کد خبر 1444929
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷

به گزارش مشرق، سید احمد خوئی در یادداشتی تلگرامی نوشت:

اخیرا یک نوشته برای تغذیه ساندویچی مخاطب از سوی جریان نفاق داخلی منتشر شده و فتاوی مجعول و بُریده‌شده‌ای از علماء در آن به چشم می‌خورد. سرآمد این فتاوی مجعول، فتوای آیت‌الله خوئی در خصوص «محارب» است. عملا، جاعلین این فتاوی، هم‌دست این ناامن سازی جامعۀ مسلمین و هم‌کار این جنگ علیه ایرانند. مردم باید هوشیار باشند، افرادی اینچنین لجستیک و پوشش تجاوز و تعدی دو ماهه به جامعۀ مسلمین را فراهم می‌کنند و با ظاهر اسلامی در میان ما می‌زیند و مشغول توسعۀ جنایت و ماله‌کشی دشمنی علیه ملت ایران هستند. چنین جریان خبیثی عملا می‌داند مخاطب به دنبال بقیۀ جملۀ گزینشی و نتیجۀ مجعول نمی‌رود.

فتوای آیت‌الله خوئی در کتاب تکملة منهاج الصالحین - در صفحۀ ٥١ کاملا مؤید حکم دادگاه‌ جمهوری اسلامی برای «محسن شکاری» است:

الخامس عشر - المحاربة (مسألة ۲۶۰): من شهر السلاح لإخافة الناس نفی من البلد، ومن شهر فعقر اقتص منه ثم نفی من البلد ومن شهر وأخذ المال قطعت یده ورجله، ومن شهر وأخذ المال وضرب وعقر ولم یقتل، فأمره إلی الإمام إن شاء قتله وصلبه، وإن شاء قطع یده ورجله» الخ.

ترجمه: «کسی که برای ترساندن مردم سلاح بکشد، از آن شهر تبعید می گردد. کسی که سلاح بکشد و زخم وارد آورد، اول قصاص می شود، سپس از شهر تبعید می شود. »

نارفیقان منافق ما ، تا اینجا را در متن کلیشه‌ای خود قید کرده و بقیه را برای مردم بُریده‌اند!

در ادامه آیت الله خوئی قید نموده‌ است:

« کسی که سلاح بکشد و مالی را نگیرد، دست و پایش قطع می شود. و کسی که سلاح کشیده و مال اخذ کند و ضربه بزند و زخمی کند لکن کسی را نکشد، حکم او در اختیار امام است که اگر بخواهد او را بکشد و به دار آویزد و اگر بخواهد می تواند دست و پای او را قطع نماید.» ... الی آخره.

بدین ترتیب، در اختیار امام (در اینجا قاضی دادگاه‌ جمهوری اسلامی) است کسی که سلاح کشیده و ضربه زده و مال برده ولی کسی نکشته را چگونه اعدام کند. همین ، حکم آیت الله وحید است و همین در استبصار شیخ طوسی آمده است. حال چگونه به خود اجازه می‌دهند با اسلام اینگونه بازی کنند، نشان واضح‌تری از اسلامیت آنان است.

دو ماه جنگ تمام عیار علیه ایران، اسلام و مسلمین و جمهوری اسلامی موفق نشد، جریانی که این وضعیت اقتصادی را با کاسۀ گدائی گرفتن به مرحمت آمریکا در هشت سال و رها کردن اقتصاد و سازندگی و درون‌زائی باعث شد تا مکمّل موفقیت و پیشرفت تحریم‌های آمریکا علیه این ملت مقاوم باشد، اکنون بعد از این جنگ به همکاری با جریان شورش پرداخته و از مجازات شرعی آنان با دغل و ریا و فریب جلوگیری می‌کند. کار چاقو و قمه و خون که به نتیجه نرسید حالا این جریان نفاق شروع به جعل کردن فتوی می‌کند تا امنیت این دشمنی را با حرف و جعل تامین کند و پیش برود.

تصویر ضمیمه، تصویر این جعل و خیانت در حق اسلام و حقیقت است که در اینترنت به وفور پخش شده است.

ماله‌کشی جنایت محارب، با فتوای مجعول

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 24
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    20 7
    اولین اولویت امنیت ملی ایران : آگاه نمودن جوانان و مخصوصاً دانشجویان و دانش آموزان از شگرد ها و شعبده بازی های آمریکا در طول تاریخ . مردم ایران دیگه آنقدر در تاریخ خود با شگرد آمریکا و انگلیس آشنا شدند که دیگه گول نمی خورند. شگرد اصلی آمریکا : (گنجشک را رنگ میکنه جای قناری میفروشه) . مهمترین اولویت جهاد تبیین برای شورای انقلاب فرهنگی ، صدا و سیما ، وزارت فرهنگ و ارشاد ،آموزش و پرورش و همه پدر و مادر ها عبارت است از : آگاه نمودن جوانان ما و مخصوصاً دانشجویان ، از شگرد ها و شعبده بازی های آمریکا در طول تاریخ .
    • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      10 3
      بسیار عالی. حقیقتا فتنه‌های شیطانی رو شروع کردند برای یارگیری از میان بیخبران و خوابها... که بایستی شورای انقلاب فرهنگی حرکت جدی انجام بدهد.وگرنه وضعیت به قهقرا خواهد رفت.
  • علی افصحی IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    0 0
    تحریف با جنایت دو روی یک سکه اند تا تحریف نباشد جنایت محمل پیدا نمی کند. منافقین و اصلاح طلبان فاسد برای تداوم جنایات داعش وار اراذل میدانی فتنه شکست خورده ،دست به تحریف حتی فاوای فقها با این که مکتوب و در دسترسند زده و با فضا سازی در تلاشند جانیان را از مجازات برهانند اما همین کارهای تحقیقی می تواند هم محرفان را رسوا و هم سواد فقهی عموم مردم را افزایش داده علاوه بر این که دست دستگاه قضا را در اجرای مجازات گشاده تر از گدشته می کند.
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    1 0
    در تعارض فقه و حقوق ، قاعده حقوقی اولی است
  • US ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    1 1
    دستگاه قضائى بايد حكم خداوند متعال را بدون واهمه از هاى و هوى مفسدين و رسانه هاى مزدور بيگانه اجراكنند.اين خواست اكثريت مردم ايران است تا آرامش برجامعه باز گردد.مردم ايران كوچكترين إرفاق و ترحم بر اين اغتشاشگران را بر نمى تابند و خواهان اشد مجازات كه إعدام باشد را خواهانند.
  • امیر IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    1 0
    ما منتظر اعدام عاملام حادثه شاهی چراغ هستیم
  • هموطن IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    1 1
    آدرس "بانیان آشوب" را باید در ستاد اصلاحات جستجو کرد. مردانی پیر که جوانانه به دنبال براندازی نظام اسلامی هستند و سنگر گرفته در پشت جهل عده‌ای فریب‌خورده؛ یک روز فتنه 88 را علم می‌کنند، یک روز پروژه شوم سیاه‌نمایی علیه نظام اسلامی را کلید می‌زنند، روز دیگر آدرس خیابان را به مردم می‌دهند، دست به تحریم انتخابات می‌زنند و مزوّرانه در اتاقک‌های هدایت عملیات؛ تقلا می‌کنند تا اغتشاشات لکه‌ای را به سمت ایجاد "فتنه اقتصادی"‌ سوق بدهند.
  • ح ر IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    1 1
    قوه قضاییه باید سریعا هرکسی را که دراعتراض به اعدام این مجرمین به هر نحوی اعتراض می کند احضار و در صورت عدم ارئه عدله محکم فورا مجازات کند.
  • محمد IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 1
    با سلام. محسن شکاری در اینجا مالی اخذ نکرده که بگوییم: امام بین کشتن یا قطع دست و پای مخالف، مختار است؟؟؟!!! یک بار دیگر سخن آیت الله خویی را ببینید: "کسی که سلاح کشیده و مال اخذ کند و ضربه بزند و زخمی کند لکن کسی را نکشد، حکم او در اختیار امام است که اگر بخواهد او را بکشد و به دار آویزد و اگر بخواهد می تواند دست و پای او را قطع نماید.»"
    • علی IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      1 0
      بله کاملا درسته. طبق فتوای آیت الله خویی شرط "اخذ مال" در مورد محسن شکاری وجود ندارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس