کنند نه تایید لیکن افراد کف خیابان را که با تحریک این جماعت آمدنددستگیر می کنند که بعضاً خودشان را خراب می‌کنند.جای سئواله که چطور میشه شخص متواری را دستگیر اما نتوان این افراد را باز خواست کرد اگر جوابی دارید جواب دهید اگر درست میگن به مردم اعلام کنید تا حق روشن شود .مردم را از این برزخی که ساختید نجات دهید.
  • رستم سورن سوئد IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    5 2
    اصلاح طلبان تبدیل به میکروفون اجنبی شده اند. در حقیقت یکی از طرفهای تحریک کننده این آشوبها همینها هستند. اینها منتظرن تا جمهوری اسلامی دچار مشکل بشه تا شاید اینها با کمک غرب و شعبان بی مغ ها و پری بلنده های جدید به قدرت برسن.
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    6 1
    چپ های شکم سیر از روی آروغ حرف نزنند هرجا موقعیت داشتند اختلاس کردند و پایه ثابت رانتها و مفت خوری از بیت المال بودند و الان که اکثر مردم مظلوم با مشکلات اقتصادی دست به گریبانند اینها همچنان در حال تکاثر حداکثری هستند.........
  • محمد IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    5 2
    باید در به کار بردن کلمات و توصیف این گرگ ها تجدید نظر شود معترض : معترض کسی هست که شعار میده یک مسیر را راهپیمایی میکنه و پلاکارد اعتراضی دستش هست اغتشاشگر و آشوبگر : کسی هست که راه بندان درست میکنه سنگ پرانی و فحاشی میکنه ولی کسی که سلاح دستش هست و مامور ها و مردم را به رگبار میبنده ، آیا میشه بهش گفت اغتشاشگر؟ کسی که در به کار بردن چاقو این قدر حرفه ای هست ، میشه بهش گفت اغتشاشگر؟ دوستی میگفت باید به این ها شبه نظامی گفته بشه ولی به نظر من مناسب ترین کلمه ، تروریست هست صدا و سیما و وب سایت های مسئول هم تعریف اغتشاشگر رو برای این تروریست ها به کار نبرند
  • كارشناس IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    5 4
    تا اغتشاشگران ،محارب شناخته نشوند، وضع بر همين منوال خواهدبود. عارفِ افساد طلب يك آدم دو شخصيتي است.
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    4 2
    مطالبه مردم بازگشت دلار به ۳ تومان است
  • علی افصحی IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    3 1
    پدر پسر "دارای ژن خوب!" خود را "گروه مرجع نامیده"،این عارف جاهل با آن پسر،عجب جهالت مرکبی دارند!این آقا پس از شصت روز غارت و کشتار و فحشابا رمزمهسا وهزار کثافت کاری دیگر دوباره اغتشاش گران را زیر چتر مطالبات گزد آورده و می خواهدماجرا ادامه یابد و گروهک های بی حیثیت و مزدور مدفوع! خود را که همه ذلیل آمریکاوغرب وحشی اند گروه مرجع خوانده و گفته محدودنشوند! به این عقب افتاده یکی بگوید آخر جانور اگر محدودیت بود که این همه خودت و گروهک های مفلوکت مزخرف نمی بافتند. لعنتی هاچراهمیشه یا در حال فتنه ایدیادر کنار فتنه گر!
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    3 1
    خدمت مومنین ودلسوزان که بابت مماشت نظام با اغتشاشگران خار در چشم واستخوان درگلو داشته خون دل میخورند نکته ای دارم پیامبر برای مردمی که بعدا تحت بمباران تبلیغاتی راهراگم کرده روبروی حق میایستند فرمود که عمار بدست دشمنان خدا شهید میشود درصفین که به ظاهر دودسته مسلمان روبروی هم بودند عمار توسط سپاه مکار معاویع شهید میشود تامردمی که انقدر بمباران شده بودند که ازشهادت علی ع درمحراب تعجب کردند راه را بیابند امروز عده کثیری بخاطر بمباران خبری گمراه شده راه را نمیشناسند شهدا عماران انقلابند تاحجت را برانها تمام کنند وازجمع منحرفان براثر معرفت نیروها جدا شده بدامان اسلام برگردند هرعماری که مظلومانه شهید میشود صدها نفر هوشیار میشوند واز دشمنی ونفله شدن نجات پیدا میکنند شیاطین همغربال وچهره اشکار میشوند پس اندکی صبر وخون دل خورده تا صبح فجر بدمد خدا اجرتان بدهد
  • مدیر IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    2 0
    سروته یک کرباسند
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    4 6
    نترسیدنظام مثل درختی است که الان فصل حرص آن است خش وخاشاک وشاخ برگ اضافی ومضرمثل این آقایان باید حذف شوند
  • شاهین کرد IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    سلام مردم شماها را به خدا قسم میدم
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    8 3
    بهتر نیست بجای اینکه عقاید 4 تا تندرو مثل خودت منتشر می کنی یه راهکار منطقی پیشنهاد بدی ؟؟ این آتش فقط با رفع مشکلات معیشتی مردم حل خواهد شد وسلام
  • عدالت IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    5 3
    جمهوری اسلامی امتحانش رو پس داده
  • خلیل IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    7 5
    اصلاح طلبان پیاده نظام آمریکا و اسرائیل در ایران هستند آنها برای اینکه آمریکا مقاصد شوم خود برسد هر کاری میکند .آنها این آشوب‌ها را براه انداخته‌اند تا بگویند اگر ما نباشیم مملکت روی آرامش را نخواهد دید
    • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      0 3
      انقد حرف تکراری نزن دیگه، یه توجیه جددی بیار
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    6 3
    بانیان آشوب چی میخواهید از جون این مردم
  • ali IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    6 3
    آقای عارف ! بانیان این آشوب ها شما ، همفکران شما ، فرزند شما با اون ژن کثیفش و دیگر آقازاده های حرامخوار هستند که کشور را به این وضع انداختید ، الان هم با پر روئی ادای آدم های ناصح و بی تقصیر و طلبکار را بازی می کنید
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    5 1
    بانیان آشوب اصلاح طلبان و مسئولین مخالف دولت رئیسی هستن چرا آقای اژه ای با دولت فتنه گر قبل که هنوز هم فعال است برخورد نمیکند؟!
  • مجید IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    3 0
    آقای رئیس فراکسیون امید در آبان ۹۸ که همفکر شما آن فاجعه را ببار آورد زبان اعتراض نداشتی !!!
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    2 5
    اگر قدر امثال سید محمد خاتمی را می‌دانستیم روزگارمان این جوری که هست نبود ..چهار تا نادون مثل شما مشرقی ها و کیهانی ها و امثالهم مملکت را به این روز کشانده اند
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    4 1
    عارف بره خوانندگیش رو انجام بده چکار به سیاست داره؟
  • علی IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    2 7
    مشرق بس کن ؛ به مردم بپیوند تا کی دروغ
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    3 3
    مشرق عزیز لطفا یک کانال و امضای حمایت برای برخورد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که در این ایام بسیار منفعل و خنثی بود در برخورد با برخی رسانه ها و سایت هایی مثل فرارو، عصرایران، جماران، آفتاب، پارسینه، خبرآنلاین،انصاف نیوز، اعتماد، شرق، سازندگی و سایر مشابه که خبرهاشون مثل دشمنان بود بزارید
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    3 7
    کیهان نوشته راه اصلاح اقتصاد خیابان نیست با رای خوب باید اقتصاد درست بشه... یادتون رفته که دیگه روحانی رئیس جمهور نیست و این کلمه رای خوب برای زمان روحانی بود که همه چی را به گردن او می انداختید... تورم شدید دوران رئیسی که رسما رئیس جمهور است چگونه قابل توجیه است......اقتصاد بد بود و . 12 سال است که اوضاع اقتصاد بدتر شده... با این تحریم ها... تا کی باید منتظر باشیم تا تورم تمام شود... موقع اعتراض هم چهار تا ابله میان و جنایت می‌کنند... مردم معترض ماندند این وسط... 207 که ماشین 30 سال قبل است و در جهان امروز ارزش نداره شده 450 میلیون یعنی 15 هزار دلار... اگر نمی‌تواند جلوی تورم را بگیرد کلا استعفا بدهید
  • محمد IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    1 2
    هر دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا مفسدند، باید از صحنه سیاسی مملکت حذف شوند.
  • shp IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    4 1
    با همین تحلیل های ابگوشتی کار مملکت به اینجا رسید
  • مجید IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    1 0
    قابل توجه بانیان وضع موجود!!!!!!
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    2 0
    آقای خاتمی اینها محارب درست شما بفرمائید دختر خلنم چطوری از دامپزشکی به پزشکی تهران منتقل شد؟
  • محمد IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    2 1
    جریان مرموز هم خودتونین خودتونین همه تونین ولی هیچ وقت نمی تونین
  • عبدالله IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 2
    نظام باید در سیاستهای داخلی و خارجی تغییراتی بدهد
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 6
    ما به هر قیمتی می خواهیم با آمریکا دشمن باشیم در صورتی که این دشمنی هیچ توجیهی ندارد
    • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      3 0
      این افکار پوسیدت برای خودت نگهدار انقلابی برمبنا اسلام سرکار آمده تا بساط ظلم وستم راریشه کند وبا طاغوطیان مبارزه کند وباردیگر پرچم رهایی بخش اسلام درمتطقه وجهان بیفرازد
    • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      2 0
      ماباهیچ ملتی دشمنی نداریم درخودامریکا هم پرچم ونمادهای نجسهای لیبرال رابخاطرترویج فسادونبداتش میزنند راه ماراه دستورات خداست
  • احد علیزاده IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    2 1
    دشمنان یه گوشه نشستند دارند به ریشمون می‌خندند.خودشون فراخوان اغتشاش میدن یه مشت ساده لوح هم می آیند
  • حامد US ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    1 0
    اقای محمد خاتمی به ایشان پیام داده چرا ساکتی و ایشان هم در رودربایستی همشهری شان پیام داده که بد هم نیست. لطفا تند نروید. با توجه به شرایط و وابستگی گروهی ایشان پیام نجیبانه است و مطلب غلطی ندارد.
  • "رأی خوب" ؟! DE ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    1 1
    " بخشی از آنها معترض اقتصادی‌اند که راه حل مشکل اقتصادی هم اولا خیابان نیست (چون خیابان سبب بغرنج‌تر شدن مشکلات می‌شود) و ثانیا باید به این مشکل با ابراز "رأی خوب‌" نگاه کرد نه با ابزار بی‌نتیجه فحاشی و سنگ و چوب! "
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    2 1
    اغتشاشات اخیر هیچ پایه عقلانی و گفتمان اصولی ندارد: از کجا به این نتیجه رسیده اید؟ چرا خودتون رو عقل کل و معترضان رو ساده لوح و فریب خورده تصور می کنید؟ آقای رئیسی چرا مستقیماً نمیزنه به دل خطر؟
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    3 0
    مرگ باد بر کسانی که خود مسبب این جریانات هستن وحالا می‌خواهند در این آشفته بازار خود را بی گناه جلوه دهند در پیشگاه عدل الهی چه خواهید گفت با این همه خونهای به ناحق ریخته روی زمین
  • مهدی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    1 0
    اغتشاشگران جریمه نقدی کنید. که وازارت بهداشت بتواند آمبولانس جدید وپیشرفته خریداری کنه .دل مردم شاد بشه. و برای اغتشاشگران عبرت بشه آمبولانس و وسایل بیت المال خورد نکنن. هرفردی که نیروی انتظامی بازداشتش کرده.باید براش پرونده درست بشه و جریمه نقدی بدهد.
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    1 0
    اغتشاشگران جریمه نقدی کنید. که وازارت بهداشت بتواند آمبولانس جدید وپیشرفته خریداری کنه .دل مردم شاد بشه. و برای اغتشاشگران عبرت بشه آمبولانس و وسایل بیت المال خورد نکنن. هرفردی که نیروی انتظامی بازداشتش کرده.باید براش پرونده درست بشه و جریمه نقدی بدهد.
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    1 1
    از افسادطلبان غربگدا و پدر صاحب نظریه ژن برتر( ژن خوب ) چه انتظاری دارید
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    1 0
    دهن این جماعت لیاقت بردن نام شهدای شهر امام رئوف رو نداره
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    2 0
    مماشات بس است این آشوبگران محارب هستند نباید به آنها ترحم کرد لیدرهای مهرهای شبکه های جاسوسوس غرب هدایت می شوند که باید اعدامشون کنند
  • یک ایرانی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    2 1
    آقای عارف از شما انتظار داشتیم برای حقانیت و مظلومیت ایران عزیزمان قدمی برمیداشتی نه اینکه از این آشفته بازار کام دل گیری . البته ما یقین داریم و تو هم بدان که خداوند جبهه ی حق و باطل را میبیند و قاضی القضات و قاضی الحاجات هست .
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    1 1
    اصلاح طلبان بانیان آشوب وترور درکشور هستند این طیف وروزنامه هایشان همه نوع خدمت به اغتشاگران تروریست انجام می دهند اصلا هیچ برخوردی هم با آنها نمی شود
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    1 0
    آقایان اثلاه تلب خود فروخته، توجه داشته باشند، خبری از جذب حداکثری نیست، محاکمه ومجازات خائنین و وطن فروشان و امیدها نتانیوهو در ایران در پیش است.
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      1 1
      ینی شما اینقدر ضعیف شدید که مدعی هستید در سمت حق هست ، با این وجود بعد از سه سال دولت و مجلس در اختیار داشتن ، هنوز میگید اصلاحطلبها سنگ اندازی میکنن و تاثیرگدار بر کار شما هستند ؟ خب اگر اینجوره ، همون بدید دست اصلاحطلبها که قدرت و نفودشون از شما بیشتره .
  • سعید IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    1 0
    برای این این مردگان متحرک اصلاح طلب ، که دستشان از دنیا کوتاه و بار سنگینی از خیانت و جنایت در حق مردم انقلابی ایران بر دوش دارند ، فاتحه ای قرائت و از درگاه خداوند متعال برایشان طلب آمرزش کنید ...
  • یاور IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    1 0
    دغدغه این گونه افراد که حتی از به زبان آوردن نامشان حال آدم به هم می‌خواد ایران نیست . اینها فقط شیفته قدرت هستند و با زبان و بی زبانی میگویند اگر ما نباشیم زمین و زمان را به هم میریزیم و از همه خط قرمزها عبور می‌کنیم و به کسی جوابگو نیستیم مصونیت داریم!!! آقا مصونیت داریم!!!
  • محسن IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    2 1
    مرقوم فرموده اید که راه حل مشکلات اقتصادی "رای خوب" است. گویا در لحظه ی نگارش این مطلب، به خاطر نداشته اید که الان سه سال است که مجلس مطلوب شما تشکیل شده و ایضا یکسال و نیم است که رئیس جمهور مورد نظرتان بر سر کار است. یعنی اینکه آن "رای خوب" مدتهاست داده شده است. پس دیگر از کدام رای خوب سخن می گویید؟
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 1
    راست گفته خب
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    2 1
    عارف که مملکت داری بلد نیست
  • !! IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    2 0
    لیبرال اصلاح طلبان ؛ احمقند یا مغرض ؟!
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 1
    خوبه فقط یه اپوزسیون توی ایران دارید که اصلاحطلباها هست ، و اینقدر دست و پاتون رو پیچونده
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    1 1
    خسته نشدید ۳۰ سال از اصلاحطلبها حرف زدید
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    1 0
    دم خروس از این روشن تر فقط به این آقایان باید گفت با وعده و وعید و خواب های طلائی که از قصه های شب شان داشته اید و دیده اید تا به تمنای دل برسید کلی سر شما هم کلاه گذاشتند از نمد این ها کلاه واسه شما درست نخواهد شد اگر دستشان بشما برسد با خواب هائی که حداقل مثل همین عرب های پست فطرت کینه جوی معروف (سه کشور) اونور خلیج فارس مان دیده اند علیرغم پیغام و پسغام و دیدارهای احتمالی سرتان هم بر باد خواهد رفت جدا خوشحال باشید نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی شما یارای شکست این پاپتی های اجاره ای را که به حسابی جاده باز کن اربابانشان هستند را دارند که معرف حضور تان هستند
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    3 2
    اگر می‌خواهید کشور آرامش پیدا کند در وهله اول تمام اصلاح طلبان خائن و سلبریتیها و بازیکنان مزدور و کثیف را دستگیر و به سختی مجازات کنید ،بعدش می بینید اکثر فتنه ها واغتشاشات فروکش خواهند کرد
    • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      1 2
      😂😂😂تعطیلیا
    • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      0 1
      به سختی مجازات ، ینی چیکارشون کنن که مطمین بشی بلافاصله اقدامی نمیکنن ؟ مشکل اینه که با انسان طرفید ، انسان بخواد دنبال آزادی بره ، هیچوچیزی مانعش نمیشه .
  • مجید IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    1 0
    راه حل مشکلات اتحاد اتحاد و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود راست و چپ و معتدل و....که برای کشور دل بسوزانند تا دشمن خارجی نامید شود با تقابل افراط تخریب حذف و....مشکلات دو چندان خواهد شد این اغتشاشات و اعتراضات هم ریشه های زیادی دارد برخورد و برداشت ساده انگاران و کبکی درست نیست راه حل انسجام اتحاد اتحاد و اتحاد
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    همه دوستان نظام به قوه قضائیه بدبین شده اند نیروهیا انتظامی ونظایم و بسیجی زحمت می کشند ام این قوه برخورد نمی کند و همه را آزاد
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      0 0
      کنترل فقط با زورو تفنگ نیست که . حل بحران ، مدیریت بخران . اینچیزها مربوط به ساختار دولت هست وآدم با سواد برای ابن چیز ها میخواد .
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    لعنت خدا بر قشر طرفدار غرب یعنی 99% خیانتکارانی به نام اصلاح طلب.
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    ژن بد لقمه را انتظاری جز حرام خوردن وباطل گفتن نیست
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    زنده باد اصلاحات زنده باد سید محمد خاتمی مرگ بر تندروی.مرگ بر تحجر
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    خدایا خداوندا این ملت مظلوم چه زمانی از این طیف منحوس وشیطانی الحادطلبان رهایی می یابد؟؟؟ از حاکمان ومسئولان فعلی هم به درگاهت شکایت داریم که چرا با وجود هزاران دلیل ومدرک از خیانت این طایفه نجس ؛ باز هم آنها را در مسئولیت ها و سرنوشت مردم شریک میکنند؟؟؟
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    اگه یک روزی مملکت شلوغ بشه یا از کنترل خارج بشه من خودم اصلاحاتیا هنرمندان و فوتبالیستهای هرزه و کسانی که مسبب این قضایا بودن و یا مماشات کردن رو میزنم هرجا که باشن .
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      0 0
      تو یکی ساکت
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    اصلاحاتچیای تهوع آور...
  • وحید IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    در تحلیل معرفتشناختی(در اصطلاح بی محتوای فرومایگان غربزده اپیستمولوژی) وقایع امروز دنیا که بصورت گریز ناپذیر در اشکال گوناگون به تمام دنیا سرایت خواهد کرد میتوان به فیلم TENET اشاره کرد که در آن فهم احمقانه ای از آینده و زمان ارائه شده و چون به حقیقت موضوع دست یافتید باطن پلشت شیطان و اتباعش آشکار خواهد شد! اتفاقات و حوادث همینطور پردازش شده که هر فرد جبراً ملزم به انجام آن باشد وجود خارجی ندارد،بسته به هر زمان آیات قرآن کریم توسط یک منادی در عالم معنا طنین انداز شده(تعبیر غلط ضمیر ناخوداگاه)این آیات توسط یک بعد انسان که در عالم معناست دریافت و بصورت یک بسته احساسی به هر فرد منتقل میشود، این بسته احساسی متناسب با بینش و منش افراد ظهور و بروز متفاوت دارند،شیاطین کارشان اینست که تفسیر غلط و وارونه از این بسته احساسی ارائه میدهند! در وقایع این عصر و زمان ندای آسمانی ابناء بشر را به فطرت پاک انسانی و تقوای الهی ارجاع میدهد اما تفاله های یهودی بهایی لیبرال در هرزنامه های زنجیره ای خود، تفسیر دیوگونه و برعکس ارائه میدهند و میگویند چون ما در رأس قدرت نیستیم جامعه معترض شده!!!! اینکه فریدون نیمبها بنا به مامورت مزدوری خود ف،مجازی را در اختیار دشمن گذاشته تا هجمه به ذهن شهروندان تکمیل شود یا دارایی عمومی و شخصی ملت را دزدید و بین محفل مافیایی خود تقسیم نمود،از جمله شواهد واقع نماست که شما رابه این تفسیر غلط برساند که ما را بر کرسی بنشانید که آب خوردنتان را از کدخدا درخواست کنیم!!!
  • IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    0 0
    عارف همونی بود که بعداز ریاست روحانی با منافقین دیدار کرده بود ومنافقین هم خوشحال از آمدن روحانی بودند .معلوم نیست آبشخور منافقین درایران کیه؟؟
  • IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    0 0
    اصلاح طلبان مرگ خودرا دراین فتنه که افروختند خواهند دید .مرگ بر اصلاح طلب آدمکش درپرده ...اصلاح طلب آمربه قتل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس