.

طیف تندرو مدعی اصلاحات، نقش ویژه‌ای در مزدوری و پادویی برای دشمن ایفا کرد. در ماههای اخیر ثابت شد که بیراه نبود که در سال ۸۸ سران رژیم صهیونیستی، این جماعت را «سرمایه‌های اسرائیل در ایران» می‌نامیدند.

به گزارش مشرق، مسعود اکبری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: در ۸ سال جنگ تحمیلی، تعدادی مزدور در رژیم بعث حضور داشتند که فقط در شناسنامه خود ملیت ایرانی را یدک می‌کشیدند اما در واقع سرباز دشمن در جنگ علیه ملت ایران بودند. این افراد با توجه به اینکه به زبان‌فارسی مسلط بودند با تجهیزات رژیم بعث اخبار و اطلاعات عملیات‌ها را شنود کرده و در رمزگشایی کلمات به بعثی‌ها کمک می‌کردند.

بازجویی از اسرای ایرانی، به‌دست آوردن اطلاعات محرمانه و سرّی جنگ از طریق عوامل داخلی، ترور فیزیکی و همچنین ترور شخصیتی مقامات ارشد ایران برای تضعیف روحیه مردم، عملیات‌های ترور و خرابکاری به‌ویژه ترور رزمندگان و فرماندهان نظامی در داخل ایران، جاسوسی از تحرکات نظامی ایران، انجام تبلیغات مسموم از طریق رادیوی اختصاصی و شایعه‌پراکنی برای تحت‌الشعاع قرار دادن حمایت‌های مردمی از نظام در جبهه جنگ و... تنها بخشی از اقدامات وطن‌فروشانه و خیانت‌آمیز این افراد در میانه جنگ نظامی بود.

و اما تاریخ همواره تکرار می‌شود. اکنون نیز مردم عزیز ایران مورد هجوم دشمن قرار دارند. هر چند این جنگ، جنگ نظامی نیست اما به جرأت می‌توان آن را «جنگ جهانی رسانه‌ای علیه ملت ایران» نامید.

یک جنگ تمام‌عیار و چندوجهی که از آن تحت عنوان «جنگ ترکیبی» و یا «جنگ هیبریدی» نام برده می‌شود.

نکته قابل توجه این‌جاست که اکنون نیز عده‌ای که فقط در شناسنامه خود ملیت ایرانی را یدک می‌کشیدند و به زبان فارسی صحبت می‌کنند، آشکارا به پادویی و مزدوری و سربازی برای دشمن مشغول هستند اگر دیروز وطن‌فروش‌ها، در خاک دشمن رادیوی اختصاصی داشتند، امروز جماعت مزدور و وطن‌فروش در خاک دشمن، چندین شبکه تلویزیونی دارد.

انجام تبلیغات مسموم، شایعه‌پراکنی، انتشار اخبار دروغ، ترور فیزیکی و ترور شخصیتی افراد شاخص و مقامات، جاسوسی، ترور کور مردم و مدافعان امنیت در کوچه و خیابان و... نیز امروز توسط مزدوران دشمن در آنسوی مرزها و دنباله‌های آنان در داخل انجام می‌شود.

مزدوران آمریکا و اسرائیل در خارج و همچنین مزدوران دشمن در داخل در ماه‌های اخیر به‌صورت مستمر در جنگ ترکیبی در جبهه دشمن مشغول به پادویی بوده و هستند.

به این فهرست توجه کنید: دروغ‌پراکنی درباره کشته‌ها و مشارکت در پروژه «کشته‌سازی»، جازدن تروریست‌های مسلح و اشرار داعشی به‌عنوان «معترض» و «مردم عادی»، یأس‌آفرینی و القای ناامیدی در عموم جامعه، سانسور حضور حماسی مردم در راهپیمایی عظیم ۱۳ آبان و سانسور حضور باشکوه مردم در تشییع شهدای مدافع امنیت، سوءاستفاده از کودکان و دانش‌آموزان، القای فضای امنیتی در دانشگاه‌ها و بزرگنمایی اقلیت آشوبگر در برخی دانشگاه‌ها، اقتدارزدایی و اعتبارزدایی از مدافعان امنیت، دروغ گسترده بودن اغتشاشات در سطح کشور، دامن زدن به پروژه اعتصاب اجباری، تشکیک در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، سانسور جنایات اوباش داعشی(از شکنجه طلبه بسیجی تا بریدن گلوی مأمور پلیس و نیروهای بسیج و از آتش زدن خانه مردم در حالی‌که زنان و کودکان در آن حضور داشتند تا بستن خیابان و کوبیدن کوکتل‌مولوتف بر سر نیروهای مدافع امنیت)، تطهیر و مظلوم‌نمایی از اوباش مسلح و اعتراض به اجرای حکم، عادی انگاری طرح خیانتکارانه تجزیه ایران و... تنها بخشی از جنایت‌هایی است که مزدوران آمریکا و اسرائیل در چند ماه اخیر مرتکب شده‌اند.

در این میان، طیف تندرو مدعی اصلاحات، نقش ویژه‌ای در مزدوری و پادویی برای دشمن ایفا کرد. در ماههای اخیر برای چندمین بار ثابت شد که بیراه نبود که در سال ۸۸ سران رژیم صهیونیستی، این جماعت را «سرمایه‌های اسرائیل در ایران» می‌نامیدند و برای آنان سوت و کف و هورا می‌کشیدند.

بریدن گلوی مأمور پلیس و آتش زدن مدافعان امنیت و شکنجه طلبه بسیجی و بستن خیابان و ایجاد ارعاب برای کسبه و بازاریان با هدف اعتصاب اجباری، همگی از مصادیق ارتکاب جرم و جنایت است. اما جرم بزرگ‌تر و جنایت عظیم‌تر، این است که عده‌ای تحت عنوان فعال سیاسی، روزنامه‌نگار، حقوقدان، بازیگر، فوتبالیست سابق و...رسما به عامل آمریکا و رژیم اسرائیل در ایران بدل شده‌اند و این جنایت‌ها را تطهیر و بزک می‌کنند.

برای آنکه به عمق مزدوری افراطیون مدعی اصلاحات برای دشمن پی ببرید، تنها به ذکر یک مثال بسنده می‌کنیم.

«ع.ش» سخنگوی جبهه اصلاحات و از اعضای حزب اتحاد ملت(محکومین و بازداشتی‌های فتنه ۸۸) در هفته‌های گذشته در توئیتی زشت و سخیف مدعی شده بود: «لباس شخصی‌ها وارد جمعیت معترض می‌شوند، شعارهای زشت سر می‌دهند، می‌شکنند، تخریب می‌کنند، چادر از سر زنان می‌کشند، قرآن و مسجد آتش می‌زنند...». به‌زعم این عضو تندروی مدعی اصلاحات، هر آنکه تخریب کند، عربده بکشد، خیابان را مسدود کند و...قطعا از نیروهای منتسب به حاکمیت است!

خب پس با این استدلال، جریان مدعی اصلاحات باید از بازداشت و محاکمه و اجرای حکم درخصوص این افراد خوشحال شده و از آن استقبال کند؛ چون به‌زعم افراطیون مدعی اصلاحات، اوباش داعشی منتسب به حاکمیت هستند.

اما دُم خروس این جماعت آنجایی بیرون می‌زند که به اجرای حکم اعتراض می‌کند.

در همین رابطه «ع.ش» پس از اجرای حکم اعدام یکی از اشرار مسلح، در توئیتی نوشت:« گفته بودیم: اعدام نکنید، ریختن بنزین بر آتش است. خام خیالانه اراده خود را به رخ مردم به ستوه آمده و خشمگین کشیدید... پس از مهسا امینی اینک نام محسن شکاری پرآوازه و رمز همدلی و اتحاد معترضین شد. خود کرده را تدبیر نیست. همان کِشته خویشتن بِدروید.»

وقتی پای مزدوری برای دشمن به میان می‌آید، دیگر هیچ چیزی مهم نیست، نه حقوق زنان، نه یتیم شدن کودکان، نه آتش گرفتن زن و بچه مردم داخل خانه، نه بهم خوردن کاسبی و امرار معاش مردم و... وقتی پای مزدوری برای دشمن به میان می‌آید، باید چشمت را بر شهادت مظلومانه یک بانوی ایرانی در حرم شاهچراغ(ع) ببندی، باید برای کوچک‌نمایی جنایتی که به یتیم شدن «آرتین» منجر شد، خودت را به نفهمی بزنی، باید وقتی اشرار با شاتگان مستقیم به سر یک جوان مدافع امنیت شلیک کردند و صورت آن جوان را متلاشی کردند، خودت را به ندیدن بزنی. باید برای نشنیدن‌ گریه‌های نوعروسی که اشرار گلوی همسرش را بریده و او را به شهادت رسانده‌اند، خودت را به حواس‌پرتی بزنی.

وقتی پای مزدوری برای دشمن به میان می‌آید، باید خبر برهنه کردن یک کارگر جوان بسیجی وسط خیابان و پاره‌پاره کردن بدن او با چاقو و قمه را ماله بکشی. بله، مزدوری بد دردی است و خود را به ندیدن و نشنیدن زدن هم. خداوند متعال در وصف این جماعت در آیه ۷ سوره مبارکه بقره می‌فرماید: «خَتَمَ اللهُ عَلی قُلوبِهِم وَعَلی سَمعِهِم وَعَلی أَبصارِهِم غِشاوَهًٌْ وَلَهُم عَذابٌ عَظیمٌ؛ خدا بر دل‌ها و گوش‌های آنان مهر نهاده؛ و بر چشم‌هایشان پرده‌ای افکنده شده؛ و عذاب بزرگی در انتظار آنهاست.»

افراطیون مدعی اصلاحات به ندیدن و نشنیدن و کتمان حقیقت عادت دارند. به همین خاطر وقتی هم قبیله آنان با سلاح گرم، همسر دوم خود که زنی جوان بود را به طرز فجیعی به قتل رساند، نه‌تنها از حقوق مقتول دفاع نکرده، بلکه از یک‌سو «قاتلِ یک زن» را در جایگاه قهرمان نشانده و با بی‌شرمی، به مقتول تهمت زدند و او را «مهدورالدم» نامیدند!

دستگاه قضا در پاسخ به مطالبه آحاد ملت ایران در اقدامی قاطعانه و قابل تقدیر، محاکمه و مجازات اشرار مسلح و قمه‌کش و تروریست‌های اجاره‌ای را دنبال می‌کند. در ماههای اخیر اشرار جنایتکار به واسطه فضایی که تروریست‌های رسانه‌ای در خارج از کشور و مزدوران دشمن در داخل مهیا کردند، ۶۷ نفر از مدافعان امنیت را با وحشیانه‌ترین شکل ممکن به شهادت رساندند.

علاوه‌بر این در حرم شاهچراغ، سیزده نفر توسط یک تروریست به شهادت رسیدند که در میان شهدا، سه کودک نیز وجود داشت.

نکته قابل تأمل اینجاست که بقایای تیم بازداشت شده اعتراف کردند که وقتی اغتشاشات اتفاق افتاد، به آنها دستور داده شد که از شلوغی‌ها استفاده کنند! در میان ۷ شهید حادثه تروریستی ایذه نیز یک کودک حضور داشت.

این حادثه تروریستی نیز محصول آشوب‌ها و اغتشاشاتی بود که مزدوران در داخل و خارج از کشور، بر آتش آن دمیدند.

و اما آنچه که عیان و آشکار است اینکه افراطیون مدعی اصلاحات باید بهای این خون‌های به ناحق ریخته شده را بپردازند. خونِ مادر آرتین و آن جوان کارگر و آن دانش‌آموز معصوم و آن جوان نخبه و آن پلیس غیور و آن بسیجی مظلوم بر گردن شماست.

خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی آشوب، خون ۲۰۰ کشته‌ای که در این چند ماه بر زمین ریخت، سلب امنیت و آسایش از مردمی که می‌ترسیدند فرزند خود را به مدرسه و دانشگاه بفرستند، یا خود و یا عزیزانشان به محل کار و یا سفر بروند، دامن زدن به رکود تورمی به‌عنوان گزینه مطلوب غرب در جنگ اقتصادی و... همگی فهرست مطالباتی است که افراطیون مدعی اصلاحات به‌عنوان مزدوران دشمن در داخل باید هزینه و عواقب آن را تحمل کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 3
  • جوانی IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    4 15
    تااین چنگ قدرت بین چپ و راست در ایران وجود دارد بالاخره ایران را نابود خواهد کرد
    • ایران قوی IR ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      8 0
      اگه همه این جریانات به فرمایشات ولی فقیه توجه کنند به مملکت آسیبی نمیرسه ایران هم پیشرفت میکنه.پس ملاک این جریانات هر که بیشتر وفادارتر به امر ولی باشه و الا مابقی تیشه به ریشه...... میزنند
    • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      2 1
      باسلام اول خط قرمزم جمهوری اسلامی ایران است. دوم ،ضمن حمایت از نیروی انتظامی و امنیتی و حکم اعدام برای کسانی که به روی این عزیزان تیغ می کشند، اما خوبه که یه سوزن هم به خودمون بزنیم! حاکمیت یک دست همدلی نمی اورد
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      3 1
      مردم ایران دیگه آنقدر در تاریخ خود با شگرد آمریکا و انگلیس آشنا شدند که دیگه گول نمی خورند. شگرد اصلی آمریکا : (گنجشک را رنگ میکنه جای قناری میفروشه) . مهمترین اولویت جهاد تبیین برای شورای انقلاب فرهنگی ، صدا و سیما ، وزارت فرهنگ و ارشاد ،آموزش و پرورش و همه پدر و مادر ها عبارت است از : آگاه نمودن جوانان ما و مخصوصاً دانشجویان ، از شگرد ها و شعبده بازی های آمریکا در طول تاریخ .
    • IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 0
      هنوز نفهمیدی که این موضوع اخیر وخیلی ازمسائل ربطی بقدرت نداره وجنگ بین نفاقو وحق است.کسیانیرا که نتانیاهو ذخیره اسرائیل میخوندشون وخودشونم باسکوتو عمل وحمایت اشکار قبول دارند. چه ربطی بقدرت داره.تا دین بوده وانسان بوده نفاق و وایمان بوده. تزویروریا همواره بوده وصداقتم همواره بوده وخاهدبود حالا جائی خراب بشه بقول شما ویانشه.تابصیرت نباشه همینه .نفاق میدان داری خاهدکرد
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 4
    اونوقت مدعیان هیچ گناهی ندارند.
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    5 0
    باید همه کسانی که در ریختن این خونها و قتل و غارت مردم شریک جرم هستند بدون توجه به حرفه و حزب و دسته شان مجازات سنگین شوند. بریده باد دو دست خائنین
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    1 3
    می خوای خرج خونه زندگیتونم ما بدیم؟
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    11 2
    این گروه مافیایی و ضد میهنی را منحل کنید
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    1 9
    مشرق اصلاح طلبان پول خون بها رو کنار گذاشتن، فقط منتظره شماره حساب بدید تسویه کنه.... شما چه دل خجسته ای داری
  • IR ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    3 0
    این ع ش و دیگرانی که در این متن گفته شد نامرئی که نیستند. اگر هم اینه جرم هابی که مرتکب شده اند حکم خیانت کمترین حکم برای آنهاست پس چرا قوه قضائیه با اونها برخورد نمیکنه؟
  • IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    4 0
    همیشه همین آش وهمین کاسه بوده و اصلاح طلبان با خیال راحت مشغول خیانت ومزدوری بیگانگان....نه تنها کسی کاری به کارشان ندارد بلکه کشور را رسما هشت سال تقدیمشان میکنند !!!!
  • IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    5 0
    این افراد را مردمی باید بشناسند که هنوز آنها را قبول دارند اوضاع امروز بشکلی است که بهانه ای برای هیچکس در شناخت ایشان باقی نمیگذارد " اگر واقعا ریگی به کفش نداشته باشد!"
  • جواد IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    2 9
    من به آقای رئیسی رای دادم ولی قبول کنیم که اصلاح طلبان بهتر می‌توانند کشور را اداره کنند
    • IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 0
      توخیلی غلط زیادی کردی که دروغ می گی حقه باز کثیف ،من به رئیسی باجان ودل رای دادم وهیچ اعتقادی به اصلاح طلبان کثیف ندارم واعتقاد قلبی من این است که آینده ی ایران با وجود رئیسی درخشان می شود .
    • IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 0
      اصلاح طلبان جز تخریب وخرابکاری هیچ کاری بلد نیستند .حزب خرابکاری
  • امیرعباسی IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    3 0
    غیرازاصلاح طلبان وسلبریتیهای بیشرف این خونها بر ذمه ی قوه قضائیه و مجلس هم هست
  • قلندر IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    1 0
    اصلاح طلب و اصولگرا فقط کشور را خراب می کنند باعث پیشرفت و خوشحالی مردم نمی‌شن فقط با هم جنگ می کنند
    • IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 0
      هیچ ربطی به رقابت دو حزب نداره اینا نباشند جایگزین دارند حزب و گروه دیگر،خط فکری اصلاح طلب غلط واشتباهه اصلا به هیچ اصولی نه اخلاقی نه شرعی نه عرفی نه قانونی پایبند نیستند .
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    4 0
    حقا که این جماعت را «سرمایه‌های اسرائیل در ایران» هستند و فقط در شناسنامه خود ملیت ایرانی را یدک می‌کشند اما در واقع سرباز دشمن در جنگ علیه ملت ایران هستند. طرف برای کشتار مردم و گلو بریدن و تخریب اموال عمومی میگه کار خودشونه اما برای مجازات تخریب گر به اموال عمومی خودشو پاره میکنه که این مظلومه. جای شهید و غصاب را به راحتی عوض میکنند. گرگان در لباس میش.
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    2 2
    این به قول شما مدعیان اصلاحات تمام تلاششان را کردند تا. کار به خشونت نکشد
  • علی IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    18 0
    فعلا که مدعیان اصلاحات با نوکری تمام قد غرب دارند روی دوش مملکت هزینه های سنگین می گذارند وبدون هیچ باز خواست ودادگاهی دارنددر پنهانهای خود دارند به ریش مقامات نظام وانقلاب می خندند
  • استاد IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    4 1
    اي افسادطلبان خائن بدانيد كه بر خلاف آنكه مي گويند: قيامت گر چه دير آيد بيايد. روز قيامت خيلي هم زود مي آيد اما شما كافران حربي نمي دانيد. اما بدانيد تا بميريد، روز قيامت آغاز خواهد شد. در آن روز حتي اگر كلمه اي و قلمي و قدمي بر عليه خدا و قرآن و حق و راستي بر داشته باشيد، بايد جوابگوي همه آنها باشيد. اين همه گناه كه شماها در رنگين نامه ها و پرتالها و مغزهاي پوكتان مي گذرد و در غياب ديگران داريد انجام مي دهيد، روز قيامت محاسبه مي شود. تمام اينها به خاطر آن است كه قرآن كريم را پشت سر انداخته ايد و اصلا نمي دانيد براي چه به دنيا آمده ايد.
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    3 0
    پس کی قوه قضایی بسراغ این تروریست های فضای مجازی وجنگ فرهنگی میرود؟
  • محمد IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    7 0
    اصلاح طلب های مفت خور ، باید خسارت های بر جا مانده از اغتشاشگران را بپردازند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس