اغتشاشات

حامیان اغتشاش در محیط دانشگاه تاکتیک عجیبی را برای القای اکثریت‌بودگی خود در بین دانشجویان به کار گرفته‌اند!

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و اتفاقات کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

اعدام کنید، اغتشاش می‌کنیم!

اعدام کنید، اغتشاش می‌کنیم/ آخوندی: "قانون حجاب" کاری لغو، مالایطاق، بیهوده و قبیح است!

تشکل اصلاح‌طلب موسوم به مجمع محققین و مدرسین حوزه اخیراً در بیانیه‌ای پیرامون اعدام محاربین نوشت: اجرای حکم اعدام یکی از معترضان، آن هم در شرایطی که اقتضا می‌کند حکومت با شنیدن صدای اعتراض مردم در راه آرام کردن اوضاع گام بردارد، بخش عظیمی از جامعه به ویژه فرهیختگان و دلسوزان کشور را شگفت زده و وجدان عمومی را جریحه دارتر کرد. بی‌تردید در شرایطی که به دلیل فقر، تورم، فلاکت و ناکارآمدی در اداره کشور، اکثریت مردم ناراضی و نسبت به آن اعتراض دارند، صدور و اجرای حکم اعدام آتش اعتراضات را شعله‌ورتر خواهد کرد.

به گزارش جماران، در این بیانیه همچنین آمده است: صرف نظر از اشکالات فقهی و حقوقی که در روند دادرسی، صدور و اجرای ناگهانی این حکم وجود داشته است، اساساً اعدام راهکاری درست برای تأمین امنیت و کاستن از التهاب نیست؛ زیرا این کار به خشم و کینه جامعه می‌افزاید و ناآگاهی از فضای افکار عمومی جامعه و بی‌توجهی مسئولان امر به مصالح کشور را نشان می‌دهد. افزون بر این مشکل اصلی این است که روند قضائی این محاکمات نتوانسته است افکار عمومی را قانع کند.

بیانیه مذکور تصریح می‌کند: اگر فرد معترض از سلاح سرد مانند چاقو استفاده و بدون خوف و با اراده اقرار کرده باشد، در صورتی که عمل او نه برای ترساندن مردم، بلکه از روی خشم و عصبانیت یا حتی درگیری با مأموران مسلح باشد، نمی‌توان او را محارب دانست، و دست کم اطلاق محارب به وی جای شبهه دارد. وانگهی اگر کسی سلاح بکشد، ولی در اثر ناتوانی موجب سلب امنیت نشود، یا به قصد دفاع شخصی از سلاح استفاده کند محارب محسوب نمی‌شود.[1]

*مجمع محققین همان تشکلی است که در ایام اغتشاشات دیماه 96 نیز در بیانیه دیگری صراحتا رهبر معظم انقلاب و مسئولان ارشد نظام را مسئول اغتشاشات دانسته بود. [2]

در فقره اخیر نیز بدیهی بود که موضع اصلاح‌طلبان چه خواهد بود و عقلا می‌دانستند که "بانیان آشوب" در ادامه پروژه فریبکارانه خود در به خیابان کشاندن مردم و جوانان البته هرگز به فریب‌خوردگان نخواهند گفت که در انتهای این قضایا مجازات خواهد بود. ضمن اینکه در هنگام برپا شدن محکمه‌های مجازات نیز صراحتا به عرصه دفاع از اغتشاشگران و محاربان خواهند شتافت.

کما اینکه باید بدانیم وقتی حجاریان در بحبوحه اغتشاشات 70 روزه خواستار همدلی با اراذل و فریب‌خوردگان کف خیابان شد [3]؛ نتیجه این فتوا حمایت از حرامیان و محاربین و قاتلین نیز خواهد بود.

در بیانیه عجیب مجمع محققین می‌خوانیم که اینان از اعدام یک فرد که با رعب‌انگیزی و سلاح سرد اقدام به راهبندان و ضرب و جرح کرده است تعجب می‌کنند و خاصّه اینکه در حمایت از سربازان خود و تقلا برای ایجاد "فتنه اقتصادی" اینطور نوید می‌دهند که: "اجرای حکم اعدام آتش اعتراضات را شعله‌ورتر خواهد کرد"!

اینان همچنین حذف قانونی یک محارب یا همان اعدام را هم امنیت‌ساز نمی‌دانند و استدلال می‌آورند کسی که در وسط خیابان راه مردم را بسته و مأموران امنیتی را زخمی کرده است؛ محارب نیست!

جدای از اینکه عجیب نیست که این "جهان بی‌عقلی" در مقابل فرایندهای عقلانی جمهوری اسلامی ایران قد علم کند اما باید گفت که در اقاریر اینان عزم و اراده جدی برای "تکرار آشوب" دیده می‌شود.

"بانیان آشوب" برنشسته در ستاد جبهه اصلاحات در پیش، حین و پس از اغتشاشات 70 روزه صراحتا بر مسیر همراهی با اوباش قرار گرفته‌اند و سخنانی می‌گویند که مصداق اتمّ استخدام سرباز برای خیابان است. [4]

این زخم عفونت کرده اگر با کار تبیینی و امنیتی درمان نشود؛ باید منتظر فتنه‌ای بزرگتر در امتداد اغتشاشات دیماه 96، آبان 98، زاینده‌رود و مهر 1401 باشیم...

***

فریب رسانه‌ای حامیان اغتشاش برای القای اکثریت‌بودن در محیط دانشگاه

اعدام کنید، اغتشاش می‌کنیم/ آخوندی: "قانون حجاب" کاری لغو، مالایطاق، بیهوده و قبیح است!

سایت جماران اخیرا در مطلبی با محتوای اعتراض برخی تشکل‌های دانشجویی به تغییر آیین‌نامه انضباطی دانشگاه‌ها، از تیتر "اعتراض 11 نهاد دانشجویی به تغییر شیوه‌نامه انضباطی" استفاده کرده است.

این در حالی است که در متن خبر اسامی 11 نهاد دانشجویی مذکور به شرح زیر آمده است:

امضاکنندگان این بیانیه بدین شرح هستند:

۱. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شریف

۲. انجمن اسلامی دانشجویان ترقی‌خواه دانشگاه پلی‌تکنیک

۳. انجمن اسلامی آرمان دانشجویان دانشگاه علم و صنعت

۴. انجمن اسلامی رویش دانشجویان دانشگاه علم و صنعت

۵. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر

۶. انجمن اسلامی دانشجویان آزاداندیش دانشگاه علامه طباطبایی

۷. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز

۸. انجمن اسلامی پیشرو دانشگاه تربیت مدرس

۹. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر

۱۰. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان

۱۱. شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز

امضاکننده بیانیه مذکور همچنین نوشته‌اند: دانشگاه نشان داد که پس از خزان دوران کرونا، اکنون سربلند در کنار مردم ایستاده است و زین پس بیش از پیش در صحنه سیاسی کشور نقش ایفا خواهد کرد! [5]

*همانطور که مشاهده می‌شود عملا فقط شعبات، انشعابات و طیف‌های "انجمن اسلامی" و شورای صنفی یک دانشگاه در تبریز با این بیانیه همراهی کرده‌اند. یعنی 2 تشکل نه 11 تشکل!

این تقلای جریانات و حامیان اغتشاش برای القای اکثریت‌بودگی ناشی از سرخوردگی پیرامون اغتشاشات 70 روزه است که هیچ دستاوردی جز شکست و سرشکستگی برای اینان در پی نداشت.

بماند که این افراد حتی نمی‌دانند که نه تنها اکثریت مردم بلکه اقلیت مردم هم هیچ نیازی به قرار گرفتن در کنار عده‌ای فحّاش و بی‌منطق و معارض باورهای دینی و عرفی و تاریخی ایران ندارند.

در جریان اغتشاشات 70 روزه شاهد بروز پدیده‌ای تلخ و زشت تحت عنوان "دانشجویان فحاش" در دانشگاه شریف بودیم.

در همین رابطه، عماد افروغ، از استادان دانشگاه نیز طی مصاحبه‌ای تأکید کرد که "صدای تجزیه‌طلبی" را از دانشگاه شنیده است. [6]

***

آخوندی: "قانون حجاب" کاری لغو، مالایطاق، بیهوده و قبیح است!

اعدام کنید، اغتشاش می‌کنیم/ آخوندی: "قانون حجاب" کاری لغو، مالایطاق، بیهوده و قبیح است!

عباس آخوندی، فعال اصلاح‌طلب، از وزرای دولت روحانی و از بانیان آشوب که در ایام اغتشاشات 70 روزه طی یادداشتی حمایت‌آمیز صراحتا نوشت:"جمهوری اسلامی بر اساس حاکمیت قانون تأسیس شد نه شرع! "، ‌ اخیراً در قالب یک نامه سرگشاده به خاتمی و بهزاد نبوی به زعم خود اقدام به ارائه راه حل و شرحی از وضع موجود کرده است.

او در بخشی از این نامه پیرامون قانون حجاب در نظام جمهوری اسلامی ایران می‌نویسد: قانون در طبیعت به آن پدیده‌ای اطلاق می‌شود که همواره بی‌تغییر همچون قانون جاذبه تکرار می‌شود. توجه به این موضوع از این جهت بسیار مهم است که قانون باید منبعث از اراده مردم و در سازگاری تمام با وجدان عمومی جامعه باشد تا به‌طور طبیعی از سوی شهروندان مورد رعایت قرار گیرد و بتواند معطوف به آینده و موجب برقراری نظم شود و امور مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را قابل پیش‌بینی سازد.

به گزارش اعتمادآنلاین، آخوندی می‌افزاید:

"در قانونی که به عنوان قانون حجاب معروف است، هیچ ‌یک از شرایط پیش‌گفته صادق نیست. وقتی گفته می‌شود که بیش از 70 درصد بانوان با حجاب اجباری مخالفند، آشکار است که چنین قانونی با اراده عمومی آنان تضاد دارد و از سوی آنان مورد رعایت قرار نمی‌گیرد. از سوی دیگر، در مقام اجرا و از منظر ماموران اجرایی، این تکلیفی مالایطاق و فراتر از توان مجریان است. آنان امکان اعمال یکسان قانون را به‌طور برابر نسبت به هفتاد درصد متخلف یا بی‌تفاوت در برابر تخلف در جامعه زنان ندارند. لذا به‌طور گزینشی، اتفاقی و تشخیص لحظه‌ای اقدام می‌کنند و این، خواسته یا ناخواسته موجب رفتار تبعیض‌آمیز ماموران اجرایی نسبت به موارد مشابه می‌شود. آشکار است که این قانون لغو است و قانونگذار در فرض اولیه آن است که حکیم است و به کار لغو و مالایطاق دستور نمی‌دهد. از حیث اخلاقی نیز زمانی حکمی اخلاقی است که لغو نباشد. کار لغو و بیهوده قبیح است. فراتر آنکه وقتی حکمی اخلاقی است که تعمیم‌پذیر باشد و موجبات رفتار تبعیض‌آمیز را فراهم نکند."

او تصریح می‌کند: هدف از وضع قانون، حل‌وفصل مسالمت‌آمیز اختلافات در عرصه‌های مختلف زندگی اجتماعی و اقتصادی است به نحوی‌ که سبب بهبود وضعیت اقتصادی افراد آسیب‌پذیر و ارتقای سطح زندگی آنها شود و از حیث اخلاقی تدبیری است که نسبت به راه‌حل‌های رقیب بیشترین میزان خوشبختی و خشنودی را برای بیشترین افراد جامعه به‌ بار آورد. قانونی که نه تنها موجب حل‌وفصل تعارض‌های اجتماعی نشود، بلکه بالعکس موجب تعارض شود و نه تنها با وجدان جمع کثیری از ملت ارتباط برقرار نکند که مردمان را رودرروی هم قرار دهد و موجبات خشنودی آنان را فراهم نیاورد و مبنای رسمیت آن تنها قیام و قعود تعدادی از نمایندگان مجلس در موقعیت سیاسی خاص باشد، تنها به‌طور اسمی قانون است.

آخوندی می‌افزاید: اینچنین قانون فاقد تمام ویژگی‌های قانون بودن است و فراتر آنکه غیراخلاقی است. قانونی که سلب حقوق اساسی بخش گسترده‌ای از جامعه را به تشخیص چند مرجع یا چند تن منوط می‌سازد و در مقام اجرا بسته به تفسیر، برداشت و روابط مجریان به نحوه‌های گوناگون مبنا قرار می‌گیرد، فاقد ویژگی قانون بودن است. فراتر آنکه توجه داشته‌ باشیم که حاکمیت قانون در خاستگاه اولیه خود برای کنترل حاکمان و پاسخگو ساختن آنان در برابر قانون همچون سایر شهروندان طرح شد. لذا هدف از آن تضمین آزادی و عدالت و کنترل قدرت بود. در ایران، کاملا به‌طور وارونه، مفهوم حاکمیت قانون به کنترل آزادی و سلب حقوق اساسی شهروندان و بسط ید رسمی قدرت تفسیر شده است. لذا «حاکمیت قانون» به «حکومت از طریق قانون» تقلیل یافته و استحاله شده است.

وزیر مسکن دولت روحانی در ادامه نیز می‌گوید: البته این موضوع اختصاص به ایران ندارد. مستبدانی چون هیتلر و استالین نیز به ظاهر هیچ اقدامی بر خلاف قانون مرتکب نشده‌اند و آنچه انجام داده‌اند یک مبنای قانونی داشته است. اظهارات آیشمن در دادگاه یک نمونه کلاسیک از تبیین این وضعیت و عمل به قانون توسط مامور اجرای آن است. [7]

*همانطور که مشاهده می‌شود آخوندی در تقریر این نوشته علیه قانون حجاب هیچ مبنایی جز عوامزدگی و تأثیرپذیری از جوّ خیابان‌ها ندارد. و این یکی از مشکلات امروز ما در فضای سیاسی ایران و بین برخی خواص است. که عقل و قانون را به کناری نهاده و با عصای لایک‌ها و عوامزدگی حرکت می‌کنند!

کاری که نه در منطق سیاست‌ورزی شیعی و نه در هیچ حاکمیت پیشرفته‌ای در جهان پذیرفته و مسموع نیست و مرتکبینش به جای مسندنشینی طرد می‌شوند.

اولا گزاره آماری آخوندی مبنی بر اینکه 70 درصد از بانوان ایرانی با حجاب اجباری یا همان "التزام به حجاب در محیط اجتماعی" مخالف‌اند یک گزاره ذهنی است که هیچ سند رسمی برای آن وجود ندارد.

(در این زمینه صرفا گزارشی از مرکز پژوهش‌های مجلس وجود دارد که می‌گوید 70 درصد بانوان به دلایل مختلف –از جمله کم‌اطلاعی- مدل رسمی حجاب سنتی را رعایت نمی‌کنند)

جدای از این دروغ آشکار کافی بود آقای آخوندی سری در مطالعه می‌داشت یا به اقصی‌نقاط ایران اسلامی سفر می‌کرد و به چشم خود می‌دیدید که اساسا بی‌حجابی و تبرّج در سنت تاریخی مرد و زن ایرانی وجود ندارد.

ثانیا در کجای دنیا قضاوت درباره قوانین اساسی و حاکمیتی را به عرف واگذار می‌کنند و حاکمیت قانون را با لفظ من‌درآوردی و بی‌مبنای "حکومت از طریق قانون" مسخره می‌کنند؟

مثلا فرانسه در جمهوری پنجم خود قضاوت‌ها را بر عهده قانون گذاشته است یا اظهار نظر فلان رجل سیاسی؟

چین آیا برای اعمال حاکمیت خود بر تایوان رأی‌گیری می‌کند و آیا هیچ مقامی در هندوستان حاضر است پذیرش تکثّر مذهبی در این کشور را به رفراندوم واگذار کند؟

پس قوانین حاکمیتی و ایدئولوژی حاکمیتی لازم‌الاجراست و مبنای آن هم اجماع عقلاست نه عوامزدگی و قشری‌گری و هشتگ‌های توییتری!

مسئله اعتراض به اجرای قانون حجاب هم به انگاره ذهنی بد بودن قانون ربط ندارد بلکه به ضعف خواص کشور و ضعف در اجرای قانون مربوط است.

و گرنه اگر خواص کشور در دفاع از قانون لکنت نداشتند، ‌ اگر بواسطه عمل اصولی رسانه‌ها و سران قوا همه پیر و جوان کشور از الزامات رعایت قانون خبر داشتند و اگر مخالفان قانون به جرم ترویج بی‌عقلی؛ تعذیر یا تأدیب می‌شدند آنگاه می‌دیدیم که همین آقای آخوندی هم حتی به یک مروّج حجاب تبدیل می‌شد.

کما اینکه در پرونده امثال آخوندی و دوستان او در ستاد اصلاحات می‌بینیم که این افراد در دهه 60 (از ترس امام یا رجحان فضای انقلابی) یکی از تندروترین قشرها در صف سیاسیون بوده‌اند و مردم آنها را با رفتارهایی مثل توقیف عینک‌های آفتابی، فرو کردن پونز در پیشانی دختران بدحجاب، اشغال سفارت و شکنجه بازداشت‌شدگان امنیتی می‌شناخته‌اند.

پس چیزی که بد است نه قانون که "عوامزدگی خواص" و "انزوای نخبگان" و لسان و قلم‌هایی است که باید از عقلانیت و قانون دفاع کنند اما به دلایلی منزوی شده‌اند.

پیش از این، آیت‌الله آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با تشکل‌های دانشجویی تأکید کرده بود که حجاب، قانون نظام اسلامی و لازم‌الاجراست. [8]

(ما تحلیل بخش‌های دیگر نامه عباس آخوندی را نیز طی روزهای آینده به مخاطبان محترم ارائه خواهیم کرد)

***

1_ https://www.jamaran.news/fa/tiny/news-1577249

2_ mshrgh.ir/816249

3_ mshrgh.ir/1424409

4_ mshrgh.ir/1444580

5_ https://www.jamaran.news/fa/tiny/news-1577253

6_ mshrgh.ir/1444264

7_ https://www.etemadonline.com/fa/tiny/news-586833

8_ mshrgh.ir/1439630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 206
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 24
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    87 13
    تا زمانی که اصلاحطلب حرام لقمه وجود داشته باشه فتنه و نفرت پراکنی هم وجود داده ذات اینها کثیفه و آمیخته به خیانت و نوکری ارباب با این کارها فکر میکنن دوباره به قدرت میرسن روزی تک تک شماها رو.....
    • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      45 9
      امام فرمودند آخوند اگر فاسد بشه دنیا رو فاسد میکنه. جکایت مجمع روحانیونه
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      39 8
      هیچ وقت باورم نمیشد باید بشینیم برای عده ای منطق بیاریم که چرا باید قاتل دو نفر و ضارب 4 نفر اعدام بشه!!دیگه تقریبا 90 درصد مردم شکی در لزوم اعدام امثال مجید رضا رهنورد ندارند! تشکیک در بدیهیات پر رویی میخواد در حد سران جناح اصلاحات
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      31 4
      مجمع محققین بهتره نام خودش رو به «مجمع محاربین» تغییر بده. سربازای اسرائیل همه جا هستن.
    • پری مجرد 43 ساله IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      26 9
      باید این آخوندی ضدانقلاب رو با ساطور گردن زد و این کار را باید جوانان انقلابی و وطن دوست انجام دهند چون قوه قضائیه توان مجازات این آخوندی و شیخ بنفش انگلیسی را ندارد باید یک کارناوال گردن زنی در جامعه راه بیندازیم تا آرامش و پیشرفت در کشور را مسترد کنیم
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      24 5
      این اصلاح طلبا زالوهای جامعه ایران هستن هرچی بدبختی داریم از خائن های مردم ایران هست
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      23 5
      بهتر بگویم مجمع ابو موسی‌های اشعری.
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      15 4
      عباس آخوندی فتنه گر قانون شکن سال 88 حالا مدعی قانون شده است !!!
    • مقدس IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      19 1
      يك مشت وطن فروش فاسد سربازان مزد بگير بن سلمان تبهكار در جماران جمع شدند تمام مجوزهاى تجارى و صنعتى و بازرگانى را در كارخانجات و شركت هايشان دارند و در حال چپاولگرى و رانت خوارى و بانك زنى هستند ، مردم كشور و اسلام و نظام و ناموس براى اين جماعت مفت خور اصلا معنا و مفهوم ندارد .
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      7 1
      پادو های آمریکا وغرب گدایان داخلی عمدا با اظهاراتشان وروزنامه هایشان فضای کشور را ملتهب نشان داده و عمدا ملتهب میکنند و برعلیه نظام از کاه کوه میسازند وبه تمام قوا جنگ روانی راه انداختند . اقدامات پوچ دشمنان را خطر آفرین . واقدامات مشروع مسئولین کشور را نامشروع جلوه میدهندباید قوای سه گانه هرچه زودتر اقدامات نامشروع وهمراهی با دشمنان غربگدایان را هرچه زودتر بگیرند. وگرنه کشوررا با اظهاراتشان ورسانه هایشان به آشوب میکشانند
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      14 2
      اعوذ بالله من اصلاح طلبان الرجیم. اصلاح طلبان منافق برای انتخابات بعدی کیسه دوخته اند، دنبال آراء داعشیون و غربزدگان وطنی هستند.
    • مهماندار هواپیما IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      13 2
      دست ملکه درد نکنه با این مجمع درست کردنش الان بعد از مرگ اون گور به گور شده داره جواب میده درست مثل عقرب جرار وارد گود شدن
    • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      3 14
      اصلاح طلبان همون هایی بودند که انقلابو بوجود آوردند
    • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      10 2
      مرگ بر اصلاحات فتنه
    • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      10 2
      نابود باد اصلاحات مرگ بر شیخ فتنه
    • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      9 2
      اصلاح طلب وطن فروش فتنه
    • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      9 1
      اصلاح طلبان جنایتکارترین حزب سیاسی
    • شما پی فکر می کنید؟؟ IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      17 1
      هیچ دقت کردید چطوری یه عده مثل همین آخوندی بدون هیچ شرمندگی با حکم خدا و پیعمبر مخالفت میکنن؟ یعنی اینا رو میشه مسلمون دونست؟ آدمی که به آخرت و حساب و کتاب و بهشت و جهنم اعتقاد داشته باشه و مطیع شیطان نباشه بخودش جرات میده صراحتا علیه حکم خدا و دین خدا موضع بگیره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • شما پی فکر می کنید؟؟ IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      3 2
      هیچ دقت کردید چطوری یه عده مثل همین آخوندی بدون هیچ شرمندگی با حکم خدا و پیعمبر مخالفت میکنن؟
    • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      1 1
      اعصابهاتون رو بد قاتی کردنها
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    28 3
    دستاورد سه ماهه این اعتراضات باعث شده که گشت ارشاد منحل شود یا این وسط تماشاچی هر روزه صدها دختر و زن بی حجاب در خیابان ها باشد.
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      9 17
      لزوم اصلاح و اجرای قانون حجاب رو قبول دارم. البته این نکته مثبت رو هم در نظر بگیرید که اقلیتی کشف حجاب کردند اونم از روی لجاجت های سیاسی اجتماعی. این خودش یک نکته مثبته. در شهرستان خیلی کمه یا وجود نداره کشف حجاب کننده ها در تهران و چند شهر بزرگ هم اقلیت هستند ولی چون بد حجاب توی چشمه همه تو ذهنشون ثبت میشه و فکر میکنن خیلی هستند
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      25 12
      اولا اعتراضات نه و آشوب دوم هم نگران نباش با قانون محکم تر جلوی بی بند بارها می گیرند یعنی ضرر خواهند کرد طوری که جرات نخواهند کرد بیرون بیایند حتی با بد پوششی
    • IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      0 6
      ای بابا تورو خدا بس کنید حجاب حجاب حجاب خسته شدیم دیگه مسئله مهمتری سراغ ندارید
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    17 2
    اصلاح طلبان معمولا از قشر مرفهی هستند که در لباس های مختلف از سفره بیت المال ثروت بسیاری برای خود و ایل و تبارشان اندوخته اند مثلا کسی میتواند بگوید خاتمی یا سید حسن یا کروبی یا آخوندی یا میرحسین یا.....در طول انقلاب خود و فرزندانشان چند روز و حتی چند ساعت در دفاع مقدس جنگیده اند؟؟؟؟ کسی میتواند بگوید این افراد تابحاب پس از انقلاب برای یکبار از اتوبوس شرکت واحد استفاده کرده اند؟؟؟ کسی میتواند بگوید فقط یکی از این دایه های مهربانتر از مادر در اسلامشهر یا فلاح یا شوش سکونت دارند؟؟؟ واز همه جالبتر غالب این طیف چند همسر رسمی و غیررسمی داشته و به ذغال هم خیلی علاقه مند هستند .......واقعا از این موجودات فضایی انتظار دارید نظراتشان به نفع مستضعفین باشد؟؟؟!!!
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    4 67
    اخوندی یکی از باسوادترین وزرا بود و قیمت مسکن در زمان این فرد در ۵ سال ثابت موند سیاست های عالی داشت ولی کاسبان تحریم نداشتند ادامه پیدا کنه
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      32 2
      این هم دم روباه برای گواهی باسوادی آخوندی!!!!!
    • رضا IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      28 2
      چرت نگو، قیمت مسکن رو ده برابر کرد. خشت رو خشت نگذاشت برای مسکن.
    • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      23 2
      خخخخخخخخخخخخخخخ یه کلمه از مادر عروس. دمت گرم اول صبحی یکم خندیدیم. خدائیش حرفت غیر از خنده هیچ واکنش و جواب دیگه ای نداره چون جواب جوک فقط خندیدنه
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      60 1
      قیمت ثابت یعنی متری 3 تومن بشه 30 تومن و در ادامه دولت برجامی تا 100 تومن هم برسه
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      20 1
      یک واحد آپارتمان ۹۰ متری تو محله ما دویست میلیون تومان بود که به لطف ۸ سال حضور اصلاح طلبان در دولت شد یک میلیاردو پانصد میلیون تومان! به این موضوع مهم خوب دقت کنید با پول خانه های فوق لاکچری جناب حسن روحانی و بقیه اصلاح طلبان ساکن شمال تهران میشود تمام ساختمان های های محله ی ما رو خرید!
    • پری مجرد 43 ساله IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      13 1
      خداوند لعنتت کنه چقدر فرومایه ای
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      12 1
      اگه این بی لیاقت و بیعرضه رو محاکمه کرده بودین امروز گنده تر از دهنش حرف نمی زد. آخوندی به اندازه شعور نداشته ت حرف بزن نه به اندازه هزارها میلیارد ثروتت.
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      7 1
      روحانی و وزراء بیسواد دولت بنفش قیمت ارز و طلا و مسکن و خودرو و موبایل و پوشاک و خوراک غیره را بیش از 10 برابر افزایش دادند و اقتصاد مملکت را ته دره بردند خدا لعنت شون کنه.
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      8 1
      روحانی و وزراء بیسواد دولت بنفش قیمت ارز و طلا و مسکن و خودرو و موبایل و پوشاک و خوراک غیره را بیش از 10 برابر افزایش دادند و اقتصاد مملکت را ته دره بردند خدا لعنت شون کنه.
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      17 1
      در زمان این آقا طبق اظهارات خودش که با افتخار از نساختن مسکن سخن گفت به عمد در ساختن مسکن تعلل شد تا در حوزه ی کاری خودش منجر به افزایش قیمت سرسام آور مسکن و اجاره شود و الان بی کفایتی که خود مسببش بوده به نظام نسبت میدهد و این نقشه شوم این گروه خائن در چند سال گذشته بود زمینه نارضایتی را فراهم کنند و دوباره به عنوان مدعیان دروغین از آن ماهی بگیرند .
    • برات خان IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      17 0
      دشمن خدا بود مثل خودت... 5 سال مسکن راکد ماند ... 5 سال یک باب خانه برای مردم نساخت و وقتی کله پا شد افتخارش این بود که یک خشت روی خشت نگذاشته است و هیچ کاری در وزارتخانه انجام نداده است ... نمی دانم سوادش به درد چه کسی می خورد ولی به شدت غیر مسلمان است و با احکام دین بسیار عنودانه مبارزه می کند و در این جا هم تکلیف الهی را بیهوده، لا یطاق و لغو و حتی بیشرمانه "قبیح" خوانده است. خدا لعنت کند دشمنان قرآن را.
  • علی IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    16 1
    ازبانیان وضع موجود تویی بی عمل بی شرافت در قانون هستی که موجب هدر رفت سرمایه های مملکت و مردم در بخش مسکن شدی و باید در این فقره بی عملی بایست محاکمه و برای آن فقره هایی که بی عملی تو موجب رانت در گران فروشی مسکن توسط خود و وابستگانت در بخش مسکن شد بایست بشدت پاسخگو باشید
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    23 1
    آقای آخوندی راست میگه اگه قانون درست و حسابلی داشتیم امثال این آقا باید محاکمه و مجازات می شدند نه اینکه به خودشون اجازه بدن علیه احکام دینی و فقهی اراجیف ببافند.
  • منطقی IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    15 1
    با سلام شما که اینقدر بیناموس هستی اگه راست میگی همون موقع که یک اغتشاشگر عربده کش قاتل میخواست دوشهید مشهدی رو شهید کنه خودت و ناموستو میفرستادی جلوش تا ببینی چه طوری تیکه تیکت میکرد قصاص برای امنیت بچه ها و جوانان و ناموس ما مردم ایرانه که بچه هامون پیاده یا با اتوبوس مدرسه میرند و باید در کوچه و خیابان قاتل چاقوکش و مدافع کافرهایی مثل شما نباشه نه شمایی که بچه هاتون تو اروپاند و خودتونم نون انگلیسی و امریکایی میخورین
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    20 1
    البته آقای آخوندی خیلی هم بی ربط نگفته اند. ایشان فرموده اند: حجاب قانون مالایطاق است. ایشان با توجه به شناختی که از خانواده محترم خویش دارند و بالعیان دیده اند. خانم، و دختر ایشان شاید چنین اند و خدا می داند اینکه آنان با لباس بیرون می آیند چه ظلم مضاعفی به آنان می شود
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      8 1
      چه میدونیم!!!!...شاید دختر و زنش بهش گفتن پوشیدن برای شون مالایطاق هست که اینطور جرات کرده که با قرآن و قانون خدا در بیفتد
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    7 1
    مشرق جان! اولا سایت محارب و ضد انقلاب جماران منبع موثقی برای این خبر نیست،در ثانی تاریخ ۳۵ ساله اخیر نشان داده جریان فاسد سیاسی با نفوذ عناصر ضد ملی و غربپرست متظاهر به اسلام به هیئات علمی، بجای تربیت روح و پرورش اندیشه در دانشگاه به مرکز جذب نیرو و ستاد انتخاباتی جریانات ملحد و ضد ملی تبدیل شده اند،تصمیمگیر در این زمینه مقامات فرهنگی ذیصلاح هستند نه جغله بچه ای که شمعدون سفره عقد خانجونش رو آورده دانشگاه و به دوربین حواله میکنه! یا کسی که فرق نفوذی دشمن را که بیرحمانه قتل میکند و به جان و اموال مردم آسیب میرساند را با معترض نمیفهمد.
  • جواد IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    16 2
    باید اصلاح طلبان را هم مثل اینها به سزاشون برسونند اینها طرفدار ضد انقلابند
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    16 1
    اغتشاشگران هدایت شده بیرون از کشور شاید چند نفری باشند که به آسانی کنترل خواهند شد ولی نظام باید از جانب غربگدایان خیلی خیلی هوشیار باشند اصل اغتشاشاشگران غربگدایان هستند.این طیف جماعت درنهان پیگیر اهداف پلید خودمیباشند اهدافی که احتمالا آمریکا وعده آن را به آنها داده است .شاید هم تا حال درنهان مسلح شده اند.
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    6 1
    اغتشاشگران هدایت شده بیرون از کشور شاید چند نفری باشند که به آسانی کنترل خواهند شد ولی نظام باید از جانب غربگدایان خیلی خیلی هوشیار باشند اصل اغتشاشاشگران غربگدایان هستند.این طیف جماعت درنهان پیگیر اهداف پلید خودمیباشند اهدافی که احتمالا آمریکا وعده آن را به آنها داده است .شاید هم تا حال درنهان مسلح شده اند.
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    11 1
    اغتشاشگران هدایت شده بیرون از کشور شاید چند نفری باشند که به آسانی کنترل خواهند شد ولی نظام باید از جانب غربگدایان خیلی خیلی هوشیار باشند اصل اغتشاشاشگران غربگدایان هستند.این طیف جماعت درنهان پیگیر اهداف پلید خودمیباشند اهدافی که احتمالا آمریکا وعده آن را به آنها داده است .شاید هم تا حال درنهان مسلح شده اند.
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    2 2
    تیک تاک
  • علی IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    15 1
    مال حرام بخوری میشوی مثل این اصلاح طلبان که شمشیر بر روی اسلام می‌کشند و اینها نصیحت بردار نیستند و فقط محاکمه و زندان می‌تواند این دروغگویان و فتنه گران شیطانی را سر جایشان بنشاند اما عجیب است که کسی با آنها که علنا فتنه گری می‌کنند کاری ندارد
  • علی افصحی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    19 2
    امام خمینی فقیه بلا منازع عصر حاضر در صحیفه نور ج ده صفحه صد و هشتاد وپنج در باره قانون شرعی و قانونی حجاب می فرماید :« حجابی که اسلام برای شما(زنان)قرار داده برای حفظ آن ارزش های شماست) منابع اجتهادی فقها قرآن، روایات ، عقل و اجماع است. قرآن در سوره نور به پیامبر دستور می دهد تا پیامبر به زنان خود و نیز زنان اهل مدینه و مکه و ساکن در سرزمین های اسلامی امر کند که حجاب داشته باشند. قرآن در آیات مختلف دیگر هم به عفاف و حجاب تاکید می کند. این که نظام ما جمهوری اسلامی است نه جمهوری دموکراتیک و یا لائیک این است که قوانین جاری باید بر اصول اسلام باشد . چنان که قانون اساسی بر آن تاکید کرده و به همین خاطر نهاد شورای نگهبان را برای تطبیق قوانین با شریعت پیش بینی کرده و قانون حجاب هم علاوه بر فتوای امامین انقلاب امام خمینی و امام خامنه‌ای و اجماع فقها ، قانون هم هست حالا آخوندی بیسواد و اختلاس گر فاسد هر مزخرفی می گوید بگوید با او کار داریم و روز حساب به او هم حالی خواهیم کرد که قانون حجاب چیست. اما مجمع محققین یک عده روحانی نما و با سبقه،فساد مالی مثل بیات، و یا اخلاقی مثل .... و یا بی سواد مثل ایازی ، کاملان، موسویان و...است که پابه پای اصلاح طلبان فاسد همواره در فتنه ها آتش بیار فتنه اند.بیانیه این جماعت عقده ای خالی از هر استدلال فقهی و حقوقی است اساسا محاربه صرفا مصداقش قتل نیست اقدام منجر به قتل آن هم در شرایط بغی بغات و فتنه عین محاربه و در صف بغی علیه حکومت اسلامی قرار گرفتن است . شکاری معدوم در شرایط عادی و به صورت فردی دست به قطع طریق و کشیدن سلاح منجر به جراحت حافظ امنیت نکرده بلکه به صورت تشکیلاتی و در اوج فتنه و بغی بغات علیه اسلام اقدام هدفمند «مامور زنی» و قطع طریق و اخافه کرده است اما مجمع محققین مصمم اند نفهمند ! دانشگاه جریانات چند نفره را طرد کرده هر چند اسامی اسلامی را دزدی کرده باشند که روسایشان چون افشاری امروزه مزدور مطلق امریکا شده که دبیری دفتر تحکیم ! را قبلا دزدیده بود. امروز دانشگاه دست جوانان مومن به آرمان های انقلاب اسلامی است چه دشمن و مزدورانش بخواهند چه نخواهند.
    • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      7 1
      این نادانها رو با امام خوبان و فقیه بلامنازع مقایسه نکن عزیز دل
    • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      2 1
      اینا اندازه یک لحظه ی امام نخواهند فهمید
    • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      2 1
      درود خدا بر روح امام عزیز
    • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      4 1
      تا تاریخ جاریست مدیون اماممان هستیم
    • IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      1 0
      عزیز،اصلاح طلبان شغلشون فتنه انگیزی وتخریب و حمله وحشیانه به این وآن است قیافه هاشون رو دقت کن همه وحشی مذبذب
  • اقبال مهدوی IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    19 0
    پدر خانم جناب آخوندی که خود یک آیت الله هستند بهتر است جواب داماد خودشان را در این خصوص بدهند: 1- اصل حجاب در دین/ فرهنگ ایرانی/ قانون و... 2- این جمله آخوندی: قانونحجاب کاری لغو،مالایطاق،بیهوده و قبیح است. 3- جمله دیگرشان: جمهوری اسلامی بر اساس حاکمیت قانون تاسیس شده نه شرع راستی دادگاه ویژه کجاست تا این یاوگوه را .... از قبل اسلام و انقلاب به ثروت بی حد رسیدی حالا اینگونه گستاخی می کنی جناب ناطق نوری نمی خواهی جواب باجناقت را بدهی /نباید بعنوان یک مبلغ دین توی دهن او بزنی راستی اگر این عقبه را نداشت جرات این جسارت ها را داشت؟؟/
  • ابو IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    2 1
    ارازل و اوباش اغتشاشگر نوك پيكان و پيشمرگ اصلاحات و ضد انقلاب داخلي و خارجي هستند لذا برخورد و حذف آنها عملا" نقشه شوم اصلاحات و ضد انقلاب داخلي و خارجي را بي اثر ميكند بهمين علت با تمام توان ميخواهند جلو اين بر خورد را بگيرند
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    7 1
    لعنت بر مجمع مدرسین و نا محققین شیطان شگفت و اهریمن و ابلیس کم و لعنت بر مجسمه بی کفایتی و بی خانمانی ده میلیون ایرانی ...
  • حسن IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    15 1
    جناب آخوندی چند واحد مفهوم شناسی را پاس کنند بعد اظهار نظر کنند
  • حسن IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    7 1
    جناب آخوندی چند واحد مفهوم شناسی را پاس کنند بعد اظهار نظر کنند
  • حسن IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    5 1
    جناب آخوندی چند واحد مفهوم شناسی را پاس کنند بعد اظهار نظر کنند
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    2 1
    تا وقتی اصلاح طلبهای مزدور هستن وضع همینه باید با سرعت پاکسازی بشن ...
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      1 0
      آقایان نماینده ورئیس چمهور ومسئولین عالی رتبه . دشمن شماره یک ما همین افراد بیسواد به دوران رسیده است
  • حسین IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    5 1
    شمارا به حضرت عباس از آخوندی مطلبی ننویسید وبیخود اورا مطرح نکنید که ایشان یک فاجعه مرده سیاسی است
  • حامد پلاس IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 15
    احسنت بر آخوندی، متقن، مستدل و با شهامت
    • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      1 1
      قیافش واقعا مضحک و احمقانه ست فکر می کنه با رانت پولدار شده باید قدقد کنه برو جمعش کنه
  • علی IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    8 1
    لعنت خدا بر منافقان و خوارجان و ناکثین و مارقین حرام زاده کنونی که مثل اجدادشان تا مرگ دست از توطئه بر نمی د ارند
  • Leao US ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    4 18
    جالبه هرکسی ضد اینها حرف بزنه یه سری نون به نرخ روز خور حمله میکنن و انگ وطن فروش و اغتشاشگر و مزدور امریکا بهش میزنن ، !! مرد به خودت بیا کی ما اینجوری شدیم
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    9 1
    اصلاحطلبان اول فتنه و حین آن و بعد از آن، همه تلاششون رو کردند که ماموران وحشی و آدمکش دشمن رو «مردم» جا بزنند. بعد که تابلو شد یه مشت اشرار وحشی و اراذل بودند و فتنه تموم شد و نتیجه محاکمه قاتلین و اشرار هم دونه دونه اعلام میشه نگران جان اون قاتل های مامور دشمن هستند!!! (اصلاحطلبان و غربگرایان: نگرانِ دشمنان مردم، و ضرر رسان و دشمنی کننده با مردم، چه از طریق دلار و واکسن و قطعی برق، چه با حمایت از دعوا و قتل مردم و خشونت و ناآرامی)
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    21 2
    آخوندی: "قانون حجاب" کاری لغو، مالایطاق، بیهوده و قبیح است! دنیا بداند این آدم در حکومت اسلامی وزیر بوده کسی که با قانون حجاب که بر اساس نص صریح قرآن است در افتاده دنیا بداند شبکه نفوذ و تحریف لیبرالها،در جمهوری اسلامی تا کجا پیش رفته و ولایت فقیه ما یک مقتدر تنهاست
  • ناصر IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    9 1
    اي به اصطلاح علماي واعظ غير متعظ و دين به دنيا فروختگان آيا اگر در زمان علي بن ابيطالب (ع) شما هم گور مرگتان زنده بوديد مي توانستيد از اين غلطها بكنيد. مگر طبق فرموده قرآن كريم قاضي مخير به يكي از چهار حكمي نيست كه در مورد محارب يكي از آنها اعدام است؟
  • كارشناس IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    3 1
    تو آمريكايي وطن فروش بي نام ... و ... نشان كه معلوم نيست مادرت تو را از چه قبيله و آدمي به دنيا آورده است مي خواهي با فرموده قرآن هم به مبارزه بر خيزي و حرام را حلال كني اما بدان كه وعده تو در روز قيامت با خداوند جايي جز جهنم برايت نيست. اي فاسد خائن. معلوم شد كه تو خودت يكي از محركين اغتشاشگران هستي.
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    8 2
    اینها سران کفر هستند یا وزرای دولت روحانی . لعنت به همشان
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    6 1
    اینها سران کفر هستند یا وزرای دولت روحانی . لعنت به همشان
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 1
    اینها سران کفر هستند یا وزرای دولت روحانی . لعنت به همشان
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 6
    عباس آخوندی فهمید ولی شماها نفهمیدین
  • ابو IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    ارازل و اوباش اغتشاشگر نوك پيكان و پيشمرگ اصلاحات و ضد انقلاب داخلي و خارجي هستند لذا برخورد و حذف آنها عملا" نقشه شوم اصلاحات و ضد انقلاب داخلي و خارجي را بي اثر ميكند بهمين علت با تمام توان ميخواهند جلو اين بر خورد را بگيرند
  • ابو IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 1
    ارازل و اوباش اغتشاشگر نوك پيكان و پيشمرگ اصلاحات و ضد انقلاب داخلي و خارجي هستند لذا برخورد و حذف آنها عملا" نقشه شوم اصلاحات و ضد انقلاب داخلي و خارجي را بي اثر ميكند بهمين علت با تمام توان ميخواهند جلو اين بر خورد را بگيرند
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    3 1
    جماعت نفاق كثيف ترين نوع معارضه با نظام إسلامي است كه در لباس دين تيشه به ريشه دين زده و مي زند و ننبشها در طول تاريخ منافقين حقيقت دين را مخدوش كرده اند
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    11 1
    جریان کثیف اصلاح طلب که خودشان باعث وبانی اصلی وضعیت موجود میباشند میخواهند با حمایت از محاربین که امنیت جامعه و مردم را بخطر انداخته اند خودشان را به اصطلاح ازادیخواه نشان دهند اما مردم میدانند که لیدری اصلی اغتشاشات بدست کثیف همین جماعت پلید اصلاح طلب میباشد و دشمن اصلی مردم همین اصلاح طلبان خائن داخلی میباشند
  • ناشناس IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 1
    چراباآخوندی برخورد قضایی بخاطرتخلفات دوره وزارتش صورت نمی گیره؟
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    12 2
    اگر خدا جواب این وطن فروشان بیدین و بی ناموس رو در همین مدت نده بخدا به عدالتش شک میکنم! اینها از دوره اصلاحات شروع کردند به بیدینی و بی اخلاقی رو رواج دادن بیحجابی رو همینها با فرستادن دخترکان آموزش دیده در شهر و بازار و فیلمهای سینمایی و سریالهای سفارشی ترویج کردند وگرنه زن ایرانی عفیف بود
    • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      0 0
      بااین گزینه موافقم .زن ایرانی عفیف بود همین الانشم همون شرم وآزرم در وجودش پیداست .اصلاح طلبان به عمد برای سیاست کثیف زنان را فریفته وگوهر وجودی آنها را به ضلالت بردند
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 1
    اولا شما غلط زیادی کردین با جد آباد پدر مادرتان دوم هیچ غلطی نمی توانید بکنید سوم گنده تر ازشماها هیچ غلطی نتوانستند بکنند مانند عجوزه پیر انگل ستان
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 1
    یکی از رزمندگان قدیمی، چند روز پیش در مورد یکی از همین آقایان مجمع محققین و مدرسین حوزه خاطراتی تعریف می کرد که آدم از عملکرد این آقا در نحوه برخورد با بدحجاب های اوایل انقلاب و شهداء دفاع مقدس تعجب می کند. الان این آقایان که در زمان امام(ره) سابقه شان واضحه، طرفدار ... شده اند. اینهایی که الان در مقابل ولایت و نظام رجز می خوانند زمانی در افراط کامل بودند. الان شده اند ... "لا تَرَى الجاهِلَ إلاّ مُفرِطا أو مُفَرِّط" امام علی علیه السلام
  • دلسوز IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    14 1
    همین روحانیون دنیا طلب هستند که انشاا....از دم تیغ امام زمان (ع) خواهند گذشت
  • محسن زاده IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    5 1
    موسوی تبریزی خودش باید پاسخگو باشد
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    2 1
    خیلی قباحت دارد که یک نفر با سابقه وزارت در جمهوری اسلامی ایران چنین قبیحانه به اصول دین اسلام کشور بتازد... ماموران حکومتی و امنیتی چرا این گونه افراد بازخواست نمی کنند تا بفهمند که اینجا ایران کشور اسلامی و شیعه هست ... باشد که در هر مرتبه پست مقام و... باشند
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    13 1
    آخوندی مزخرف در خانه سازی، نوکر صهیونیست، مزخرف بگو، ولی فتوای دینی نده، و برو به اینکه در زمان 8 سال وزارت حتی 2 آجر روی هم نگذاشته ای
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    سلام از روز اول اعتشاشات مشخص بود جریان اصلاحات به سرکردگی بقایای سران فتنه و بدنه دولت قبل نقش برجسته دارند و کشورهای خارجی مخصوصا آمریکا و اسراییل بدون پشتوانه این بازوی خیانتکار وارد میدان نشده اند. امیدوارم بدور از مصحلت و باز ی ها و زدبندهای سیاسی با این گروه خائن برخورد شود تا ریشه فتنه خشک شود
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    سلام از روز اول اعتشاشات مشخص بود جریان اصلاحات به سرکردگی بقایای سران فتنه و بدنه دولت قبل نقش برجسته دارند
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    کشورهای خارجی مخصوصا آمریکا و اسراییل بدون پشتوانه این بازوی خیانتکار وارد میدان نشده اند. امیدوارم بدور از مصحلت و باز ی ها و زدبندهای سیاسی با این گروه خائن برخورد شود تا ریشه فتنه خشک شود
  • علی IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    گل بود به سبزه نیز آراسته شد
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    9 0
    این بیشعور و امثالهم را باید ادب کرد
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    3 0
    اینها نفوذیهای ملکه انگلیس درحوزه هستند
  • محمد IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    7 0
    این همه دانا در اصلاح طلب ها وجود داشت که ما نمی دانستیم . پس چرا بیش از ۲۰۰ نفر بیگناه به دست اغتشاشگران به قتل رسیدند ، اما اصلاح طلبان ، اغتشاشگران را محکوم نکردند
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    4 0
    اصلاح طلب شرف ندارد... دین ندارد ناموس ندارد صداقت ندارد یک کلام بی همه‌چیز است.. شیطان مجسم است
  • سهراب IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    من موندم که این بیسوادها ی خودشیفته مردم راچگونه می بینند. بابا دولت دوران فریب به سرعت به سر می آید.این بی خاصیت ها همچنان فکر می کنند مردم در دام آنان گرفتارند؟! مثلا این شیخ مفلوک(کروبی)کجاش شبیه محققین ویا مدرسین هست؟تاحالا چندتا کار تحقیقی جز فتنه و...در کارنامه خودش داره؟ قدیم ها می گفتند "رو هم چیز خوبیه" حب الدنیا راس کل خطیئه
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    9 1
    اگر دوباره اغتشاش کنید دوباره اعدام میشوید
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    ....خوری کرده نفهمیده
  • سید فروزان CH ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    8 0
    اکر این اخوندی را بجرم جوسازی ، فتنه ، مخالفت با نظام ،فساد ،سو مدیریت به دادگاه میکشیدند و‌محاکمه می‌کردند و اکر مالیات ثروت باد آورده او را میکرفتند و اینکه از کجا آورده است امروز اینچنین بلبل نمیشد متاسفانه روابط فامیلی عده ای از این طیف مانع از اجرای قانون و عدالت در کشور شده و میشود و تا این مشکل حل نشود ،مشکلات مملکت هم حل نخواهد شد
  • ح ن IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    دادگاه روحانیت کجاست
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    در اغتشاشات امسال نزدیک 100 نفر از حافظان امنیت و مردم عادی کشته شدند حداقل باید 100 نفر از اغتشاشگران اعدام شوند تا برای همیشه و همگان درس عبرت باشد در ضمن بعد از این نیروهای حافظ امنیت باید مثل آمریکا رفتار کنند و مخلان امنیت جامعه را در جا سرکوب کنند
  • یک بنده خدا IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    5 0
    یکی رو بفرستید در اون .....مجمع محققین(!) رو با قفل و زنجیر ببنده
  • محمد IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    آقایون یه چیزی برای قیامت تون باقی بگذارید. خدا شاید از سر تقصیرات اون هایی که کف خیابون هستن بگذره، ولی بعید می دونم از سر تقصیرات این آقایون بگذره!
  • زهرا IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    پناه بر خدا باور کردنی نیست که بعضی اخوندها علیه احکام خداوند اعتراض کنند
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    شما برخی مسئولان دولتهای ادوار گذشته که حیف نانی که میخورید ومملکت را به کاروانسرا تبدیل کردید خوب در دهان تان را ببندید تا مردم آسایش پیدا کنند.
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    مجمع محقیقین یعنی لعنت الله علیهم خدایاشیوخ نهروان دوباره زنده شده اندالله اکبر
  • 🇮🇷 IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    تا لیدر اغتشاش گران یا اصلا ح طلبان مزدور را دستگیر نکنید این همان آش است و این کاسه، تمام این بدبختی های مملکت را افساد طلبان ببار آورده‌اند
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    آخر در عالم امکان از جناب آخوندی قبیح تر ! زشت تر ، مزخرف تر و هزارو یک صفت بدتر مگر داریم ، ضمن آنکه بنا به فرمایشی توان گفت ایشان از مصادیق بارز .......سیاسی هستند بلا تردید !
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    این آخوندی رو بیارید اینجا تا بزنم تو دهنش که دیگه ضد دین و خدا و پیغمبر حرف نزن این مغالطه هاش رو هم بزاره لب کوزه آبش رو بخوره
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    تنها به یک سئوال اندیشمندان اصلاح طلب و اصول گرا پاسخ دهند تا درست یا نادرست بودن اعدام برخی افراد غیر قاتل مشخص شود . چرا مجازات افرادی که به اجبار به افراد دیگر تعرض جنسی میکنند اعدام است؟
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    چرا فراخوان آشوب برای مبارزه با اصلاح طلبان و سلبریتی ها رو نمی هید؟ نکنه فکر کردند ما فریب می خوریم و فکر می کنیم اینها دنبال عدالتند؟
  • حاج حسین IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 1
    جواب: اغتشاش کنید اعدام می کنیم. میخواهید اعدام نکنیم از اغتشاش دوری کنید. به همین سادگی.
  • جعفر IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    اصلا نباید به این مرتیکه توجه کرد ادم مذخرفی است که.....
  • جعفر IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    اصلا نباید به این مرتیکه توجه کرد ادم مذخرفی است که.....
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    اعوذ بالله السمیع العلیم من شر شیاطین اصلاح طلب
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    عباس آخوندی زوال العقل است
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    دیکتاتورهای سیاسی بیانیه اغتشاش می دهند
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 1
    خیلی غلط زیادی کردید که دربرابر قانون امنبت جامعه قدعلم می کنید .جمع کنید بساط فتنه وآشوب را .
  • بهنام IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    2 0
    سلام مشرق جان اگر یک خانواده هزینه هایش بیشتر از در آمدهایش باشد دو راه پیش رو دارد 1-فروش اموال و دارایی ها 2- قرض گرفتن و مشخص است که هر دو راه حل جز فقر و فلاکت و نکبت و بدبختی سرانجامی ندارد در این حالت خانواده دچار کسری بودجه هست و البته شاید هر خانواده ای برای کوتاه مدت دچار این مشکل شود و بعدا با پس انداز و افزایش درآمد و یا کاهش هزینه ها مشکل را حل کند ولی هر خانواده ریشه دار اگر برای 50 سال دچار کسری بودجه باشد حتما متلاشی میشود کشور هم همینگونه است من سوالم از مسئولین بزرگوار اینستکه چرا کشور ما همواره هزینه های بیش از درآمد دارد و ضمنا چقدر به خام فروشی و فروش معادن و نفت باید متکی باشیم و چرا نباید روی سرمایه گذاری و تنوع سازی درآمدها نباید کار کنیم و....
  • نوبر IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    با این انگل ها مسببین وضع موجود وزیر هزار میلیاردی غاصب حقوق مستضعفین نباید مسامحه کرد .در مقابل این جانواران دوپا انسان نما ابوذر غفاری می‌خواهد که با استخوان شتر به معا‌یه حمله می‌کند .وادامه داستان در اعتراض به ساختن کاخ سبز شام
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    اجرای حکم صریح قانون، برای حفظ امنیت جامعه وتمامیت ارضی جامعه در شرایطی که دشمن جنگ ترکیبی برای جنگ داخلی وپاره پاره کردن تک تک آحاد جامعه به دست خودوخودکشی دسته جمعی اجتماعی با تیرهای افسار گسیخته رسانه ای همراه با ارسال سلاحهای گرم از اربیل وسلیمانیه عراق ودیگر مکانها به راه انداخته وتصمیم به نابودی کشور دارد. قوه قضائیه با اقتدار به اجرای قانون امنیت ادامه دهد واز هوچی گران اصلاحاتی که خود آمر کشتار ناجوانمردانه ماموران امنیت وبسیجی وسپاهی و افراد عادی در جامعه بوده اند ودرراستای اهداف معاندین وبا یارگیری از سلبریتی ها هدف سرنگونی کشور باتحریک عواطف واحساسات را دارند نهراسید وخدا را در نظر بگیرید . از اصلاح طلبان هزار رو که خودرا فرهیخته و دلسوزان کشور برای فریب مردم معرفی می کنند نهراسیداین جماعت خود یاغی واغتشاشگر وآشوب طلب هستند وسالهاشت برای رسیدن مطامع سیاسی خود آتش فتنه وشرارتشان چنگ بر صورت خیلی از خانواده ها انداخته است.اصلاح طلبان امنیت جامعه را نشانه رفته اند . بی‌تردید امنیت جامعه مهمتر ازفقر، تورم، فلاکت و ناکارآمدی تلقینی اصلاحات حقه باز بی دین بی خدا در کشوراست ، مردم ناراضی از به خطر افتادن امنیت جامعه هستند ، مماشات بس است .اصلاحات خون مردم را به جوش آورده اند .نترسید انقلابی عمل کنید خدا باشماست .برای رضا خدا قدم بردارید
  • حمید ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    به تک تک این افراد نگاه کنی متوجه نوع لقمه میشوی .اخوندی و کروبی وغیره لقمه های درشت و خالص .......
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    قضیه خیلی ساده و روشنه وقتی به شمای نوعی , مثلا 50 هزار تومان برای هر شعارنویسی و 2 میلیون تومان بابت هر روز اغتشاش و بهم ریختن یک شهر می دن پیش خودت حساب می کنی که 200 300 تا شعار بنویسم 2 ماه کف خیابان باشم بالاخره می صرفه اگر بگیرن هم , تهش چند ماهی می ریم زندان بخور بخواب اما وقتی پای "حکم اعدام" وسط باشد اولا دیگر خیلی ها دیگر وسط نمی آن و قید این پول ها را می زنن دوما اونایی وسط می یان هم دیگر رقم های چند 100 میلیونی و پول خونشونو می خوان پس تعداد کلی این لیدرها وسط میدان و کف خیابان ها کم می شه و پشت بندش تعداد خیلی کمتری از مردم ساده و جوی هم فریب می خورند و دنبال راه می افتن پس فتنه مهار می شه از کجا ؟ از همان حکم اعدام , پس این ها شامل یکسری خواص و یکسری نظریه پرداز و یکسری سلبریتی کنار بی وطن های خائن آنور آبی که دلار بگیر تشریف دارن جمع شدند و هشتک نه به اعدام می زنند هزار جفنگ و دروغ می گن که حکم اعدام را کنار بزنن بعدش باز می تونن در فضایی امن , کارت به کارت ها را استارت بزنن و کشور را بهم بریزند امنیت باید تک تک این خواص و سلبریتی هایی که نه به اعدام می گن را کاملا زیر نظر بگیرد چراکه این ها خوب می فهمن چی می خوان و دنبال چه اهدافی هستند .
    • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      0 0
      اتفاقا داشتم این مطلب را نوع دیگر نگارش می کردم سپاس از متن شما،کاش مطلبتان را بیشتر نشر دهید
    • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      0 0
      پس برو یه دین جدید بیار که درش ، شعار نویسی حکمش اعدام باشه . معلومه تو حتی دین اسلام رو هم نمیشناسی . کی هستی؟
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    اگر محمد خاتمی پررو نبود شعار قبیحانه زن زندگی آزادی را که امروز اخبارخیانت ها وکشته شدن زنها ومردها وبه نابودی کشیدن بنیان خانواده ها وافسردگی مفرط زنان ومردانی که ناباورانه درگیر خیانت همسرانشان با آزادی های مَن درآوردی تخیلی جنسی شده اند و چنان بی قید وبند در مسائل جنسی آزاد شده اند که به خود اجازه هر تعرضی را می دهند
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    دلم می خواد دستمو بندازم دهن عباس آخوندی اره کنم تادیگه با اون قیافه زشت و کریا وهیولایی چرت و پرت نگه
    • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      1 0
      قرصهات رو بخور تا اینچیزها دلت نخواد
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    اغتشاش کنند محارب بعدی هستند وباید مجازات شوند
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    آخوندی از پشت شیشه دودی خودرو درصد گرفته و گفته 70 درصد خانمها مخالف حجاب اجبارین! قانون هم از نطر اون یعنی قطار صد نفر هم بکشه و بیمه داشته باشه مشکلی نیست! حجاب و عفاف چون مسکن ملی مزخرفه! منتظر فتاوای جدید هستیم!
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    یادش بخیر زمان حضرت امام وقتی نهضت آزادی با حکم شرعی قصاص مخالفت کرد بوسیله ایشان از سپهر سیاست ایران محو شدند
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    می دونید غلبیر یعنی چی؟ نگران این گونه بیانیه ها نباشید دارند غلبیر می شن . غربال مفسدین فرصتی زمانی ایجاد شده تا تصفیه شوند . هیچ گاه این گونه چهره کریه خود را نمایان نمی کردند .
  • ایثا رگر IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    این حکایت بیعر ضگی مقامات قضایئ ماست آخوندی دزدامروزبایدپایه چوبه دارباشه؟شده نظریه پرداز ضدحجاب؟ فردای قیامت جواب رسول خدا تا ائمه وامام شهدا راچطورمیدین؟!عرضه کاری روندار ید؟؛قبولش کنی به خون شهدا خیانت کردین
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    فائزه با این همه شرارت ودروغ با با اون زن بودنش به شماها شرف داره حداقل واسه به حکومت رسیدن خانوادگی داره لجن پراکنی می کنه .رهبر اجازه نداده بابش بشه دائم العمر فتنه ۸۸ هم که احمدی نژاد کله پاشون کرد خلاصه فائزه واسه دوزار پول ومقام با هرجور آدمی بهایی وزنهای ناهنجار و خلاصه همه جور آدم به تقلید شیخ اصلاحات حشر ونشر کرد امان امان امان گویا این ها عمر نوح خواهند کرد
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    سرتون به گور می لرزه برید یه خداپسندانه انجام بدید به اندازه کافی خوردید حالا خودتون قاطی نکنید کلاتون کم نمی شه بسه دیگه این همه خو شیفتگی
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    2 0
    شرافتا آخوندی.کروبی.و...بیشترمستحق اعدام هستند.انهاباعث وضع موجودوبانیان اختشاشاتند.
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    وقتی اخوندی را به جرم ترک فعل محاکمه نکنند نامبرده گستاخ شده و برای خودش فتوا میده
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    حجاریان چی افاضات نکرده؟
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    دریک گروه تلگرامی این صفحه رو به اشترک گذاشتم وازشون خواستم بیان نظریاتشون رو بگن .مشرق همه رو منتشر کن.می خوام شیخ اصلاحات جوگیرنشه فکر نکنه خیلی یارگیری کرده همه ازش متنفرند. دست بالای دست بسیار است.
  • عندلیب IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    مرگ بر خاتمی
  • کارنا IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    نابود باد اصلاحات
  • Mnt IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    آخوندی دیگه کدوم احمقیه. کثافت
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    واقعا این بیانیه واقعیه یا جعلیه ،طرف آدم کشته قمه کشیده .حتماومامور خودشون بوده دارن یقه پاره می کنند شایدم از جون خودشون ترسیدند .
  • شهروز IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    اینارو ولش ،وقت اعدام شیخ فتنه کی فرا می رسد
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    2 0
    قوه قضائیه ما مردم عادی امنیت می خواهیم قرار نیست کسانی که روز بار مسئولیت در جامعه داشتند واکنون به عنوان اپوزیسیون قرار گرفته اند امنیت جامعه را برای مطامع کثیف سیاسی خود به چالش بکشند
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    سپاه انقلابی فتنه اصلاح طلبان را کور کنید.نگذارید ادامه یابد
  • علی اعوانی IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    مخالفان احکام الهی برآمده از حرامند و منافق. خدا ریشه آنها را بکند.
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    عباس آخوندی را مجازات کنید
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    اصلاحطلب فکر می کنند با فتنه و نفرت پراکنی دوباره به قدرت برسند ومی خوان با دروغ ودغل از مردم مایه بذارند مصی رو اونجا علم کردند علی کریمی رو جای دیگه . وای وای وای ازاینا قوه قضائیه باقدرت هرچه بیشتر ادامه دهید ماموران قضائی موج سوار اصلاحات نشوید حواستان جمع خون بی گناهانی که ریخته شده مبادا پایمال شود آن مفسد فی الارضی که تبرئه شود فردا روز گردن همان تبرئه کننده بی انصاف را خواهد زد
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    با سلام آخوندی تنها یک نمونه از جریان روشنفکری وارداتی و غرب زده است. عمق فهم این جریان در گستره و دامنه نهضت ترجمه است. این تیپ فکری اسلام و سنت های فکری و اجتماعی و تاریخی ایران را با سنت فکری غربی تحلیل و پردازش می کنند و از این منظر به یک روایت التقاطی و سفسطه آمیز می رسند. احکام اسلامی و فلسفه تشریع شان کاملا واضح و متقن است ولی متاسفانه از دیدگاه آخوندی بدبخت این از موارد لغو است‌. اجمالا محتوی فکر و سنت غربی روبه زوال و در مقابل منطق و دستگاه فکری دین مبین اسلام در حکم لغو، عبث، سفسطه، مزخرف و بی ارزش است.
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    اصلاح طلبان مرموزان فتنه سیاسی باخرید معترض می خواستند به هدف برسند آقای قوه قضائیه با این اعدامها نونشون آجر می شه .اینا فکر می کردند تا آخر آبان تمومه ولی خوب بخت یارشون نبود اصلاح طلب ها از روز اول کار دولت سیزدهم در اندیشه براندازی وفتنه بودند
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    میرن وسط مردم کشته سازی می کنند به نام پلیس بعدش فیلمشو می فرستند اونور آب مادر سارینا وهمسایه ها می گن سارینا خودکشی کرده همه شونم دیدند شاهد بودند من نمی دونم از دوباره واسه چی عکس اینها را بولد می کنند آخه احمق انقلاب که فتوشاپی وبا دروغ وکشته سازی دروغین ونفرت پراکنی نمی شه . خدایی هست شاهد ،برهمه چیز واقف است . با دروغ وفتنه نمی شه انقلاب کرد اصل کار باید درست باشه اگر بخوای حقیقتی رو وارونه جلوه کنی خدا بالای سر هست .نمیذاره شاید یه بار دوبار با این حیله تازوندی ولی آخر به دام افتی ملخک این جماعت قبلا بااین شیوه نتیجه گرفتند فکر می کنند باز ادامه دهند نتیجه خواهند گرفت.
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    شما که ۴ نه ۵ سال. اغتشاش میکردید. .. یادتان نیس وضعیت امروز که کار شماست. .. یعنی. مردم انقدر نمفهمن کی پشت این خرابیها و کشتار هست
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    رئیسی انقدر پاک ونورانی وانقلابی است که من فکر می کنم اگر تمام دنیا یک طرف ورئیسی در طرف دیگر باشد پیروز میدان رئیسی است . به خداقسم مرد خداست ومرد روز های سخت انقدر این مرد شریف بزرگمرداست که فقط برای رضای خدا وحل مشکلات قدم برداشته به قدرت بیکران الهی قسمش میدم خدا حافظش و برنده میدان تمام مبارزات وجنگها باشه. اقتدارش وروحیه انقلابیش بی نظیره . درود برچنین شخصیت انسانی
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    عجب دل خجسته ای دارند اصلاح طلبان جنایتکاران را اعدام نکنید سرمایه های اصلاح طلبان در مواقع ضروری هستند
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    فکر کنم بدجور دستگیر شدگان اغتشاشات ماموران پولی اصلاحات به اصلاح طلبان توپیدند که این جور عریان از جنایات خود پرده برداشتند چقدر پرروئند علی دایی خودش دزد گردن بندش رو نبخشید گفت آسیب اجتماعیه که من ببخشم به امنیت جامعه خیانت کردم مهراب قاسمخانی همین طور یک بام وچند هوا عزیزم تورو خدا کمی کوتاه بیائید
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    چرا اصلاح طلبها فکر می کنند جامعه فکر یک سری سلبریتی وبازیگر وفوتبالیسته که باخرید اونها منافع خودشون رو از مردم عادی وبیچاره در کف خیابون بازخرید کنند . این ظلم است در قبال تک تک خانواده های ایرانی که اطلاعات دروغ به آنها رسانه ای شود این یک قتل رسانه ای است .قتل ذهنیات مردم وتحمیق مردم تا آنها را با دستان خودشان به جان هم بیاندازند وبا چند قطبی ودسته بندی مردم بهره برداری سیاسی کنند . ننگ به نیرنگتان که آمریکا راهم با مصی جونتون والقائات وخبرهای ساختگی ودروغ فریب می دهید . چه شیاطینی هستید شماها یعنی ازهمه طیف بهره برداری سیاسی
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    عجب بی شرفهایی هستند
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    یه بنده خدایی می گفت به من یکی پول واریز کرد گفتم واسه چی؟گفت استوری های منو ریپلای کن رفتم دیدم تمام استوریهاش واسه علی کریمی ساخت کوکتل مولوتف و برخورد با مامور پلیس وبسیجی همون موقع پولشو برگردوندم بهش گفتم احمق هرکی بهت پول داده برگردون این کاراآخرش جنگ وخونریزی یه وقتی هست واسه اعتقادت به خاطر رضای خدا جونتو ازدست بدی ارزش داره الان دقیقا واسه چی؟ با آب وتاب داشت از استوری های علی کریمی چرت می گفت بهش گفتم این دروغها در اتاق فکر اصلاحات ساخته پاخته می شه بعدش کسی که چندین وچند بار دروغش دراومده دیگه نمی شه بهش اعتماد کرد آخرشم بهش گفتم کسی که به تو پول میده وتورو به عنوان معترض می خره قابل اعتماد نیست
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    در شرایط حاضر شماها عقل ندارید که چنین بیانیه حمایت از اغتشاش داده اید
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    خدا لعنت کنه این تفکر لیبرال های وطنی(اسهال طلبان) را با ضرس قاطع می گویم، اینان مخالف تمدن و حاکمیت سیاسی اسلامند
  • حیدر IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 1
    در اینکه باید فردی را که با سلاح سرد یا گرم به نیروهای امنیتی یا بسیجی یا غیرو حمله میکند مجازات کرد ولو اعدام باشد شکی وجود ندارد چه مردم خوششان بیاید یا بدشان بیاد .ولی این بمعنی نادیده گرفتن خطاهای مسولین از جمله برخی روحانیون نیس
  • محمد IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    اتفاقا اعدام بهترین راهکاره،چون با وجود این قمه کش ها ما مردم هیچ امنیتی نداریم خواهشا همه قاتلین ومحاربین را اعدام کنید ممنونیم از قوه قضائیه،
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    من که شک ندارم دست پرورده انگلیس اند
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    دست پرورده انگلیس
  • رضا IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    از مکافات عمل غافل مشو/گندم از گندم بروید جو ز جو آقای آخوندی خون بیگناه گریبانت را خواهد گرفت
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 1
    پس اعدامها هم‌اثری نداشت . بعدش میخواهید چیکار کنید ؟
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    آقای آخوندی شما که قانون حجاب را عملی بیهوده می دانید از فردا خانمت و دختر یا دخرانت و عروس یا عروسهایت را با دامن و جوراب روانه بازار کن اما اگر کسی به آنها تعرض کرد حق نداری اعتراض کنی و به پلیس شکایت کنی چون قانون حجاب بیهوده است اما ما تا پای جان از ناموسمان دفاع می کنیم حتی اگر رفقای اغتشاشگر شما همه بدن ما را قطعه قطعه کنند چون ما غیرت داریم اما مخالفین قانون حجاب افرادی بی غیرت هستند که اگر فرصتی پیدا شود حتما با پوشش دوران پهلوی به خیابانها می آیند
  • زهرا IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    حیف است چنین جانوری زنده بماند
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    لطفاً هرکسی که از عدم اعدام این اراذل قاتل حمایت می‌کنه رو به همون شیوه دوستان اراذلشون که اون پلیس رو از پشت اتش زدن از همون پشت سر بسوزونید شاید بفهمم اون پلیس که سوخت ،اون بیگناهانی که بی هیچ جرمی به قتل رسیدند قبل از مرگ چها کشیدند، اینهمه نفوذ ؟؟؟اینهمه غلط زیادی برای لگد کوب کردن واقعیت ؟؟؟اینهمه تلاش برای پنهان کردن هدف پست و ذلیلانه جبهه اغتشاش که همانا چیزی بجز کشف حجاب احمقانه و لخت شدن نیست و نه هییییچ منطق عقلانی دیگری نداره؟،این حجم از خیانت باورنکردنیه ،اینهمه حق رو پایمال کردن و خوش خدمتی تهوع اور برای چیه ای گدایان کاسه لیس چاقوی خونی غرب؟؟ دوستان دست اندر کار حتما حساب اون روحانیون اسهال طلب و اون مردک ام فتنه عباس اخوندی رو چک کنید ،احتمالا خیلی چیزا دستگیرتون میشه.....
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    لطفاً هرکسی که از عدم اعدام این اراذل قاتل حمایت می‌کنه رو به همون شیوه دوستان اراذلشون که اون پلیس رو از پشت اتش زدن از همون پشت سر بسوزونید شاید بفهمم اون پلیس که سوخت ،اون بیگناهانی که بی هیچ جرمی به قتل رسیدند قبل از مرگ چها کشیدند، اینهمه نفوذ ؟؟؟اینهمه غلط زیادی برای لگد کوب کردن واقعیت ؟؟؟اینهمه تلاش برای پنهان کردن هدف پست و ذلیلانه جبهه اغتشاش که همانا چیزی بجز کشف حجاب احمقانه و لخت شدن نیست و نه هییییچ منطق عقلانی دیگری نداره؟،این حجم از خیانت باورنکردنیه ،اینهمه حق رو پایمال کردن و خوش خدمتی تهوع اور برای چیه ای گدایان کاسه لیس چاقوی خونی غرب؟؟ دوستان دست اندر کار حتما حساب اون روحانیون اسهال طلب و اون مردک ام فتنه عباس اخوندی رو چک کنید ،احتمالا خیلی چیزا دستگیرتون میشه.....
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 0
    لطفاً هرکسی که از عدم اعدام این اراذل قاتل حمایت می‌کنه رو به همون شیوه دوستان اراذلشون که اون پلیس رو از پشت اتش زدن از همون پشت سر بسوزونید شاید بفهمم اون پلیس که سوخت
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    لطفاً هرکسی که از عدم اعدام این اراذل قاتل حمایت می‌کنه رو به همون شیوه دوستان اراذلشون که اون پلیس رو از پشت اتش زدن از همون پشت سر بسوزونید
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    لطفاً هرکسی که از عدم اعدام این اراذل قاتل حمایت می‌کنه رو به همون شیوه دوستان اراذلشون که اون پلیس رو از پشت اتش زدن از همون پشت سر بسوزونید شاید بفهمم اون پلیس که سوخت ،اون بیگناهانی که بی هیچ جرمی به قتل رسیدند قبل از مرگ چها کشیدند، اینهمه نفوذ ؟؟؟
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    لطفاً
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    لطفاً هرکسی که از عدم اعدام این اراذل قاتل حمایت می‌کنه رو به همون شیوه دوستان اراذلشون که اون پلیس رو از پشت اتش زدن از همون پشت سر بسوزونید شاید بفهمم اون پلیس که سوخت ،اون بیگناهانی که بی هیچ جرمی به قتل رسیدند قبل از مرگ چها کشیدند، اینهمه نفوذ ؟؟؟اینهمه غلط زیادی برای لگد کوب کردن واقعیت ؟؟؟اینهمه تلاش برای پنهان کردن هدف پست و ذلیلانه جبهه اغتشاش که همانا چیزی بجز کشف حجاب احمقانه و لخت شدن نیست و نه هییییچ منطق عقلانی دیگری نداره؟،این حجم از خیانت باورنکردنیه ،اینهمه حق رو پایمال کردن و خوش خدمتی تهوع اور برای چیه ای گدایان کاسه لیس چاقوی خونی غرب؟؟ دوستان دست اندر کار حتما حساب اون روحانیون اسهال طلب و اون مردک ام فتنه عباس اخوندی رو چک کنید ،احتمالا خیلی چیزا دستگیرتون میشه.....
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    نتیجه جذب طلبه بدون گزینش ظهور موجودات دنیا پرست عبا انگلیسی ایتالیایی هست اینان عمری سر در آخور ملکه و همسو با اسرائیل آل سعود هستند با پتانسیل تبدیل شدن به شریح قاضی ۰۰۰ هزاران درود بر امیر کبیر که با نابودی منافقان نفوذی در حوزه های زمان خود باعث حفظ شرافت علمداران اسلام راستین شد
  • US ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    مولانا هشتصد و اندى سال قبل در باره اين تفكر منحط اصلاح طلبان ميفرمايد ؛مردم اندر حسرت فهم درست؛....اى مسؤولان نظام بخود آئيد و با رفتار انقلابى با اغتشاشگران و موافقان اغتشاشگران بدون توجه به عبا و عمامه آنها و بدون توجه به هاى و هوى آنها انقلاب مردم را از شر آنها نجات بدهيد.واسلام.
  • IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 0
    مرگ بر عباس آخوندی فاسد
  • DE ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 0
    اغتشاش کنید اعدام میکنیم ، نع اینکه اعدام کنیم اغتشاش می‌کنید!!! این اعدام ها نتیجه ای شورش و اغتشاشات و جرم جنایت‌های است که در حق مردم و کشور مرتکب شدین
  • صادق IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 0
    این ها شرف را فروخته اند و ابرو را خورده اند دیگر چیزی ندارند که با امریکا وعضنابش معامله کنند پس تنها راه شان فروختن مملتک است که خون شهدا در گلویشان گیر کرده است و جوانان اگاه ومتعهد به اسلام وایران با رهبری شجاع ونترس
  • IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    حجاب حالا به هر طریق ممکن پوشش بدن با لباس وچارقد یا چادر حالا متدهای متفاوت این که یک نفر حکم خدارو منکر می شه جای بحث داره. اصل حجاب در ایران جاافتاده همان بی حجاب هم به اصل آن اعتقاد دارد شاید رعایت نکند خود را گناهکار بداند یا گاهی رعایت کند فلسفه حجاب گسترده تر از یک پوشش ظاهری است . حتی مردها هم موظف به رعایت آن هستند .
  • محمد IR ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 0
    تا ابدالدهر مسئولی به خیانتکاری عباس آخوندی در ایران نخواهد آمد واگر قانون ما صریح وشفاف بود نخستین اعدامی خود ایشان بود خداوند از سر تقصراتش نگذرد وهرروزه بر خواری وذلت ایشان بیفزاید
  • US ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 0
    تنها راه نجات از شر اين جرثومه هاى فساد كه بنام اصلاحگر كه در واقع اضلالگر هستند انقلابى رفتار كردن با اينها ميباشد. مماشات و مدارا با اينها اشتباه بزرگ و بى انصافى در حق انقلاب است. به هياهوى ضد انقلاب و دشمنان انقلاب اعم از خارجى و داخلى توجه ننمائيد و قاتلين و افساد گران را بسزاى اعمال خود برسانيد. همين ها بودند كه ميگفتند كشته پريسا ها و بسيجى ها عين أخلاق است و نكشتن آنها عين بى اخلاقى است .
  • IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 0
    آخوندی خودش عامل فساد و یک دزده
  • IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    آخوندی!حجاب رنان هرگونه که باشدبرای توومردان هرزه گردچشم چران «مالایطاق»است!امثال تونمی توانیدازپشت چادرسیاه چیزی راکه تمایل داریدببینید!حجاب وجادرمقونیت زن ازوسیله شدن توسط اوباش است
  • علوی IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    مشارکت اقتصادی مسکن و شهرسازی با سرلژ ایرانی بهاییت در اروپا و آمریکا !( توجه سرلژ اروپا و آمریکا ) ترک فعل و قصور در قتل دهها زایر امام رضاع - عدم ساخت حتی یک مسکن - وارد کردن چندتا لگن دسته دوم بعنوان هواپیما و موفقیت بزرگ ؛اینها قبیح است و حیف مشت در دهن یاوه گوی ت کوفتن به جهت عدم دسترسی مالا یطاق است
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    عباس آخوندی باید بخاطر ضرری که به درخواست کنندگان مسکن مهر وارد کرد محاکمه شود. اگر تعهد می داشت حداقل صد میلیون تومان دست فرزند من و امثال وی جلوتر بود.
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    جهاد تبیین کجاس ، پدر سامان صیدی چیکار کرده بوده ؟
  • مهدی IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    ۱.در محاربه صرف کشیدن سلاح شرط است نه استفاده (م279 ق جازات). ۲.در جرایم مقید به نتیجه(مثلا محاربه با نتیجه ی ایجاد ناامنی) ، علم به نتیجه نیز و لو نوعاً کافی است و نیاز به قصد تحقق نتیجه نیست
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    خاک بر سر توی نامسلمان زاده که با حاکمیت قانون حجاب مخالفت می کنی!
  • ایرانی IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    اولا که غلط می‌کنید بعد هم آخوندی.! وجودت لغو، ما لایطاق، بیهوده وقبیح است...
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    یکی از تشکیلاتهای شبه حوزوی وابسته به جناح اصلاح طلبان موسوم به ""مجمع محققین و مدرسین " نه تنها به اعدام محارب و مفسد ی که با خشن ترین روش امنیت مردم و جامعه را به خطر انداخته بود بلکه به اصل مجازات اعدام که در فقه اسلامی امده است اعتراض کرده است . در واقع به دلالت مطابقی و تضمنی و شفاف به تئوریزه کردن خشونت و ارعاب در جامعه و خروج مسلحانه علیه مردم ونظام اسلامی پرداخته و ان را توجیه به اصطلاح فقهی کرده است . اقایان حتما فراموش نکرده اند که حد اقل در 5 سال اول انقلاب اکثر اعدام ها به پشتیبانی فقهی و دستور مرحوم اقای منتظری و عوامل ایشان انجام میشد . عوام زدگی و سیاست بازی و کم سوادی و حب و بغض های سیاسی بین این فغالان سیاسی باعث شده که به احکام الهی پشت پا بزنندتاجایی که عمل شنیع قوم لوط را بیماری پنداشته و برخورد با انان را محل اشکال میدانند و میگویند اینان باید به روانشناسان سپرده شوند !! امروز قانون حجاب و عفاف را تکلیف مالایطاق دانسته و فردا به قمار و شرابخواری و رقاصی و... رسمیت خواهند داد !!بدترین عالمان سوء ان دسته ای هستند که دینشان را به دنیا بفروشند .
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    نخست وزیر اسراییل راست گفت که اصلاح طلبان سرمایه ما در ایران هستند
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    کاش چند نفر ادم با سواد که به فقه و سیره عملی رسول اکرم ص و اراء فقهی امام خمینی حتی اشنایی سطحی داشتند در میان مجمع محققین و مدرسین وجود داشت تا اینقدر عوامزده و بی منطق و مبتنی بر منافع سیاسی و حزبی بیانیه صادر نمیکردند
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    بخشی از همین مجمع به اصطلاح محققین و مدرسین کسانی اند که بخشی از اعدامها ومصادره ها و تبعیدها و زندانهای دهه اول انقلاب بدست انها و بنا به حکم فقهی مرحوم اقای منتظری اجرا شده است .
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    اينها مرتد شدن
  • حسن شاندیز IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    در مورد روش اعدام آقای شکارچی قمه کش اصلاح طلبان ،این قانون در زمان لاریجانی ریاست قوه قضاییه و در مورد دو نفر زورگیر اجرا شد ،آن موقع چرا فسادگران ساکت بودند چرا ،اگر این قانون ایراد داشت،فسادگران از گروه مریم رجوی خطرناکتر هستند
  • ۸ IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    3 0
    یک کلام نه اصلاح طلب مکار نه اصولگرای نادان من راه شهید باکری و شهید حاج قاسم رو میخوام نه این دو دستگاه نفرت ساز رو !
  • ایرانی IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    3 0
    چرا بعضی در هر حوزه ای نظر می دهند و کسی با آنها برخورد نمی کند؟,یه روزی مسکن مهر را مزخرف می نامند و امروز گستاخانه تر قانون حجاب را!!!
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    0 0
    قوه محترم قضاییه و همچنین کسانی که نه به اعدام می گویند توجه داشته باشند اینجا دهها نفر شهید شده و یا کشته شده اند. بالاخره هر مقتولی قاتلی دارد. اگر در غیر اغتشاشات هم بود، قاتل باید قصاص شود و یا رضایت ولی دم را بگیرد. ممکنه خانواده مقتول و یا شهید اصلا اعتقادی به نظام نداشته باشند اما خواهان قصاص هستند و با هشتک نه به اعدام نمی توان جلوی حق آن ولی دم را گرفت...
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    0 0
    نفوذیهای شیطان درکلاس مدافعان حق اذا فسدالعالم فسد...عالم
  • M IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    0 0
    یه مشت شپش دورهم جمع شدن
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    0 0
    علماوفقهاومراجع نظام برای جلوگیری از تحریف احکام اسلامی وسوء استفاده افرادی بنام کارشناس واسناد دانشگاه یا مجامع مدرسین و محققین که از فضای حوضه های دینی ...علیه مقدسات اسلامی قیام می کنند با فتوای مراجع نظام بعنوان محارب دستگیرومحاکمه ومجازات گردندتا امنیت کشور. تضمین شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس