آذر منصوری

از عواقب سگ‌بازی در حزب چپ اتحاد ملت؛ تربیت کادری است که برای بردن آبروی افراد لحظه‌شماری می‌کنند و در جنایت رسانه‌ای هیچ حد و مرزی نمی‌شناسند!

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و اتفاقات کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

جانی‌هایی با درآمد 100 میلیونی و مدرک پزشکی

جانی‌هایی با درآمد 100 میلیونی و مدرک پزشکی/ "تحریم‌کننده انتخابات" را چه به داعیه‌داری مطالبات مردم؟

حمید قره‌حسنلو، پزشک و از قاتلان شهید روح‌الله عجمیان که با معاضدت همسر خود، فرزانه قره حسنلو به همراه چند تن دیگر در ضرب و جرح شهید نقش داشته؛ اخیراً در جریان دادگاه بررسی این پرونده اعتراف کرده است که ماهیانه 50 تا 100 میلیون تومان درآمد دارد. [1]

*اعتراف این فرد به وضوح هرچه تمام‌تر نشان می‌دهد که ادعای "نداری اغتشاشگران" تا چه اندازه دروغ است.

ضمن اینکه اسناد منتشر شده نیز نشان می‌دهد که عمده اغتشاشگران دستگیر شده در جریان آشوب‌های 70 روزه اخیر هرگز از قشر زحمتکش جامعه نبوده‌اند. (همانطور که معترضین اصلی فتنه سال 88 نیز از طبقه مرفه بودند)

این مسئله همچنین اثبات می‌کند که اساسا دغدغه اصلی قاطبه مردم یعنی "مشکلات اقتصادی" هرگز مطالبه آشوبگران نبوده و آنها صرفا در "کانال کشتن و بردن و سوختن" قرار داشته‌اند.

بررسی چرایی این مسئله البته از وظایف اندیشکده‌ها و نخبگان است...

در جریان بهت عمومی از درآمد بالای یک پزشک که اقدام به بستن بزرگراه و ضرب و شتم حافظان امنیت می‌کرده البته این نکته هم جالب است که اصلاح‌طلبان اصرار دارند آشوبگران حوادث اخیر را مشتی فرد متمدن با مطالبات معقول و حتی صاحب خشونتی مقدس جلوه دهند که صدای آنها باید شنیده شود. [2] [3]

در همین راستا می‌توان به اظهارات اخیر حسن رسولی از فعالان اصلاح‌طلب نیز اشاره کرد که مقولاتی مثل تورم بالا، افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها و بلاتکلیف ماندن برجام را جزو شعارهای آشوبگران معرفی کرده بود! [4]

***

از عاقبت سگ‌بازی در یک حزب سیاسی!

جانی‌هایی با درآمد 100 میلیونی و مدرک پزشکی/ "تحریم‌کننده انتخابات" را چه به داعیه‌داری مطالبات مردم؟

رسانه امتداد، ارگان حزب اصلاح‌طلب اتحاد ملت اخیراً طی مطلبی که در کانال تلگرام خود منتشر کرده با اشاره به رخداد هک خبرگزاری فارس و انتشار فیلمی عجیب(!) نوشت:

"سئوالی که به وجود می آید این است که آیا این گروه هکری افرادی از این خبرگزاری را «تهدید به افشای اطلاعات» کرده و از آنها درخواستی داشته است؟ آیا نظیر آن فیلمی که منتشر شد، بازهم وجود دارد و همین مساله ممکن است پاشنه آشیل ورود هکرها به مجموعه باشد؟ چه اطلاعات دیگری به دست هکرها افتاد است؟ در صورتی که فایل های ضبط شده صدا و تصویر در اختیار هکرها قرار گرفته باشد، باید منتظر انتشار چه اطلاعات محرمانه دیگری بود؟ "!

*این سطح از رذالت و دنائت یک رسانه و حزب متبوعش برای حقیقی جلوه دادن یک فیلم مجعول را بر عهده مخاطبان محترم می‌گذاریم.

فیلمی که حتی اگر حقیقت قابل اثبات هم داشت روا نبود یک رسانه اینچنین برایش آغوش بگشاید و مدعی درست بودن آن شود. چه رسد به اینکه با یک فیلم ابلهانه و مجعول مواجهیم.

البته از حزبی که یک‌بار در سبک صبحانه خوردن دکتر حداد عادل طعنه سیاسی می‌جوید، یکبار به صورت تحلیل صحیح پنجه می‌افکند و روز دیگر هم به تماشای فیلم رسمی و علنی سگ‌بازی دبیر کل خود می‌نشیند؛ انتظاری جز این هم نبود که در طوفان توهین و تهمت علیه یک رسانه وطنی؛ اینچنین عنان اختیار از کف نهاده و به خیل زنگیان مست بپیوندد.

ما این سؤال را از مردم و مسئولان می‌پرسیم که حزبی که دست به تحریم انتخابات می‌زند، صراحتا مروّج سگ‌بازی است، خواستار به خیابان کشاندن کودکان برای اعتراض خیابانی می‌شود و دست یاریگر دشمن را در آستین دارد؛ چه رفتارهای دیگری را باید رقم بزند که عده‌ای متوجه خطراتش بشوند!؟

***

"تحریم‌کننده انتخابات" را چه به داعیه‌داری مطالبات مردم!؟

جانی‌هایی با درآمد 100 میلیونی و مدرک پزشکی/ "تحریم‌کننده انتخابات" را چه به داعیه‌داری مطالبات مردم؟

حسن رسولی، فعال اصلاح‌طلب در بخشی از یک مصاحبه با شماره پنجشنبه گذشته روزنامه آرمان ملی به "اغتشاشات 70 روزه" اشاره کرده و گفته است: برخلاف آنچه برخی تصور می‌کنند که حاکمیت یکدست تنها راه نجات کشور است اما تجربه تاریخی نشان داده این وضعیت راه نجات کشور از بحران‌ها نیست. در این زمینه همواره اصلاح‌طلبان هشدار می‌دادند که این رویکرد به سود کشور نیست. در شرایط کنونی نیز این وضعیت اثبات شده که حاکمیت یکدست برای مردم و به خصوص جوانان و زنان و نسل جدید که نمایندگانی در تصمیم گیری کشور ندارند مطالبات خود را از طریق دیگری دنبال کنند. هنگامی که مسیرهای مداخله شهروندان در اداره و تعیین سرنوشت کشور فراهم باشد امید به آینده بیشتر می‌شود و این امکان فراهم می‌شود که اعتراضات به جای کف خیابان از مجرای نهادهای مدنی، احزاب و به خصوص در انتخابات بروز وظهور پیدا کند. به نظر می‌رسد که حاکمیت یکدست نسبت به نسل جدید و دغدغه‌های آنها توجه چندانی نداشته که کار به اینجا رسیده که نسل جدید برای بیان مطالبات خود خیابان را انتخاب کرده است.

او در اظهارات خود همچنین مدعی می‌شود که در اغتشاشات اخیر، "بازاریان" هم نقش داشته‌اند! [5]

*تأکید رسولی بر نقش بازاریان در اغتشاشات اخیر یک گزاره فاقد سند است. چه اگر اینطور بود روند معیشت روزمره مردم مختل می‌شد و این امر قابل کتمان هم نبود.

البته گفتن حرف‌های فاقد سند برای تقویت تحرک خیابانی یک امر مسبوق به سابقه در اردوگاه اصلاحات است.

در بحث بیان مطالبات نسل جدید در کف خیابان هم باید از حسن رسولی پرسید که مطالبه اغتشاشگرانی که به گواه اسناد جزو قشر برخوردار جامعه بوده‌اند و صرفا می‌کشتند و می‌سوختند و می‌بردند، دقیقا چه بود!؟

آیا شعار "زن زندگی آزادی" از سوی کسانی که بسیجیان را می‌کشتند و چادر از سر بانوان می‌کشیدند مسموع بود؟

و اساسا آیا کسی که مطالبه معقول دارد دست به جنایت و تخریب می‌زند، پرچم کشورش را به آتش می‌کشد و عنان اختیار به دشمن خارجی می‌دهد؟

در حالت فرضی هم باید از آقای رسولی پرسید که مگر شما و دوستان شما در ستاد اصلاحات نبودید که دست "به تحریم انتخابات" زدید و راه بیان مطالبات معقول از طریق صندوق رأی را مسدود کردید!؟

اکنون شما را چه به داعیه‌داری مطالبات مردم!؟

چه اینکه تحریم‌کنندگان انتخابات در بهترین حالت طلایه‌داران مسلحین و اوباشی هستند که هیچ علقه‌ای نسبت به قانون و جمهور و دموکراسی ندارند و حرفشان را نه از طریق صندوق رأی که از دهانه اسلحه می‌زنند.

اینکه چپ‌های ستادی دست به تحریم انتخابات زدند یعنی صراحتا به سلک اینان درآمده‌اند و مادام که توبه و اصلاح و تبیین نکنند؛ ‌ یعنی طیف کت و شلواری آشوبگران هستند.

مسئله "حاکمیت یکدست" نیز یک القای غلط در راستای سایر القائات روزمره جریان اصلاحات برای انهدام ساختار سیاسی کشور است. زیرا تفاوت در نگرش مدیران قوای کشور اظهر من الشمس است و در این حالت نمی‌توان ادعای حاکمیت یکدست داشت.

بماند که حاکمیت یکدست اساسا در فضا و ساختار سیاسی جمهوری اسلامی ایران قابلیت تحقق ندارد و صرفا در حکومت‌های تک‌نفره و دیکتاتوری ممکن‌الوقوع است.

***

1_ mshrgh.ir/1441678

2_ mshrgh.ir/1438198

3_ https://fa.shafaqna.com/?p=1484468

4_ mshrgh.ir/1441385

5_ https://www.armanmeli.ir/fa/main/detail/346822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 112
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    ایکاش تصاویر دادگاه و اعترافات قاتلان شهید عجمیان منتشر بشه شاید اونهایی که مشکل مغزی دارن و در شبکه های اجتماعی گول می خورن حداقل تلنگر بخورن
    • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      سایت bartarinha.ir را لطفا یک چک بکنید. مطالبش به گونه ای است که هر کس نداند فکر میکند سایت رسمی ارگان سیا یا موساد است. جالبه که دومین ایران رو هم داره و فیلتر هم نیست.
    • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      15 71
      پخش شده
    • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      82 67
      سازمان امورمالیاتی لیست همه کسانی که بالای 50 میلیون تومن درآمد دارند را منتشر کند تا آبروی منافقان برود
    • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      براندازا دوباره فراخوان زدن برای آشوب! هشتگ زده اند که #مسلح_شوید. این یعنی فراخوان رسمی برای کشتار مردم در خیابان. هر کسی را هم بکشند، آخرش میگویند کار خودشان بود! یعنی پروژه #کشته_سازی شان ادامه دارد و کیان پیرفلک و حمیدرضا روحی های جدید در راه هستند!
    • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      46 62
      ایران ولز رو شکست داد 1100 نفر رو قوه قضاییه آزاد کرد شانس آوردیم آمریکار رو نمیبردیم وگرنه همه آزاد می شدن!!!!!!
    • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      اراذل و اوباش قاتل و هتاک از نوع پزشک ، دانشجو نوبره !
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      0 7
      3000 در مقابل صد اصلا عدد منصفانه ای نیست
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      62 58
      اصلاح طلبان ر و روزی نامه هایشان در واقع بوقچی های صهیونی جهانی هستند!
    • شاکی IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      77 57
      اگر همتی برای خشک کردن ریشه این ایادی دشمن و ستون پنجم شون باشه . فقط به فقط یک یا علی لازمه
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      74 55
      نماز نمی خوانند که سگ بازی می کنند
    • مردم IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      9 5
      اگر هم خواستند پخش کنند لطفا بدون سانسور پخش شود تا ببینیم آبروی چه کسانی میرود.
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      19 51
      افسادطلبان بانیان وضع موجودند و آرزوی جوانان برای خرید خانه و خودرو و ازدواج را برباد دادند حسن رسولی مقاله نویس آرمان بهتره سکوت کند.
    • ایرانی IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      4 2
      بر طبق قانون باید محاکمه علنی باشد ولی قوه قضاییه کارش را بلد نیست.
    • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      1 0
      08:08 برادر عزیز، طبق شواهدی از سایت برترینها بوی بهائیت میاد
    • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      1 0
      فکر می کنی شعار زن زندگی آزادی مال قشر ندار است اگر ندارها میدان بودند الان شعارشان بیکاری وتورم و گرانی بود نه نداشتن جا برای خرج کردن پول
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    76 58
    قوه قضائیه یجوری اینا رو مجازات کنه که دیگه کسی جرات اینطور کارا رو نداشته باشه.
    • رضا IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      61 18
      از این قوه به اصطلاح قضائیه آبی گرم نمی شود. یکی از عمده مشکلات مملکت همین قوه فشل قضائیه است.
    • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      53 50
      بیشتر اغتشاش گرها از نقاط لاکچری شمال تهران و از میلیاردرها هستند. ۹۹ درصد شعارهای ساعت ۲۱ هم تو همون محدوده شنیدم. بعنوان فقط یک نمونه، خانمی رو از طریق کوهنوردی میشناسم که در فراخوان ها شرکت میکرد و از زعفرانیه تهران پامیشد می‌رفت شهرک اکباتان
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      52 5
      زمان جنگ چه تعداد از خانواده مستضعفین و بسیجی ها شهید دادیم و چه تعداد از خانواده های ثروتمند؟! حتی مغروق ثروتمند استخر فرح هم زمان جنگ فرزند خود را به اروپا فرستاد که مبادا به جبهه اعزام بشه و اکنون فرزندان همه این میلیاردرهای شکم سیر از جمله ف.ه به جان انقلاب و مردم افتاده اند. جدآ تأمل برانگیزه این وقایع تلخ
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      7 42
      چند نفرو مجازات کنه ؟ 80میلیون نفرو مجازات کنه ؟
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      30 1
      اگه می کرد که وضعمون این نبود . مسئولان خرده شیشه دارن تاوانشو باید بیسجیا و مامورای مظلوم بدن
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    62 6
    خداوند لعنت کند کسانی را که در زمان مسئولیتشان در تغیرات گسترده از نیرو های قراردادی در سطح آبدار چی تا بالا ترین رده های شغلی را به بهانه اینکه هم فکر و در خط اونها نیستند را تغییر دادند و جابجا و بعضا اخراج هم کردند ! و حالا که در اثر گند کاری هایشان توسط مردم رانده شده اند ، با پررویی و وقاحت تمام حاکمیت یکدست را مطرح می کنند !!!
    • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      44 6
      به نظر بنده دسته‌بندی اصول‌گرا و اصلاح‌طلب نداریم. در هر دو دسته شاهد افراد فرصت طلب برای منافع شخصی هستیم. دسته‌بندی درست این است: دلسوزان واقعی کشور، نظام، مردم و بیت‌المال در یک دسته و مفسدان اقتصادی هرچند ظاهرالصلاح در دسته دوم، والسلام
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      9 34
      باند بازی و رانتخواری ویژگی بارز جریان اصلاح طلب است.
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    41 41
    شورش طبقه مرفه و برژوا علیه امنیت مردم و کشور. از پولداری هار شده اند و به جان مردم افتاده اند
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    42 37
    باید پول را از این سگ های هار گرفت و به مردم عادی و مستمند و زحمت کش داد. این اقتصاد لیبرال باید پایان پیدا بکنه
    • محمد IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      37 11
      کاملا معلومه پیام‌ها دستچین هست
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    37 10
    فقرا به دنبال عدالتند و پولدارها در پی آزادی های بی حد و حصر! پول باعث شده که این قارون های دوران خودشون رو بالاتر از اجتماع، قانون و دین بدونن
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    18 19
    بله مردم از وضع خوب ریختن بیرون یه عده از این باسواد ها هم که الان پست گذاشتن مردم پولدار اغتشاش کردن. برای این مغزها که پوسیدن
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      15 29
      مردم مشکل دارن ولی اصلا بیرون نریختن. حرف ما اینه. دغدغه ای که اینا دارن و شعارهایی مه اینا میدن هیچ سنخیتی با مطالبات اصلی مردم نداره
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      8 0
      مردم آدم میکشن و ماشین آتیش میزنن؟ مردم شیشه مغازه میشکنن؟ نه اینا مردم نیستن. اعتراض داریم ولی اینا از ما نیستن
    • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      0 0
      مردک میخواسته گرین کارت بگیره ، بره آمریکا ........بشوره .
  • علی IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    39 34
    آن پزشک نمایی که در این کشور با پول بیت المال مردک پزشکی گرفته ولی برای تامین کنندگان آن تیغ برمیکشد این پزشک نیست بلکه یک جانی بالفطره هست که لباسش را عوض کرده وگرنه کسی که سوگند پزشکی خورده و باید به مصدومان کمک پزشکی ارائه کند ودست به آدم کشی میزند را که نباید پزشک نامید و اورا انسان دانست
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      3 2
      واقعا چند درصد از به این چیزی که میگی پایبندند. چقدر مریضها درد میکشن و میمیرند چون پول ندارند و این به اصطلاح پزشکان هیچ عکس العملی نشان نمیدهند
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    7 30
    کاش شمانام واقعی «افسادطلبان»رابجای «اصلاح...»روی این مرفهین بی دردمی گذاشتید!ا
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    2 18
    هرچه دلتان می خواهد چنگ به روی اصلاطلبها بیندازید همه حزب ها مال خودتان
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      13 30
      اصلاح طلبا و روزی نامه هایشان در واقع بوقچی های صهیونی جهانی هستند!
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      13 29
      فعلا این اصلاح طلبها هستند که مثل گرگ به مال و ناموس مردم چنگ میاندازند
    • حجت IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      2 16
      شازده، افسارطلبان جزو ایرانیان به حساب نمی آیند
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    14 31
    ساده ترین تنبیه این« به اصطلاح پزشک»!!پس ازمجازات مشارکت درقتل،به شیوه ی داعش،باطل کردن پروانه ی طبابت،ومعرفی اوبه مردم برای محافظت ازجانشان است!تاییدپروانه ی حرفه ای او ستم درحق مردم است!
  • قادر IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    16 9
    عده ای ازمسولین ونمایندگان مجلس درایام انتخابات ریاست جمهوری آقای رئیسی تبلیغ مینودند که اگر همه قوا یکدست بشود ، همه مشکلات کشور حل خواهدشد وکارها بخوبی انجام خواهدشد.ثانیاً فضای امنی برای گفتن وشنیدن خواسته ها واعتراضات مردم بوجودآید ومسولان هم واقعاً به آن رسیدگی وپاسخگوباشندتا رفتارهای خشونت آمیز پیش نیایدوبه مملکت آسیب نرسد زیرا این استقلال وامنیت ملت ایران به آسانی به دست نیامده است.
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    14 30
    سوگندش را گذاشته دم کوزه آبش را خورده
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    9 30
    صد میلیون خودش صدمیلیون هم خانمش درآمد دارن
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    24 31
    این پزشک نیست یک سلاخ هستش
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    5 16
    ببین چقدر املاک داشته باشن- نوش جانش ولی واقعا باید بگه آیا واقعا پزشک هستن؟
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    14 30
    فکر نکنم یک پزشک واقعی نسبت به بیمار رنجور لگد پرت کنه - احتمالا ایشان پول دوست هستن
  • ح ر IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    4 27
    باید تمام این احزاب اشغال طلب غیرقانونی و جمع شوند و این دکتر بیشرف بی‌وجدان و همسرش را که حتما با پول بیت المال هم دکترشده به جای کمک به یک جوان بی پناه و بدون حامی و مجروح کف خیابان افتاده به او آسیب هم رسانده در میدان شهر اعدام کنند
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    4 4
    با عنایت خداوند اگر آرامشی در این چند روز اخیر بعد از مدتی پدید امده نباید دوباره بر خی روباه صفتان مسئول نما یا روزنامه نگار نما بادرج مطالبی درد آور روی زخم مردم نمک بپاشند .بپرهیزیم از فتنه و سعی کنیم با درک عمومی بالا از حوادث اخیر وفاق و وحدت ملی را حفظ کنیم خواهش شما به اصطلاحا متفکران روزنامه نگار از کارشناسی های معکوس اجتناب بفرمائید
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      1 0
      دوباره فراخوان دادن با هشتگ مسلح شوید... فقط یه تیر غیب میتونه اینارو سرجاشون بنشونه
  • ح ر IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    7 2
    باید از قوه قضاییه خواسته شود تا زندگی یک یک این اغتشاش گران را در یک برنامه زنده و هر روزه متوالیا و خاص و دریک ساعت معین در صدا و سیما از نظر سابقه کیفری و شغلی و مالی ووووووو برای اطلاع عموم واکاوی و روشنگری کنند تا ملت ببینند با چه نخود مغز هایی روبرو هستند .آن وقت بیشتر به فکر امنیت مملکتشان می افتند.
    • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      0 0
      موافقم
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    6 26
    احتمالا همین دکتر بی شرف جنایتکار برای فرار از پرداخت مالیات از بیمارها دلار و پول نقد ووو می گیرد مجازات اعدام برای این ها حکم عروسی دارد .
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    26 7
    سلام روز خوش! اتهام قاتل پیش از حکم دادگاه؟
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      2 1
      مشرق نوشته قتله. ینی یکی از مجموعه کسانی که منجر به قتل شهید عجمیان شدن. نگفته این دکتره اطلاق قاتل داره.
  • حسین IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    4 0
    اکثر سیاستها به نفع سرمایه داریعه به اسمه مستضعفین هست
  • ناشناس IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    3 1
    اژه ای در حد و اندازه ی رئیس فوه قضائیه نیست برای همین کسای که باید مجازات بشن تا به این مرحله نرسیم که هی کشته سازی بشه بیرونند کدوم یک از سلبریتی های بی شرف حتی یه هفته توی زندان بودن
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    2 2
    به نام خداوند رحمتگر مهربان تَبَّتْ يَدَا أَبِي لَهَبٍ وَتَبَّ ﴿۱﴾ بريده باد دو دست ابولهب و مرگ بر او باد (۱) مَا أَغْنَى عَنْهُ مَالُهُ وَمَا كَسَبَ ﴿۲﴾ دارايى او و آنچه اندوخت‏ سودش نكرد (۲) سَيَصْلَى نَارًا ذَاتَ لَهَبٍ ﴿۳﴾ بزودى در آتشى پرزبانه درآيد (۳) وَامْرَأَتُهُ حَمَّالَةَ الْحَطَبِ ﴿۴﴾ و زنش آن هيمه‏ كش [آتش فروز] (۴) فِي جِيدِهَا حَبْلٌ مِنْ مَسَدٍ ﴿۵﴾ بر گردنش طنابى از ليف خرماست (۵
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    11 1
    زن و مرد جانی اصلا سر حجاب به ان شهید حمله کردند لگد زدند انوقت قوه قضائیه به ان زن مغول اجازه داده، مقدس ترین پوشش را سر کند و با پوشیدن چادر ، لگدهای دیگری به حجاب بزند. در تاریخ رسمی این عکس خواهد ماند و زنیکه با این کار مغولیت و وحشی گری زنان سرلخت را به گردن زنان محجبه انداخت
  • علی افصحی IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    4 1
    اگر قرار بر جهاد تبیین نبود پرداختن به گفته ها و نوشته های بی سر و ته افساد طلبان که خود را اصلاح طلب می خوانند ، احساس نمی شد و باید با بزرگواری از آن خزعبلات و موهومات عبور می کردیم. این جماعت نه به سخن خود و نه به رفتار خود هیچ کدام التزام ندارند فقط دنبال یک ناهنجاری و نارسایی اند تا روی آن چنبره زده و برای رسیدن به قدرت که مقدمه شهوت و شهرتشان است، از هیچ خباثتی کوتاهی نکنند. اگر دشمن به یک خبرگزاری متعهد و حرفه ای حمله هکری کرد در آن جا بیتوته می کنند ! اگر مترفین و مسرفین جامعه که درآمدهای بالای صد میلیونی دارند برای بسط فساد و فحشای خود ، دست به استخدام اراذل کرده و خود میداندار قتل و جنایت ، شرارت و آشوب، تخریب و آتش می شوند در بستر فتنه ترکیبی و با هدایت دشمن، اصلاح طلبان فاسد این جماعت را معترص و محروم جا زده و از فقر و گرانی ای حرف می زنند که خود بانی و بلکه عامل آن بوده اند. در همه دوران رهبری امام خامنه‌ای ،حضرت ایشان به این جماعت نصیحت فرمود که شاید همگام مردم شده و دست از نفاق، اشرافیت و دنیازدگی برداشته و نسبت به شبیخون ضد فرهنگی غرب وحشی حساس باشند اما آن ها نه تنها جساس نشدند بلکه با مزخرفاتی چون «حجاب اجباری»، «مشروعیت هم جنس گرایی» « زیست شبانه»،«ساماندهی تن فروشان!» «یکدستی حاکمیت» و.....دست به حساسیت زدایی در سطح جامعه زده و در برابر اعتراض انقلابیون ، خودرا اصلاح طلب معرفی کرده و می کنند چنان که خداوند در قرآن در سوره بقره آیه یازده و دوازده در باره این جماعت می فرماید:«واذا قیل لهم لا تفسدوا فی الارض قالوا انما نحن مصلحون، الا انهم هم المفسدون ولکن لا تشعرون وقتی که به این جماعت گفته می شود درجامعه موج فساد راه نیندازیدبا پر رویی می گویند ما اصلاح طلبیم، بدانید ،مفسد، قطعا خود این ها هستند و لیاقت درک فساد از صلاح را ندارند» و تنها امام خامنه‌ای می توانست در بیش از سه دهه با نصایح مستمر این جریان خطرناک را رسوا سازد. سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای صلوات.
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    7 0
    از اموزش بدون پرورش جز این نبایدانتظار داشت . مصداق علم حجاب اکبر
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    4 0
    اوه سرتاسر مقامات مملکت پر است از جانیان بی سواد تا دکترا الکی و درآمدهای میلییاردی
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    4 0
    ترخدا به دکترا بگین بجای پول پارو کردن یکم برن مطالعات پزشکی انجام بدن کلی بیمار آدم می شنوه بخاطر اشتباه پزشکی زندی شون از بین رفته
  • آرش IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    7 1
    تمام این آشوبها و فتنه ها زیر پوست اصلاح طلبانی چون حجاریان و عبدی وسایر همفکرانشان است .کسانی مثل حجاریان تفکرشان این است که حکومت نباید یکدست باشد وماهم باید باشیم (برای تحمیل برجام و fatf ودیگر قراردادهای ذلت بار) درغیر این صورت وضع همین است و آشوب ناامنی و اغتشاش ادامه دارد. اینها منافقین دهه شصت هستند که الان برای تحمیل خاسته هایشان واربابان انگلیسی و آمریکایی شان همه نیروهای اهریمنی خودمثل بهاییان منافقین وفرقه درویشیها وکوموله وعبدالحمید رابه صف کرده اند برای مقابله بامردم ونظام.مردم باید این نیروهای ویرانی ایران رابشناسند ونظام هم باید با آنها مقابله کند درغیراین صورت خدای ناکرده باید شاهد اضمحلال روزافزون نظام اسلامی بود
  • عبداله قلیزاده IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    6 2
    با سلام این جانی را اعدام کنید چون به من پزشک بی احترامی کرده که مجروح و بیمار را لگد زده من به عنوان پزصک از عموم ملت عذر خواهی میکنم
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    4 1
    جانی ها : رفسن جانی... و ....... و اصلاح طلبها
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    5 1
    بخدا اگر اضهارات و رسانه های اصلاح طلبان را ببینید و کسی به شما نگوید برای کیست ...فکر میکنید وسط اردوگاه آلبانی دارید حرف ها و مزخرفات مریم رجوی را میبینید و میشنوید با فرق اینکه ان بدبخت حقوقی از ما نمیگیرد ولی افساد طلبان چهارچنگولی روی بیت المال چنبره انداخته اند
  • ایران من IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    1 0
    گفت درسر عقل باید....
  • سام IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    8 1
    حیف نام پزشک
  • سام IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    9 1
    حیف نام پزشک
  • پرهام IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    6 1
    اگر از قشر زحمت کش بودند که این همه مماشات نمیکردید پدر ومادر گردن کلفت نداشتند بیان وساطت آزادشون کنند با گلوله پذیرایی کنند
  • بهزاد IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    5 1
    اصلاح طلبان عامل اصلی فساد اقتصادی و فاصله طبقاتی در کشور هستند و خودشان هم صدای اعتراضشان از همه بیشتر است. صندوق رای را فقط برای خودشان می خواهند و زمانی که میدانند مردم به آنها رای نمی دهند، انتخابات را تحریم می کنند و می خواهند در کشور کودتا کنند.
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    4 1
    همی گفتم و می‌گویم بارها، بود ضعف ما حزب افسادها (افسادطلبان)
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    0 4
    تفسیر های غلط از معترضان و یکی شدن همه در قالب اغتشاش فقط کار را خراب تر میکند
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    9 2
    ۸سال هم حاکمیت یک دست نبود ۹۶ ۹۸ چه کار کردید شما اصلاحطلبها.اونموقع چطور مظلوم نمایی میکردید اختیار ما ۲۰ درصد،دوتا لاریجانیها مگه با شما نبودن.
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    0 7
    ممکن است به نسبت چند در هزار یک نفر متمول هم در اغتشاشات باشد
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    6 1
    استادی داشتیم یادش بخیر خیلی تاکید می کرد اول تربیت واخلاق بعدتخصصص می گفت اگر گرگی جراح فوق تخصص هم شود وتیغ جراحی رابدست بگیرد بیمار بدبخت را عوض معالجه ودرمان می درد ومی خورد شاید آنموقع بعضی نمی توانستند هضم کنند ولی این پزشک نمای جانی حرف استادرا کاملا" شیرفهم کرد افسوس باید بعضی وقایع تلخ بوجود بیاید تا بعضی باورهای غلط برای حقیقت طلبان وهدایت پذیران روشن شود
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    13 1
    بخدا منم کاسبم ساندویچی دارم دخل ماهانه ۱۴تومن پره پرش با کم کردن مخارج و کرایه ماهی ۶تومن واسم میافته ولله حاضر نیستم رژیم اسلامی قدرتمند کشورم عوض بشه باید مطیع رهبری باشیم تا آسیبی به مملکتمان نیافتد
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      5 0
      این نجابتت اثر نون حلال هست برادر
    • ن IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      1 0
      دمت گرم میدونی چرا با درآمد شش میلیونی واقع گرا هستی ؟؟؟/ چون لقمه حلال بردی سر سفره ات اینهایی که در پی تغییر نظام و بی بند وباری و تجزیه کشور هستند همگی با لقمه حرام پرورش یافته اند
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    3 5
    حالا این یارو درآمدش ۱۰۰ میلیون بوده لابد لیدری چیزی بوده ولی نباید به جنبه های اقتصادی و بیکاری در اغتشاشات بی توجه بود.
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      3 0
      بیشتر معضلات اقتصادی وخیم را همین اغتشاشگران با رای دادن به حسن فریدون ایجاد کردند، شما در ۸ سال گذشته یکبار شنیدید که در خیابان ضد حسن فریدون و برادر دزدش شعار بدهند؟! تورم هشتصد درصدی بی‌سابقه در دلار مسکن و... که باعث و بانی اصلیش اصلاح طلبان و حسن روحانی هستند شوخی نیست
  • حامد IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    4 1
    پروانه پزشکی این زن و مرد رو به علت عدم رعایت قسم پزشکی و کشتن یک مریض و زخمی باطل کنید. به علت حضور در اغتشاشات و لیدری و قتل قصاص و اعدام کنید.
  • محتشم IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    4 0
    وقتی روح مسخر شیطان شده و تن نیز پلید و نجس می گردد و و از روح و تن پلید جز اعمال شیطانی نخواهید دید بی سواد و دکتر نیز ندارد
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    0 0
    اصلاح طلبی و اصولگرایی باید جرم تلقی بشه مثل فاشیست ! ما فقط خط اهل بیت داریم که بهداسم حزب الله میشناسیم و داریم بقیه اش بازی و باند بازی ...
  • وطن پرست DE ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    1 1
    اون وقتی که جرم اخلاقی دانشجو های پزشکی رو به عنوان جوانی زیر سیبیلی رد کردید باید انتظار امروز رو می کشیدید. این نشون می ده وضعیت تعهد اخلاقی باقی رشته ها هم بهتر از این نیست. اخلاق و تعهد با مشروب خواری و همجنس بازی جور نمی شه. از ما گفتن بود.
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    1 0
    تا ننشونينش سر چل سرد دست ورنيدارين.ز مو گودن بي خوتون ادونين
  • ح IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    3 0
    این اغتشاشگرها با بغل رایگان و بوسه و همجنسگرایی اصلا دغدغه اقتصاد ندارن!!! ما انقلابی ها که دغدغه اقتصاد داریم با گفت‌و گو داریم پیش میریم که انشاءالله حل میشه
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    1 2
    مگر شما نوچه ها وقتی بوی گند دزدی و اختلاس یکی از ارباباتون از حد می گذشت و ناچار مجبور به برگزاری دادگاه میشدین همین شماها تو فضای مجازی نمیزریختین که بردن آبروی مسلمان گناهه تا دزدیش اثبات نشده قضاوت نکنیم
  • جلال عرفانی IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    3 1
    لعنت خدابرحمید قره‌حسنلو، وخانواده جنایکار او که از اصلاح طلبان مزدور هستن این ها را باید طوری مجازات کرد که درس عبرتی برای سایرین وطن فروش باشد من از دادستانی کل کشور بعنوان یک ایرانی می خواهم این جنایت کار خبیث وتمامی عوامل مربوط به آن را 7باراعدام
  • کریم IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    1 0
    عاقبت لقمه حرامی که سالهاست عده ای میخورند همین است ،سنگ بنای دولتی که بعد از جنگ بنیان گذاشته شد وعده‌ای فاسد ،دست که هیچ کل بدنشون توی بیت المال رفت حالا حالاها لقمه حروم تولید میکنه کاش یکجا بی رودر بایستی ترمز کشیده بشه ومفسدین فارغ از جناح وباند ریشه کن بشن ،آنقدری که مردم از بی عدالتی میرنجند از گرانی در عذاب نیستند
  • سهیل IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    0 2
    همتون بر طبل دروغ با بوق و کرنا می کوبید.
  • حسین IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    2 2
    این اعتراضات واقعا بی طبقه هست
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      0 0
      طبقه نداره چون هرکسی از یه چیزی ناراحته
  • psdk IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    0 3
    این اعتراضات واقعا بی طبقه هست
  • ناشناس IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    2 1
    چرا چادر سر آن خانم قاتل که با بی حجابی و وحشی بازی شهید عجمیان را همراه شوهرش سلاخی کردن این نوع پوشش من زن محجبه را آزار می دهد
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    2 1
    پزشک پدر سوخته اعدام کنید معلوم نیست چقدر افراد دیگری بعنوان بیمار زیر دستان این حیوان صفتان جان دادند، معلوم نیست چقدر افراد به بهانه اینکه به جراحی نیاز دارند پول گرفتند پول زیادی آدم هار می کند
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    2 1
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    0 0
    این صاحبان سیاست رنگ ونیرنگ بازیگران کثیف پشت صحنه همه اشوبها هستند خودشون حیا هم ندارند که با از دست دادنش متنبه شوند عمروعاص و ابوموسی اشعری صفتان و طالبان حکومت نیرنگ هرجا که نقشه آشوب و فتنه بوده در این دوران بی تردید یه پای،اصلی معرکه همین‌ها هستند. #مرگ-به -نیرنگ #ننگ-به-این -رنگ امروز
  • حمید IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    1 0
    این مردک چرا لباس زندان تنش نیست
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    0 2
    چقدر کامنت پر از نفرت.... متاسفم برای مردمم، و چقدر قضاوت بی رحمانه
    • علیرضا IR ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      0 0
      نفرت مردم علیه اقدامات نفرت انگیز و ددمنشانه این انسان نماها در به شهادت رساندن فجیع این بسیجی مظلوم و بی دفاع است که در قالب این کلمات و نظرات بیان می شود و در نوع خود بیانگر وجدان بیدار ملت در واکنش به جنایتی است که در روز روشن و در مقابل دیدگان همین مردم توسط جمعی اراذل و اوباش بی رحم انجام شده است. پس نفرت مردم نسبت به مردم نیست نفرت نسبت به کفتارهای انسان نماست. شما خودتو ناراحت نکن.
    • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      0 0
      برای خودت متاسف باش که جوان مردم را به این شدت به قتل می رسانند و برات مهم نیست
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    0 0
    اصلاح طلب ها منحرفانی هستند که از شیطان بالخص امریکا تبعیت می کنند ، اینان رانتخواران و اختلاص گران را تربیت و حمایت کردند
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    0 0
    فعلا پروانه پزشکی شو نظام پزشکی باطل کنه. تا ببینیم دادگاه چکار میکنه
  • افشین IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    0 0
    اعدام
  • رضا IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    0 0
    به امید خدا به آرزوی خود یعنی شهادت برسم.
    • کاوه GB ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      0 0
      ان شا الله
  • خادم IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    0 0
    خشونت خشونت میاره
  • IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    0 0
    انگارى اين دو تا اصلاح طلب بدجورى سوزوندن تون ! خخخ ! خوشم مياد وقتى مى بينم حال تون خرابه !
  • سیروس IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 0
    دکتر کجا بود .خودش زن ش جز کلوپ هستن ارازل اوباش .درود بر شهید بزرگوار عجمیان .مرگ بر منافق مرگ بر صیهونیسم و نوکرانش
  • ممد IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    0 0
    اخیراً در جریان دادگاه بررسی این پرونده اعتراف کرده است که ماهیانه 50 تا 100 میلیون تومان درآمد دارد. مگر کسب درآمد جرم است؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس