حال و هوای یلدایی بازار گل و گیاه

مردم باید بدانند که اصلاح‌طلبان ستادی در پروژه سیاه‌نمایی خود؛ هم در زمان دلار 10 هزار تومانی می‌گفتند "ما گرسنه‌ایم" و هم در زمانه دلار 40 هزار تومانی!

سرویس سیاست مشرق _ هادی خانیکی، فعال اصلاح‌طلب و از تئوریسین‌های این جریان خاص سیاسی، اخیراً طی یادداشتی که در شماره سه‌شنبه گذشته روزنامه اعتماد و در آستانه جشن مردم در شب یلدا منتشر کرد، نوشت: می‌خواهم از «فهم» مساله بنیادین توسعه کشورم و غم و رنج و دردی که هم‌میهنانم از نادیده گرفتن خواسته‌ها و نقدها و اعتراض‌ها و در عین حال ظرفیت‌ها و توانایی‌های‌شان می‌برند، باز بمانم و به اندازه خود در کنار آنان و با آنان همدرد و همراه باشم!

او همچنین در بخش دیگری از نوشته خود تصریح می‌کند: یلدای غم‌مان را در این ایام باور کنیم و به امید پگاهی پاک باهم بنشینیم.

خانیکی یادداشت خود را با این بیت شعر به پایان می‌برد که: "صحبت حکام ظلمت شب یلداست/ نور ز خورشید جوی بو که برآید حافظ"!

این یادداشت خانیکی با تیتر "در ستایش با هم بودن"، با زیر تیتر "یادداشتی از هادی خانیکی درباره رنج و امید در آخرین شب پاییز غمبار امسال" و با عکسی از نقشه ایران در زمینه‌ای سیاه در روزنامه اعتماد منتشر شده است. [1]

توطئه‌ی بزرگ در "شب یلدا"/ چرا چپ‌های ستادی از یک جشن ساده مردم هم عصبانی می‌شوند!؟

*واضح و مبرهن است که فعالان ستادی اصلاح‌طلب حتی یک جشن ساده ایرانی را هم برای مردم عزیز ایران روا نمی‌دانند و در آستانه این جشن هم از القای بی‌بنیاد سیاهی و تباهی و ناامیدی و رنج‌آلوده بودن فضا دست نمی‌کشند.

و رنج اصلی زمانه ما در ایران همین عزم اصلاح‌طلبان برای سیاه‌نمایی است نه مشکلات اقتصادی و غیره.

چه اینکه مشکلات اقتصادی اولا همیشه و ثانیا در همه کشورهای جهان بوده و هست و به مانند بخشی از واقعیت زندگی گریزی از آن نیست.

لکن هیچ انسان عاقلی زندگی خود را متوقف بر واقعیت‌های تلخ قرار نمی‌دهد و در کنار تلاش برای رفع تلخی‌ها؛ امیدوار است، جشن و شادی عقلانی دارد و در ایام خجسته لبخند می‌زند. مثالی که درباره فرایند مرگ و زندگی هم می‌توان به آن اشاره کرد.

یک حقیقت فلسفی ساده‌ی برآمده از مبانی جامعه‌شناسی و طبع مدنی انسان‌ها که البته چپ‌های ستادی از آن رو که قصد ایجاد فتنه اقتصادی با هیزم‌سازی از مردم را دارند؛ آنرا استتار کرده و یکسره مشغول القای رنج و نومیدی و شوربختی در ذهن مردم هستند.

توطئه‌ای شوم که اگر با هوشیاری مردم، با دقت خواص و با تأملات و برخوردهای حاکمیتی مواجه نشود؛ می‌رود که در ادامه پیش‌لرزه‌هایی مثل اغتشاشات 70 روزه به بهانه مرگ تصادفی یک دختر جوان؛ به رخدادی بزرگتر منتج شود که ما به آن فتنه اقتصادی می‌گوییم.

دقت شود که در جهان درد و رنجی که اصلاح‌طلبان طی سال‌های پس از فتنه 88 القا می‌کنند؛ حتی یک ردّ پای کوچک برای مثبتات ایران هم نیست و مردم باید بدانند که اینان، هم در زمان دلار 10 هزار تومانی می‌گفتند "ما گرسنه‌ایم" و هم در زمانه دلار 40 هزار تومانی! [2]

و کسی در این میانه باید که به نتایج ناشکری و نساختن سنگر مقابل مثبتات کشور بیاندیشد و این معادله را حل کند که القائات اینان چطور برخی مثبتات اقتصادی را از دست مردم گرفت و اگر با جهاد تبیین در مقابل آن سنگری ساخته نشود، می‌رود که مابقی مثبتات را هم از مردم بگیرد.

مردم ایران باید بدانند که خانیکی و امثال خانیکی در حالی حتی از جشن شب یلدا هم نمی‌گذرند و گلوله‌های شوربختی را به سمت آن شلیک می‌کنند که علیرغم تمام مشکلات اقتصادی اما ایرانی‌ها در شب یلدا مثل اروپا مشکل کمبود سوخت و آذوقه ندارند، همچنان مالیات سنگین نمی‌دهند و سوخت خودروهایشان را همچنان با قیمت‌های ارزان تأمین می‌کنند.

اینکه چرا امثال هادی خانیکی اهل بیان این مثبتات بدیهی نیستند و چرا توانسته‌اند ذهن کسانی از جامعه را مملو از منفی‌بافی بدون مبنا کنند؛ سؤالی است که مردم، مسئولان و خواص ایرانی باید به آن پاسخ بدهند و به وظایف خود در قبال آن عمل کنند.

پیش از این، محسن هاشمی، دیگر چهره اصلاح‌طلب نیز در اظهاراتی عجیب و غریب، به زعم خود توضیح داده بود که چرا حال ملت ایران بد است! [3]

در امثال و حکم ایرانی قصه‌ی معلم مکتبخانه‌ای را داریم که یک روز اسیر توطئه‌ی بچه‌های پر شیطنت مکتبخانه شد که قصد داشتند مدرسه را تعطیل کنند. معلم که به مکتبخانه آمد بچه‌ها یکصدا اصرار کردند که "رنگ به رخسارت نیست" و معلم کم‌کم باور کرد که بیمار است و دست آخر هم مدرسه تعطیل شد!

باید از این قضایا درس گرفت و اسیر توطئه شیاطینی که قصد تعطیلی ایران عزیز را دارند؛ نشد.

در اشاره به بیت به‌کار رفته از سوی خانیکی برای اتمام یادداشت نیز بیان همین نکته کافیست که جائر اصلی اوست که لبخند عقلانی مردم را برنمی‌تابد...

***

1_https://www.etemadnewspaper.ir/fa/https://www.mashreghnews.ir/news/1448045/%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C/detail/195222

2_hvasl.ir/news/239007

3_mshrgh.ir/1447800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 70
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    27 5
    ایران اسلامی
    • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
      31 2
      لعنت به دشمنانش
    • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
      10 0
      از قدیم فرمودند : سگ زرد برادر شغاله ... مردم خودشون میدونن این چیزارو
    • ایران قوی IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      5 1
      تا وقتی این جماعت به تریبون و انتشار افکار وهم آلودشون دسترسی داشته باشن وضع همینه چونکه این جماعت شالوده فکریشون و باورشون همینه که همیشه سیاهی ببینند و بدتر از این که بیان این افکارشون رو به خورد ملت بدن این اشخاص و باید توی تیمارستان معالجه و بستری کرد !!!
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      1 3
      ایران قوی // از تریبون چرا میترسی ؟
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    23 3
    افراط گرایان غربزده در حقیقت اصلاح طلبان را برای همیشه نابود کردند و عجیب هست که سرنوشت خود را به مشتی معلوم الحال ارتجاعی مانند منافقین و سلطنت طلبان و تجزیه طلبان متصل کردند
    • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      3 0
      افراط گرایان غربزده ، هیچوقت اصلاحطلبها رو جدی نگرفتن ،مگرنه اصلاحطلبها از اوج عزت به این ذلت نمی افتادن .
  • ایرانی IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    27 1
    با سلام دوستی را می شناسم یکی از بزرگترین دانشگاه‌های غیر انتفاعی در جنوب کشور را بالطبع با روابط توانست از آن خود کند. تقریبا اولین جملات ضد مردمی و ضد کیان این مملکت و اینکه این نظام قابل اعتماد نیست را اولین بار از ایشان شنیدم. بعضی مواقع فکر می کنم، چه اساتیدی با چه تفکری در این دانشگاه تدریس می کنند و چه دانشجویانی با چه کانال فکری انتظار است از این دست موسسات فارغ التحصیل شوند. بنظرم میاد پروانه بهره برداری موسسات آموزشی غیر انتفاعی یاید مدت اعتبار مثلا 5 ساله داشته باشد.
    • IR ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      0 5
      وقتی نطرت با یک استا یا دانشجو معایر هست ، دو بار فکر کن که ایا درست میگی یا نه
    • م. ناظر IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      5 0
      قرآن‌کریم مثالی در بارهٔ عالمان یهود دارد که دقیقا وصف بخشی از تحصیل‌کردگان قلنبه و روشنفکر است: مثلهم کمثل الحمار یحملون اسفارا این موجودات دقیقا الاغهایی هستند که باربر کتاب و دانشند اما شعور و فهم ندارند.
    • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      4 0
      استاد خائن و دانشجوی بی وطن نظرشون غیر از خیانت به وطن نیست
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      0 2
      قران در مورد خون و نطر برادر مسلمان چی گفته ؟ مثال یهود وارد نیست . فکر نکن بقیه حالیشون نیست .
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      0 1
      گفتم ، در این جوارد قبل از اینکه بکی خاین و بی وطن ، دوبار فکر کن .
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    29 2
    باید غرب زده ها طبق فرمایش امام خمینی کنار زده شده و حذف بشن.
    • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
      4 14
      اگه میتونی کنار بزن
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    13 2
    تبریک به اقای رییسی
  • سید IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    16 1
    شیشه عمر اصلاح طلبان همین برجام بی فرجام است که اکنون شکسته است و سبب دود شدن آرزوها و حیات این جماعت نادانی که زلف خود را به زلف آن قرارداد گره زده بودند، شده است! این جماعت گمان می کنند حافظه تاریخی ملت ایران حتا کمتر از چهارسال است تا ندانم کاری ها و آوار مشکلات دولت مورد حمایت شان بر سر ملت با وجود انجام همه تعهدات برجامی شان را به یاد نداشته باشد!
    • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
      2 13
      ایران یک قیمت دلار رو نمیتونه کنترل کنه ،چیطور میتونه بمب اتم رو کنترل کنه .؟
    • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      3 0
      نرخ دلار در دولت روحانی ۱۰۰۶ درصد دولت موسوی ۴۴۵ درصد دولت هاشمی ۳۹۹ درصد دولت احمدی نژاد ۳۴۷ درصد و در دولت خاتمی ۱۹۳ افزایش داشته و حالا در دولت رئیسی که وارث خزانه خالی و ابر بدهی های دولتهای قبل بوده و یک پنجم عمر دولت خود را درگیر اغتشاش و آشوب و حملات تروریستی ضد انقلاب است تنها ۱۹ درصد افزایش داشته و جالب آنجاست که همه بانیان مشکلات موجود بطور متحد و به بهانه دلار با بی شرافتی تمام در حال حمله به رئیسی و دولتش هستند
    • IR ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      2 0
      قیمت دلار ملاک نیست اگر فهم داشته باشی ،
    • IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      2 0
      هیچ کس از اصلاح طلبان خوشش نمیاد حالا به زور دروغ و شمشیر می خوان مردم رو نسبت به دولت بدبین کنند .باباجون عشق ومحبت خدائی است .بفهمید مردم رئیسی رو باجان ودل دوست دارند حالا شماهاجلسه بذارید و هرمی انتقال بدهید .اصلاح طلب کودن بی دین
    • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      0 3
      قیمت ماشین ملاکه ؟ این رو چی میگی ،ال ۹۰ شده ۸۰۰ ملیون
    • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      0 3
      ریسی چند درصد رای کل مردم رو اورده ؟
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    6 1
    یا راهکاری جهت برخورد با این هجمه رسانه ای برعلیه کشور و ملت و نظام بیابید و به کار برید و امثال این نوشته ها را متوقف کنید یا مرتب شرح و تفسیر و تأویل از این متون سراسر سیاه نمایی رذیلانه و خبیثانه پخش نکنید و اعصاب ملت رو خراب نکنید. ملت اصیل ایران اینارو می‌دونه. اگر متولی کنترل این یاوه گویی ها شماها هستید در حکومت، پس چرا جلوشون رو نمی گیرید؟! مردم آزاری دارید؟!!
    • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
      1 1
      تنها راه کارش ، الوعده وعیده ،دلار ۵ تمن‌ کنن
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    9 1
    با این همه مماشات وچشم پوشی از خباثت وخیانت چندش آور اصلاح طلبان و بی اعتنایی به خشم و ناامیدی مردم متدین و هوادار نظام..کم کم این شبهه پیش آمده که اصلاح طلبان هنرپیشه های سیاستمداران هستند و کبریت بی خطرند
    • IR ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      0 1
      به مردم ارتباطی نداره دعوای شما . اگر اونها وصع رو بهتر میکنن شما برو کنار تا باد بیاد
  • محمد IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    11 1
    سلام از منافقین امثال خانیکی که ارتباط دیرینه با گروه مریم رجوی دارد این حرفها طبیعی است اما جای تعجب از مسئولین صداوسیما دارد که با این همه گندکاریها در میدان دادن به نفوذی های خائن ، بازهم درس عبرت نمی گیرند و شب یلدا دو نفر را به شبکه 5 تهران آورده بودند که هردو مردم را غمزده و ناراحت توصیف کرده و با اغتشاشگران تحت عنوان مردم همنوایی کردند و خواستار عفو عمومی و چشم پوشی از جنایات شان شدند و مجری چاپلوس هم مرتب برای شان به به و چه چه کرد و.... واقعا باید رونالدوها را رها کرد و دو دستی مواظب غضنفرهای رخنه کرده در صداوسیما بود
    • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
      0 1
      یلدا رو ول کن
    • علی IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      0 2
      برادر عزیزم آقای خانیکی آدم شریفی هست نباید تهمت بزنیم
    • IR ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      1 1
      ال ۹۰ رو بچسب
    • IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      3 0
      هنوز نفهمیدی هرچی می کشیم ازهمین خائنین صداو سیماست معلوم نیست که چگونه و برچه اساسی گزینش شده اند بهائی های فراری که هنوزم معلوم نیست چطور در صدا وسیما بوده اند والان در آن سوی آب رقص شناور دارند
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      0 1
      من بیست ساله غیر از شاید ده تا بازی فوتبال ، یک دقیقه هم پای صدا و سیما نرفتم
  • محمد IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    8 1
    سلام از منافقین امثال خانیکی که ارتباط دیرینه با گروه مریم رجوی دارد این حرفها طبیعی است اما جای تعجب از مسئولین صداوسیما دارد که با این همه گندکاریها در میدان دادن به نفوذی های خائن ، بازهم درس عبرت نمی گیرند و شب یلدا دو نفر را به شبکه 5 تهران آورده بودند که هردو مردم را غمزده و ناراحت توصیف کرده و با اغتشاشگران تحت عنوان مردم همنوایی کردند و خواستار عفو عمومی و چشم پوشی از جنایات شان شدند و مجری چاپلوس هم مرتب برای شان به به و چه چه کرد و.... واقعا باید رونالدوها را رها کرد و دو دستی مواظب غضنفرهای رخنه کرده در صداوسیما بود
    • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
      2 1
      درباره صداوسیماونفوذیهاش باهاتون موافقم.تواین مدت همونقدرکه بی حجاب تومترومیبینیم توتلویزیون هم میبینیم مخصوصادربخش خبرورزشی بانوان.
  • ح IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    6 0
    فقط یلدا رو تحریم میکنید یا هالووین و ولنتاین و کریسمس هم در لیست تحریم ها قرار داره؟؟
    • IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      0 1
      همه چیز داره عوض میشه .‌
  • علی افصحی IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    3 0
    بنده تنها کسی بودم که وقتی در مشرق چندی پیش خبری آمد که خانیکی گفته با بیماری سرطان «مدهبی تر»!شده ام ، تردید کزده و آن را نپذیرفتم به دلیل همین یادداشت هایی که ازاو زین پس خواهیم داشت.اولین اصل مذهبی ترشدن خروج از قبیله گرایی و واقع گرایی است که پیامبر اکرم محمد صلی الله علیه و آله در حدیثی می فرماید « ربی ارنی الاشیاء کما هی » خدایا برایم امور را آن طور که هستند بازنما.واقع بینی عطای الهی و رزق کریم است که نصیب پیامبر صفتان و مذهبی تر شده ها می شود. وقتی دولت انقلابی سود سهام عدالت، واریزی رتبه بندی معلمان نزدیک به یک میلیون نفر ...و نیز بسته ای معیشتی خاص شب یلدا را طوری تنظیم می کند که مردم بزرگوار شب یلدایی ساده و در ضمن خوشی در کنار آب، برق، گاز ، اینترنت و حطوط آزاد ثابت و همراه وصل و....داشته باشند، مذهبی تر کسی است قدر دان دولت انقلابی باشد و مقایسه کند مرغ ارزان شب یلدا را با اروپای تاریک و فرو رفته در هزار مشکل را و مردم را فرا خواند به امید و تلاش بیشتر در شرایطی که همین شب یلدا هم آمریکا دستگاه تحریمش را خاموش نکرده بود!خانیکی اگر مذهبی تر شده نگاه به دولت مطبوع خودروحانی-جهانگیری کند که در پرداخت یارانه چهل و پنج هزار تومان می گفت مصیبت عظمی اما جناب رئیسی سر موقع یارانه بیستم هرماه نزدیک به ده برابر آن را به یارانه بگیران که حداقل پنج میلیون افزوده شده اند پرداخت کرده و هیچ منتی را هم تحمیل نمی کند. خانیکی کی در طول هشت سال دولت فشل روحانی جهانگیری یک بار سخن از معیشت مردم زد زمانی که سختی معیشت رسیده بود به بی برفی و بی آبی !کی نسبت به فساد و اختلاس حسین فریدون ، مهدی جهانگیری، داماد محمد شریعتمداری، دختر نعمت زاده و.... وزاری فاسد مطلب نوشته بود!اگر مذهبی تر واقعی بود می زد. اما تکلیف اعتماد با مدیریت الیاس حضرتی روشن است او در شورای پول و اعتبار در دوره جهانگیری نادان بود که ارز چهار هزارو دویستی را تقدیم یک مشت رانت خوار اصلاح طلب فاسد چون حجاریان کرد ، این شبه رسانه در خدمت اختلاسگران و اصلاح طلبان فاسد مگر چند نفر مخاطب دارد که بتواند فتنه اقتصادی راه بیندازد! دولت انقلابی جناب رئیسی با همین رویکرد اقتصاد مردمی در ادامه از همه عقبه های سخت اقتصادی خواهد گذشت و داغ بازگشت دوباره اصلاح طلبان فاسدبه قدرت بر بال فتنه ها را به دلشان خواهد نهاد. حیدر
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    4 2
    از رفع بیکاری و حل مشکل مسکن و گرانی رسیدیم به این که چرا شاد نیستین سوخت و آذوقه داریم
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    2 2
    از رفع بیکاری و حل مشکل مسکن و گرانی رسیدیم به این که چرا شاد نیستین سوخت و آذوقه داریم
  • محمدایوب IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    6 2
    این بی شرف های حرام خوار وحرام لقمه چرا در زمان دولت روحانی که سر در آخور او داشتند مردم برای دوتا مرغ ازشب تا صبح در صف می ایستادند وبا کارت ملی ویا دو کیلو گوشت با کارت ملی مانند مرغ در صف بودند ویا قیمت مسکن 10برابر شد پراید 20میلیونی 200میلیون دلار 3300تا 40000تومان رسید وبراثر کرونا روزی 700نفر کشته می شدند زبان در کام بود حرامیان دین که ندارید وجدان که ندارید وطن که ندارید به جای همه رو دارید
    • IR ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      0 0
      این‌که چیزی نیست ، بیشترین رای تاریخ انتخاباتهای ایران رو هم از مردم برای خاتمی گرفتن
  • وحید IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    2 0
    در هرزنامه اعتماد ۳۱ خرداد۱۴۰۱ هادی خانیکی در گیرودار مبارزه با سرطان این بیت حافظ را میگوید: «مرا در منزل جانان چه امن عيش چون هر دم/ جرس فرياد مي‌دارد كه بربنديد محمل‌ها !» آقای هادی خانیکی،انشاءالله بلا دور باشه و با هم حلوای مرگ اصلاحات انگلیسی،صهیونیستی را بچشیم! [[بیا که هاتفِ میخانه دوش با من گفت،،که در مَقامِ رضا باش و از قَضا مَگریز میانِ عاشق و معشوق هیچ حائل نیست،،تو خود حجابِ خودی حافظ از میان برخیز]]
    • IR ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      0 1
      اونی که هرز شده ،چرخ اقتصاد و مدیریت کشوره
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    0 0
    هادی خانیکی! عامو سرطان گرفتی انشاء بلا دوره! سی چه روزگار مردمو خط خطی میکنی!؟
    • IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      0 0
      روزگارخودش خط خطی به خاطر همین مردم رو خط خطی می بینه
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    2 0
    بارها به قوه قضائیه محترم پیشنهاد تعطیلی رسانه های اصلاح طلب که بانی همه مشکلات کشور از احتکار اجناس در فروشگاهها قاچاق کالا، دارو و ارز گرانی خودرو و ... همه اینها با تبلیغات و سیاه نمایی رسانه های اصلاح طلب می باشد اگر قوه محترم قضائیه این رسانه ها را به مدت سه ماه تعطیل کند مشکلات کشور هم حل می شود چون اینها ریشه هر فسادی در کشور هستند
    • IR ۰۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      0 0
      همه چی سفیده
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    8 2
    بیشتر خانوادهای ضد ایرانی امسال شب یلدا نداشتند
    • IR ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      0 0
      کارخونه انسانسازی انقلاب
    • IR ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      1 0
      خب اینجوری پیش بره ، که همه خانوده ها صد ایرانی میشن که ، چیکار کردید با مملکت ؟
  • مجتبی IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    1 0
    سلام علیکم از سایت مشرق برای تحلیل های خوب ممونم. به نظر بنده کاملا مشهود است که بخش زیادی از تهییج مردم به باور مطالب رسانه های غربی توسط ایادی آنها در داخل مانند این روزنامه ها ایجاد می شود. روزنامه هایی مانند هم میهن و اعتماد و چند روزنامه دیگر زنجیره ای . مثلا در اوایل موضوع اغتشاش وقتی صدا و سیما کرباسچی را به عنوان مدیر مسئول روزنامه هم میهن در برنامه دعوت کرده بود ایشان طلبکارانه اعتقاد داشت که نباید با بی حجابی از طریق گشت ارشاد برخورد گردد و از راههای فرهنگی باید استفاده گردد اما هیچیک از سایر دعوت شدگان متاسفانه این سوال را از او نکردند که در روزنامه خود چه کاری برای حجاب انجام داده است؟ آیا روزنامه یکی از محصولات فرهنگی نیست؟ مشخصا معلوم است که اینگونه روزنامه ها تا جای ممکن با دین زاویه دارند و تا جای ممکن دنبال ناامید کردن مردم از دین هستند. در قانون مطبوعات برای درج مطالب ممکن است از نشریه سوال شود ( که متاسفانه آن هم بخاطر شانتاژ اینگونه روزنامه ها با مشکل مواجه شده) اما در هیچ جا برای عدم درج مطلب پاسخگو نیستند. آیا نهادهای فرهنگی نباید از این روزنامه ها مطالبه نماید که چرا درباره مسئله حجاب کم کاری (بی کاری) کرده اند؟ در مجموع لازم است با دقت و کنکاش بیشتر در خصوص مطالب درج شده در این روزنامه ها، بخش مستقلی در سایت برای آن ایجاد گردد تا مخاطبین با نویسندگان منحرف و مطالب آنها آشنا و از آن مطلع گردند. حتی از تکنیک های عملیات روانی در نوشته ها پرده برداری گردد. با تشکر
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    0 0
    بالا رفتن قیمت دلار در دهه نود به علت خروج پول از بانک ها بود‌ و خرابکارانه تلقی میشد. به شکل طبیعی و در تمام دنیا بانک می تواند ۱۱ برابر موجودی خود نقدینگی وارد جامعه کند ولی در ایران این نسبت به ۳ رسیده که جنگ روانی دشمن علت آن هست
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    0 0
    گرسنه گفتن به مردم، توهینه بزرگیه
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    0 0
    ملت چقدر مالیات بدن ؟کم میدن؟با مالیات فقرا کشور میچرخه.بیشتر بدن؟خجالت...! سوخت ارزان!؟ اصلا بین مردم هستی.
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    0 0
    ملت چقدر مالیات بدن ؟کم میدن؟با مالیات فقرا کشور میچرخه.بیشتر بدن؟خجالت...! سوخت ارزان!؟ اصلا بین مردم هستی.
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    1 0
    خانیکی آشغالی بیش نیست... اصلاح طلب تهوع آور...
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    0 1
    در حالی که بخشی از هموطنانم در سطل های زباله دنبال روزی خود هستند
  • حسین IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    0 0
    چهارتا مثبتات شما در مقابل کوهی از مشکلات اصن دیده نمیشه
  • IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    1 0
    همین رانت خوارها شدنداپوزیسیون نظام ،خوردند و گنده شدند معلوم نیست واسه چی اعتراض می کنند .یه سری از اینارو طویله هم نمی بندند بازد وبند و پارتی واسه خودشون فکر می کنند کسی شدند .یکی نیست به اینا بگه ه
  • IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    1 0
    سرنگون شود اصلاح طلب خائن افراطی احمق وطن فروش
  • IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    1 0
    همین اصلاح طلبان خائن رو می بینید شب یلدا هندوانه وانار وآجیل خریده بودند .واسه کی ؟ واسه چی؟شما بگید واسه جشن ماتم که نبوده
  • فرزاد IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    1 0
    بعضیها مگس صفت هستند اگر در بدن انسان یک زخم بزرگ و یا حتی کوچک باشد مگس جاهای سالم بدن را رها میکند و به ان زخم میچسبد اَمثال این شخص دوست دارند زخمهای زیادی بر پیکر این مملکت باشد تا دائماً فکشان بجنبد و از فروکش کردن اشوبها و جنایتهای اشوبگران به شدت غمگین هستند و با القای ناامیدی به جامعه سعی دارند به اشوبهای مخرب که خود باعث بدتر شدن وضع اقتصادی در داخل و ضعیف شدن وجهه سیاسی در مجامع بین المللی است نفس مصنوعی دهند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمیکنند تفاوت این جور ادمها در داخل کشور با مجریان و گویندگان و کارشناسان مزدور اینترنشنال و سایر شبکه های همسو که دائماً سیاه نمایی میکنند و نقاط ضعف کشور را بزرگنمایی میکنند چیست؟ ایا اینها نمی دانند که مشکلات اقتصادی تبدیل به یک معضل جهانی شده که حتی کشورهای مرفه نیز از ان در امان نمانده اند؟ و در مورد ازادی ایا اینها نمیدانند که در هیچ جای دنیا ازادی بدون محدودیت وجود ندارد و کشور ما با توجه به دین و فرهنگمان از این لحاظ از خیلی از کشورهای دیگر وضعیت بهتری دارد؟
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    1 1
    چی شده ملی گرا شدین؟
    • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      2 0
      به آلبانی ربطی نداره
    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      0 0
      راسی چرا ؟
  • رضا IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    0 0
    شاید اگر مریم رجوی رو رئیس جمهورشون کنن حالشون بهتر بشه
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      0 0
      انتخابات و رفراندوم میتونه جواب همه چیز رو بده .
  • DE ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    0 0
    يلدا؟
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    1 0
    ننگ ونفرت بر مزدوران افساد طلب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس