اولین فیلم از لحظه تیراندازی تروریست‌ها در ایذه

در حالی که اشرار و تروریست‌ها در چندین نوبت مرتکب جنایات متعدد در شهرهای مختلف شده بودند،‌روزنامه هم میهن طبق معمول تحریف‌گری مدعیان اصلاح‌طلبی، برای راه افتادن چرخه خشونت ابراز نگرانی کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: این روزنامه در تحلیلی با عنوان «نگرانی از راه افتادن چرخه خشونت» به اتفاقات ناگوار اخیر در ایذه و بوکان و مشهد و... پرداخت و نوشت: «با ادامه ناآرامی‌ها در نقاط مختلف کشور، این روزها شاهد اتفاقاتی هستیم که خروجی آن گاه جان باختن مردم است. جان‌های کوچک و خردسال، مادران و پدران، دختر و پسرانی که بزرگ شده‌اند و حتی نیروهای امنیتی و بسیجی. فرقی نمی‌کند هر جانی که بی‌جان می‌شود، ایرانی است و آنچه در این میان دردناک است، تقابل مردم با نیروهای امنیتی است که نتیجه‌ای جز تعارض و درگیری ندارد. اگرچه از دیدگاه برخی مسئولان بخشی از این افراد، اغتشاش‌گرند و باید آنها را از معترضان جدا کرد اما ماحصل شرایط کنونی افتادن جامعه در مدار خشونت است. خشونتی که در برخی جاها به درگیری مسلحانه رسیده است و می‌تواند آغازی برای درگیری‌های بیشتر باشد. در این میان کارشناسان نسبت به این رویه نقد دارند و هشدارهایی درباره حضور گروه‌های تروریستی و منافقان هم می‌دهند. همچنین باور آنها این است که باید شیوه و رویه نسبت به این اعتراضات تغییر کند».

سیدحسن رسولی، استاندار خراسان در دولت خاتمی، درباره حوادث رخ‌داده اخیر و افزایش خشونت‌ها، به هم‌میهن گفت: «آنچه در صحنه اجتماعی و سیاسی کشور جریان دارد، تقابل نسبتا جدی دو جریان کنشگر اصلی است. از یک طرف این حرکت اعتراضی بیشترین مانایی را از نظر زمانی داشته است، زیرا در گذشته این حد از ناآرامی‌ها تداوم نمی‌یافت. به همین دلیل روزبه‌روز خشونت‌ورزی نسبت به گذشته افزایش یافته است. از طرفی نیروهای امنیتی‌ای در صحنه حضور دارند که با هدف تامین امنیت عمومی به مقابله با پیشران‌های این حرکت در سطح شهرهای کشور مبادرت می‌کنند. به نظر می‌رسد که خشونتی که هر دو طرف در تعارض و تقابل با یکدیگر اعمال می‌کنند، نتیجه‌ای جز پیچیده‌تر شدن فضای امنیتی کشور ندارد.»

او ادامه داد: «چنانچه ملاحظه می‌کنید، در روزهای اخیر پدیده ترور که از سال ۶۰ تاکنون کمتر در صحنه‌ اجتماعی کشور بروز و ظهور کرده است، مجددا در حال بازتولید است. متاسفانه در زاهدان، شاهچراغ، ایذه، مشهد، اصفهان، سمیرم، سنندج و سایر شهرها شاهد مبارزه مسلحانه هستیم. به‌عنوان کارشناس امنیتی از تداوم این روند نگرانم و فکر می‌کنم این خشونت‌ورزی طرفین، به مثابه لبه‌های یک قیچی آنچه را که مورد تهدید قرار می‌دهد، امنیت عمومی و آسایش روانی و اجتماعی است. همچنین موجب افزایش مشکلات امنیتی بیشتر می‌شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: «نگرانی دیگری که دارم این است که به‌طور طبیعی گروه‌هایی مانند داعش و منافقین و سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی برخی از کشورهای متخاصم و غیردوست، با طولانی شدن این تقابل، سوءتفاهم و نقش‌آفرینی بیشتری پیدا خواهند کرد. اگر جریان و مرجع واسط که می‌تواند در قالب شخصیت‌های حقوقی مانند احزاب و گروه‌ها و در کسوت شخصیت‌های حقیقی مانند افرادی که به‌طور نسبی مورد تایید طرفین باشد، واسطه شوند، منافع ملی کشور و مصالح مردم بهتر تامین می‌شود و زمینه سوءاستفاده نیز سلب می‌شود.»

نکته مهم در بررسی رویکرد روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی و برخی نشریات مشابه این است که طیف مذکور اولاً از بانیان و تحریک‌کنندگان اغتشاشات منتهی به شرارت هستند و ثانیاً تمام توان خود را به کار بستند تا به هر نحو است، آتش اغتشاشات فروکش نکند.

اما چون از ابتدا هم قاطبه مردم با طراحان آشوب همراهی نکردند و به مرور هم صف مردم بیشتر جدا شد،‌طیف مورد بحث این بار کوشیدند با دفاع ضمنی از اشرار و تروریست‌ها، نگذارند آتش اغتشاش - ولو با جنایت- خاموش شود. به همین دلیل هم هر جا جنایت و شرارت و تروری اتفاق افتاد،‌ضمن پرهیز از اقدام اشرار تروریست، سعی کردند دست نیروهای انتظامی و امنیتی و قضایی برای برخورد با جنایتکاران را ببندند، بنابراین از خاتمی و برخی گروه‌های اصلاح‌طلب تا نشریات همسو، پشت بعد هر جنایت مزدوران دشمن،‌نسبت به راه افتادن چرخه خشونت هشدار دادند و مسئولان قضایی و امنیتی و انتظامی متولی امنیت جامعه را از مجازات اشرار برحذر داشتند. برخی از اینها حتی در ماجرای جنایت تروریستی داعش در حرم شاهچراغ، و با وجود پذیرش مسئولیت این جنایت از سوی آن گروهک تروریستی، مدعی شدند نباید در قضاوت ماجرا و معرفی متهمان عجله کرد!

اکنون که بالغ بر ۶۰ نفر از مدافعان امنیت به شهادت رسیده‌اند و همچنین شهروندان بسیاری قربانی اغتشاشات شرارت اخیر شده‌اند؛ بی‌تردید دستگاه‌های قضایی و امنیتی باید سراغ همین شاخه سیاسی و رسانه‌ای تحریک آشوب و متولیان برافروخته نگه داشتن آن بروند؛ چرا که در مأموریت آمریکایی - صهیونیستی، کنار دست تروریست‌ها و اشرار اجاره‌ای ایستاده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 103
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 28
  • سید IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    61 29
    در بیش از یک قرن اخیر همواره رد پای این جماعت ت...ع آور را در شکست کشور در مقابل دسیسه های غربی ها می توان مشاهده کرد! از به انحراف کشیدن نهضت مشروطیت تا به شکست کشاندن نهضت جنگل تا روی کارآوردن حکومت پهلوی تا به شکست کشاندن نهضت ملی شدن نفت تا حمایت از بنی صدر برای شکست دادن انقلاب تا خیانت و جاسوسی در دفاع مقدس تا تشویق یانکیستان به تحریم ایران و تشدید تحریم ها تا به شکست کشاندن صنعت هسته ای و تا فتنه سازی و اغتشاشگری در زمان کنونی!
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      32 4
      برخلاف اذهان از دادگاه کرباسچی متاسفانه مدتهاست که او با اژه ای رفاقت نزدیک دارد تو خوان حدیث مفصل از این مجمل
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      2 0
      رفاقت کدومه ؟ توقع داشتی هر دفعه که با اژه ای روبرو میشد یه چک از او میخورد؟!!
    • مهدی IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      3 6
      هرکه تنهابرود به قاضی خوشحال برمیگرده!!!ماهیت کیهان وامثالهم برای مردم روشن است!!!!!
    • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      1 0
      سایتهای عصر ایران و خبر آنلاین و برترین ها و دنیای اقتصاد و ... هم تبدیل به تریبون علی کریمی و باقی اغتشاشگران شدن و به سرعت پیام های اینستاگرامی اینها را پخش میکنند.
    • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      2 0
      ما محتاج یک انقلاب تمام عیار در مدیران کشور هستیم . فقط در اینصورت خون شهدا پایمال نخواهد شد و نظام حفظ خواهد شد . سیاسیون باید کاملا تصفیه شوند .
    • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      0 0
      همه ميدوني
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    29 21
    باید برای تروریست ها و آدمکشان و اراذل اجیر شده کلاس های چرخ چرخ عباسی برگزار شود و یه کم گوششون رو آروم پیچوند و گفت ای شیطون بازم آدم کشتی؟ تا چرخه خشونت در جا متوقف بشه
  • ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    9 9
    دقیقا
    • وطن پرست DE ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      2 1
      این که دیگه نق زدن نداره. برخورد کنید. چرا با اعصاب ما بازی می کنید؟ طرف رو روز اول بردید صدا و سیما سر کشته شدن و فوت شدن دلقک بازی در میاره اختلاص گر هم بوده. مردم خطشون رو خیلی وقته ازش جدا کردن. شما ها چسبیدید بهش.
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    37 17
    این اغتشاشات علاوه برسرویس های جاسوسی آمریکا و اسرائیل وآلسعود آتش آن ازگور افساد طلبان داخلی بلند می شود بساط این خائنین جمع کنید دشمنان خارجی ۹۵ درصد ذخایر خود را از دست می دهند وآشوبها میخوابد
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    35 15
    آیا وقت آن نرسیده که مزدوران آمریکای تروریست در داخل را پاکسازی کنید ؟؟؟
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    29 10
    آدم نمیدونم در مورد این حجم از بلاهت چی بگه!!! یه جوری حرف زده انگار تو خواب داره هذیان میگه. میگه طولانی شدن این اختلاف بین دو جریان باعث ورود دشمن میشه!!!!! چی میگی ؟؟؟ بیدار شو!!! الو!!! اینا خود خود خود دشمن هستن. مردم که همون روز اول صفشونو ازینا جدا کردن. کدوم دو جریان!!!؟؟؟ اگه از خواب بیدار شدی و صورتتو یه آب زدی و به هوش اومدی گوشاتو باز کن. از اول هم بحث اعتراض مطرح نبود. مهسا امینی بهانه بود. اصل نظام نشانه بود. نه از جانب مردم. از طرف ال سعود و آمریکاو صهیونیسم و منافقان و کوموله و هر چی ریزه میزه دشمن که ایران داره. هرچی زور داشتن همه جمع کردن و خداروشکر با درایت نظام و هشیاری مردم شکست خوردن. اللن چی چی میگی شما؟؟؟!!!!
    • ه IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      21 3
      عباس عبدی فرصت طلب میگفت کارخودشونه و خودش هم از اون تندروهای مخوف بود
    • دلواپس IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      3 8
      کوتاه بیا برادر سایبری ببخشید شب بود سبیلهاتو ندیدم
  • حسین بهروزی IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    26 10
    اصلاح طلب نفوذی .ای بلند گوی استکبار .اگر جمهوری اسلامی خشونت داشت وبا خشونت رفتار کرده بود که تا به امروز صدها نفر از فتنه گران واغتشاشگران ازجمله خودجنابعلی و دوستان اصلاح طلبان اینجا نبودی
  • عبدالله مومن IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    21 7
    باید بانکی اطلاعاتی از دست اندرکاران خارجی و داخلی فتنه بوجودآید. دست اندرکاران خارجی فتنه که با پول گاوشیرده این برنامه را چیده اند به شدت مجازات شوند و اما درست اندرکاران داخلی فته مثل افسادطلبان و منافقین و کمونیستها و سایرین نیز تاوان بزرگی بدهند که کمترین آن . پرداخت مالی این خسارات در حجم چند هزار میلیارد تومان است. ضمنا ازین به بعد هرگز نباید در هیچ پست دولتی و دانشگاهی و کشوری حضور داشته باشند !!!
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    25 15
    از اصلاح طلبهای منافق و پیاده نظام دشمن انتظار بیشتری نداریم
    • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      2 4
      مگه دشمن بودن جرمه؟
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      1 0
      نه دشمن بودن جرم نیست اما وقتی از ثروت این کشور و این مردم پیه و چربی اوردی و علاوه بر شکمت حساب بانکیت رو پر کردی و تنها هنرت حرافی بود حق آب به آسیاب دشمن ریختن نداری
  • ایران قوی IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    25 13
    چرا دستگاه قضا با این اصلاح طلبها کاری نداره؟؟؟؟؟ اعدام کمترین کاریه برای این مزدوران وطن فروش
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      6 0
      از اژه ای جانش بپرس
  • فاطمه AE ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    22 7
    باید دادگاه مطبوعات رسیدگی کنه خیلی از این روزنامه ها از زبان دشمن حرف میزنند رسانه دشمن هستند
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      22 8
      کاش ابتدا بجای احضار سلبریتی ها روزنامه ها و سایتهایی که کنار داعش و همراه داعشی های داخلی هستند محاکمه میشدن. رسانه های اونور آب رو نمیشه بست نوچه های داعشی ها که کاری نداره
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    23 9
    فقط این اشرار باید مجازات بشن و پاسخگو باشن، مسئولان مصونیت دارن؟ حسن روحانی و برخی وزراش چرا نباید پاسخگوی خرابکاری هاشون باشن؟
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    24 7
    در تعجبم چگونه یک مجرم امنیتی و اقتصادی مدیرمسوول ورصاحب امتیاز یک روزنامه است.
  • 1 IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    10 9
    پروژهای حکومتی را به معترضان نسبت ندهید
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    10 1
    خفه میگرفتن این د و جناح خوب بود
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      2 1
      تاخوب روچه تفسیرکنی وخفه شدن هردوروبه نفع کی وکجابدونی
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    13 5
    اگر اموال کرباسچی و بقیه دوستانش را به جرم همکاری با اشرار مصادره کنید دیگر کسی پیدا نمی شود که اراجیف گویی کند دادگاه مطبوعات را باید برای این برهه از زمان لغو و دادگاههای انقلاب را برای رسیدگی به جرائم تروریستی مطبوعات اصلاح طلب چه روزنامه چه سایت و کانال فعال کرد تا این خائنین ه اشد مجازات برسند
  • محمدپور IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    17 4
    چه شده است برخی از روزنامه های معلوم الحال هر اراجیفی را که دلشان خواست می نویسند و لی با آنها مماشات می شود آیا تخته کردن در این روزنامه ها که آسیبشان کمتر از آشوبگران نیست بلکه نقش آتشباری آنها را بازی می کنند کاری دارد ؟
  • محبوبی GB ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    5 7
    جنگ قدرت
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    9 2
    البته ايشان به گفته خودشان كارشناس امنيتي هستند ، ! ولي براي كدام طرف دل ميسوزانند خدا عالم است،
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    2 2
    جالبه
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    6 6
    همه مسولین و سردمداران در خوابن،مملکت از دستتون رفته بیدار شین
  • سیاوش IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    21 5
    کسی که برای یه لقمه نون اعتراض میکنه هیچ وقت آدم نمیکشه
    • US ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      3 0
      👏👏👏
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      1 3
      فکر کنم انقلاب فرانسه رو نشنیدی که برای یه لقمه نون پاریس رو تا زانو توی خون فرو بردن!
    • GB ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      2 2
      زنده باد. یکی نفر از میلیونها ملت کبیر
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 1
      فعلا که هم امبولانس اتس زدن خم ماسین اتش نشانی تو این تحریمها. هم بانک هم اتوبوس هم تاکسی بدبختی که نونش رو ازش در مباورده. هم قتل پس دهنت رو ببند.اونی که امروز تو خیابونه یا فاح..‌ بی مشتریه ! اومده برا دیده شدن. یا شعبون بی مخ برای دریدن! و حکم همشون اعدامه و لاغیر اگر نه منم مشکل اقتصادی دارم. برم لخت شم؟ یا پلیس بکشم؟ یا بچه مردمو سلاخی کنم؟
  • محمد IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    11 3
    همه بمعنای واقعی باید نیروی بسیجی وامنیتی شویم وهمکاری تادشمن بهر شکل ممکن نفوذ نکند ان شاالله
  • سردار IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 3
    مغرب نيوز "باشرف و با درايت"
  • M.M IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    2 2
    آری هر جانی که بی جان شود ایرانی ست... و خیلی دردناک است... هم وطن تسلیت... چه بسیجی،چه معترض و خدای نکرده اغتشاشگر همه دردناک است...
  • محمد IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    8 5
    متاسفانه تنها چیزی که مهم نیست واسه هیچکس ، حرف مردمه ، ملت مظلوم ایران
  • ناشناس IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    3 3
    این همه قتل و کشتار برای چیه همه انسانن و درپیشگاه خدا یکسانند چقدر مردم بی رحم و پلییدو سنگ دلشدن
  • مصطفی IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    4 5
    راهش فقط مقابله خودمردم بااختشاش گراهست چون دارن به امنیت وزندگی مردم ضربه میزنن
  • ژيان IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    2 0
    مرگ بر ليدر افساد طلبان كه با گندي كه كاشت باعث شد اين همه فجايع كه هم اكنون براي مردم ما به بار آمده است آدمي بي نامو ... نشان مانند سيد حسن رسولي با اين همه جرم و جنايتي كه از هم مسلكانش مي بيند اين خزعبلات را سر هم كند.
  • هلی IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 3
    .اصلاح طلبان شبانه روز تلاش میکنند که اعتراضات تمام پشه
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    2 1
    والله داخلی ها بدتر و خطرناکتر از اونجایی هستند که از خارج اقدام می کنند.تتریخ این رو ثابت کرد در ایران. لطفعلی خان زند نه از مردم شکست خورد و نه از آغامحمدخان بلکه از کسی که به ظاهر دوست و همراه و کارگزار خود بود خنجر خورد یعنی ابراهیم خان کلانتر. بگردید ابراهیم خان های کلانتر حال حاضر نظام رو پیدا کنید.
  • موسسه خلاقیت جوانان پارسه IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    المپیاد بین المللی هیپو، فرصتی برای یک رقابت جذاب با جوایز جذاب برای زبان آموزان 6 تا 19 ساله سراسر دنیا: 1- ارئه مدرک بین المللی زبان انگلیسی برای کسانی که قصد مهاجرذت یا تحصیل در اروپا و امریکا را دارند. 2- برگزاری دوره های بین المللی تربیت مدرس زبان انگلیسی 3- اعطای مدارک معتبر و دائمی بین المللی معادل سطح دانش زبان انگلیسی داوطلبان در رده های سنی مختلف 4- برگزاری آزمون های کلاسیک و کدت موسسه گیت هاوس اواردز در رده های مختلف سنی در ایران 5- برگزاری المپیاد بین المللی زبان انگلیسی هیپو با جوایز ارزشمندی همچون اقامت و آموزش در مدرسه باکسمور انگلستان و دانشگاه میسوری امریکا اطلاعات تکمیلی در سایت هیپو ایران پرچم ایران عزیز همیشه بالاست!
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    4 0
    همان اشرار، منافقین ، گروهک ها و جریانات مرزی قبیله ای ضد انقلاب مجددا با حمایت ها و پولهای دشمنان خارجی دوباره سر بر آوردند و تقابل با آنها همانند سالهای اول انقلاب جواب میدهد و همانند عملیات مرصاد که یک عملیات سپاه و بسیج مردمی علیه منافقین بود.
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    25 0
    عامل اشوبهای اخرید روزنامه های غربگرا وکاسه لیسان غربیهست اینها جرموشن از سازمانهای جاسوسی بیشتر است اگر اینها نبودن سازمانهای جاسوسی به کی میخواستن دل خوش کنند یکی از این روزنامه ها وسایتهای فاسد غربگرا جنایت اوباش اغتشاشگر را محکوم نکردن وبه انها اسم مردم دادن برعکس این همه مردم در تشییع جنأزه ها وراهپیمایی ها شرکت کردن چون همفکر این اوباش غربگرا نبوذن هیچ وقت خبر انرا منعکسنکردن لعنت بر این نفاق ودورویی اینها میخواندفرهنگ کشور بسازن اینها هیچ نباشن وضع کشور خیلی بهتر است چون بنگاه دروغ دراکنی وتفرقعچن ونفرت پراکنی ونوکری غرب جمع میشه
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    4 1
    سران تصمیم بگیر مملکت این همه نیروی ارتش، سپاه] بسیج، انتظامی، ضد شورش و .............. هست جلوی این تروریستهای آدمکش و تخریبگر که امنیت را از مردم گرفتن با قاطعیت برخورد کنینن تا دیر نشده . شما میخواین مار سمی اول زهرش را بزنه بعد به فکر دارو و درمان باشین . بیدار شین بیدار شین
  • نا آشنا IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    3 5
    تندروهای در رژیم و دولت منتخب آنها باعث و بانی بهم ریختگی مملکت هستند
    • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      1 1
      دقیقا
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    4 1
    المنافقون اشد من الکفار تا این جماعت مزدور غرب گدای بی شرف در این مملکت هست .آشوب و قتل وفتنه گری هم هست نسل اینها باید خشکانده بشه تا ایران نفس راحتی بکشه .لعنت خدا بر این جماعت خدعه ونیرنگ وطن فروش .فرصت طلب
  • علی IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 5
    خاک بر سر شما که خودتون مملکت رو به انجا رسوندید
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 6
    امروز اول انقلاب نیست که مردم با دستگاهای اطلاعاتی همکاری کنند
  • علیرضا IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    2 0
    باسلام،حاکنیت بایدازاین دو دلی ،قاطعانه جداشودواصلاح طلبان خائن،مزدور،منافق ومفتخور راکه دیگرخامی مردمی هم ندارندجمع وحذف نماید.امثال کرباسچی وحسن فریدون روحانی،منتجب نیا،میبدی،کروبی،خاتمی،خوئینی هاو...ولیدرهایشان چون زیباکلام،حجاریان،عباس عبدی،تاجزاده و...جزقصدانتقام ازجناح حاکمیت وتصاحب قدرت اول مماکت وتغییرنظام اسلامی،هیچ عملکرددیگری نداشته وندارندواین ازسالیان گذشته تاکنون آشکارا هویداست.مطمئنا حذف قاطعانه خاکریزهای دشمن،مسیرراهموارخواهدنمود.باتشکر
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 0
      این یک واقعیت است )(( بزرگترین دشمن جمهوری اسلامی همین افساد طلبان هستند خطر این طیف ازدشمنان خارجی بیشتر است
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    7 0
    هیچ انسان عاقلی و هیچ کشوری با ادم کش اغتشاشگر مذاکره نمیکند چون ادم کش که منطق مذاکره ندارد با اغتشاشگر ادم کش باید با قاطعیت و زبان قانون حرف زد اینها که مداکره با ادم کشان اغتشاشگر وحوش را تجویز میکنند یا از حداقل عقل محروم هستند یا دنبال تحریک بیشتر اغتشاشگران و حمایت و دلگرمی دادن به انها هستند که انها امیدوار باشند که اگر به ادم کشی ادامه دهند پیروز خواهند شد
  • نقی ابراهیمی IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    3 0
    بنده هم موافق دستگیری و محاکمه افراد تحریک کننده شورش و جنایت هستم موفق باشید
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    3 0
    هر چیز یا هر کس مربوط به خاتمی رییس جمهور کثیف سابق باشد خائن هست
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 0
    پس فکر کردین این جماعت الکی بزرگترین سرمایه اسراعیل در ایران هستند چند نفر از این طیف در سالهای اخیر از ایران رفته ودر جبهه امریکاه واسراعیل کار می کنند همین جوجه اردک زشت کاش همشون گورشون رو گم کنند
  • حسن DE ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    2 0
    اینکه این ها فقط تو قدرت نباشن کافی نیست تو زندان هم باشن بیانیه میدن و حرف مفت میزنن ی کار اساسی باید انجام بشه ی دفعه برا همیشه حل بشه مشکل
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    3 2
    اشرار كسانى هستند كه اختلاس كردن وبيت المال واموال دولتى وجيب ومال مردم دست درازى كردند وبه مردم تهمت وتحقير ودروغ و تحويل دادند وكشور روچپاول كردند وفساد ادارى رو رونق دادن وافراد مسلمان نما تحويل مردم دادن وبا صدا وسيماى ضد مردمى صداى مردم رو در گلو خفه كردن وبه اعتراض گفتند اختشاش
  • کیان 2 IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 2
    اگر اصولگراها به درک بروند همه چیز درست خواهد شد ...
  • رضا IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 5
    ببنید تفاوت نگاه حاکم در همین چند خط بالا میشه دید که چقدر کوته فکران. یارو میگه به حرف مردم گوش کنید و اونایی که بیرونن مردمم. آقایان اصول گرایان بی اصول تحلیل کردن که از ترور و اغتشاش و تا آرامی ها دفاع
    • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      0 0
      کج فهمی یا منافق لابی نشین. یاور میگه خشونت بالا گرفته قتل زیاد شده با این ها مذاکره کنید.با کیا.اونی که منطق داره قاتل و تروریست و جیره خور دشمن نمی شه.که بشه باهاش حرف زد .درضمن مردم آنهایی هستند که در ۱۳ آبان خودشان را نشان دادند.الکی به جوان بی بندو بار جو گیر یا غرب زده نگو مردم
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    2 3
    درود بر روزنامه هم وطن
  • جهان IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 0
    صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لاَ يَرْجِعُونَ
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    2 1
    بررسی افعال و سخنان مشکوک برخی نمایندگان مجلس رو فراموش نکنید. مخصوصا نمایندگان مناطق پر آشوب مرزی. اونها میبنن که نزدیک انتخابات هستند و به رای همه مردم و گروه های شهرشون نیاز دارند بنابراین با وسط بازی و گرفتن ژست طرفداری از مردم سعی در مقابله با مامورین حافظ امنیت دارند و روزنامه ها و سایت های اصلاح طلب هم معمولا از وسط بازی های اینها سو استفاده میکنند. مثل نماینده مهاباد
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 2
    کیهان
  • عمو IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 4
    آیای شریعتمداری همین روایت سازی ها ی شما و روزنامه همشهری و طرز فکر شما و شمخانی و جلیلی اعتماد به نظام را کاهش داده است
  • علی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    2 0
    اکنون وقت مماشات با تروریستهای مسلح درس گرفته از پدران دهه شصتی آنان نیست و اراجیف روزنامه های جفاکننده هم ره بجایی نمی برد آنچه مهم است امنیت مردم عزیزمان و جان نیروهایمان که در مقابل اشرار و تروریستها بصورت غیر مسلحانه تاکنون تمام قد ایستاده است حال زمان برخورد قهرآمیز با اغتشاشگران است و هدایت معترضین که فرزندان این مرز بومند برای جلوگیری از سواستفاده از آنان توسط تروریستها و اشرار وابسته به سرویسهای اطلاعاتی دشمنان این آب و خاک عزیزمان هست
    • سکوت IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 0
      چقد استرس و دسپاچگی ملاحظه شد تو کامنتت:)))
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    3 0
    معتادان مشروب خوار همجنسگران ملکت درست ریخته خیابون مردم می کشند..
    • GB ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 0
      کم اراجیف و توهم بنویس
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 2
    آدم کش؟؟!!
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 4
    هم میهن کاملا درست گفته
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 0
      روزنامه هم میهن غلط کرده با کج فهم ها
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    5 0
    هرکس نسبت به تحریک جوانان اقدام نموده باید جوابگوی مردم در محکمه باشد چه دائی چه عباسی و..
  • داغ IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    وقتی انسان برخی اخلاف نشریات قلاده ای را میخواند یا جیک جیک برخی مهاجرت کنندگان به لانه یا دلبستگان هنر و فرهنگ امروزین گلادیاتوری روم را میبیند ناخود آگاه یاد حلزونهای خانه به دوش می افتد و از سر دردهای دندانش که باعث آن برخی جاهلان و غافلان و خائنان متخصص بودند چنان فریاد مظلومانه ای میکشد که باعث آسیب دیدن گوش حلزونها و سرگیجه و سر درد آنها میشود.
  • مهدی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 0
    ملت شریف ایران ، به زودی دست مخفی حامیان اغتشاشات رو خواهد شد ان موقع دیگر جایی برای ماندن در ایران ندارند .انشاله دست کثیف شما با یاری خدانوند برملا خواهد شدو وعده الهی محقق خواهد شد و خون به زمین ریخته مظلومین در حوادث اخیر از حامیان پست صحنه تروریست ها و اغتساش گران انتقام خواهد گرفت .ان تنصرواله ینصرکم و یثبت اقدامکم
    • سکوت IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 0
      ملت شریف ایران بزودی اختلاسگران را درخواهند یافت در خواهند یافت:)))
  • اقبال مهدوی IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    اصلاح طلبان همان امیدهای صهیونیست ها در هر جایی که پرچم ضدیت با انقلاب اسلامی بلند می شود پای آن کف می زند و برایش فرقی ندارد سعودی/ داعشی/ امریکایی/ اروپایی و... باشدفقط دیده شدن برایش مهم است. دوخاصیت این طایفه اول آویزان شدن به این وآن مثلا روزی به رفسنجانی روز دگر به روحانی دوم مرد پرستی مثل برای مهسا امینی سینه زدن و دنبال اموات دیگر
  • زهرا IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 0
    به امید خدا پیروز میشویم
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    مرگ بر منافقین آلبانی نشین و مرگ بر رجوی دربه در، مریم رجوی با ترکی فیصل عربستانی داعشی ازدواج کرده، حالا یه عده در داخل سنگ این بدبخت رو سینه میزنند.
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    اینهایی که گفته نگرانیهای اصلاح طلبان نیست،برنامه هاشونه.بازدست روی دست بذاریم واجازه بدیم برنامه هاشون بی وقفه انجام بشه.کاری که تاحالاکردیم.بعدش میگیم بااینهمه توطئه جمهوری اسلامی روخدانگه داشته.پس ماچکاره ایم؟
  • US ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 0
    روزنامه كيهان ضد مردمى
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    اوضاع رو کنترل کنید
  • امیر IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    امید وارم هرچه زودتر بجای ادامه روش مقابله و درگیر شدن عقلا ونخبگان برای ایجاد آرامش در کشور روش صلح امیز و فراهم کردن بستر شنیده شدن اعتراض معترضین و قطع ید اغتشاشگران انجام بشه
  • ایرانی IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    شما مشرقی ها که هرکس حرف شما رو تایید نکنه تروریست یا طرفدار تروریست ها میدانید بعد میگن بیایید گفت و گوی ملی انجام بدیم که از این وضعیت خارج شیم .... با این طرز فکر این چرخه ادامه خواهد داشت.....
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    اصلاحات زیرابی حرکت می کنه به خاطر قدرت همه را به بازی گرفتن
  • ایرانی IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    شماازدشمن بدترید اگر زیپ دهانتان رامیکشید مملکت درست میشد
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    روزنامه کیهان خودش رو آتیش بنزین ریخته و میریزه
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    نون مفت و حرام هر بشر را خراب میکند نکته جالب این است که هر موقع صحبت از حجاب میشود اقایان کرباسچی و پزشکیان میگویند خانواده ما محجبه اند چطور مسلمانی هستند که از گناه حمایت میکنند
  • حسن IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    این روزنامه به جریان نفاق وفتنه تعلق دارد.باید بابت تحریک به اغتشاش محاکمه شوند.این آزادی بیان نیست که کشور رابه آشوب بکشید.برخوردقاطع لازم است.
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 1
    درب (فاضلاب=سفارتخانه انگلیس) را در این مملکت ببندید همه چیز درست میشود. ابن فاضلاب محل ارتزاق مگسهای توالتی است که یا در خیابان اغتشاش میکنند یا پشت میزهای ریاستشان
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    بردن کسیکه بزرگترین اختلاس گر زمان خودش بوده. ، آوردنش درصدا و سیما بزرگترین اشتباه بود ، در ثانی عدم برخورد قاطع و. درست و به موقع با متخلفین در هر جا باعث. پر رو شدن حتی اراذل و اوباش شد و الان. اراذل به جون جونای پاک و نخبه مملکت افتادن باید هر چه زودتر ، اقدام. درست و قاطعی صورت بگیره تا از این بیشتر اینا پاشونو از گلیمشون دارزتر نکردن
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    0 0
    اين چه تقابل خشونتي است و چه چرخه خشونتي است كه طرف آشوبگر مسلح است ولي طرف مدافع مردم مسلح نيست؟
  • علی IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    0 0
    مرگ بر آمریکا
  • یوسف فرخ IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 0
    منافقین از کفار بدترند. امام خمینی ره در طول تاریخ اسلام از پیامبر عظیم الشان تا امامان معصوم و تا انقلاب اسلامی ایران همیشه منافقین بدتر از کفار با دین خدا مبارزه میکردند و میکنند.مطمئنا در روز قیامت عذاب الهی برای اشرار خائن داخلی به مراتب بیشتر از دشمن هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس