کد خبر 1531386
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

به گزارش مشرق، محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت:

کار رسانه، روایتگری است. هر زمان که نقشه سرویس های جاسوسی بیگانه و کارگزاران میدانی آن ناکام می ماند، رسانه ها در مقام روایت می نویسند: "برنامه دشمن برای ترور و ایجاد نا امنی و شرارت شکست خورد".

مرور شدت فعالیت های رسانه ای در همین یک سال اخیر به ویژه چند ماه گذشته کافی است تا هر ناظر عادی متوجه شود چه حجمی از تدارکات تروریستی و آشوب افکنانه برای نا امن کردن فضای عمومی ایران انجام شده بود. در همین شش ماه گذشته، چند ده تروریست قبل از ارتکاب جنایت، شناسایی و بازداشت شده اند.

ما به سادگی می گوییم و می شنویم که فلان برنامه ریزی برای انفجار خوشه ای و پر حجم اغتشاشات، یا ده ها عملیات تروریستی، کشف و خنثی شد. اما کمتر تمرکز می کنیم که فاعل این مهار و خنثی سازی چه کسانی هستند؟ و چقدر جانفشانی می کنند تا آب در دل کسی از مردم عادی تکان نخورد.

وقتی امنیت و آرامش برقرار است، یادمان می رود چه حجمی از آتشبار فتنه و فریب و جنایت و شرارت علیه کشور ما برقرار است و چه کسانی سینه سپر کرده اند تا حتی غباری از انفجار بر دامن شهروندان ننشیند، یا صدای عربده اشرار دل ها را نلرزاند و آرامش مردم را در کوچه و خیابان بر هم نزند.

این وجیزه، صرفا برای قدرشناسی از زحمات و جان فشانی های خدمتگزاران گمنام مردم در وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و به ویژه نیروهای مخلص و فداکار بسیج است که در یک سال گذشته، بالغ بر یکصد شهید را تقدیم دفاع از امنیت و آرامش مردم کردند؛

در راس آنها شهید والامقام "سردار سید حمید رضا هاشمی"، مسوول اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، که دقیقا یک سال قبل ( ۸مهرماه ۱۴۰۱) در مقابل شرارت مزدوران تروریست موساد و سیا در زاهدان سینه سپر کرد و توسط تروریست تک تیراندازی که از پشت بام مسجد مکی شلیک می کرد، به شهادت رسید.

برای شهید هاشمی و یکصد شهید گمنام امنیت

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    6 4
    شادی روحشان صلوات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس