محمدعلی ایازی

یک فعال اصلاح‌طلب اخیراً مدعی شده است لفظ "محارب" برای نظام جمهوری اسلامی کاربرد ندارد چون این نظام مانع مردم است و اجازه اعتراض نمی‌دهد!

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و اتفاقات کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

"دانشجویان فحاش" چگونه حمید قره‌حسنلو می‌شوند!؟

فاتحه‌خوانی مصطفی معین برای محارب معدوم/ عمامه‌گذاری روی سر اشرار خیابانی!

دکتر محسن ایمانی نائینی، رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس در بخشی از یک مصاحبه با خبرگزاری ایلنا به پدیده "دانشجویان فحاش" اشاره کرده و گفته است:

"دانشجویان می‌توانند برای تجمع خود مجوز بگیرند و بگویند که می‌خواهند چه نکاتی را مطرح کنند. در این مدت گاهی این موارد رعایت نشد و نشان داد که عده‌ای تحت تاثیر رسانه‌های بیگانه باورشان شده که نظام در حال از بین رفتن است و آخرین حرف‌های زشتی که می‌توانستند، بزنند را زدند و آخرین کارهایی که می‌توانستند را انجام دادند، ولی باید گفت نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی مستحکم است. "

او همچنین می‌افزاید: کشور ما مانند خانه ماست، مگر کسی خانه خودش را آتش می‌زند؟ اعتراض باید مسیر خودش را طی کند و نباید به دیگری آسیب بزند. گاهی در بیان اعتراضات اخیر از بدترین فحش‌ها استفاده می‌کردند. من یادم نیست در زمان شاه که بدترین فرد جامعه بود و مشکلات اخلاقی داشت، مردم فحش بسیار رکیک داده باشند و من خودم چنین الفاظی را نشنیدم و مردم ما خیلی مودبانه انقلاب کردند و از حوزه اخلاق خارج نشدند.[1]

*اغلاط آشکار و بی‌منطقی محرز رخ داده در حرکت "دانشجویان فحاش" به حدی است که این واقعه و عوامل آنرا به یکی از منفورترین فصل‌های رخ داده در جریان اغتشاشات 70 روزه بدل کرد و امروز هیچکس نیست که از چنین حرکت رذیلانه‌ای دفاع کند.

بماند که به زعم برخی محافل تحلیلی، عدم برخورد مناسب با این حرکت رذیلانه در دو سطح امنیتی و تبیینی؛ می‌تواند موجبات ادامه یافتن آن و تندتر شدنش را فراهم آورد.

پر واضح است که ثمره ادامه یافتن چنین پدیده خطرناکی به تربیت امثال "حمید قره‌حسنلو" خواهد انجامید. پزشکی با درآمد 100 میلیونی که البته جزو قتله شهید عجمیان است در وسط بزرگراه توقف می‌کند تا به همراه همسرش در ضرب و شتم یک بسیجی شرکت کند. [2]

***

قاتلان و اغتشاشگران محارب نیستند چون نظام مقصر است!

عمامه‌گذاری روی سر اشرار خیابانی

فاتحه‌خوانی مصطفی معین برای محارب معدوم/ عمامه‌گذاری روی سر اشرار خیابانی!

محمدعلی ایازی که رسانه‌های اصلاح‌طلب از وی با عنوان آیت‌الله و استاد یاد می‌کنند، در بخشی از یک مصاحبه با خبرگزاری ایلنا در اشاره به مبحث محاربه و اخافه گفته است: محاربه آن جایی است که حرب اتفاق بیافتد. یعنی جنگی اتفاق می‌افتد و کسی عمل مسلحانه‌ای را انجام می‌دهد نه آنکه فقط کسی معترض باشد یا حتی مثلا گاهی زد و خوردی انجام دهد!

او می‌افزاید: آنطور که در قرآن کریم تعبیر به محاربه شده آنجایی است که جنبه جنگیدن دارد نه آنکه حکومتی زمینه‌های اعتراض را ببندد و مانع شود و مردم سعی کنند این حق خود را اعمال کنند. حالا ممکن است اعتراض هم گاهی متاسفانه همراه با خشونت باشد. فقهای ما وقتی محاربه را تعریف کردند، کاملا تعریف مشخصی از آن ارائه دادند و گفتند محاربه آن است که این قیود باشد تا محاربه صدق کند.[3]

*این حرف‌های عوامانه که به زعم ما می‌تواند مصداق تبلیغ علیه نظام باشد؛ یادآور همان حرف معروف است که مدرک تحصیلی و عقلانیت دو گزینه متفاوت هستند و مدرک تحصیلی (در حوزه یا دانشگاه) مساوی با برخورداری از عقلانیت و فهم اصولی نیست.

آقای ایازی که پیش از این افاضات دیگری از قبیل "امر به معروف و نهی از منکر شامل عرف است نه واجب و حرام" و "امام خمینی(ره) در سال‌های آخر تغییر کرده بود" نیز داشته است؛ عملا در این تحلیل جدید خود، محارب اصلی را نظام جمهوری اسلامی معرفی کرده است!

در همین حال، فردی به نام "آیت‌ا... رحمت" که گفته شده عضو دفتر استفتائات بیت امام(ره) بوده نیز به شرق اینطور گفته است که طبق نظر امام(ره) در صورتی که جرم محارب ارعاب و ترساندن باشد، حکم آن نفی بلد یا قطع دست و پای مخالف است نه اعدام.! [4]

این حرف در حالی است که امام راحل بعنوان یک فقیه و فیلسوف که حفظ نظام را اوجب واجبات می‌دانست؛ یکبار حتی برای یک مصاحبه رادیویی که در آن احساس توهین به شعائر شده بود نیز مسئله اعدام را مطرح کرد. +

فلذا اینکه فرد ادعا شده با سمت عضویت در دفتر استفتائات امام تا این حد از آرای امام(ره)، منطق امام برای حفظ حکومت و امنیت مردم و نیز خوانش تاریخ دور است جای بسی تعجب دارد!

باید دانست که جولان حرف‌های غلط و انکار بدیهیات در هنگامه انزوای نخبگان و ضعف خواص یک جامعه در عرصه "جهاد تبیین" رخ می‌دهد.

این پدیده در کوفه نیز رخ داد...

***

در بیانیه رسمی یکی از "بانیان آشوب" عنوان شد:

فاتحه‌خوانی مصطفی معین برای محارب معدوم

فاتحه‌خوانی مصطفی معین برای محارب معدوم/ عمامه‌گذاری روی سر اشرار خیابانی!

مصطفی معین، فعال چپ و از وزرای دولت اصلاحات اخیراً به بهانه اعدام یک محارب، مطالبی را مطرح کرد که کانال تلگرامی امتداد (ارگان رسانه‌ای حزب چپ اتحاد ملت) آنها را منتشر کرد.

معین اظهار کرده است:

"در این ساعات غمبار عصر جمعه ابتدا به خانواده داغدار جانباخته مظلوم محسن شکاری تسلیت می‌گویم و از اجرای حکم اعدام این جوان شجاع و معترض به ظلم، فساد، تبعیض و تباهی ابراز انزجار می‌نمایم!

چون امکان حضور در مراسم تشییع و تدفین زنده‌یاد "محسن شکاری" نداشتم، با خواندن سوره حمد برای آرامش و سربلندی روحش دعا می‌کنم!

اینگونه بنظر می‌رسد که تقدیر الهی بر آن قرار گرفته که دادخواهی و آرمان‌های آزادی‌ خواهانه جوانان پاک نهاد و ملت صبور ایران مرحله به مرحله دارد به دست بی‌کفایت ستمگران حاکم به تحقق خود نزدیک‌تر شود.

پس از قتل مظلومانه مهسا امینی، همه اقدامات سرکوبگران از تهدید و ضرب و جرح، بازداشت و سرکوب جنبش اعتراضی زنان و جوانان تا جانباختن صدها تن از آنان و اکنون اعدام محسن شکاری، هر کدام نقطه آغازی در جهت رسوایی بیش از پیش اینگونه ساختارهای استبدادی و ضد مردمی و شیوه غیر دموکراتیک حکمرانی در سطح ایران و جهان شده است"!

*اظهارات معین و حمایت رسمی او از یک محارب معدوم در کنار قتل نامیدن درگذشت تصادفی مهسا امینی و متهم کردن بدون سند نظام اسلامی به ستمگری؛ شاهدی است بر تحلیلی که می‌گوید آدرس "بانیان آشوب" را باید در ستاد اصلاحات جستجو کرد.

مردانی پیر که جوانانه به دنبال براندازی نظام اسلامی هستند و سنگر گرفته در پشت جهل عده‌ای فریب‌خورده؛ یک روز فتنه 88 را علم می‌کنند، یک روز پروژه شوم سیاه‌نمایی علیه نظام اسلامی را کلید می‌زنند، روز دیگر آدرس خیابان را به مردم می‌دهند، دست به تحریم انتخابات می‌زنند و مزوّرانه در اتاقک‌های هدایت عملیات؛ تقلا می‌کنند تا اغتشاشات لکه‌ای را به سمت ایجاد "فتنه اقتصادی"‌ سوق بدهند.

دشمنانی که خارجی نیستند، از سفره بیت‌المال ارتزاق کرده‌اند و وامدار امنیت و پیشرفتی هستند که جمهوری اسلامی ایران برای آنها به ارمغان آورد اما اکنون به سان افعی‌های مار خورده اینچنین به نظام اسلامی که ثمره مجاهدت‌ها و سربازی‌های فداکارانه است، می‌تازند و همانند دشمن‌ترین دشمنان؛ بصورت رسمی از محاربه با نظام اسلامی دفاع می‌کنند و آنرا می‌ستایند.

خواص و مسئولان باید بدانند که "سکوت" در مقطع فعلی به معنی همراهی با اینان است و مردان و زنان شجاعی باید که به صحنه بیایند و با دفاع از ساحت عقلانیت و منطق؛ ‌ سینه سپر کنند و با استدلال و سند همچون مقام معظم رهبری اعلام و اثبات کنند که نظام جمهوری اسلامی ایران مایه افتخار و مباهات برای اسلام و عقلانیت است.

***

1_ https://www.ilna.ir/fa/tiny/news-1305429

2_ mshrgh.ir/1441884

3_ https://www.ilna.ir/fa/tiny/news-1307641

4_ https://www.sharghdaily.com/fa/tiny/news-864127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 207
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 13
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    گور پدر معین و بقیه فاتحه خان ها برا این ملعون
    • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      83 65
      حرف ها معین نیشون میده که تند رو های چپی حتی از خاتمی اصلاحات هم عبور کردند و با نشون دادن ماهیت خودشون در حال پیوستن به اپوزوسیون هستند
    • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      58 47
      همین اصلاح طلبها ایجاد نفرت و خشونت در جامعه کرده اند و باعث ایجاد اغتشاش و آسیب دیدن مردم شده اند و حالا اشک تمساح می ریزند.
    • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      47 45
      همین معین اون زمانی که حزب الهی بودن نون و آب داشت و خودش در قدرت بود در دانشگاه ها قانون حجاب اجباری را با قاطعیت اجرا می کرد. حالابرای ما شده مدعی آزادی! احتمالا شهرت و قدرت را در مخالف بودن تشخیص داده. حالم از این منافقان به هم می خوره
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      59 50
      اگر عمروعاص ملعون از گور برمیخاست و مکر اصلاح طلبان را میدید از شدت ترس و حیرت دوباره گوربه‌گور میشد. اصلاح طلبان شباهت بسیاری دارند به انگلیسی ها
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      32 25
      اصلاح طلبها از این خشونتها خیلی راضی هستند و خنده مستانه سر داده اند.
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      28 27
      اصلاح طلبها در ابتدای انقلاب با حمایت از کومله و دموکرات باعث کشتار مردم بیگناه در کردستان شدند. 5300 شهید نتیجه حمایتشون از جنایات ضد انقلاب بود.
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      24 3
      الان نوبت اعدام اخلالگران ارز و سکه است البته مستمر نه مقطعی
    • سعید IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      13 6
      این حماقتست که اقدامات یهودی بهائیان مزدور انگلیس و متظاهر به اسلام در احزاب لیبرال را حمل بر ناکارآمدی یا ترک فعل بدانیم! اینها همان مافیای سیاسی اقتصادی هستند که سالها در جهت کارشکنی در امر آموزش عالی،اقتصاد و فرهنگ از هر اقدام خبیثانه فروگذار نکردند و با تمام توان نهال رویشهای پس از انقلاب را خشکاندند! مطابق طرحواره قرآنی که شمایی از حقیقت آسمانها و زمین است،شخص باید از هوای نفس و تعلقات دنیوی غیر مشروع گذر کند تا به کنشگر فعال انقلابی ارتقاء پیدا کند،کنشگر فعال انقلابی نیز با قربانی کردن نفس خود تمام هم و غم خود را بخاطر خدا در راه سعادت و پیشرفت جامعه ایمانی گذاشته تا مدینه فاضله شکل بگیرد،در واقع آنچه که شاهد بودیم،حاشیه رانده شدن نیروی مخلص انقلابی توسط اوباش یهودی بهایی لیبرال بود و لاغیر! مصطفی معین هم شاید یک آنوسی متظاهر به اسلام بود که با همه توان از اسلامی شدن دانشگاه ها جلوگیری نمود،اساتید مبرز انقلابی را به حاشیه راند تا راه بر عوامل نفوذی بیسواد در هیئات علمی باز شود!بوق و کرنای گفتگوی متوهمانه تمدنهای”ممد خالتور“ ، ترجمه و نشر کتب ضاله غربی که در غیاب مفهوم آزاد اندیشی، به دانشجویان حقنه شد از دیگر اقدامات معین خائن است.
    • SE ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      26 17
      اینها در خفا با تروریستها برای فریب و کشاندن ساده لوحان به خیابان و دست زدن به جنایت علیه مردم هم پیمان و در کلام همراه هستند
    • پری IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      34 26
      شیخ بنفش انگلیسی و شیخ فتنه هم باید اعدام شوند
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      20 4
      دقیقا
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      31 25
      این ملعون اگر در زمان مختار هم بود مطمئنا از قصاص قاتلان امام حسین و یارانش هم به شدت متاثر میشد و براشون فاتحه میخوند
    • . IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      25 22
      معین مگه اعتقاد به آخرت داره که فاتحه میخونه؟!
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      8 12
      مگر دولت دست شماها نیس مگه هاشمی پسرش نگفت 32 سال ما خوبیم پس ایاز حیاکن -زمستان سرد در پیشه
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      14 13
      قتل های زنجیره ای در دولت اصلاحات اتفاق افتاد افساد طلبان ذاتا"زورگو و مستبد هستن.
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      6 1
      تا افساد طلب هست فتنه و آشوب و تحریم هم هست اصلاح طلبان بزرگترین مانع آرامش و پیشرفت کشورند.
    • مردم IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      9 0
      معین غلط کرد
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      6 1
      آشوبگرانی که امنیت مردم را تهدید می کنند و به جان و مال و ناموس مردم رحم نمی کنند باید اعدام بشوند مصطفی معین غلط زیادی نکن.
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 1
      به پدرش چکار داری. خودش حرف غلط زده
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      6 3
      مگر امثال مصطفی معین فاتحه و اعتقادات هم سرشون میشه؟ یارو مستقیما برای کنارگذاشتن هرچی آثار اسلام و حتی همه مذاهب از جامعه شورش کرده این نادان ازش حمایت میکنه
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      9 0
      ای کاش یک نفر میزد در دهان این معین یاوه گو تا دندان هایش خرد شود. لال شود زبانهایی که به نظام تهمت میزنند و تروریست های خیابانی که به صغیر و کبیر رحم نکرده اند و جنایت های داعش وار انجام داده اند را افرادی آزادی خواه معرفی میکنند جهالت شاخ و دم نمیخواهد
    • محسن111 US ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      1 0
      مشکل در گفتار -معین -خاتمی-روحانی حجاریان و سایر مفسدین در سازمان تروریست پرور اصلاحات نیست!!!؟--دقیقن مشکل در مسئولین ارشد نظام هست ----که جواب این سوال جامعه ایرانی را نمیدهندکه----چرا مقابل این افراد نامبرده--و سایر مشابه که میدانند اصل مفسدین وراهنمایان اغتشاشات وآشوبهای 20 ساله ایران هستند--چرا؟ وچرا ؟؟-وبازهم چرا؟---آنان را مجازات--و دهان کثیف آنان را با خاک یکسان نمیکنند---حقیقتاً --چرا؟ سکوت؟
  • حمید ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    64 75
    خداون لعنت کند معین و امثال این مردک را که از این بیت المال میخورند وبرای دشمن قلم می زنند.این نیست جز عقده های سیاسی و خرابی هایی که در دوران مدیریتشان به جا گذاشته اند حالا برای دیده شده جفتک میزنند.وطن فروشان حقیرو ذلیل.
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      18 3
      به نظر من باید بجای اعدام جوانان و نوجوانان فریب خورده اول این بانیان آشوب را با همین چرندیاتی که بافته اند اعدام کرد بعد به سراغ بقیه رفت. مو به تنم سیخ شد با این تهمتهایی که به نظامی زد که خودش سالها بر مسند قدرتش نشسته بوده و حتی نامزد ریاست جمهوری هم شده. قطعا این افراد باعث اصلی شهادت بیگناهان با تحریک ساده لوحان شده اند
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    27 33
    اگر امروز با جوسازی و یا بی اعتنایی و یا ساده اندیشی بر عدالت و قضاوت شمشیر و دشنه بکشید. شاید امروز بگذرد اما فردا های دیگر بی عدالتی، گریبان خودتان را سخت خواهد گرفت و بی دفاع، مجروح و مقتول خواهید شد. من خود قربانی چند قمه کش، هستم.
    • پری IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      14 4
      پماد سوختگی میخوای منافق
    • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      6 21
      اولین اولویت امنیت ملی ایران : آگاه نمودن جوانان و مخصوصاً دانشجویان و دانش آموزان از شگرد ها و شعبده بازی های آمریکا در طول تاریخ ـــ مردم ایران(بزرگسالان) دیگه آنقدر در تاریخ خود با شگرد آمریکا و انگلیس آشنا شدند که دیگه فریب نمی خورند. شگرد اصلی آمریکا : (گنجشک را رنگ میکنه جای قناری میفروشه) . اما اکنون آگاهی بخشی برای جوانان ؛ مهمترین اولویت جهاد تبیین می باشد .جهاد تبیین شورای انقلاب فرهنگی ، صدا و سیما ، وزارت فرهنگ و ارشاد ،آموزش و پرورش و همه پدر و مادر ها عبارت است از : آگاه نمودن جوانان ما و مخصوصاً دانشجویان ، از شگرد ها و شعبده بازی های آمریکا در طول تاریخ .
    • IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      0 0
      چون فاتحه خوانی به عوض می باشد. مصطفی معین هم می خواهد بعد از مرگش همبن مفسدین و ملحدین اغتشاشگر برایش فاتحه بخوانند.
  • ایرانی IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    12 23
    از اعدام در ۳سوت تا تزویر با ایران!
    • ارسلان IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      9 6
      مواظب خودت باش اسراییلی.
    • ایرانی IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      7 2
      منظور اعدام سه سوته هر مورد مشکوک در آمریکا است بدون محاکمه و توسط پلیس آمریکا در خیابان. مشرق لطفا پست را کامل بذار تا سوءتفاهم نشود
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    55 37
    والله اگر نمیگفتید مصطفی معین فکر میکردم سردبیر اینترنشنال این حرف ها رو زده!!!!
    • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      27 27
      یک عده بیشرف غربزده در حال آماده شدن برای انتخابات بعدی با جمع آوری آراء داعشیون و .....تربیت شده پای اینترنشنال هستند. لعنت خدا بر سرمایه های صهیونیست ها در ایران
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    49 46
    امثال محسن شکاری در خیابان های آمریکا سریعا آبکش می شوند و تمام احزاب و مردم آمریکا نیز از پلیس حمایت میکنند. هیچ کشور و جامعه ای بر سر امنیت اجتماعی خودش با کسی شوخی نداره.
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    47 44
    مصطفی معین یک وطن فروش بی کفایت است
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    36 37
    مصطفی معین و امثالهم اسلام را قبول ندارند که احکامش را قبول داشته باشند. اینها اپوزوسیونی هستن که متاسفانه در ایران زندگی میکنند و مصونیت قانونی دارند!
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    32 34
    آقای معین وزن انقلاب مردمیتون!!! رو تو فراخوان هاتون داریم میبینیم! اول 50 نفر رو در خیابان جمع بکنید بعد قداره مجازی بکشید! حتی برای اعتراض به اعدام شکاری هم نتونستید کسی رو به خیابون بیارید چون مردم با امنستشون شوخی ندارن
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    35 35
    لعنت بر اصلاحطلبان،‌ دشمن‌ترین دشمن ملت ایران
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    22 20
    قانون و مجازات یعنی منفعت و احساسات فردی را فدای منفعت اجتماعی نمیکنیم. پس عدالت و قانون باید اجرا بشه هرچند برای برخی خوش نیاد
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    26 24
    فکر میکنن جنایت کار باید مثل اعشی ها شیش من ریش و مثل دزدان دریایی یه چشم نداشته باشه! همین که یک عکس خوش تیپ تو اینستاگرام داشته باشه کافیه تا از هر جنایتی تبرئه بشه از نظر این سران سانتیمانتالیزم و اغوای مجازی
  • مسعود IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    34 41
    شما جنایتکارید ..معین حرف درستی زده ..کسی که به شما یاد میده اینجوری مطلب بنویسید و یکجانبه از حکومت دفاع کنید
    • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      32 22
      جنایتکار تویی و اون ارباب داعشی ات که اوباش را معترض می خونه. راستی مگه نمی گفتید اینا که اغتشاش کردن امنیتی بودن برای به حاشیه بردن اعتراض ما!؟؟
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      22 13
      جنایتکار توامثال هستی که از جنایتکار زامبی داعشی حمایت میکنید و امنیت یک کشور را به بازیچه می گیرید. وطلب کار هم هستید
    • پری IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      15 3
      با این طرز تفکرت روز قیامت به صورت سگ زرد محشور میشوی منافق
    • علی IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 0
      شما میگویید میخواهند به سمت فتنه اقتصادی بکشانند ولی نمیگویید فتنه اقتصادی را تصمیم گیران بوجود آورده اند ومردم قربانی بی کفایتی آنها هستند
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    35 28
    این مصطفی معین خبیث و ملعون و آشغال که مدافع حرمله ها و شمرها و ابن سعدهای اراذل و اوباش وحوش و قاتل و آدم کش هاست باید گرفت مثل گرگی در قفس کرد و درشهر چرخاند و حبس ابد تا قدر آرامش و امنیت را بداند گناه این ملعون تشنه مقام ووقدرت بیشتر از قاتل های خیابانی است
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    26 24
    اصلاح طلبان با قمار بر سر این شورش هرچی بیشتر به مرگ این حزب نزدیک شدند.
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    29 23
    تند روهای اصلاحات همان اپوزوسیون حاضر در خارج از کشور هستند مثل رمضان زاده مدیر اینتر نشنال. معین هم خواهد رفت
  • یوسف از همدان IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    30 20
    با همین فرمون برید جلو تا ببینیم عاقبت اسلام و مسلمانی رو تو نسل بعدی
    • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      5 17
      طبق امار جهانی دین اسلام در حال گسترشه و خود اروئپایی ها پیش بینی کردند که تا 50 سال اینده اسلام دین اصلی اروپاست."والله متم نوره ولو کره الکافرون" مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند و حال آنكه خدا گر چه كافران را ناخوش افتد نور خود را كامل خواهد گردانيد
    • پری IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      9 5
      خفه شو منافق برو قرص هات رو بخور
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    28 17
    درباره صحبت های معین نباید بگیم عوام زدگی خواص بلکه باید بگیم مجاز زدگی خواص!! در حالی که امثال شاهین نجفی و مسئولین اسرائیلی به شکست براندازی و عدم همراهی مردم اعتراف کردند معین رسما توهم زده و در هوای این توهم داره برای نظام نفس کش مجازی میکشه!!!
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    25 17
    پیرهای خرفت چپی دارن مشاهیرشون رو از دست میدن
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    22 17
    بعثی ها هم به صدام منیگن شهید مظلوم!! جدی میگم. میگن. با همین منطق شکاری هم برای برخی تفکرات شهید حجساب میشه! بستگی داره کدوم طرف ماجرا باشی
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    24 34
    بسمه تعالی آقای معین شکر اضافه خورده!!! والسلام
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 4
      شما خودت شکری شیطون.
  • ح ر IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    17 30
    این معین خودش کاندید ریاست جمهوری در این نظام نبود؟؟؟؟ براستی که اگر در محضر عمومی جواب علمی و قانع کننده و دندانشکن به این ها داده نشود باید دراینده ای نه چندان دور فاتحه جمهوری اسلامی توسط این اشغالها خوانده می شود. بعد از این باید بساط این اشغالها جمع شود.
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    36 35
    درود بر امثال معین و حق گویان
    • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      16 4
      لعنت بر دروغگویان شیاد
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      16 4
      لعنت بر معین های معاویه صفت اصلاح طلب و تمام وطن فروش های بی شرف.
    • ایران قوی IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      16 4
      بشین بابا ...پیر خرفت آلبانی نشین
    • پری IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      8 1
      خداوند تو را با شیخ بنفش انگلیسی محشور کند
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    24 21
    معین در نوشته اش عملا چندین دورغ گفته و باید به جرم نشر اکاذیب محاکمه بشه. یا ثابت کنه یا اگر نتونست ثابت کنه باید بره زندان
    • محمد IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      13 11
      نظرات دکتر معین که سمبل واقعی نفاق در کشور است مرا بیاد قتل استعداد های این مملکت چه در زمان ریاست دانشگاه شیراز و چه در وزارت علوم بدست این پخمه ای است که توهم نخبگی دارد.جنایات او نه با حبس و حصر جبران میشود و نه با شعار خدا دارد خوب مجازاتش میکند و درقیامت حتما تکمیل میشود
  • حجت IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    23 25
    راه حل برون رفت خفه کردن این آشغال هاست
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    22 23
    تا وطن فروشان دزد اصلاح طلب رو محاکمه نکنید فتنه ها نمی خوابد
  • حمید IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    20 21
    پیرمرد پرحاشیه واقعاٌ خجالت نمی کشی ؟
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    23 21
    معین داعشی همونی نبود که از نجفی قاتل هم دفاع می کرد! ده ها تهمت به نظام زد چرا بابت این دروغ ها این وطن فروش مزدور را محاکمه نمی کنن؟؟
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    12 5
    پناه بر خدا از کینه این موجودات ، مصطفی معین به کجا رسیده فوت مهسا امینی را قتل می نامد و اعدام محارب را ظلم لابد داعش را پیام آور نجات و جیش الشیطان ریگی را خدا جویان متصل به غیب و فحاشان دانشجونما را انقلابیون با شعار های نعوذ بالله الهی وای بر ما که چه کسانی را در برهه ای از زمان بر مسند قدرت نشاندیم این طریق برای رسوا شدن امثال این فرد در هر لباسی باشند ادامه دارد مظلومیت امام علی علیه السلام در نمونه حاضر زمان ما در مورد ولایت امرمان با گوشت و پوست قابل درک است وقتی آزمون های الهی فرا می رسد نیک و بد خود را نمایان می سازند اینکه چه جوابی در مقابل دادگاه الهی دارند نمی دانم اما انجا که سخنشان ضربه بر نظام اسلامی است باید مستندات خود را در مقابل حرف هایشان ارائه دهند و یا مجازات تهمت روا داشته را پذیرا شوند
  • علی افصحی IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    8 9
    با این که نوشتن در باره افرادی که به خاطر عدم افبال مردم به آن ها کپسول نفرت شده اند از قبیل معین، ایازی ، رحمت و سایر چند اصلاح طلب فاسد، اما به رسم و جادلهم بالتی هی احسن به این بی انصافان و ظلمه یادآور می شویم شما را چه شده که پر پر شدن ده ها بسیجی سرافراز و نیر نیروهای حافظ امنیت از سپاهیان همیشه پیروز گرفته تا سربازان گمنام امام زمان و نیز نیروی خدوم انتظامی و ترور مردم در شاه چراغ ، ایذه و.... غروب شما را حزن ناک نکرده و یلان حافظ امنیت ، از جانبتان مبارزان راه عدالت و آرمانخواهی تلقی نشده و فقط مجازات قداره بندان و اشرار برایتان حزن آور شده است! با دیدن این نفرت پراکنی ها که ناعادلانه از جانب اصلاح طلبان فاسد آمریکایی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز و مدافعان سرافراز آن می شود به حوبی مظلومیت ائمه معصومین علیهم السلام برای هر شیعه باورمند به ولایت فقیه آشکار می شود که چگونه مدعیانی از لشکر امام حسن با گذشته عجیب به لشکر شیطان زمانه معاویه پیوستند!و چگونه مدعیان عقل و دیانت امام حسین و اولاد و اصحابش را قربانی مطامع خود در وادی قدرت و ثروت کردند و... چون این مظالم بر ائمه اطهار گدشته تحمل این سخنان ضد امنیت ملی چندان دشوار نیست اما قوه قضائیه باید امثال معین فرتوت و حرفت را به دادگاه کشانده تا این خبیث اثبات کند که آن« دخترکه»! به قتل رسیده یا از کوت بیماری های فراوان و... هلاک شده است.
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    11 7
    این مردک وزیر علوم این کشور هم بوده تو خود حدیث مفصل بخوان... اگه این اشرار به خانواده این مردک منافث حمله می کردن بازم به اونا معترض می گفتن؟ جالبه تا دیروز می گفتن اغتشاشگرا نفوذی امنیتی ها هستن حالا که دارن اعدامشون می کنن، شدن معترض؟؟
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    17 14
    معین همان مدافع بلواهای 78 و 88 است
  • ناشناس IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    7 3
    فکر کنم یا کر صدای خودش رو نمی فهمه یا کور انتشار خزعبلات اش را تمی بینه اینکه تو می گی و منتشر می شه نشان از این داره که هرچی دوست داری امثال تو می توانید بگید فاتحه رو باید خواند ولی نه به دلیلی که امثال تو می گن به این دلیل که امثال تو را محاکمه نمی کنند که حساب دست بقیه بیاد توی بدبخت اگر تو ی آمریکا بودی کافی بود یه کلمه خلاف سیاست‌های آن کشور حرف بزنی بعد میدی چیکارت می کنند
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    15 12
    نوچه های داعشی اصلاح طلبان دارن اعدام میشن لرزه افتاده بر اندامشان
  • KR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    16 12
    جناب معین پات لب گور خجالت بش، میمیری اما جمهوری اسلامی میماند، همانطور که گذشتگان شما ارزوی زمین خورن انقلاب اسلامی بگور بردن
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    18 15
    تف به روت نامرد بی شرف
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    16 16
    واقعا این نظام چقد مظلومه که این معین داعشی حقوق بازنشستگی میگیره و اینجور راحت روی مبل می نشیند و تهمت می زد خواهان محاکمه این داعشی و قطع حقوق او هستیم حرامش باد ما مدافع نظامیم در فقر زندگی می کنیم اون وقت این داعشی حقوق کلان میگیره و تهمت می زنه به نظام و در پی تضعیف نظام است
  • اقبال مهدوی IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    1 0
    آیت ا.. قلابی جناب ایازی حالت چطور است امیدوارم جدت تو کمرت بزند راستی اگر یکی از اعضای خانواده ات را سلاخی می کردند یا رعب و وحشت برایشان ایجاد می کردند باز همین خرد فرمایشات را می کردی، کسیکه سلاح سرد یاگرم می کشد/ راه بندان می کند/ تهدید و ارعاب بوجود می آورد/ مامور می کشد یا زخمی میکند/دیگران را تشویق وترغیب به براندازی می کندمحاربه صدق نمیکند؟؟ شما ازبه شهادت رسیدن و زخمی شدن مامورین ابراز انزجار کردید؟؟ اگر حکومت زمینه اعتراض را بسته پس الان چطور جرات پیدا کردی اینگونه اعتراض میکنید بخدا اگر راه اعتراض بسته بود الان نمی توانستی این همه حرف مفت بزنی این عظمت انقلاب اسلامی ما است که دشمنان لجن پراکنی میکنند باز می گویند راه اعتراض و.. بسته است حیا/شرم/چیز خوبی است که شماها آن را قی کرده اید
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    2 0
    این هرج و مرجی که هر فردی سخنان نسنجیده و بدون سند و مدرک و با هدف عنادورزی رو به خورد جامعه داده و باعث به خطر افتادن امنیت اجتماعی در داخل و بدبینی در خارج شود باید جمع شود افراد باید نسبت به بیانات خود مسئول باشند و جوابگو
  • مهدی IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    15 15
    آقای معین که خانواده چادری دارند اگر یه روزی در معرض این اراذل و اوباش قرار بگیرند و چادر از سرشان بکشند و با قمه مورد ضرب و شتم قرار بگیرند دیگه اینطوری از از این اراذل محارب دفاع نخواهند کرد بلکه خواستار اشد مجازات خواهند شد .
  • عطار IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    14 16
    این اصلاح طلبان فاسد حتی از مرگ جانی مثل شکاری میخوان سوء استفاده کنند برای منافع شخصی
  • ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    19 18
    ندیدیم این مردک معین در مورد قتل عام شاهچراغ محکومیتی بکند و یا فاتحه ای بخواند چون اربابش اجازه نمیده جیره اش را قطع می کند
  • مهدی IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    2 0
    آیا تااین تاریخ دیده شده است کسانی با ا رامش ودرکمال انسجام ورعایت نطم وانصباط در دولت کنونی ویا دولت های.گذشته آمده باشند واعتراص خود را به. صورت روشن ومستدل بیان کرده ومسئولین وقت با دقت وسرعت رسیدگی کنند که اکنون دراین دولت وارث بد عهذی دولت های گذشته انجام شود ما تا دیدیم اکثر بی توجهی به مردم بر اتر اهمال کاری وسو تدبیر مدیران و مسئولان در دولت‌های گذشته بوده که وزیران در خانه‌های شیشه ای وباسلطه مطلق و ضعف رؤسا ی جمهوری بخصوص در دولت روحانی باعث انباشت مشکلات و نا امیدی جوانان‌ شد رانت خواری وفساد در دستگاه های اجرایی قضایی که 70 درصد گرفتاری ها ی کشور بوده وبقیه نتیجه تحریم های ظالمانه خارجی بوده است واگر امروز استادی از دانشگاه یا وزیر ی میخواهد. اظهار نظر کند اینها نتیجه سکوت وبی تدبیری آن روز آنها است
  • محمود IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    2 0
    متاسفانه حرف های بی پایه و بدون دلیل منطقی هنوز طرفدار داره مثل خزعبلات عباس عبدی و معین باید برای اینها پرونده حقوقی تشکیل بشه چون اظهار فضل این قبیل افراد با اعلام نظر یک فرد عادی تفاوت داره حرف های این افراد در رسانه ها منتشر میشه و همچنین برخلاف یک فرد عادی دسترسی به خیلی از امکانات هم باعث میشه که نظرشون به عنوان یک کارشناس اعلام بشه در صورتی که کسی مثل عبدی معمولا درباره همه مسائل از قیمت بازار غلات تا فنی ترین مسائل هسته ای نظر میده و ذهن جامعه رو منحرف میکنه
  • علی IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    4 0
    شورای محترم نگهبان لازم است توضیح دهد اقای مصطفی معین ایا قبلا هم جزو مخالفین نظام بوده است و نظام را مستبد و مسکتبر میدانست یا جدیدا تغییر افکار داده است ؟
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    12 12
    معین اگر دین نداری شرف و مردانگی داشته باش. آخه بی شرف های اصلاح طلب تا کی می خواهید شو اجرا کنید و به شعور مردم توهین کنید. شما دل تان فقط برای منافع شخصی و حزبی می سوزد و مرگ مردم فقط و فقط بهانه ای برای دیده شدن و سکوی پرش شماست. شما کاسبان مرگ مردم هستید.
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    11 3
    حرف هایی که مصطفی معین بعنوان یکی از رجال سیاسی نظام بیان کرده برایم خیلی عجیب است. زیرا مطالبی بر آمده از حقد و کینه نسبت به نظام است که از شیاطین بسیج شده بر علیه جمهوری شنیده میشود.
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    6 5
    حرف هایی که مصطفی معین بعنوان یکی از رجال سیاسی نظام بیان کرده برایم خیلی عجیب است. زیرا مطالبی بر آمده از حقد و کینه نسبت به نظام است که از شیاطین بسیج شده بر علیه جمهوری شنیده میشود.
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    9 3
    مریم رجوی هم به این معین بی دین وطن فروش هزار مرتبه بیشتر شرف داره. مریم رجوی از معین و خیلی از سران اصلاح طلب مردتره.
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    12 5
    با اراجیفی که معین و امثال معین نشخوار میکنند، به اصل و ریشه این حرام لقمه ها شک میکنیم.
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    6 6
    با لعنت و فحش که کار درست نمی‌شود اشکال ما اینه یکی به نعل و دوتا به میخ میزنیم این آقایون که می‌فرمایید که فلان و فلان استاد دانشگاه و حوزه و مسئول و جیره خوره نظام و بیت المال هستند نکنه قراره برای اینها هم مردم وارد عمل شوند؟؟؟ بابا خودتون رو جمع کنید چه مسخره بازی هست؟؟
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    13 5
    سلام خاک عالم بر سرت معین حقوقی که از نظام مقدس جمهوری اسلامی میگی حرام است برای تو
  • عباد IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    10 6
    واقعا جای تاسف دارده که آدمی امثال معین که همه چیز رو توی این نظام گرفتن و الان که خرفت شدند و بازی نمی گیرندشون با کمال وقاحت طلبکار نظامند. تف به شرافت شما که سگ مصی علی نژاد به شما ها شرف داره.
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 1
    اینکه تحت هر شرایطی فصل الخطاب باید قانون باشد ونه تنها معترضین واغتشاگران حتی باندهای مافیایی مثل تمام دنیای مدرن امروزی باید در مقابل پلیس وحافظان امنیت گردنکشی نکنند وحتی به فکر کوچکترین اقدام غیر قانونی در محضر پلیس نباشند جای هیچ شک وشهبه ای نیست وهمه ما حتی خانواده هی محترم این افراد که اعدام شده یا می شوند ایا می توانند در جامعه بدون امنیت زندگی کنند وایا خودشان راضی به تعضیف امنیت در تمام سطوح ان هستند که قطعا نیستند اما در رسیدگی به پرونده های این حضرات اغتشاگر یا نعترض باید مر قانون رعایت شود اگر بشود از رفعت اسلامی وعفو عمومی برای جوانانی که به سرویس های بیگانه ارتباطی ندارند استفاده کنند خیلی بهتر می باشد وکمتر اعدام کنند .در هر صورت این جوانان نیز جزئ این مردم هستند وخواسته های بحق وبجایی دارند که متاسفانه باعث شده اینگونه برخورد کنند وزیاد به فکر قانون نباشند
  • محمود IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    9 5
    این مردک که شمشیر را از رو بسته من یقین حاصل کردم که جبهه اصلاحات امروز در خط دشمن است و باید با ان به مبارزه برخواست
  • جام IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    1 8
    حالا ته حرفت اینه که ملت حق اعتراض و انتقاد ندارند و باید خفه خون بگیرند چون در پناه حکومت عدل الهی هستند!!!! بابا شما دیگه کی هستین؟ منطقتون چیه دقیقا؟
  • DE ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    2 0
    اقای محمدعلی ایازی شما با این توجیهات و ماس مالی ها به خشونت زایی لطفا بال و پر ندید. اخرت تون کجا رفته ؟ فراموش نفرمائید خود شما بعنوان اصلاح طلب حقوق بگیر این نظام هستید و نون این نظام رو میل می فرمائید. ادمکش هایی که با نیت شوم و قصد تروریستی با کوکتل و مولوتف با قمه و چاقو و اسلحه گرم به خیابان میان و اعمال تروریستی قتل انجام میدن و مردم رو زخمی می کنند باعث رعب و وحشت همه میشن، معلومه که محارب و آدمکش هستند و طبق قانون باید اعدام بش. ایران لیبی و سوریه نیست ! با این سفسطه گری و ماس مالی به اراذل و اوباش دارید جایزه می دید، تحریکشون می کنید بیان بیشتر اموال مردم رو بسوزنن فراموش نفرمائید جدا از جنایات اینا ،میزان تخریبات این تروریست های اوباش به اموال بیت المال 170 هزار میلیون تومان بوده ، ایا شما می آئید این خسارت میلیاردی رو از جیب تون پرداخت کنید؟ می تونید اینهمه نیروی انتظامی که داعشی های وحشی داخلی به شهادت رسوندن به زن و فرزندان و خانواده شون برگردونید؟ روز قیامت می تونید بیائید این حرفها رو مقابل خدا و فرزندان یتیم این شهدا تکرار کنید؟ اگر شما قران شناس باشید ، این قتل و جنایات رو برای یک چند روز دنیا برای مقام و میز و رسیدن به قدرت حاشا نمی کردید. حداقل کاری که میتونستید بکنید اینه می رفتید یک سری به فرزندان شهدا مظلوم بزنید. توی کشورهای اروپایی اگر عده ای بیان خیابون اغتشاش و ناامنی ایجاد کنن و باعث قتل شهروندان و پلیس بشن و اتش سوزی راه بندازن و170 هزار میلیون اموال مردم رو تخریب کنن ، پلیس ضدشورش با خشونت تمام میاد اغتشاشگران رو دست و پابسته میبره زندان وبلایی سرشون میارن که مرگ رو به زندگی ترجیح بدن.
  • مسعود دیپلمات IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    9 7
    محاکمه کردن اینگونه افراد نابخرد و مغرض توسط روزنامه شرق و صدور حکم بدون ضمانت اجراء، فقط باعث تجری بقیه احشام و اشاعه اینگونه اظهارات واهی و دشمن شاد کن می شود ولا غیر. اینها باید به قوه قضائیه معرفی و محاکمه شود و به حبس های طویل المدت و بعضا" اعدام محکوم گردند، همین ها هستند که موجبات گمراهی و اغتشاشات را فراهم می کنند.
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    6 7
    کاش این شکاری قاتل زن و بچه معین را کشته بود اونوقت می دیدیم این خوشمزه ها را میخوره یا نه
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    4 2
    ....اما اکنون به سان افعی‌های مار خورده.... بله ! مال مفت بی حساب کتاب و بنوعی حرام خوری باب کردن ؛ این هم نتیجش!
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    7 2
    این مردک ضد دین یه جوری حرف می زنه انگار اصلا توی این کشور هیچ پست و سمتی نداشته و تا حالا با زور بازو پول درمی آورده. بوی گند این منافقان تا عرش خدا می رسه
  • جعفر IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    7 2
    مصطفی معین و امثالش از خائنین امروز به جمهوری اسلامی ایران هستند. خدا این دشمنان داخلی رو ریشه کن کنه. انشاالله
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    7 2
    معلوم بود که این به اصطلاح اصلاح طلبان خودشان اتش بیار این اغتشاشات و خونریزی ها بودند. حال خدشان لخت و عریان شده اند و دارند پیام تسلست برای معدومین و قاتلین جوانان مردم می فرستند. اف بر شما باد که شما از منافقین هم بدتر هستید.مریم قجر دیگر از غرب نان می خورد و ضد انقلابی می کند اما شما نان نظام اسلامی را می خورید و خیانت آشکار می نمایید. قطعا هرکس از راه ولایت جدا شد سرنوتش همین است.
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    6 2
    معلوم بود که این به اصطلاح اصلاح طلبان خودشان اتش بیار این اغتشاشات و خونریزی ها بودند. حال خدشان لخت و عریان شده اند و دارند پیام تسلست برای معدومین و قاتلین جوانان مردم می فرستند. اف بر شما باد که شما از منافقین هم بدتر هستید.مریم قجر دیگر از غرب نان می خورد و ضد انقلابی می کند اما شما نان نظام اسلامی را می خورید و خیانت آشکار می نمایید. قطعا هرکس از راه ولایت جدا شد سرنوتش همین است.
  • ایرانی اصیل IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    6 2
    این مزدروان داخلی بنام اصلاح طلب و حامیان داخلی انها دانسته و یا ندانسته همه شان محارب هستند و بخاطر همین جهت سر پوش گذاشتن به عمل خودشان در صحبت هاشان از کلمه محارب برای قاتلین و حامیان شیطان بزرگ ، خوششان نمی اید استفاده شود !! عجب....پس مرگ بر هر چه اصلاح طلب و حامییان شان بلاخص شیطان بزرگ...
  • علوی IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    8 2
    جناب آقای معین ! بنده مایل هستم پروانه وکالت خودم را تودیع کنم سپس اتفاقا چون بچه پایین هستم و اتفاقا سالها بازی اصلاحات را خوردم بر اساس نو اندیشی سری به گذشته خودم بزنم ؛ هر روز با یک قمه سر کوچه شما عربده بکشم و مانع عبور و مرور شخص جنابعالی شوم و خطی هم به صورت مبارک بیاندازم در اعتراض به عملکرد شما در دوره وزارت تان داشته باشم .نظام هم حق برخورد با بنده را نباید داشته باشد بلکه میانسالی شجاع دانسته و هر روز لوح تقدیر به من بدهند! (با اینها باید بهلول وار حرف زد و عمل کرد )
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      3 2
      عالی
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    7 2
    مصطفی معین و باند اصلاح طلب آمریکایی عامل اصلی گمراه کردن و قاتل و آتساسکر ساختن از جوانان ساده لوح ایرانی هستند این مصطفی معین لمپن است که در کاهش می نشیند ک جوانان نادان را می فریبد و از آنها جلاد و جانی و داعشی از نوع ایرانی می سازد چرا مقامات مسئول به حساب مصطفی معین پیر فرسوده نمی رسند.!؟
  • علوی IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    5 2
    سالها با این احمق ها زندگی کردم و عمر تلف نمودم
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    6 2
    همین آقای دکتر معین در زمان تصدی وزارت علوم آیین نامه های تشکل های صنفی دانشجویان را چنان تهیه و به دانشگاه ها ابلاغ فرمود که عملاً اغتشاشات دانشجویی می توانست بدون هیچ هزینه ای برای دانشجو انجام شود
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    5 2
    این نشون میده جای جاش، لاشخورهای سیاسی اشک تمساح هم می ریزن
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    6 2
    حداقل مجازات این مردک یک زندان۱۰ ساله است به امیداقدام دستگاه قضایی
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    6 2
    مصطفی معین ! برای شهید آرمان علی وردی و مدافعان امنیت لازم ندیدید متاسف شوید و حمد و سوره بخوانید . منافق و مرتد ۸۰ ساله سنگدل را اگر خواستید بشناسید مصطفی معین نمونه کامل آن خواهد بود.
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    راست میگه نظام جمهوری اسلامی مانع مردم است!،وگرنه چلاغی مثل تو به مقامات بالای حکومتی راه پیدا نمیکرد و یک فرد شایسته و دلسوز به انقلاب و مردم ،راس کار بود!،اصلا" همینکه تو هرچه از دهانت در میاد و میتوانی بگویی نیز از موانع نظام هست والا میشود آنرا با کاه پر کرد!.
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    آقای معین که در مصاحبه خود برای اعدام قاتلان اشک تمساح می ریزد آیا برای شهادت ماموران انتظامی هم نظری ابراز فرموده اند یا خیر؟ نظر ایشان در مورد شعار براندازان که می فرمودند بعد از پیروزی، هر تیر چراغ برق یک چوبه اعدام خواهد شد برای بسیجیان و روحانیون چه بود؟ ایشان از "قتل" مهسا امینی گفته اند، این ادعا مشمول تعقیب قضایی نمی شود؟ ایشان حکومت را متهم به کشتن "صدها تن" از مردم آزادیخواه کرده اند نباید برای ارائه اسناد خود به دادسرا احضار شوند؟ این جماعت اصلاح طلب با اسامی و تحت عناوین حزبی متفاوت چند دهه مسولیت اجرایی کشور را بر عهده داشتند چه کارنامه مثبت و قابل دفاعی دارند؟
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    6 2
    واقعا جای سوال داردکه در جمهوری اسلامی چه اشخاص بی فکر و بی تعهد به منافع ملی وزیر و وکیل و کاندیدای ریاست جمهوری بوده اند.
  • DK ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 5
    آغوش مردم و جوانان ایران برای همه کسانیکه بخوان جبران مافات بکنن باز هستش و از آنها استقبال میکند،بدنه نظام بدون تردید دچار ریزش شده و داره درست مثل یک گلوله برفی بتدریج آب میشه!
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    6 2
    معین با احساس وظیفه و ادای دین خود، فاتحه و رحمت می فرسته و ما لعنت به اون و حامیانش! بسان گریه کردن شمر کنار کعبه که خدایا من وظیفه ام را انجام دادم!...
  • علی IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    2 0
    خداوکیلی تمام ملت نادونن.نفر کل حکومت اسلام نظامو به لجن میکشه بعد دولت نگاش میکنه.ادم احساس حماقت میکنه.اگر به این حیوان بدهکار نباشید پوستشو میکندید.
  • رضا IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    7 2
    پیشنهاد می کنم از افرادی مثل مصطفی معین، سید محمد خاتمی و... سلب تابعیت شود.
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    8 2
    نظام قاتلین و اشرار و داعشی های وطنی و سربازان امریکا و عربستان و رژیم رو اعدام می کنه و امثال معین هم فشار ایمیلی و هشتکی بیاورند... تقسیم کار خوبی است... اما ما مردم ایران بخاطر طعنه یه عده آدم از راه خود عقب نمی نشینیم و کاسه سر دشمن رو خرد می کنیم...
  • ايراني IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    3 0
    اگر اغتشاشگران از نظر تمامي افساد طلبان محارب نيستند به آنها اجازه بدهند چند شب در خانه منازلشان مهمان خانواده ي آنها باشند و با آنها به قول معروف حال كنند.
  • مریم IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    3 0
    این ترسوهای احمق از بالاشهر تهران به کل ایران نگاه میکنند و معلومه میترسند! دارن برای بعد از براندازی خیالیشون امان نامه میخرند... به هرحال رفاه زدگی جرئت مبارزه و مقاومت رو میگیره
  • ح IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    3 0
    من جای قوه قضائیه باشم معین رو به جرم حمایت از تروریسم و حمایت از براندازی، راه زن ها، قمه کش و جانیان دستگیر می کنم می اندازم در بند قاتلان و قمه کش که بره برای اونا دعا و قرآن بخونه
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    1 0
    با سلام شاهدی است بر تحلیلی که می‌گوید آدرس "بانیان آشوب" را باید در ستاد اصلاحات جستجو کرد. مردانی پیر که جوانانه به دنبال براندازی نظام اسلامی هستند و سنگر گرفته در پشت جهل عده‌ای فریب‌خورده؛ یک روز فتنه 88 را علم می‌کنند، یک روز پروژه شوم سیاه‌نمایی علیه نظام اسلامی را کلید می‌زنند، روز دیگر آدرس خیابان را به مردم می‌دهند، دست به تحریم انتخابات می‌زنند و مزوّرانه در اتاقک‌های هدایت عملیات؛ تقلا می‌کنند تا اغتشاشات لکه‌ای را به سمت ایجاد "فتنه اقتصادی"‌ سوق بدهند. استنتاج فوق واقعیتی است که در سه دهه گذشته ج اا به آن مبتلا شده بود. این مردان پیر در دهه هی گذشته دولتمردانی بودند که در چهار گوشه این کشور اداره امور را برعهده داشتند و روز به روز و با گذشت زمان ماهیت این جریان فاسد و التقاطی روشن و روشن تر شد. اینان کشور و جامعه و چند نسل را خسته کرده و پتانسیل کشور را در چرخه معیوبی هدر داده اند و هم اکنون در فاز خشونت عریان و در قامت براندازی قرار گرفته اند. همزمانی تحولات در روابط لین الملل با اغتشاشات حکایت از حساسیت فصل اخیر در دنیای سیاست دارد و تقابل دین و سکولاریسم به نقطه تعیین کننده ای رسبده است. در این فصل هدایت و رهبری این ملت و مرزوبوم کار بس سهمگین و طاقت فرسا است و انحصارا از عهده مردان و اولیلء الهی نظیر امام خامنه ای بر می آید. ما به حکم توده مردم گوش به فرامین معظم له بوده و هستیم. ان شاء الله
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    1 0
    با سلام شاهدی است بر تحلیلی که می‌گوید آدرس "بانیان آشوب" را باید در ستاد اصلاحات جستجو کرد. مردانی پیر که جوانانه به دنبال براندازی نظام اسلامی هستند و سنگر گرفته در پشت جهل عده‌ای فریب‌خورده؛ یک روز فتنه 88 را علم می‌کنند، یک روز پروژه شوم سیاه‌نمایی علیه نظام اسلامی را کلید می‌زنند، روز دیگر آدرس خیابان را به مردم می‌دهند، دست به تحریم انتخابات می‌زنند و مزوّرانه در اتاقک‌های هدایت عملیات؛ تقلا می‌کنند تا اغتشاشات لکه‌ای را به سمت ایجاد "فتنه اقتصادی"‌ سوق بدهند. استنتاج فوق واقعیتی است که در سه دهه گذشته ج اا به آن مبتلا شده بود. این مردان پیر در دهه هی گذشته دولتمردانی بودند که در چهار گوشه این کشور اداره امور را برعهده داشتند و روز به روز و با گذشت زمان ماهیت این جریان فاسد و التقاطی روشن و روشن تر شد. اینان کشور و جامعه و چند نسل را خسته کرده و پتانسیل کشور را در چرخه معیوبی هدر داده اند و هم اکنون در فاز خشونت عریان و در قامت براندازی قرار گرفته اند. همزمانی تحولات در روابط لین الملل با اغتشاشات حکایت از حساسیت فصل اخیر در دنیای سیاست دارد و تقابل دین و سکولاریسم به نقطه تعیین کننده ای رسبده است. در این فصل هدایت و رهبری این ملت و مرزوبوم کار بس سهمگین و طاقت فرسا است و انحصارا از عهده مردان و اولیلء الهی نظیر امام خامنه ای بر می آید. ما به حکم توده مردم گوش به فرامین معظم له بوده و هستیم. ان شاء الله
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    4 0
    پس با این وضع اقایان در توجیه حکم اعدام سلمان رشدی چه میگویند؟ و یا اعدام خائنین به ملت و همراهان صدام؟
  • محمد IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    3 0
    اجرای حدود الهی معجزه می کند، اغتشاشگران و فتنه گران را از طرح عمامه پرانی و حمله به اسلام به پای درس فقه کشانده تا در مورد حکم شرعی محاربه به بحث طلبگی بپردازند ... می توان نتیجه گرفت که پیروزی در تبعیت محض از احکام الهی و اجرای حدود شرعی است ...
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    2 0
    یکی از این محاربها بره سراغ معین و خانواده ش بعد نظرش تغییر خواهد کرد
  • کارمند ساده IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    5 0
    همین آقای معین زمانی که ما در شیراز کارمند وزارت علوم بودیم و می گفتیم که یک فاصله طبقاتی از هر حیث از جمله مالی و رفاهی و آموزشی و اجتماعی و... بین ما و اساتید و روسا هست، که می فرمودند شما کارمند ما نیستید بروید از سازمان امور اداری و استخدامی بخواهید این فاصله را از بین ببرند هر چند هنوز هم این فاصله ها هست و با هیات امنایی شدن دانشگاه هاکمی خیلی کم بهتر شده ولی تو خود بخوان حدیث مفصل ازاین ....
  • وجدان بیدار IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 5
    همینکه شما فقط کامنتهای همفکرانتون رو انتشار میدید، خودش گویای همه چیزه. انحصارطلبی/ سانسور/ خفه کردن صدای مخالف/ فروختن دین، به دنیا.
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    4 0
    اقای معین ،این تذهبون از خدا بترسید. اگر حقد و حسد دارید جای دیگر خالی کنید. چرا بستر برای خاءنیین و منافقین فراهم می کنید.
  • مظلوم فاتح IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    3 0
    جمهوری اسلامی به مهدی صاحب زمان پشتش گرم است و عنایات خدا اصولگرای خفته و اصلاح طلب تشنه را به دین و دنیای مردم چه کار
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    3 0
    نفرین به معین پلید و هم پالگی هاش نفرین به ذات پلید غیر قابل اصلاحتون
  • دلسوز IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    4 0
    جناب معین حیف از ارزش واحترامی که برای شما وامثال شما قائل بودیم . اظهارات شما نه تنها بوئی از فرهنگ اسلام ندارد بلکه از انصاف وانسانیت هم تهی است . مطمنم اگر خود وخانوادتون یک سیلی خورده بودید زمین وزمان را بهم میدوختید ولی در مورد یک محارب چنین اظهاراتی دارید .
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    من خودم کردم کرد شهر ایلام،وطن ما واقعا مظلومه،اون از همه کشورها که از ما نفرت دارن بغیر چند کشور اینم از این آقا، تو آمریدکا تو فیلم هامون معلومه،یاروسرعت زیاد یا هر تخلف رانندگی بکنه،باید دست هایش رو فرمان ماشین وخشک سرجاش بشینه،وگرنه برا چند تیر کشته میشه تکان کمی بخوره،واقعا نیروهای نظامی هیچ گونه کاری به این افراد نداشتن،وداد مارو درآوردن که چرا کاری نمیکنند،من نمی‌دونم اعدامش خوب بوده یا بد،کاری به این ها ندارم، کافیه شعار زن زندگی رو معذرت می‌خوام به جای کلمه زندگی،اولش یه چیز دیگه بزارید
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    تا نظام اسلامی جرات مقابله با اشراری مثل مصطفی معین و سلبریتی های حرامخوار و لگدپرانهایی مثل دایی و امثالهم را ندارد و دراجرای قوانین اسلامی و ملی مصلحت اندیشی کرده و قانون را فقط برای ضعفا اجرا می کنند روال همین است و باید منتظر حوادث خونین تر بود . پایان مماشات#
  • میهنم IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    مشرق میدانم که منتشر نمی کنی ولی وظیفه خود میدانم چند شطر بنویسم. برای بستن خیایان و چاقو به یک مامور اعدام می کنند. ولی با اختلاس گرانی مانند زنجانی و جزایری مماشات. در این چند وقت تعدادی از معترضان کشته شدندشماها گفتید اغتشاشگران کشتند حتی یک نفر دستگیر نشد چه کسب پیرفلک را کشت. تا یک مامور زخمی می شود بلافاصله چند نفر دستگیر می شوند واقعاً معترضان به کجا پناه ببرند. چی شد پیروزی پیمان شانگهایی چی شد مردن اروپا از مردن به دلیل سرما
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    2 0
    لعنت بر مصطفی معین فتنه گر جلاد ... لعنت بر ایازی روحانی نمای فتنه گر...
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    4 0
    مصطفی معین پیر فتنه گر ...
  • محسن IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    3 0
    از کسی که ..........غیر از این انتظاری نیست
  • عباس خسروی IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    1 0
    واقعا متاسفم از این همه جهل و نادانی کسی که خود را استاد دانشگاه می داند. وقاحت و بیشرمی و بیشرفی را تا جایی رساندن که برای سرباز گیری خودشان دست به دامان افراد معلوم الحالی مانند محسن شکاری ها می‌شوند. لیاقت شما موجودات پست و رذل و بی آبرو بیشتر از این نیست اگر با همین تفکر کثیف و ملحدانه پیش برید انشاالله با پدر معنویتان معاویه ملعون و همچنین ملعونهایی مثل یزید میمون باز و شمر و ابن زیاد مروان محشور میشوید.
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    2 0
    خاک بر سر م...معین که اینگونه قلم و فیوض پرانی کرده!! خاک به سرت و افسوس و هزاران افسوس که کسی چون تو وزیر ما بوده. همان وزیری که در دورانش،درست در روز شهادت موسی ابن جعفر(ع) و قرین به روز دانشجو، دختران و‌ پسران دانشجو در کنار هم و بغل هم و با آستین های کوتاه و...در دانشگاه برای سخنرانی محمد خوشکله( خاتمی) دست زده و صوت می کشیدند.( از همان قابل پیش بینی بود. که دانشگاه و فرهنگ و اخلاق و ارزشهای ما به کدام سو می رود!!) تا آنجا که ما می دانیم:تو و صدها و هزارا ن نفر از امثال تو.دراین ۴۳ ساله اخیر؛هرآنچه که دارید. فقط و فقط زیر سایه همین انقلاب و شهدا و رهبری و نظر لطف ما مردم بوده و خواهد بود. پس حال که دراین ۴۳ سال به هر آنچه از مال و اموال دنیا و پستهایی که در دوران شاه در خواب هم نمی دیدید. خیلی راحت رسیده اید‌.!!!! پس از مردم و امام و رهبری و قوه قضائیه و خانواده هایی که توسط شکاری عزیز شما آسیب جانی؛ روحی و روانی و اجتماعی و فرهنگی و... دیده اند. پوزش بطلبید و عذرخواهی کنید. تا شاید مورد عفو الهی و مردمی قرار گیرید.
  • DE ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    2 0
    یک فعال اصلاح‌طلب اخیراً مدعی شده است لفظ "محارب" برای نظام جمهوری اسلامی کاربرد ندارد چون این نظام مانع مردم است و اجازه اعتراض نمی‌دهد! // وقتی عبیدالله وزیر کشور شد از کل ایران تا آبدارچی را هم بیرون انداختند و در همه جا اصلاحطلبان را چپاندند و این کار را 34 سال در دولتهای اصلاحات ادامه داندن و اکنون بزرگترین چالش روی دولت سیزدم همین زورچپانی اصلاحاتچی ها در کل اماکن و ادارات وسازمانها...ست. تمام اصلاح طلبی یعنی دروغ تهمت افترا رانتخواری پارتی بازی ملخ وار حمله به بیت المال وطنفروشی و غربگدائی و استخدام گله ای و فله ای ایل و تبار و داماد و برادر خواهر....در بهترین و پول آورترین جاها . اصلاحات یعنی دیکتاتوری محض در مقابل احکام اسلام و قرآن و اهداف انقلاب و وادادگی و همزمان ندانم کاری و حرف گوش کنی از ارباب امریکا هر آیه ای و حدیثی در جهت منافع ارباب و رعیتی ارباب تفسیر میشود . هرچه لاابالی گری و بی عفتی و هرزه گی و بی دینی زیاد تر شود شانس رای آوردن اصلاح طلبان بیشتر میشود.لذا دایم تبلیغات برای دوچرخه سوار ی زنان و استادیوم ورزشی مختلط گرفته تا رقص و دانس و دفاع و آواز و بی حجابی و باز کردن خانه های عفاف!!!! همکاری با بهائی ها منافقین و وطنفروشان و بی دینان ...رانت و شیتیل ... را در دستور کار دارند ولی برای تقسیم 23 میلیارد دلار بین ازمابهترون و 65 تن طلا ...و هزاران میلیارد تومان بخور بخورِ اصلاحات , هیچ اصلاح طلبی تا کنون کوچکترین اعتراضی به اینهمه ریخت و پاش دولتهای اصلاحات نکرده است.34 سال دولتهای اصلاحات کشور را به این روز نشاند و الان به جای اینکه همه شان در زندان باشند راست راست راه میروند و طلبکار هم هستند. نه تنها حقوق نجومی در اصلاحات رواج دارد که پرروئی نجومی تر که اعداد ریاضی موجود برای شرح آن قد نمیدهد هم از خاصیت اصلاح طمعکاران است. ننگتان باد
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    4 0
    معین ملعون با قاتلان محشور باشی
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    3 0
    معلون ازخانواده شهداخجالت نمیکشی ازقهرخدابترس ملعون
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    فساد میکنند و میگویند ما اصلاحگریم .... لعنت به هرکه وجودش را چراگاه شیطان کرده است ...
  • م ل اراکی آلمان IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    اصلاح طلب +داعش+شعبان بی مخ+پری بلنده+تجزیه طلب= کودتای امریکایی و تجزیه کشور
  • جمال IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    معین کیه دیگه
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    آتش فتنه خیابانی از گور همین جماعت افسادگر بلند میشود ...اگر حکومت مدعی حکومت اسلام محمدی ص است ، باید برای فرونشاندن آتش کف خیابان ، آتش سختی اقتصاد و گرانی ، آتش تهدید امنیت داخلی و خارجی و هرآتش نفرت انگیز دیگر ، فقط و فقط آتش حقد و کینه و شیطنت این جماعت افسادگر را با محاکمه های محکم و مقتدرانه و اجرای احکامشان خاموش کند ...
  • صیادی IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    خداوند بر درجات شهید بزرگوار اسطوره مقاومت درشکنجه گاه های رژیم سفاک ومزدور پهلوی،حاج اسدالله لاجوردی بیفزاید که بخشی از جریان مدعی اصلاح طلبی را نفاق جدیدمی نامیدند.گرچه رویکرد افرادی مثل معین از نفاق به محارب ارتقائ یافته اند.آقای معین اگر فرزند خودشما توطس این یاقی وجانی معدوم مجروح شده بود همین موضع گیری راداشتید؟
  • سیدهادی IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    این خبیث هائی که اسم خودشان را بناحق آیت الله و یا استاد و سیاسی گذاشته اند هم صدا با اسرائیل و آمریکا و سعودی عامل اصلی ای اغتشاشات و آدم کشی هستند حتی یکبار هم به خانواده های شهدای بسیجی و نیروهای امنیتی تسلیت نگفته و اظهار تأسف هم نکردند از مقامات قضائی تقاضا داریم که این عوامل دشمن را محاکمه کنند و به سزای اعمال کثیف شان برسانند
  • م.اکبری IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    مایه ی تاسف وتاثر است که افرادی همانند این بابا "سدراه" ملت مظلوم وستم دیده ی می شوند وآتش بیار "معرکه "! تبت یدا ابی لهب وتب ما اغنی.... این آقا با کدامین سند ومدرک اعلان می کند که فلانی را کشته اند. خداوند به آبروی پاکان ونیکانش این گونه افراد ناپاک را درهمین دنیا به دردی مبتلا نماید که چهره ی خودرا ازمردم حتی ازنزدیکانشان نیز بپوشانند.
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    یکی نیست جلوی این ضحاک صفت رو بگیره قوه قضاییه کجایی
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    واقعاً اسلام گفته دست و پای انسانها رو خلاف جهت هم قطع کنید تا تنبیه و مجازات بشوند؟ هرگز باور نمی کنم.
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    1 0
    خداوکیلی این رو معین نوشته؟!! اونوقت کسی باهاش کاری نداره؟!
  • FR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    2 0
    اصلاح طلبهای تهوع اور خیال ندارن جایشان را اقلا به نسل بعدی شان بدهند از دیدن و شنیدن نام این ها خسته شدیم … هر چند شاید هنرشان پرورش اغتشاشگر بوده است
  • سید فروزان CH ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    2 0
    بانیان آشوب در ستاد اصلاح طلبان هستند و طبق معمول بدنبال بنزین بر روی آتش ریختن و طبق معمول بعد از هر فتنه ، ادامه فتنه برانگیزی و جوسازی ایازی و امثال او ، چطور برای شهدای امنیت اظهار تاسف و تسلیت و هم دردی نمیکنند ؟ برای خانواده محترم شهدا ارزوی صبر و استقامت نمیکنند ؟ این زالوها و کفتارهای اصلاح طلب جرمشان سنگینتر از امثال محسن شکاری و دبکر اغتشاشکران و قاتلین شهدای امنیت است ، نظام همانگونه که برخورد میکند با عوامل اغتشاش باید با این طیف هم برخورد کند ، که این طیف هم محارب هستند ، ایشان برای خودش فتوا میدهد که محاربه یعنی جمله جنگیدن داشتن !! مردک بیسواد ، وقتی یک عده به قصد براندازی و سلاح بدست جنگ خیابانی راه میاندازند ، محارب هستند یا آمدن الک دولک بازی کنند؟ و با ماموران امنیت قایم موشک بازی
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    چی بگم
  • بشیر IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    بین حریت و خریت یکه نقطه اختلاف است . زمانی برخی خود را به خریت می‌زدند ولی ظاهراً در حال حاضر در عین خریت زندگی میکنند . خدای من اینها زمانی بر این کشور و مردم حکمرانی میکردند ؟ وضعیت فعلی یک عده اوباش دانشجو نما و داعشی مسلک و اوباش و اراذل نتیجه حاکمیت چنین احمق هایی است . خدایا ما را از کید این شیاطین برهان .
  • اسماعیل IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    معین ماهیت خود را نشان داد که منتظر سکوت جمهوری اسلامی بود ارزویش را به گور ببرد این شخص سزاوارمحاکمه است چون لیدرهای پشت پرده بود.
  • حسین IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    امثال معین ها و کریمی ها و غیره کناری امن در داخل و خارج کشور نشسته اند و جوانان این مرز و بوم را تحریک کرده و به کشتن می دهند و یا سبب شهادت مدافعان امنیت می شوند.
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    نظام مقدس جمهوری اسلامی درحال نورافشانی است ودراین میان سگها هم عوعو میکنند.
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    2 0
    بعضی از وازده های سیاسی هم وقت گیر آورده و زبان باز کرده اند.
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    کی میشه فاتحه‌ای برای معین بخونیم!
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    معین، صرفا افکار سیاه خاتمی را به زبان می‌آورد...
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    فاتحه خوانی برای یه اراذل؟ مگه به آخرت ایمان دارین
  • ایرانی با غیرت IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    1 0
    جناب مصطفی معین : تو خودت وقتی وزیر علوم بودی هیچ شکایتی از روسای بی لیاقت و جناحی دانشگاه ها را ترتیب اثر نمیدادی و انها را با وقاحت تمام سرجایشان ابقا میکردی!؟
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    آقای معین و خانواده‌اش را یک شب در زندانی که امثال این جانیان زندانی هستند، قرار دهید. ببینم حاضر است تحمل کند. اینها از هزار جانی خطرناک‌ترند. زیرا حکومت مزاحمشان نیست. و هر اراجیفی به زبان می‌آورند. در واقع قاتلان واقعی اینان هستند که جوانان را به بیراهه میکشند و از خونشان ارتزاق می‌کنند.
  • سجاد IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    ابوموسی اشعری و اشعث بن قیس روحانی و خاتمی و معین و موسوی و کروبی .....
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    تف به ذات کثیف معین... متاسفم که کسانی مثل معین که مثل سگ برای غرب دم تکان میدهند روزگاری در این کشور دارای مقام و مسند بودن...
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    متاسفم
  • عبدالواحد IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    معین اعتقادی به فاتحه و قیامت و حساب کتاب داره؟
  • محمد IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    مثل اینکه در وقایع اخیر خساراتی از سوی اغتشاشگران به اصلاح طلبان وارد نشده است ، به همین دلیل ، رفتارهای وحشیانه اغتشاشگران را محکوم نکردند
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    در بیانیه رسمی یکی از "بانیان آشوب" عنوان شد: فاتحه‌خوانی مصطفی معین برای محارب معدوم این احمق مقصر نیست مشکل کساني هستند که با اینها مماشات می کنند
  • یاور DE ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    فاجعه های سیاسی یعنی این
  • علی IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    قوه قضاییه کی میخواهد این جرثومه های وطن فروشی و خیانت ، فساد حرام لقمه مدعی اصلاح طلبی را که این طور آشکارا با دشمنان این ملت همنوایی می کنند. دستگیر و برای تمام بلاهایی که سر این ملت آوردن سیاست کند؟؟؟؟
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    یکی جلو اینا رو بگیره.. اینان که با حرف ها و افکار مسموم ذهن ها رو منحرف میکنند و دشمن برای کشور می‌تراشند!
  • حسن شاندیز IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    مریم رجوی تروریست بیشتر شرافت دارد تا اصلاح طلبان الخصوص آقای معین و خاتمی من خودم روزی اصلاح طلب تندرو بودم و از داستان کوی دانشگاه تهران که خودم در خوابگاه بودم ،این شیاطین را شناختم
  • محمدایوب IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    حداقل قوه قضاییه باید برای اتهام قتل مهسا گور به گور شده معین بی شرف را احضار وقتل مهسا را اسناد آنرا ارائه دهد در غیر اینصورت محاکمه گردد
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    در اغتشاشات امسال حدود 100 نفر از نیروهای حافظ امنیت و مردم عادی توسط این اغتشاشگران کشته شدند باید 100 نفر از اغتشاشگران اعدام شود تا ایینه عبرت شود بعد از اینهیچ کس تحت تاثیر رسانه های معاند و فضای مجازی کشور را به آشوب نکشند
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 3
    معین منو یاد مهندس بازرگان میندازه. بسیار متین و کارامد
    • محمد IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      3 0
      معین من یاد شمرابن ذوالجوشن می اندازد ، دروغ گو و خائن
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    این اصلاح طلبان چه اخوندش چه احمقش رنگ جبهه ندیده. ، مرثیه. یک مشت. کثافت را میخورند. بچه های خودتون تو این باغها نیستند. که ببینید. داغ فرزند. چه زجری. داره
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    این اصلاح طلبان چه اخوندش چه احمقش رنگ جبهه ندیده. ، مرثیه. یک مشت. کثافت را میخورند. بچه های خودتون تو این باغها نیستند. که ببینید. داغ فرزند. چه زجری. داره
  • میثم IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    1 0
    اول باید به این روحانی بی سواد گفت که محاربه یعنی جنگ با نظام اسلامی چه فردی باشد و چه جمعی. هر کسی با ابزار قتاله موجب ارعاب و ترس و حمله به افراد شود محارب است و شخص محارب مفسد فی الارض و به فتوای امام حکم مفسد فی الارض اعدام است. چون بغی بر نظام اسلامی است. اما آقای معین که ادعای روشنفکری دارد به این سوال پاسخ دهد که اگر به ایشان یا افراد خانواده اش حمله می شد و ضرر و زیانی چه مالی و چه جانی وارد می آمد همینگونه حرف می زد. واقعا برای نظام اسلامی باید خون گریه کرد که جه آدمهای بی کفایت و بی وجدانی مانند معین و خاتمی ایازی امثال اینها جزء روشنفکر محسوب می شوند و سالها در این نظان ارتزاق کردند و گردنهای کلفت مانند...... هم نمی فهمند که فرق اعتراض با اغتشاش متفاوت است. البته اینها خودشان عامل و زمینه ساز این آشوبگری ها بودند. چنان که در زمان همین غربگدا فتنه 78 در دانشگاه رخ داد و برای حمایت از فانه گران از وزارت استعفا داد. تاریخ یکبار دیگر ماهیت پلید این مفت خورهای گردن کلفت را بر ملا کرد. ما دعا می کنیم که خاتمی و معین و ایازی و حجاریان و موسوی و کروبی و همه افساد طلبان با اغتشاشگران محشور شوند.
  • محمد IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 1
    درود آقای ایازی
    • میثم IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 0
      درود بر کدام جهالتش؟
    • میثم IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 0
      درود بر کدام جهالتش؟
  • حسین IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    مصطفی معین و امثالش آشوب و جنایات رو رسما هدایت و حمایت کردن و الان که سرافکنده به آخر خط رسیدن، در واقع برای مرگ اغتشاشات عزا گرفته نه اغتشاشگران تیره‌بختی که بعنوان سیاهی لشکر ازشون سواستفاده کردن؛ این خائن باید محاکمه و مجازات بشه
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    متاسفانه این آقایان روشنفکر تمام اخبار را در مورد متهمین اغتشاشات ، از رسانه های بیگانه دریافت میکنند و از جنایات آنها خبر چندانی ندارند و دچار جهل مرکب شده اند
  • نیما IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    1 0
    معین فسیل شده... هنوز زنده است؟؟!!! تا آخرین نفس دست از شیطان صفتی برنمی‌دارند این جماعت
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    قوه قضائیه چرا این اغتشاش گران را محاکمه نمی کند؟
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    همشون محاربن وباید اعدام شوند
  • RU ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    مردک چرا در خصوص خشونت علیه طلبه ها ، جوانان بدون سلاح بسیج که بدست ارازل به شهادت رسیدن خفه شده بودی‌. اونها جوانان این کشور نبودن
  • سعید IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    اینا چه جونورایی هستن
  • طلبه IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    حاج آقا شما كه از يك وطن فروش افساد طلب حمايت كرده اي آيا اگر يكي از اين اغتشاشگران به خواستگاري دخترت بيايد دخترت را به ازدواج با او در مي آوري ... ؟
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    باید معین به دادگاه علنی کشانده شود ومستندات ادعاهایش را ثابت و در غیر این حالت ، تاوان اتهامات ،نشر اکاذیب و قهرمان انگاری جنایتکار خیابان ستار خان را پرداخت کند.فیلم کامل دادگاه هم برای رسوایی پیر افعی های مدعی اصلاح طلبی که یک عمر نمک نظام را خورده و نمکدان شکسته اند در چند نوبت برای روشنگری اذهان پخش شود.
  • Chang TH ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    مشرق مزدور
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      0 0
      منافق مزدور
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    امیدوارم مجازات الهی طرفداری از یک قمه کش و سلب کننده امنیت مردم را در همین دنیا ببینی و ما هم شاهد باشیم.
  • حسن IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    سلام داشتن شرف ذاتی است بعضی‌ها ندارند
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 0
    چقدر خوب شد که این معین خائن یه زبان آمد و گرایش ضد وطنی و ضد دینی خودش را برملا کرد . خوب است فاتحه ای هم برای غربگدا ها و بیسواد های منافق بخواند.
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    0 0
    آقای معین اگر شکاری پسر خودت را تهدید کرده بود و اگر قمه شکاری در شکم فرزند خودت فرو رفته بود ، الان هم همین اراجیف را می‌گفتی؟! لعنت بر اصلاحاتی که شما بانی ان هستید! البته قوه قضائیه هم کوتاهی می کند ، وگرنه بای در قبال ادعای قتل مهسا امینی، از شما مدارک و مستندات بخواهد ! نه اینکه هر ادعایی بدون مستندات بی جواب بماند!!
  • علی IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    0 0
    آقای معین اگر شکاری پسر خودت را تهدید کرده بود و اگر قمه شکاری در شکم فرزند خودت فرو رفته بود ، الان هم همین اراجیف را می‌گفتی؟! لعنت بر اصلاحاتی که شما بانی ان هستید! البته قوه قضائیه هم کوتاهی می کند ، وگرنه بای در قبال ادعای قتل مهسا امینی، از شما مدارک و مستندات بخواهد ! نه اینکه هر ادعایی بدون مستندات بی جواب بماند!! در کل خیلی کثیفید ، خیلی سخیفید!
  • علی IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    0 0
    آقای معین اگر محسن شکاری ، پسر خودت را تهدید کرده بود و اگر قمه شکاری در شکم فرزند خودت فرو رفته بود ، الان هم همین اراجیف را می‌گفتی؟! لعنت بر اصلاحاتی که شما بانی آن هستید! البته قوه قضائیه هم کوتاهی می کند ، وگرنه باید در قبال ادعای قتل مهسا امینی، از شما مدارک و مستندات بخواهد ! نه اینکه هر ادعایی بدون مستندات ، بی جواب بماند!! در فتنه های سریالی چند سال اخیر ، شما اصلاحات چی ها ، کاملاً پیاده نظام رسانه‌ای انگلیسی-وهابی-صهیونیستی بوده اید !! نان خور نظام و کارمند انگلیس در کل خیلی کثیفید ، خیلی سخیفید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس