کد خبر 1437242
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰
سناریوی اصلاح‌طلبان برای خط پایان مذاکرات/ چرا اصلاحات دستپاچه شد؟

برخی اصلاح‌طلبان به دروغ دم از گفت‌وگو می‌زنند اما در واقع آنها می‌کوشند شعله آشوب‌ها حفظ شود و آرامش به کشور باز نگردد.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: این ارزیابی را معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی در واکنش به بیانیه اخیر اصلاح‌طلبان عنوان کرد. محمد کاظم انبارلویی، به روزنامه همشهری گفت: کسانی که این روزها در کف خیابان دست به آشوب می‌زنند، طرف گفت‌وگو نیستند و نمی‌توان با این افراد، مخرج مشترکی برای تفاهم پیدا کرد. بیانیه اخیر اصلاح‌طلبان و نحوه واکنش‌ جریان اصلاحات به رویدادهایی مانند حمله داعش به حرم شاهچراغ و نیز آتش‌افروزی آمریکا و شرارت‌های رخ داده در ایران، چندان دور از انتظار نبود. این جریان اقدامات تروریستی و ساختارشکنانه اخیر را در بیانیه خود محکوم نکرد و متأسفانه نوعی هم‌زبانی با اصحاب اغتشاش داشت.

در بیانیه اصلاح‌طلبان انباشتگی مطالبات اجتماعی در یک‌دهه اخیر عامل اصلی بروز اعتراضات دانسته شده است و حال آن که مدیریت کشور در همین دوره در دست اصلاح‌طلبان بود. اصلاح‌طلبان در بیانیه خود با طرح این موضوع درصدد تحریف مطالبات اغتشاشگران هستند. کسانی که دست به پرچم‌سوزی می‌زنند و در برابر حکم قرآنی حجاب می‌ایستند چه نسبتی با مردم دارند. این مسائل مطالبه واقعی مردم نیست، بلکه مطالبه آمریکا و اروپاست. در رویدادهای اخیر به خوبی شاهد آن هستیم که دشمن از مرحله براندازی عبور کرده است و به دنبال تجزیه نظام است و نشانه آن را می‌توان در فضا دادن به گروهک‌های تجزیه‌طلب که با شارژ رسانه‌ای در حال تبلیغ تفکرات خود هستند، دید.

وی با اشاره به اسناد منتشر شده از سوی وزارت اطلاعات، و سازمان اطلاعات سپاه درباره نقش‌آفرینی برخی اصلاح‌طلبان در نقشه آمریکایی-صهیونیستی آشوب می‌گوید: عده‌ای می‌کوشند شعله‌ آشوب‌ها در کشور همچنان حفظ شود و آرامش به جامعه بازنگردد، بیانیه اخیر اقدامی در این راستا می‌باشد و هربار که اغتشاشات به نقطه پایان نزدیک می‌شود، برخی با اقداماتی که انجام می‌دهند مانع ایجاد آرامش در جامعه می‌شوند و تهدید به اینکه اگر خواسته‌های‌ این جریان محقق نشود باید منتظر بحران در جامعه بود را بیان می‌کنند؛ درحالی‌که می‌دانند چنین ظرفیتی برای بحران‌سازی در کشور ندارند.»

برخی اصلاح‌طلبان آرمان ملی ندارند و از منطق سیاسی و سیاست‌ورزی مناسبی در سپهر سیاسی کشور برخوردار نیستند. گرچه بسیاری اصلاح‌طلبان عرق ملی دارند و به مردم خدمت می‌کنند و قدردان آنان هستیم، اما بدون شک بخشی از این طیف با جریان‌هایی هم‌صدایی دارند که صدای مردم ایران نیستند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    1 0
    نخواهید دید در تاریخ معاصر کشور که فتنه و آشوبی باشد که اتفاقاً همواره مورد حمایت غرب هم بوده است اما اسلاف اصلاح طلبان امروز و یا همین فرقه منحوس تهوع آور کنونی در ایجاد، استمرار و یا تشدید آن نقشی آن هم بسیار مؤثر نداشته اند! از فتنه بابی و بهائیان تا فرقه رجوی و فتنه سبز و .......! پس بهترین دعا برای پیشرفت کشور مرگ بر ضد ولایت فقیه است!
  • حیدری IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    7 0
    مسبّب بخش اعظمی از گرفتریها کشور اصلاح طلبان غرب گدا هستند
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      4 0
      تقریبا همه ی مشکلات
    • سید IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      1 0
      نخواهید دید در تاریخ معاصر کشور که فتنه و آشوبی باشد که اتفاقاً همواره مورد حمایت غرب هم بوده است اما اسلاف اصلاح طلبان امروز و یا همین فرقه منحوس تهوع آور کنونی در ایجاد، استمرار و یا تشدید آن نقشی آن هم بسیار مؤثر نداشته اند! از فتنه بابی و بهائیان تا فرقه رجوی و فتنه سبز و .......! پس بهترین دعا برای پیشرفت کشور مرگ بر ضد ولایت فقیه است!
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    7 0
    این اصلاحات بود که 8 سال همه طوره به ایران خیانت کرد و الان هم پیامدهای 8 سال خیانت اصلاحات دارید می بینید . خزانه خالی ,نفوذیها ,اختلاص برادر حسین فریدون و برادر جهانگیری ,دزدی و چپاول بورس,نابود کردن اقتصاد ,رانت ,تعطیلی کارخانه ها ,تعطیلی کسب و کارها ,برجام نافرجام و آفتابه تابان ,بنزین آبان ماه ,کشته های روزانه 500 نفر کرنا ,همراهی با آمریکا جهت شهید کردن حاج قاسم‌ ,و صدها خیانت دیگر که مجال نوشتن آن نیست ,همه اینها از دست آورد دولت تدبیر بود و از افتخارات آنها نساختن یک مسکن برای مردم ایران بود ,سند 2030 و اف ای تی اف و برجام 20 دقیقه ایی .خدا همه اصلاحاتیهای مغول صفت و خایین را ریشه کن کند .
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    7 0
    اصلاح طلبان ضلع اصلی و داخلی اغتشاشات هستند.
  • هادی IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    خوب... شماها بدبختید که میدونید اصلاح طلبا چه جونورایی هستن ولی جرئت مقابله ندارید. چارتا لاشخور وسط معرکه رو هم تا حالا نتونستید جمع کنید. ایراد کار همون حرف امامه که فرمود شماها عرضه اداره یه نونوایی رو هم ندارید. مماشات و بی عرضگی رو با حقوق بشر اشتباه گرفتید. دارید خشونت رو عادی می‌کنید و وای به روزی که ملت پلیس کشی واسشون عادی بشه. خیلی بی سواد و احمقید. خیلی
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    همه اصلاحطلبان درجنایات غرب علیه ایران شریک هستند بقای انها دربرخورداری ازحمایت غرب است وچون جدا شده وهمگی حول محور انحراف تشکیل شدن نه انکه در درون بعضیها انحراف پیدا کرده باشند بنابرین سرتاته یهکرباس ومفسد هستند
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 1
    بسیاری از گرفتاریهای امروز نتیجه دولت قبله و نتیجه کار دولت فعلی در آینده دور و نزدیک مشخص میشه..!
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    اغتشاشگران خود همین اصلاح طلبان هستند اینها باسرویس های جاسوس معاند ایران همکاری دارند مگر جاسوس خبرنگار سیا درهمین روزنامه های افسادی جا خوش نکرده بودن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس