سلبریتی

در این شماره از وبلاگ مشرق متنی را خواهید خواند که نه یک بیانیه پ.‌ک.ک، نه بخشی از گزارش‌های نیوزویک آمریکا و نه یک متن منافقانه همیشگی در رسانه‌های آلبانی‌نشین‌ها است!

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و اتفاقات کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

اغتشاش در حکومت علی(ع)!

اغتشاش در حکومت علی(ع)/ این متن را پ.ک.ک و منافقین ننوشتند!

آیت الله جوادی آملی، از مراجع عظام تقلید در دیدار جمعی از اعضای مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی سخنانی ابراز داشت: پیام حوزه را به عنوان راه حل به جامعه ارائه دهید. در مسائل مدیریتی، صرفا نصحیت کردن مسئولان کارساز نیست. نصیحت برای جوانانی است که راه را می داند و بیراهه می روند، اما امور مدیریتی راه حل می خواهد نه نصیحت.

به گزارش رسا، وی تصریح می‌کند:‌ رهبر اگر علی‌بن‌ابیطالب(ع) هم باشد، داشتن رهبر خوب یک طرف قضیه است؛ از آنطرف مجموعه مسئولین باید درست عمل کنند...باید با برنامه ریزی درست، وضعیت کشور را سامان داد.

آیت‌ا... جوادی آملی در ادامه با تاکید بر لزوم پاسداشت خون شهدا بیان داشت: ما شهدایی داشتیم که در زمستان کردستان برای حفظ سنگرها آنقدر مقاومت کردند تا از سرما یخ زدند و به این شکل به شهادت رسیدند. این خون های پاک شهدا سرمایه های کشور است. علاوه بر این خود مردم هم سرمایه کشور و به تعبیر نهج البلاغه ستون دین هستند لذا باید به نیازهای مردم توجه کرد.[1]

*این بیانات عمیق علامه جوادی‌آملی ابعاد مختلفی از قضایای اخیر را به نحو موشکافانه‌ای مورد مداقه و پاسخ قرار داده و البته بیت‌الغزل پاسخ‌های موجود است.

عده کثیری می‌توانند پاسخ شبهات و اعتراضات خود را در این بیانات عمیق فلسفی پیدا کنند.

اعم از فریب خوردگانی که مرجع اعتراضات خود را رهبری تصور می‌کنند، کسانی که خواب تجزیه‌ی ایران را دیده‌اند، آنها که نقش ایدئولوژیک رهبری و نقش اصلی دولت در اجرائیات کشور را نمی‌دانند و خواصی که در قبال قضایای روز کشور در حیرت به سر می‌برند.

از بیانات علامه جوادی‌آملی استفاده می‌شود که اگر حتی امیرالمؤمنین(ع) نیز رهبر باشد ولی عده‌ای از مسئولان دولتی به وظایف خود عمل نکنند؛ بسا که بهانه‌هایی به دست "اغتشاشگران" و افراد تندرو داده شود. (کما اینکه داده شد و عده‌ای علی(ع)، آن اول مظلوم بزرگ تاریخ را به بهانه بی‌عدالتی و فساد شهید کردند)

دقت شود که ما بر کلمه اغتشاشگر تأکید داریم نه مردم. زیرا حساب مردم جداست.

مفهوم "مردم" در بیان علامه جوادی‌آملی در حیطه "جامعه عاقل" جای می‌گیرد که حضرت استاد تأکید دارند: جامعه عاقل اهل اغتشاش نیست، به بیراهه نمی‌رود و ایضا راه کسی را هم نمی‌بندد.

و باز هم دقت شود که در جامعه عاقل، مردم در مواجهه با مشکلات و در صورت رؤیت مسئولان ناکارآمد یا فاسد؛ به جای اغتشاش اما با رأی خوب در مراحل مختلف جمهوری؛ رهبر را یاری و به پیشرفت کشور کمک می‌کنند.

در این فضا و در کنار رأی خوب مردم؛ البته خواص نیز وظیفه روشنگری و نخبگان وظیفه ارائه راه حل دارند تا بهبود مشکلات کشور؛ روند سریع‌تری پیدا کند.

***

فعالیت همچنانِ "بانیان آشوب"

این متن را پ.ک.ک و منافقین ننوشتند!

اغتشاش در حکومت علی(ع)/ این متن را پ.ک.ک و منافقین ننوشتند!

لطفا این متن که در اشاره به پیگرد قضایی برخی سلبریتی‌های حامی اغتشاش نوشته شده است را بخوانید:

"از همان ابتدای ناآرامی‌های اخیر که با درگذشت مهسا امینی آغاز شد، تعدادی از هنرمندان رشته‌های مختلف هنری نسبت به موضوع واکنش نشان دادند. آنها به درگذشت این دختر کرد که در جریان سفرش از سقز به تهران توسط نیروهای گشت موسوم به ارشاد دستگیر شد و جان خود را از دست داد، دست به واکنش زدند. تعبیر غالب از این واکنش‌ها این بود که آنها تصمیم گرفتند با وجود همه عواقبی که ممکن است برای‌شان به وجود بیاید، در کنار مردم بایستند و با آنها همدلی داشته باشند. واکنش هنرمندان به مرگ مهسا امینی را البته باید در قالب حرکتی عمومی و در بطن اعتراضات و نارضایتی‌هایی دید که در سطح عمومی و از سوی مردم در جریان بوده و تاکنون نیز ادامه داشته است.

معترضانِ روزهای اول
شبنم فرشادجو و کتایون ریاحی دو بازیگر سینما و تلویزیون ایران بودند که در اولین روزها تصاویر کشف حجاب‌شان در فضای مجازی دست به دست شد. مریم بوبانی، آبان عسکری، مریم پالیزبان و شیوا ابراهیمی هم طی روزهای بعد با انتشار تصایر بدون حجاب به این جمع اضافه شدند. فاطمه معتمدآریا که برای درگذشت مهسا امینی نوشته بود: «چه جنایتی بالاتر از کشتن دختران بی‌گناه این سرزمین است؟ به چه حقی؟ کدام جانی حامی این جنایت است؟» او همان روزها در مراسم خاکسپاری امین تارخ بدون روسری پشت تریبون قرار گرفت و گفته بود: «حال ما به روزگاران، خراب است نه فقط به خاطر از دست دادن امین. من برای اولین‌بار از روی نوشته می‌خوانم و می‌گویم که این روزها حال همه بد است و حال ما بدتر از همه.» در آن زمان تعدادی دیگری از زنان هنرمند سینما اگرچه روسری از سر برنداشتند اما همراه مردم بودند؛ از آن میان می‌توان به هانیه توسلی، ترانه علیدوستی، باران کوثری، هنگامه قاضیانی، بهنوش طباطبایی و... اشاره کرد که در صفحات مجازی حمایت خود را از اعتراضات مردمی اعلام کردند که صدای اعتراض‌شان در خیابان‌ها شنیده می‌شد. به موازات اعتراض زنان هنرمند، هنرمندان مرد هم به میدان آمدند. از آنها باید به اصغر فرهادی، حامد بهداد، مهران مدیری، شهاب حسینی، پژمان جمشیدی اشاره کرد که با نوشته‌ها و گفته‌های‌شان همراهی خود را با مردم اعلام کردند.[2]

*این متن که با تیتر "تاوان در کنار مردم بودن" منتشر شده؛ نه یک بیانیه در رسانه‌های پ.‌ک.ک، نه بخشی از گزارش‌های نیوزویک آمریکا راجع به حوادث ایران و نه یک متن منافقانه همیشگی در رسانه‌های آلبانی‌نشین‌ها است.

بلکه بخشی از مقدمه یک یادداشت در شماره سه‌شنبه گذشته روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد است که در داخل ایران منتشر می‌شود!

آنالیز محتوا هم ساده است.

اکثریت نجیب، دین‌مدار و انقلابی مردم ایران اما با جماعتی قلیل در سیاست و رسانه و خیابان مواجه‌اند که به اغتشاش می‌گویند ناآرامی، از بیان تصادفی بودن فوت و بیماری زمینه‌ای مرحومه مهسا امینی طفره می‌روند، به حمایت از اغتشاشگران و اوباش می‌گویند: در کنار مردم بودن، مخالف شادمانی مردم هستند، از متهم کردن بدون سند حاکمیت هیچ اِبایی ندارند و گناه و جرم "کشف حجاب" که مغایر دین و باور و تاریخ و قانون ایرانیان است را اقدامی همدلانه به حساب می‌آورند!

جالب آنکه می‌بینیم این جماعت برنشسته بر ساحت رأفت نظام اما با سوء استفاده از همین رأفت و مدارا نیز اینطور رجز می‌خوانند که: "با وجود همه عواقبی که ممکن است برای‌شان به وجود بیاید"...

دقت شود که به زعم ما آن جمعیت معدود چند هزار نفری در خیابان‌ها را همینان می‌فریبند.

یعنی آش فتنه خیابانی در همین قبیل آشپزخانه‌ها طبخ می‌شود و البته آشپزان و بانیان مشخصی هم دارد.

فلذا مادام که با این آشپزهای مشخص برخورد نشود؛ جامعه همچنان در "شرایط عام‌البلوی" خواهد بود.

و شرایط عام‌البلوی یعنی زمینه‌چینی برای بروز فتنه اقتصادی که بسی بزرگتر و سهمگین‌تر از اغتشاشات لکه‌ای این روزهاست.

پیش از این، محمدرضا تاجیک، از تئوریسین‌های اصلاح‌طلب نیز طی اظهاراتی در روزنامه شرق؛ اغتشاشات اخیر را "جشن جنبش" و حاوی خشونتی مقدس و الهی توصیف کرده بود...[3]

***

1_ rasanews.ir/0032QB

2_ https://www.etemadnewspaper.ir/fa/main/detail/193802

3_ mshrgh.ir/1438198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 88
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 10
  • سید IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    در بیش از یک قرن اخیر همواره رد پای این جماعت به اصطلاح روشنفکر اما غرب پرست را در شکست کشور در مقابل دسیسه های غربی ها می توان مشاهده کرد! از به انحراف کشیدن نهضت مشروطیت تا به شکست کشاندن نهضت جنگل تا روی کارآوردن حکومت پهلوی تا به شکست کشاندن نهضت ملی شدن نفت تا حمایت از بنی صدر برای شکست دادن انقلاب تا خیانت و جاسوسی در دفاع مقدس تا تشویق یانکیستان به تحریم ایران و تشدید تحریم ها تا به شکست کشاندن صنعت هسته ای و تا فتنه سازی و اغتشاشگری در زمان کنونی!
    • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      12 28
      افساد طلبان بدانند یک عده معدود آشوبگر مردم نیستن مردم جمعیت 25 میلیونی هستن که در مراسم تشییع سردار دلها غوغا کردند.
    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      14 2
      همین سلبریتی های بیسواد از روحانی حمایت کردند و اقتصاد کشور را ته دره بردند حالا بدنبال سلب امنیت و آسایش مردم هستند.
    • رضا IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      4 2
      بسیار عالی بود جامع و کامل
    • نامی IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
      3 2
      یه توبیخ ساده‌ی قوه قضائیه هم اصلا کافی نیست. زندان و شلاق... تا بفهمند اغتشاش درد داره یا نه. ولی متاسفانه حکومت با اینها اونطوری که بایست، رفتار نمیکنه. فقط بخاطر مصلحت آزادی و این کوفت زهرماریها... نمیبینه این همه هزینه علیه کشور داره رخ میده. اونو ولش، این همه عقب افتادگی هزینه نگاه به هژمونی غربی که سوار بر گرده‌ی قشر بی سواد جامعه توسط همین خناسان، در حال تولید و برداشته. اصلا اینها صاحبان تاریکیهای شیطانی در دل مردم حیرانند.
    • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
      4 1
      حقیقت این است اگر می خواهیم مشکلاتمان حل شود نباید اجازه بدهیم داعشی ها در کشور جولان دهند. داعش رسانه‌ای. قانون مطبوعات در ایران جنگل پرور است. این که نشد. قبل از دستگیری اغتشاشگران همین دبیر اعتماد را بگیرید و زبانشان را قطع کنید. این‌ها آزادی نمی خواهند آنارشیسم و جنگل می خواهند.
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    93 12
    اصلاحطلب بی وجود زیاد دست پا نزن هرگز به قدرت نخوایید رسید از گندم ری نمیخورید وطنفروشهای .....
    • ایرانی IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      28 17
      انحرافی نرو بابا . موضوع مملکت فقط بی لیاقتی و دغل کاری اصلاح طلب ها نیست کثافت کاری همه گروها است.
    • DE ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      13 0
      من سالهاست منتظر شنیدن خبر تشکیل پادگان اشرف بی شرف اصلاحطمعکاران و معرفی مسعود لجنی شون و شخصی مانند مریم قجرقوجور اهل فسق و فجور شون هستم .
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      10 1
      تا اصلاح طلب هست فتنه و آشوب و تحریم هم هست افساد طلبان بزرگترین مانع پیشرفت و آرامش کشورند.
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    47 3
    برخی از اینها بازیگر نیستند، هرزه گر هستند، اسم هنر و هنرمند را خراب نکنید
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    20 32
    جمهوری اسلامی باید ظرفیت شنیدن حرف مخالف را داشته باشد
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      25 2
      مرگ برزامبی های فاسدوتخریب گروقاتل وفحاش وفسادطلب
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      16 1
      مخالفی که تیغ برکشیده ،آتش میزند و شکنجه میکند و شلیک میکند ؟؟؟؟؟! انشاءالله در زندگی شخصی خودت ،به چنین مخالفی برسی وبا گفتگو! مشکلت را حل کنی!
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      19 5
      جمهوری اسلامی 40 سال است که نظر مخالفان را می شنود این وطن فروشان هستند که یکبار هم که شده عوض آمریکا و انگلستان و اسراییل غاصب باید به حرف جمهوری اسلامی گوش کنند
    • IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
      1 0
      پیام جهل‌آمیز و انحرافی نده. جمهوری اسلامی باید ظرفیت شنیدن مخالف و هم ظرفیت نابودی دشمنان و خائنین را با هم داشته باشد و افسادطلبان، قطعا در دسته دشمنان و خائنین هستن
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    5 12
    یک بی سلیقگی کامل
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    24 3
    اصلاحات توانایی این رو داره که کثیف ترین و وقیحانه ترین اقدامات بشری مثل خشونت علیه کسب و کار مردم عادی ترور ،تجزیه طلبی و وطن فروشی را به خاطر اهداف خودش با پوشش های من در آوردی تئوریزه و توجیه کنه! خشونت الهی!!؟؟ خشم مقدس دربرابر دشمن متجاوزه نه مردم خود!
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    30 6
    آقا/ خانم اصلاح طلب/تجزیه طلب/وطن فروش/بی ناموس شب دراز هست و قلندر بیدار
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      6 13
      آره داداش شب دراز است . نوبت جواب پس دادن شما هم می رسد ....جواب همه توهین‌ها و فحش ها را پس می دهید . دست بالای دست بسیار است .
    • IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
      5 0
      به اون نکبتی که گفته شب دراز است میگم وقتی مثل توماج رفتی تو گونی و به خودت هزار تا فحش دادی قیافت دیدن داره بزدل بالفطره
  • علی افصحی IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    24 8
    امام خامنه‌ای ناکید به جلوگیری از نشر مطلبی فرموده اند که امنیت روانی جامعه را به هم می ریزد. بخشی از تدارکات اغتشاشات را همین اظهار نظرهای مغشوش و با سوء نیت حاد است که توسط چند تازه به دوران رسیده فاسد در جریان اغتشاشات ارائه شده و به صورت نظام مند در رسانه های اصلاح طلبان زراندوز باز نشر می یافت. این که برای روزی نامه اعتماد(به آمریکا و غرب وحشی) امنیت روانی جامعه بی اهمیت بوده و آن را به جای در کنار مردم بودن جا می زند به خاطر حرام خواری مفرط صاحب آن الیاس حضرتی است که روزی که از هشترود پا به پایتخت گذاشت چیزی نداشت اما الآن امپراطوری اقتصادی به هم زده و بیشتر با تروریست های اقتصادی مثل شهرام جزایری و... نشست و برخاست دارد. ایران اسلامی در دنیا اولین وآخرین کشوری است که به روزی نامه هایی چون اعنماد، شرق، هم میهن ، سازندگی و... و سایت های خبری خبر انلاین، اصلاحات نیوز ، عصر ما و... یارانه می دهد تا هر چه بتوانند علیه اسلام ، انقلاب، رهبری، ولایت فقیه، مدافعان امنیت و....قلم فرسایی و یقه درانی کنند!
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      3 2
      قربونت برم همه که دیگه این چیزارومیدونن
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    29 5
    لعتت ابدی بر اغتشاشگر
  • BE ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    3 11
    الان ایران بهشت میشد
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      12 4
      ولی تضمین جهنم شدن ایران ،توسط شما ،قطعی است.
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    4 2
    این بلواها به خاطر چه
  • شاگرد IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    12 6
    من ارراه دور ، دست این استادبزرگوار را صمیمانه می بوسم وافتخارمی کنم.
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    17 3
    مسئولين امنیتی و قضایی کشور چرا با این رسانه های داخلی دشمنان برخورد نمی کند!!! مشرق باید این موضوع را تا آخر دنبال کند. مردم از قوه قضاییه و شورای امنیت پاسخ می خواهند.
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    10 2
    الگو سازی از شوالیه های فرهنگی دشمن (سلبریتی ها)، سریع السیرترین راه برای انهدام ایدئولوژی و فرهنگ یک کشور است و متاسفانه صدا و سیما و وزارت ارشاد در این دام افتاد. گنجاندن عنصر مصاحبه با سلبریتی و نشر "طرز فکر و سبک زندگی سلبریتی " و تکرار و تکرار ان در برنامه های متعدد باعث می شود سلبریتی در ذهن مردم از جایگاه بازیگر و بازیچه به جایگاه " الگوی صاحب نظر و قهرمان ومرجع فکری " برسد.
  • محسن111 US ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    18 0
    حقیقتاً این یک سوال بسیار بزرگ وبی جواب((از سوی مسئولین ارشد نظام)))هست !!؟-که چرا؟؟؟ با وجودی که میدانند -وقتی یک جاسوس گرفته میشود -میگویند این فرد در حال خیانت به مملکت (با جاسوسی در اقتصاد -صنعت -نظامی وووو))بوده --لذا حوکمش اعدام یا زندان و...هست---آیا همین هنرمند نمایان گرگ صفت و خائنی که با ظاهری گول زننده همچون گوسفند-دارند براحتی آب خوردنی روحیه واعصاب جامعه واصل نظام را ((نه در مقام ناآگاهی-که در عین دانایی وفهم ودانستن اصل آشوب کنونی...))نشانه گرفته به ظن نساییده خودشان-نظام را سرنگون کنند--چرا؟؟؟؟ مسئولین نظام؟ بدرستی وخشن!!! بـــــــــــــا این ارازل اوباش هنرنما برخورد نمیکند؟ آیا اینان حکم جاسوس ندارند؟
    • IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
      2 0
      طوری اعترافات را پخش کنند که مثل توپ دیوار سنگرشان را بر سرشان آوار کند
  • IQ ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    11 4
    زنده و پاینده باشی استاد آیت الله جوادی آملی قسمت شد نمازی جمعه ای پشت سرشون بخوانم روزگاری داشتم من حالا افتادم این گوشه دنیا
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      2 0
      برادر .
    • FR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      0 4
      حرف تاریخ گذشته آقازاده های سیتیزن امریکا یا مقیم اروپا ا خیلی سخته فقر و سرما و بدبختی و دیکتاتوری را در اروپا ول کنی بیا یی ایران برای نماز جمعه هاش خخخخخخ
    • IQ ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      2 0
      اصلا و سهلا یا آخی این چیزها که گفتی خودت هستی داخلش پرچم کدام خراب شدست روی کامنت ت فقر بدبختی سرما که لیاقت امسال شماست تو اروپا که سگ لرز بزنید
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    12 1
    اولین مساله امنیت ملی ایران ـــ پرورش جوانان توسط اسب تروآ ی آمریکا ــ فرمانده کل ارتش ؛ امیر موسوی: آمریکایی‌ها، ۱۰ سال پیش گفتند: سربازان ما در ایران؛ میلیون‌ها کاربر اینترنت ؛ هستند. اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. .پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد.
  • سرور IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    17 2
    خون شهدا حرمت دارد
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    11 0
    یک سبک زندگی پاک انسان بارها امتحان شده،فتنه یکی پس از دیگری انسان را رنجور و خسته میکند نمونه بارز این ابتلائات ایوب نبی(س) است،درتقابل با این سبک ،زندگی اشرار و زیاده خواهان قرار دارد که هر چه سرمایه های دیگران را میبلعند سیر نمیشوند، اشرار برای ارضاء شهوت قدرت به ترفند دیگری توسل جسته سعی میکنند کسب. کار سایرین را مختل کنند تا دیگران قوت لایموت هم نداشته باشند و برای گذران معیشت خود به آنها التماس کنند! اگر باز هم نتیجه نگرفتند از ابزارهای نجسی مثل سلبریدیها و فوتبالیستها استفاده کرده تا سرسپردگی،پوزه به خاک مالیدن ،مطیع و برده بودن و التماس کردن آنها نمونه ای باشد جهت یادگیری اقشار جامعه! برنامه ای که طیف نجس لیبرال بهایی نفوذی از اول انقلاب تاکنون اجرا کرده مگر همین نبوده !؟«تهران را گران کنید تا فقرا از تهران بروند/ موتورسیکلتها عامل آلودگی هوا هستند!»
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    12 1
    افسادطلب یعنی بی‌دین یعنی خائن. فضا دادن به این جماعت بی‌مغز جواب نداد‌.
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    11 1
    السلام علیک یا علی بن ابیطالب
    • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
      1 0
      سلام بر ابراهیم
  • SE ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    2 3
    چی بگم
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    5 16
    وقتی نان نباشد گرانی باش شرمندگی برا خانواده باشد مردم وحشی می‌شوند
    • اصغر آقا IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      12 0
      چرا به مردم توهین می کنی؟ وقتی عقل و بینش نباشد عده ای نادان وحشی می شوند. خیلی ربطی به نان شب و حتی آزادی نوع غربی هم ندارد. الان خیلی از خانم های کم حجاب هم راضی نشدند حجاب از سر بردارند و این باعث سوزش خیلی ها شد اما برخی زن های مثلا چادری نظیر پروانه سلحشوری یا ابتکار و یا مولاوردی حامی اغتشاش و توحش شدند.
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      4 1
      نان برای ما نیست برای انهایی که به سینه میزنند سفرهای رنگین و چرب در جزایره قناری با خانواده موجود است انهایی که دم از وطن فروشی میکنند چرا وقتی که اختلاس و دزدی ها و رانت خواریها و زمین خواری ها و فساد اداری و فقر کشور را میبینند زبانشان لال میشود بدانید که اینها شریکان غارت گران جیبهای ملتند
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      10 0
      البته برعکسش هم صادق است میگن وقتی علفش یا همان جو زیاد میشه جفتک میندازه بعضی‌ها از روی شکم سیری جفتک میندازن ان الانسان لیطغی ان رآه استغنی
    • ح IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      3 0
      و باید برای امنیت دیگران وحشی هارو کشت!!
    • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      7 0
      وقتی ایمان و اعتقاد به خداوند نباشد ، وحشی میشوند .
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    10 0
    لعنت خدا بر وطن فروشهایی که با تفکر کثیف آنها بسبجی ها و نیروهای حافظ امنیت کشور و خدمتگزاران به مردم و زائران شاهچراق ترور و به شهادت میرسند این بدبختهای روزگار از خون پاکان و مظلومان ارتزاق میکنند میرسد روزی که باید جواب خونها را باید بدهند
  • BE ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    8 1
    عالی بود
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    2 1
    انهایی که دم از وطن فروشی میکنند چرا وقتی که اختلاس و دزدی ها و رانت خواریها و زمین خواری ها و فساد اداری و فقر کشور را میبینند زبانشان لال میشود بدانید که اینها شریکان غارت گران جیبهای ملتند
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    3 0
    این بار را حمار و اشتر بهتر می برند.
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    8 0
    چرا با این روزنامه ها برخورد نمیشه؟! چرا چرا چرا؟ بابا زبانمون مو درآورد از بس نالیدیم. مشرق از این گزارش ها می نویسی و ما را بیشتر داغ می کنی. خوب یه چاره ای راه حلی اقدامی! پس دستگاه قضایی برای چه موقع درست شده؟ اگه این نوشته ها اقدام علیه امنیت ملی نیست پس چیه؟! .الله دیگه داریم گیج میشیم. نمی دونیم نکنه قوه قضائیه مون هم داره راونگ ساید می‌ره!!!
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    5 0
    آقای آملی خوش بحالتان که اکثریت آنچیزی را می گویند که شما می گویید
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    2 0
    آملی دانا به ما بفهمانا بدی همه از انها نیکی بهشون از ما ((ولایی))
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    1 1
    امام علی ع با مسوولین بد بر خورد تند می کردند . آف لکم ....خطاب به مسوولین است .یا اشتباه الرجال و لا رجال خطاب به مسوولین است . امام علی ع دست مسوولین را باز نگذاشته بود تا هر بلایی سر مردم بیاورند . شدیداً برخورد می کرد ....
  • امید IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    4 0
    در مملکت اسلامی آدم های بی دین ، بی ادب و بی وطن را بزرگ کردیم و آنها فقط پول و حب دنیا برایشان مهم بود و همین آدم ها فارق از اسلام و انقلاب و شهدا و خاک و پرچم و ... تیشه به ریشه این مملکت زدند . اما مردم آزاد مرد نظاره گر هستند و به موقع دست و پای وطن فروشان را چه داخلی و چه خارجی را قطع می کنند.
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    0 5
    دست حسین شریعتمداری و حسن عباسی و رایفی پور را باز گذاشته آید
  • ابو IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    4 0
    اصل ماجرا اين است كه اقدامات اين غربزدگان هميشه متناسب با خواست اربابانشان ( سردمداران فرهنگ غرب ) است و گرنه دلشان به حال هيچكس نميسوزد چرا اقدام تروريستي شاه چراغ وايذه را محكوم نكردند چون اربابانشان ناراحت ميشوند اين جماعت بي ارزش و بي ريشه را بايد به حال خودشان گذاشت و بيت المال را خرجشان نكرد
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    8 0
    خجالت هم خوب چیزی است روزنامه اعتماد و مدیر مسئول وطن فروش!؟
    • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      0 3
      چرا به همه میگین وطن فروش؟
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    5 0
    عذاب دوزخ نثار سران اصلاح طلب و وطن فروشانی که از خون جوانان این کشور به ثروت و قدرت رسیده اند اما حالا حرف های دشمنان دین را نشخوار می کنند
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    0 7
    جامعه عاقل از نظر شما افرادین که برده باشن، آقازاده ها و مسولین بهترین زندگی رو داشته باشن و سرمایه مملکت رو بخورن و ما صدامون در نیاد
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    6 0
    چرا از نام مبارک مولا متقیان علی سو استفاده میکنید ؟؟؟؟؟ مولا علی تشنه حکومت نبود ، مولا علی هیج وقت با اختلاسگران غارت گران و دزدان مماشت نداشت و...
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      6 0
      به موقعش حتمابقیه ی نجومیبگیران ورانت خواران که وجرمین اقتصادی هستند باشفافیت مجازات میشوند
    • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      1 1
      این موقعش کی میرسه دوست عزیز
    • IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
      0 2
      ضدانقلاب کافر نگران نام امیر مؤمنان شده؟! شما بردگان شکم و شهوت می‌خواهید به شیعه درس بدید؟! خوارج هم که مثل شماها حرف میزدن! امیرالمؤمنین، مشتاق حکومت نبودند، اما مشتاق برپایی دین خدا از طریق حکومت و انجام وظیفه حکومت‌داری که بودند. مشتاق به عهده گرفتن وظیفه امامت که بخش عمده‌اش حکمرانی است که بودند. شما علم غیب دارید که نیت حاکمان ما رو تشخیص میدید؟! ثانیا، کسی با دزدان و اختلاس‌گران مماشات نکرده. یک اختلاس‌گر بود که فرار کرد و الان جایی‌ پناهنده شده که از شماها دفاع می‌کند! دزدان هم مخفیانه کار می‌کنن و این کار برخورد رو سخت میکنه. همین. باقیش حرف مفته برای فریب دادن مردم. برای هر گروهی هم به شیوه خودش وارد میشید. سلام و صلوات الله بر حضرت امام خامنه‌ای و لعنت الله بر ضدانقلاب کافر نجس
    • IR ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
      0 1
      اولا ایشون دوست شما نیست. ثانیه موقعش وقتی میرسه که آدم شده باشید، توبه‌تون مورد قبول پروردگار قرار بگیره و خدا، خیر و برکت رو براتون بخواد
    • IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
      0 0
      حالا این تشنه حکومت نبود یعنی با ید ما حکومت را دو دسته تقدیم نوکران غرب و تروریست ها کنیم تا هم مملکت نابود بشه و هم ایران هفت تکه. نه داداش خودتی
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    6 1
    خدای من حض کردم از سخنان ایت الله جوادی املی واقعا خدایا اینها گنجهای روی زمین هستند از دهانش در وگوهر می باره حرف نمی زند الا به وقتش اگر مردم به جای سپردن گوششون دم دهان سلبریتیهای بی سواد که از اخلاق تهی هستند گوششان را به علمای حقیقی ووارسته می سپردند هم در دنیا هم دراخرت سربلند بودند
  • بهنام IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    3 3
    سلام مشرق عزیز کشور ما از سال 55 تا الان تورم بالایی را تجربه می کند که در دنیا اگر بی سابقه نباشد بسیار کم سابقه است و عامل بسیاری از مشکلات کشور و از جمله مشکلات اجتماعی همین تورم است مشرق جان شما فرض کنید اهمیت اقتصاد عین اهمیت فوتبال است لطفا یک مربی اقتصادی هم دولت بیاورد تا تورم را کاهش دهد ظاهرا اساتید و مسئولین اقتصادی در طی سالهای گذشته توان و علم کنترل تورم را نداشته و ندارند
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    0 3
    شدت شرق گرایی و غرب ستیز ی شما باعث غرب زدگی و شرق ستیزی در بین مردم می شود .. هر افراطی یک تفریط به دنبال دارد. یادتان باشد . خیر الامور اوسطها .
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    2 0
    العاقبه للمتقین
    • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      1 0
      متقین
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    2 1
    فکر میکنم فرصت شما تمام است...
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    1 0
    فرصت خوبیه برای گوشمالی سلبریتی های بی ریشه
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    0 1
    این ادمها یا خیلی کرند. یا کرتر از خودشان هستند ، اخه. بی بینها. ابرانی. بودنتان را نمیتوانید تکذیب کنید. هر گورستانی بروید. ایرانی هستید. ،،اگر تجیهای صورت گیرد. اول سما را دم تیغ میبریم.
  • SE ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    1 0
    بازیگر خئن جایش در زباله دانی است
  • پایدار IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    0 1
    این سخنرانی قدیمی میباشد.
  • DE ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    1 0
    حیف که منافقید.
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    0 2
    چرا تحمل شنیدن صدای مخالف رو ندارین؟
  • علی IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    1 0
    قوه قضاییه به عنوان مدعی العموم 2 نفر از این سلبریتیها رو ( یک مرد ویک زن ) رو به صورت علنی و شفاف دادگاهی کنه و بخواهد که این جماعت مدعی ادعا و اتهاماتی که به این نظام و نیروی انتظامی و دیگران زدند را ثابت کنند . در غیر اینصورت علاوه بر عذر خواهی مجازات هم بشوند و صدا سیما هم زنده این دادگاه رو چندین بار پخش کنه تا مردم ببینند ، انشاالله حقانیت نظام هم روشنتر میشود
  • IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    0 0
    ذات پایافته از هستی بخش. کی تواند که شود هستی بخش افرادی کهتحت تربیت فرهنگ وارزشهای غربی هستند ثمرهای بهتر از این نمیشود دست اخر هم یک مار هفت خط برای تطهیر انان اسمان.ریسمان میکند انسانی که فطرتش را خراب نکرده درمورد کارش می اندیشد ونتیجه انرا بررسی کرده اقدام ویکند ممکن هست که عامل اصلی همین تطهیر کنندگان شیطانی باشند
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    2 0
    افراد حاشیه دار را خودتان کنار بگذارید قبل از این که با بوق و ساز استعفای خودشان را اعلام کنند
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    1 0
    این هنرپیشه های بی ریشه و وطن فروش باید به اشد مجازات و اخراج از صنعت سینما برای همیشه و تامین مالی خسارت هایی که خود باعث ان بودند محکوم کرد
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    0 0
    آقای جوادی آملی معاون اول رئیس جمهور آمد پیش شما
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    1 0
    وقتی روزنامه اعتماد بر آتش می دمد چرا برخورد و مواخذه نمی شود؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس