دانشگاه شریف

در هفته اول از اغتشاشات برخی اساتید در دانشگاه‌ها سعی کردند با تحریک برخی دانشجویان و سیگنال از بیرون فعالیت‌های علمی در دانشگاه را متوقف کرده و آن را هماهنگ با اعتصابات گروهکی کنند!

سرویس سیاست مشرق-اردیبهشت سال ۱۳۵۹ در شهر زمزمه‌هایی پیچید که محمدرضا سعادتی عضو شورای مرکزی گروهک منافقین به دلیل جاسوسی بازداشت‌شده و به‌زودی اسناد خیانت گروهک افشا خواهد شد. دو روز پس از انتشار این خبر دادستانی تهران به‌صورت رسمی دستگیری جاسوس منافقین بر سر قرار با یک افسر اطلاعاتی خارجی را تائید کرده و روزنامه کیهان در خبری ویژه بیانیه آن را منتشر می‌کند. افشای این خیانت بزرگ باعث وحشت شدید در ارکان سازمان منافقین شده و رجوی در جلسه محرمانه شورای مرکزی اعلام می‌کند که اگر سعادتی علیه سازمان در دادگاه سخن بگوید آبروی تشکیلات بر باد خواهد رفت.

این افتضاح بزرگ سیاسی باعث می‌شود تا منافقین به تکاپو افتاده تا لکه بی‌حیثیتی موجود را پاک کنند؛ ازاین‌رو گروهک منافقین سالگرد مجید شریف واقفی را بهانه کرده و تصمیم می‌گیرد در دانشگاه شریف یک میتینگ سیاسی برپا کند. در این مراسم تروریست معروف منافقین موسی خیابانی پشت تریبون رفته و اعلام می‌کند که گروهک نفاق در آینده به استقبال خطرها خواهد رفت!

در این نشست سیاسی به‌اصطلاح دانشجویی علاوه بر معدوم موسی خیابانی برخی دانشجویان و نیز تعدادی از اساتید دانشگاه شریف که سمپات منافقین بودند نیز یک‌به‌یک سخنرانی کرده و با مظلوم‌نمایی سعی می‌کنند گروهک منافقین را از مهلکه اتهام جاسوسی و همکاری با دولت‌های خارجی نجات دهند. فردای آن روز نشریه مجاهد ارگان تبلیغاتی گروهک در یادداشتی به قلم مسعود رجوی دستگیری سعادتی را سناریویی علیه شبکه نفاق خوانده و اعلام می‌کند که دانشگاه ازاین‌پس سنگر اول مبارزه است!

آن روزها منافقین علاوه بر داشتن دفاتر رسمی در برخی دانشگاه‌ها با عناوین دیگر نیز در این فضای علمی فعالیت می‌کردند؛ ازجمله سازمان دانشجویان مسلمان و نیز جنبش جوانان مسلمان مبارز و نیز جبهه مقاومت که هرکدام پوششی برای منافقین در دانشگاه بود.در سال ۵۹ و نیز اوایل سال ۶۰ به دلیل عدم نظارت دقیق بر فعالیت‌های دانشجویی؛ بسیاری از دفاتر دانشگاه به شعبات احزاب سیاسی تبدیل‌شده تا جایی که بسیاری از گروه‌های تروریستی مانند پیکار، آرمان مستضعفین؛ هواداران شریعتی، جنبش مسلمانان مبارز؛ جبهه ملی و منافقین به‌صورت رسمی و غیررسمی در دانشگاه شعبه داشتند.

در این دفاتر سیاسی علاوه بر تولید بولتن و نشریات مختلف و پخش آن در دانشگاه و اطراف آن، محلی برای جمع‌آوری اسلحه‌ی سبک و سنگین بود! تا جایی که پیش از دستور حضرت امام خمینی (ره) و اجرای انقلاب فرهنگی در دانشگاه‌ها این مراکز علمی تبدیل به شعبه احزاب تروریستی و مسلح در دانشگاه شده بود، میزان جمع‌آوری اسلحه در برخی دانشگاه‌ها ازجمله دانشگاه شریف و تهران تا حدی بود که این گروهک‌ها در داخل دانشگاه سنگربندی کرده و از درون و بالای ساختمان‌ها به‌سوی مردم تیراندازی به هدف می‌کردند.

پشت پرده تبدیل دانشگاه به حزب سیاسی مسلح چیست؟ / برداشتن ماسک آشوب از روی صورت لیدر اصلی اغتشاشات دانشجویی!

پشت پرده تبدیل دانشگاه به حزب سیاسی مسلح چیست؟ / برداشتن ماسک آشوب از روی صورت لیدر اصلی اغتشاشات دانشجویی!

 درگیری مسلحانه اعضای گروهک منافقین در اطراف دانشگاه با مردم

بازگشت دوباره اشرار مسلح به دانشگاه!

با آغاز پروژه آشوب سازی در کشور در اواخر شهریور امسال بار دیگر نام چند دانشگاه به‌عنوان کانون اقدامات رادیکال بر سر زبان‌ها افتاده است. در سال‌های اخیر به دلیل اهمال برخی مدیران وزارت علوم در دولت روحانی و نیز بازگشت حلقه تصمیم‌گیری معین به دانشگاه برخی گروهک‌های ضدانقلاب از فرصت پیش‌آمده سوءاستفاده کرده و کانون‌های دانشجویی را به پاتوق گروهک‌های ضدانقلاب بدل کرده‌اند. ازجمله آن تبدیل کانون‌های علمی و هنری به لانه گروهک‌های تجزیه‌طلب با عناوین پوششی و نیز رسوخ مارکسیست‌ها و گروهک‌های چپ‌گرا با علائم مارکسیست کارگری، حکمتیستی، گروهک‌های کردی بوده است.

رسوخ رادیکالیسم در دانشگاه به حدی بود که کمتر از شش ماه پس از روی کار آمدن دولت تدبیر در سال ۱۳۹۲ احیای شعبه گروهک تندرو (شاخه منحله دفتر تحکیم وحدت) در دستور کار مدیران ارشد وزارت علوم قرار گرفت؛ در آن روزها توجیه این دست مدیران لیبرال مآب آن بود که باید دانشگاه با آیتم‌های سیاسی فعال باشد!

درحالی‌که مدیران وقت این وزارتخانه توصیه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای برپا کردن کرسی‌های آزاداندیشی را زیر پا گذاشتند که افرادی از نهضت آزادی، گروهک‌های چپ کارگری و سندیکالیستی و نیز اعضای هسته سخت اصلاحات به‌سادگی در محافل دانشگاهی تردد کرده و از درون دانشگاه یارگیری می‌کردند.

در این دوران علاوه بر تزریق رادیکالیسم افسارگسیخته در دانشگاه استخدام بدون ضابطه برخی اساتید غرب‌گرا نیز به‌شدت افزایش یافت؛ تا جایی که در یک بازه سه‌ساله (از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵) بیش از ۵۰۰ فرد با روابط خاص و بدون داشتن صلاحیت‌های لازم در دانشگاه‌های مهم و مادر به هیئت‌علمی راه پیدا کردند. در این دوران به طرز شگفت‌آوری برای جلوگیری از بازنشستگی اساتید غرب‌گرا برخی از این افراد ارتقاء مقامی گرفته و یک‌شبه از سمت استادیار به استاد تمام ترفیع پیدا کردند! هدف آن بود که با نفوذ دادن اساتید همسو با دولت پروژه نرمالیزاسیون به سرعت از دانشگاه به بیرون آن هدایت شود.

برای تبدیل دانشگاه به حزب سیاسی رد پای یک مرکز دولتی به وضوح مشخص بود، در آن روزها با سیگنال مثبت این مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری، برخی از اساتید بدون طی کردن معیارهای لازم از واشنگتن، لندن و پاریس به تهران آمده و پس از سه ماه فعالیت کاذب در این مرکز با عنوان استاد تمام از دانشگاه‌های غربی به وزارت علوم برای استخدام معرفی شدند. در این دوران حسام‌الدین آشنا با وایرال کردن افرادی لیبرال چون داوود سوری، محمد فاضلی، نیلی و دیگرانی ازاین‌دست برای سمت استاد دانشگاه پرنسیپ‌های جدید تعریف کرده تا بتوانند پروتستانتیزم فرهنگی در دانشگاه‌ها ایجاد کنند.

پشت پرده تبدیل دانشگاه به حزب سیاسی مسلح چیست؟ / برداشتن ماسک آشوب از روی صورت لیدر اصلی اغتشاشات دانشجویی!

حلقه فارغ التحصیلان لندن راهی ایران شدند

ازجمله شاهکارهای این دست اساتید با گرایشات سوپر لیبرالی آن بود که دولت روحانی تحت توصیه اتاق فکر این گروه به‌اصطلاح علمی توصیه صندوق بین‌المللی پول برای کنترل نرخ تورم با افزایش قیمت ارز را اجرایی کرده و سه روز اغتشاشات بنزینی را به نظام تحمیل کند، بعدها عباس عبدی از اعضای این اتاق فکر افشا کرد که تصمیمات این اتاق فکر کاملاً سیاسی بود و نه اقتصادی! تحمیل فرمول‌های سیاسی به محافل علمی و فرهنگی باعث سیاست زدگی شدید در دانشگاه‌ها شد؛ این سطح از لجام‌گسیختگی علمی باعث شد دانشگاه بیش از آنکه به دنبال اهداف علمی باشد به کانونی برای احزاب سیاسی خاص بدل شود.

پشت پرده تبدیل دانشگاه به حزب سیاسی مسلح چیست؟ / برداشتن ماسک آشوب از روی صورت لیدر اصلی اغتشاشات دانشجویی!

پشت پرده تبدیل دانشگاه به حزب سیاسی مسلح چیست؟ / برداشتن ماسک آشوب از روی صورت لیدر اصلی اغتشاشات دانشجویی!

تصاویر/ آبان ۹۸ محصول اتاق فکر مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری!

دانشگاه محل سنگربندی سیاسی یا پوشش کارتل‌های اقتصادی؟

در طول ۵۰ روز اغتشاشات در برخی دانشگاه‌ها، نام دانشگاه صنعتی شریف بیش از سایرین به گوش می‌رسد؛ این دانشگاه به دلیل سرویس‌های علمی فرادستی از سال‌ها پیش به فرودگاه انتقال نخبگان علمی به خارج از کشور بدل شده است، در این ماجرا علاوه بر نقش سرویس‌های جاسوسی غربی، توصیه‌نامه‌های برخی اساتید غرب‌گرا در جذب و پذیرش نخبگان نیز قابل‌تأمل است!

دانشگاه شریف همواره خود را تافته جدا بافته از ساختار آموزشی کشور دانسته و گروهک‌های ضدانقلاب روی این دانشگاه به‌صورت خاص متمرکز بوده‌اند. باوجود نخبه محوری در این دانشگاه؛ شریف در دهه ۶۰ یکی از کانون‌های اصلی گروهک‌های چپ و تروریستی بوده و در دهه هفتاد پاتوقی برای انتشار تفکرات انحراف‌آلود افرادی چون عبدالکریم سروش، محسن کدیور و اعضای گروهک آمریکایی ملی مذهبی بوده است. در دهه هشتاد نیز بار دیگر برخی عناصر نفوذی در دانشگاه شریف سعی کردند با علامت از بیرون دانشگاه را پیش رو در اقدامات رادیکال کنند تا جایی که رفتارهای هنجارشکن چون ضرب و شتم رئیس دانشگاه و ممانعت از خاک‌سپاری شهدا در صحن دانشگاه هنوز از خاطر بسیاری پاک نشده است.

نفوذ عناصر معاند در این دانشگاه تا جایی پیش رفت که در فروردین سال ۹۸ دو تن از سمپات‌های گروهک منافقین بانام دانشجو چند اقدام تروریستی در شهر انجام داده و در یک مرکز حساس نیز اقدام به بمب‌گذاری کردند؛ پس از بازداشت این افراد گروهک منافقین سعی کرد از برند دانشگاه شریف برای سفیدسازی این افراد استفاده کند!

پشت پرده تبدیل دانشگاه به حزب سیاسی مسلح چیست؟ / برداشتن ماسک آشوب از روی صورت لیدر اصلی اغتشاشات دانشجویی!

علی یونسی و امیرحسین مرادی دو عضو گروهک منافقین در پوشش دانشجوی دانشگاه شریف

در تمامی این سال‌ها برخی اساتید این دانشگاه سعی کردند با حمایت خاص موتور محرک آشوب سازی باشند. برخی دانشجویان و اساتید این دانشگاه در جریان اغتشاشات اخیر نیز در پرده‌دری سیاسی نقش ویژه را برای شبکه فحشا بازی کرده و با سوءاستفاده از عناوینی چون نخبه علمی و استاد دانشگاه برای ضدانقلاب محتوای آشوب تولدی کرده‌اند، ازجمله پدیده‌های خاص سیاسی که در طول هشت سال دولت روحانی سر از دانشگاه شریف درآورده و با سوءاستفاده از موقعیت شغلی و فرهنگی خود پروژه آشوب در شهر را داغ می‌کند علی شریفی زارچی است که به لطف دولت روحانی از سال ۱۳۹۵ به‌عنوان عضو هیئت‌علمی دانشکدهٔ مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف مشغول به کار است.

شریفی زارچی که با حمایت سایبری ضدانقلاب در اغتشاشات به ستاره تبدیل‌شده است؛ ازجمله افرادی بود که با ایجاد تشکیک میان دانشجویان لیدری اعتراضات را در دست گرفته و آن را به‌سوی اغتشاشات و نیز اعتصابات دانشجویی هدایت کرده است. زارچی در حالی سعی دارد خود را استادی ساده با دغدغه صنفی دانشجویی معرفی کند که یکی از عوامل محرک در سنگربندی سیاسی در دانشگاه شریف است. در هفته اول از اغتشاشات برخی اساتید در دانشگاه‌ها سعی کردند با تحریک برخی دانشجویان و سیگنال از بیرون فعالیت‌های علمی در دانشگاه را متوقف کرده و آن را هماهنگ با اعتصابات گروهکی کنند.

 این اساتید با طرح این عنوان که کشور به بن‌بست سیاسی رسیده است به بازسازی فضای رادیکال انقلابی در دانشگاه‌ها دست‌زده و به تربیت چریک به‌جای دانشجو پرداختند، یکی از این اساتید در جلسه غیررسمی به تعدادی از لیدرهای آشوب در دانشگاه گفته بود که عمر چریک شش ماه است باید عمر نظام را کمتر از این عدد کرد!

پشت پرده تبدیل دانشگاه به حزب سیاسی مسلح چیست؟ / برداشتن ماسک آشوب از روی صورت لیدر اصلی اغتشاشات دانشجویی!

پشت پرده تبدیل دانشگاه به حزب سیاسی مسلح چیست؟ / برداشتن ماسک آشوب از روی صورت لیدر اصلی اغتشاشات دانشجویی!

پشت پرده تبدیل دانشگاه به حزب سیاسی مسلح چیست؟ / برداشتن ماسک آشوب از روی صورت لیدر اصلی اغتشاشات دانشجویی!

تحریک دانشجویان برای سرریز اغتشاشات دانشجویی به خیابان!

برداشته شدن ماسک از روی صورت یکی از لیدرهای آشوب!

 افرادی چون شریفی زارچی، داوود سوری و محمد فاضلی و دیگر همکاران مرکز مطالعات استراتژیک روحانی در حالی کردند از آب گل‌آلود شده اغتشاشات ماهی بگیرند که چهره دوم خود را از برخی دانشجویان هیجان‌زده پنهان کرده بودند؛ زارچی درحالی‌که خود یکی از متهمان وضعیت موجود و از حلقه مدیران اتاق فکر دولت تدبیر و امید بوده این روزها سعی دارد با پنهان‌کاری و سیاسی بازی از مهلکه بیرون زده و ژست صنفی به خود بگیرد.

شریفی زارچی مدیر اپلیکیشن ماسک، رنگرز ستاد کرونا که قرنطینه‌های گسترده در کشور را به‌عنوان راه‌حل به مسئولین ارشد وقت در دولت توصیه کرده و باعث فلج شدن اقتصاد کشور شده است. در دوران همه‌گیری کرونا اپلیکیشن ماسک به‌صورت کاملاً شیوا با اقتصاد و زندگی مردم را به‌سوی فلج شدن کامل هدایت کند.

 در حالی مدیران این مجموعه به دولت پیشنهاد می‌دادند که برای نجات مردم کشور را قرنطینه و تعطیل کند که در همان زمان بسیاری از مؤسسات علمی با انتشار گزارش‌هایی این طرح را بی‌فایده خوانده بودند؛ اما آن روزها زارچی به‌عنوان سرپرست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت پایش را در یک کفش کرده بود که یا تعطیلی یا ورود واکسن آمریکایی! آن روزها مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری به نظام فشار می‌آورد که میان مذاکره و تسلیم شدن در برابر ترامپ و یا کشته شدن مردم به‌وسیله ویروس کرونا یکی را انتخاب کند، رهبر انقلاب اسلامی در برابر این نقشه شوم مقاومت کرده و مدتی بعد مشخص شد عناصر ضدانقلاب با هدایت آمریکایی‌ها پشت این توطئه شوم ایستاده‌اند.

پشت پرده تبدیل دانشگاه به حزب سیاسی مسلح چیست؟ / برداشتن ماسک آشوب از روی صورت لیدر اصلی اغتشاشات دانشجویی!

پشت پرده تبدیل دانشگاه به حزب سیاسی مسلح چیست؟ / برداشتن ماسک آشوب از روی صورت لیدر اصلی اغتشاشات دانشجویی!

پشت پرده تبدیل دانشگاه به حزب سیاسی مسلح چیست؟ / برداشتن ماسک آشوب از روی صورت لیدر اصلی اغتشاشات دانشجویی!

همزمان با داغ شدن هشتگ آمریکایی واکسن بخرید اپلیکیشن ماسک در کمتر از یک ماه با هدف لاک داون اقتصاد ایران به صحنه آمد!

مدرسه توسعه پایدار تحت حمایت پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف یکی دیگر از مراکزی است که متولی سند ۲۰۳۰ در ایران است، این موسسه از سال ۹۶ تأسیس‌ شده‌است و طراحی، پیاده‌سازی اپلیکشن‌ها و سایر برنامه‌های کاربردی طبق سیاست‌های سند ۲۰۳۰ را برعهده‌گرفته است. این موسسه پس از تعیین اعتبار توسط وزارت علوم برای اولین بار در کانال متخصصین بهداشت ایران معرفی می‌گردد!

پشت پرده تبدیل دانشگاه به حزب سیاسی مسلح چیست؟ / برداشتن ماسک آشوب از روی صورت لیدر اصلی اغتشاشات دانشجویی!

پشت پرده تبدیل دانشگاه به حزب سیاسی مسلح چیست؟ / برداشتن ماسک آشوب از روی صورت لیدر اصلی اغتشاشات دانشجویی!

مدرسه توسعه پایدار لایه پنهانی از تدریس سند ۲۰۳۰ در دانشگاه

شریفی زارچی در حالی با توییت پراکنی با حربه فعالیت صنفی به سود دانشجویان سعی کرده است دانشگاه را به سمت انسداد هل داده و سرریز آن را به درون خیابان بریزد که در تمام این مدت فعالیت‌های اقتصادی خود را تعطیل نکرده و دو شرکت اقتصادی او (نزدیک به هلدینگ یک بانک خصوصی) مشغول سودآوری است. پردیس ژن و هاتف ازجمله دو محفل تجاری این استاد اعتصاب کرده دانشگاه شریف است که این روزها همچنان در پروژه‌های اقتصادی فعال است، زارچی در حالی پروژه اعتصابات سراسری را در شبکه‌های اجتماعی پروموت می‌کند که حاضر نیست برای یک ساعت فعالیت‌های اقتصادی خود را به سود شبکه روسری تکانی در خیابان متوقف کند.

پشت پرده تبدیل دانشگاه به حزب سیاسی مسلح چیست؟ / برداشتن ماسک آشوب از روی صورت لیدر اصلی اغتشاشات دانشجویی!

مدرسین تئوری اعتصابات در ایران همچنان مشغول تجارت هستند!

این روزها بازار اعترافات اغتشاش‌گران خیابانی در دادگاه داغ بود و هرکدام یکی پس از دیگری با مشاهده رفتار و عملکرد خود در خیابان پشیمان و نادم از گذشته خود اظهار پشیمانی می‌کنند، در پشت آشوب سازی این دست افراد اغلب هیجانی در نسل z محفلی خطرناک همچنان مشغول کار است؛ البته این استاد دانشگاه خوب می‌داند که این بار نمی‌تواند ریکروتر را گران‌تر از قبل به مردم ایران بفروشد! در دورانی که ماسک اغتشاشات از روی سر بسیاری برداشته شده است؛ لازم است با حمایت دانشجویان عناصر ناپاک در «انقلاب فرهنگی دوم» از صحنه دانشگاه پاک شوند؛ برای مردم ایران دانشگاه شریف همان دانشگاهی است که شرافتمندانه از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 116
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 33
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    54 11
    اولین مساله امنیت ملی ایران ـــ پرورش جوانان توسط اسب تروآ ی آمریکا ــ فرمانده کل ارتش: آمریکایی‌ها، ۱۰ سال پیش گفتند سربازان ما در ایران میلیون‌ها کاربر اینترنتی هستند. اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. .پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد.
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      31 6
      دیدید که در مساله کرونا و دیگر بیماریها ی تولیدی توسط آمریکا و کمک به گسترش آنها در کشور توسط نفوذی ها ، طب سنتی را با پروپاگاندا ی رسانه ای تحقیر می کردند و ملت را موش آزمایشگاهی سازمان بهداشت جهانی کردند ژنوم ملت را با فراخوان سلبریتی دوزاری خائن و ملعون خارج کردند در را ستای ایجاد بیماریهای سنگین تر و پر تلفات خاص علیه ملت ایران اقدام کنند ولی باز دیدید که طب سنتی به کمک آمد و نقشه شوم آنها را تا حدود زیادی نقش بر آب کرد کرونا وقتی به مرز نابودی رسید که مردم به طب سنتی اعتماد کردند بیایید انواع واکسنهای تروریستی که به این کودکان بی دفاع تزریق می شود را نابود و از واکسنهای طب سنتی استفاده کنیم تا سلامت به ایرانیان باز گردد
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      18 3
      موافقم
    • ایران قوی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      48 3
      وقتی آقای رایفی پور داد میزنه میگه کار های فرهنگی تون رو ندید دست منافقین و لیبراها آخرش یعنی این از این وادادگی باید نیروهای انقلابی مطمین بالای کار آموزش و پرورش و فرهنگ باشه کسی که برای این نظام دل بسوزنه و حاظر باشه جان بده نه این اپوزسیون خارجی
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      42 2
      حرف درستیه
    • وطن پرست DE ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      21 4
      عزیز دلم پشت پرده نداره. روحانی ۳۰۰۰ نخبه کشور که به درستی انتخاب شده بودن رو یک دفعه گذاشت کنار. بجاش کلی ادم بیسواد و وابسته به حزب خودش رو بعنوان استاد استخدام کرد. خب بذری که دیروز روحانی کاشت امروز ثمر داده. چرا این قدر تحلیل ها پیچیده می کنید شماها!!! من واقعا حیرت زده می شم از تحلیل های فضایی شما.
    • رادان IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      20 2
      دقیقا. در همه ی کشورها اینترنت قوانینی دارد و مثل ایران یله و رها نیست
    • Alpha IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      4 5
      کم فیلم ببین مشتی.
    • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      6 1
      اغتشاشگرها ماشین های مردم را اتش میزنند مسجد و حسینیه را اتش میزنند اما کسی تا حالا نشنیده مومنین یا بسیجیها برن یواشکی دکان دستگاه زارچی و ماشین فردوسی پور یا مثلا اموال اغتشاشگرها را اتش بزنند چون اینها به خدا ایمان دارند و مال مردم را نمیسوزانند
    • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      7 1
      دولت منحرف اصلاح طلب روحانی، تمام اساتید انقلابی را خانه نشین کرد، حالا که خیانت برخی اساتید رانتی غربگرا در فتنه اخیر روشن شده چرا برای برکناری و محاکمه آنها اقدام نمیشه؟ ایا نفوذی ها مانع می شوند؟ چرا دست آنها را برای فتنه های بیشتر باز می گذارید؟؟
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    24 3
    آمریکایی‌ها، ۱۰ سال پیش گفتند سربازان ما در ایران میلیون‌ها کاربر اینترنتی هستند.
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      17 2
      خود آمریکایی ها می گویند وقتی با پمپاژ پرفشار مطالب جهتدار heart & mind کسی را تسخیر کردی او سرباز تو خواهد بود. و اینست راز تبلیغات 24 ساعته 200 شبکه ماهواره ای که : «همه شون دزدن. همه شون خوردن. همه شون بردن». احمقی که قلب و ذهنش از کینه اشباع شده سرباز آمریکاس و هر شرارتی علیه ایران می کنه. میشه یه خر مفت برای آمریکا. کر کره.دانشجو و غیردانشجو نمی شناسه.
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      9 2
      بازهمین اسلام است که توبه ومجازات داردوناجی است نه لیبرالیسم که فسادوالکل ومخدروخدکشی وجنگ برایش موجه است
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      3 0
      کر کره/// اگه می گفتم "حمار حماره" لابد تبدیلش می کردی به : کمار کماره!!! خخخخخ
  • سید IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    21 4
    دانشجوی دانشگاه های دولتی برتر کشور علاوه بر استعداد علمی و هوش یک لازمه دیگر هم باید داشته باشد و آن شأنیت خانوادگی و فرهنگی والا است که البته معدود افرادی فقط به جهت خرخوان بودن یا از راه تقلب در آزمون کنکور و بدون داشتن هوش لازم و وجهه و شأنیت فاخر خانوادگی، در میان سایر دانشجویان بُر می خورند و پس از مدت کوتاهی ظاهرسازی، بالاخره ماهیت اصلی خود را بروز می دهند!
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      3 2
      اونیکه دانشجو را به رفتن بخارج تشویق میکرد از فضای ایجاد شده روش تشویق او بسمت اغتشاش رفته است هر که در هر موقعیتی قرار داشته باشد فکری برایش کنند تعجب از اهمال و تعارقات است که اینگونه موارد بسیار مهم را با اغماض فرصت برای این اشخاص فراهم میکنند مثل کسی که تیشه بدست فردی دهد که ریشه درخت پر ثمر باغ خودش را ضربه میزند این عاقلانه و خوشایند نیست
    • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      3 0
      ضمن اینکه نصف دانشجوهای شریف هم الان خودگردان و پولی هستن. قبلنا که اعتراض میکردیم دانشگاه های تراز اول رو پولی نکنین واسه همین یدک کشیدن پیشوند و پسوند نخبه بود
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      10 0
      چرااخراج نمیکنیداستاددانشگاهی ک علناتوسنگردشمن ایستاده؟؟!! بایدیه غربالگری جدی توگزینش معلمان واستادان دانشگاههاداشته باشیم سرچشمه ی تحریک بسیاری ازنوجوانان وجوانان ازهمین کلاسهاست. ازتست اعتیادگرفته تاغربالگری متدین بودن یانبودن و... دوست نداریم دانش اموزانمون زیردست لیبرالان معتادبی دین تربیت بشن واموزش ببینن
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    37 1
    مرگ بر وطن فروش خائن
    • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      6 2
      تشکر از مشرق که خیانت شریفی زارچی را بر ملا کرد او واکسن پرست و کرونا هراس بود او سیاستهای بهداشت جهانی را روی مردم ایران پیاده نمود و به مردم ایران لطمات شدیدی وارد کرد حالا نوبت ق ق است تا او را محاکمه کند
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    21 3
    ممنون از روشنگریت
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    23 2
    اصلاحطلبان مراقب باشند هر گونه همکاری با شبکه تروریستی اینترنشنال براشون عواقب سنگینی داره
    • محمدی اصل IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      3 0
      دقیقاااااااااااا
  • هاشمی IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    13 2
    موافقم
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    10 3
    آمریکایی‌ها، ۱۰ سال پیش گفتند سربازان ما در ایران میلیون‌ها کاربر اینترنتی هستند.
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      2 12
      چه ایرادی داره سرباز آمریکا باشیم؟
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      5 5
      آمریکا میگه سرباز ولی تو باید بشنو مستعمره زیردست برده و حیوان دست آموز
    • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      1 1
      سرباز امریکا یعنی سرباز جبهه کفر یعنی بعد از مرگ به حسابت میرسن البته نژاد غیر از انگلو ساکسون بعنوان سرباز امریکا تو همین دنیا هم تا حدی حسابرسی داره شما اگر قران مجید کلام بی تغییر خداوندگار عالم هستی را بی غرض و مرض مطالعه بفرمایید راحت این مساله را متوجه میشوید دعای کمیل هم خوبه
    • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      1 1
      سرباز امریکا یعنی سرباز جبهه کفر یعنی بعد از مرگ حسابرسی البته نژاد غیر از انگلو ساکسون بعنوان سرباز امریکا تو همین دنیا هم تا حدی حسابرسی داره شما اگر قران مجید کلام بی تغییر خداوندگار عالم هستی را بی غرض و مرض مطالعه بفرمایید راحت این مساله را متوجه میشوید دعای کمیل هم خوبه
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    22 3
    هیچکس رابه خاطردانشجوبودن بازداشت نمیکنندبخاطرشعبان بی مخ بودن وپری بلنده شدن وتخریب وفحاشی بازداشت میشونداین افرادیاشعورتفکیکی وحل صحیح مسائل ازمجاری قانون اسلامی ندارند یامزدورشیاطین بودجه خورازراه فسادوادمکشی ودشمنی بادین هستند
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    22 4
    واقعا چرا باید همچین آدمی استاد دانشگاه شریف باشه؟ چرا امثال ایشون مصونیت دارند؟ چرا کسی با امثال ایشون برخورد نمیکنه؟
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    19 5
    چرا چنین فردی باید استاد دانشگاه شریف باشد و ذهن فرزندان نخبه ما به امانت به دست چنین فردی سپرده شود؟
  • NL ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    13 1
    قانون شکنی بدتر از بیقانونی هست.اول از همه باید با کسانی که قانون رو زیر پا میذارند و یا حامی قانون شکنها هستند برخورد بشه.این برخورد کاملا هم مشروعه و استاد و دانشجو و هنرمند و ورزشکار و مردم عادی نداره.وزرایی که در زیرمجموعه اونها قانون شکنی صورت میگیره مسئولند به پیشگاه خدا و ملت
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    9 0
    سر شبکه ها دستورالعملهای سازمانهای جاسوسی دشمنان رو اجرا میکنند و پول کثیف وطن فروشی رو هم از راههای مختلف دریافت میکنند غائله ای که یه سرش تجزیه طلبان و داعشی ها و منافقین و ملحدین بودند برای عموم مردم شناخته شدند.در انتظار برخورد و پایان مماشات با خائنین و مزدوران آمریکا
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    13 3
    کار ما به کجا رسیده است که لمپن فرصت طلبی چون فردوسی پور شعار آزادی دانش جویان لمپن و بی ادب و آتش ِفروز می دهد و لاف دفاع از زن زندگی آزادی می زند چرا باید این گفتارهای متلون به دانشگاه شریف تردد کنند .!
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      6 0
      جامعه هدفشون هم حتمالیبرالیسم است که درامدشون ازفسادومخدروالکل وفروش سلاح شخصیه
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      7 1
      واقعاً برای جامعه علمی کشور مایه سرافکندگی است که فردی در قامت مجری یک برنامه فوتبالی بشود سخنران یک مرکز علمی بنام کشور... . تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
    • عزیز IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      5 2
      خدا می داند فردوسی پور کشور خودش رو چند فروخته. اغتشاشات به کام فردوسی پور جاسوس و به نام مردم. به خدا امثال فردوسی پور و علی کریمی و علی دایی و پرویز پرستو و ... ذره ای دلسوز مردم نیستند اینان به دنبال منافع مادی خودشان از این آشوب ها هستند و مردم رو به خاطر مطامع خودشون قربانی می کنن
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    7 1
    متاسفانه وجود نگاه لیبرالیستی به موضوع اداره کشور در حاکمان که بالغ بر سی و اندی سال بر کشور حاکم بود که طبعات این نگاه بروز معضلات فوق بوده است
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    6 2
    موافق مشرقم
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    10 4
    سرمایه های اسراییل در ایران را به اسراییل بفرستید
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    12 3
    چقدر به آقای رییسی گفتیم پاکسازی پاکسازی پاکسازی کشور از شبکه سازی لیبرال ها در دولت روحانی از اوجب واجبات است ولی ایشان به بهانه عدم تمایلشان به تغییرات اتوبوسی و استقبال از تضارب آرا! این کار را نکردند و شد آنچه نباید میشد...
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      7 1
      زدی وسط خال
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      3 6
      باید تصفیه سازی به صورت منطقی و به تدریج باشد و الا چه بسا نتیجه عکس بدهد.
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    14 2
    چرا چنین فردی باید استاد دانشگاه شریف باشد و ذهن فرزندان نخبه ما به امانت به دست چنین فردی سپرده شود؟😒😒😒
  • امید IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    10 1
    چرا دستگیرش نمیکنید مگه وزارت اطلاعات خوابه بابا همه عوامل و انصار دولت روحانی بر کنار کنید برای چه زمانی گذاشتید؟
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    2 2
    اینترنت یکی از ابزاری های نفوذ و اغتشاشات هست، که صد البته مهم هم میباشد.
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    8 0
    با این همه اطلاعات چرا این عنصر .... رو از دانشگاه بیرون نمیندازن؟
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      7 1
      همین رو بگو اون از علی دایی که بدون سند کلی هزینه میتراشه اون از سایتهای رسمی داخلی که دست سعودی نشنال و بی بی سی فارسی رو از پشت بستن مثل برترینها ووو اون از ورزشکاران که به سرود ملی اهانت میکنن. اینا چیزایی نیست که به سادگی از کنارشون عبور کرد
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    5 0
    ریشه این افراد فاسد.اهمچون دندان خراب شده را برای همیشه از دانشگاه ها بکند یک عمل جراحی عمیق و دقیق انشاا...
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    5 0
    باید یک بار و برای همیشه دانشگاه جمهوری اسلامی ایران از چنگ تفکر غربی خارج شود اما نه با امثال سروش‌های خائن و غربگرا بلکه با اساتید بصیر مسلمان.
  • شهرام IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    6 0
    بدترین بیسوادی . بیسوادی سیاسی است
  • ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    6 0
    وقتی بحث اقدامات ضد امنیت و بحث حمایت از معاندین پیش می آید نگاه نکنید که فلانی دانشجو یا استاد دانشگاه شریف است نگاه نکنید فلانی فردوسی پور است یا علی دایی یا علی کریمی یا فلان بازیکن ستاره یا سلبریتی نگاه نکنید فلانی بنی صدر رییس جمهور است یا روحانی یا احمدی ـژاد نگاه ننکنید فلانی کارخانه دار است نگاه نکنید فلانی طبری معاون قوه قضاییه است نگاه نکنید فلانی مولوی عبدالحمید امام جماعت بلوچ است نگاه نکنید فلانی یحیی گل محمدی یا مهدی مهدوی کیا یا فرشید اسماعیلی، پیام نیازمند، پژمان منتظری یا کریم باقری یاحسین ماهینی یا است نگاه نکنید طرف محسن تنابنده و باران کوثری و کتایون ریاحی، آناهیتا همتی، شبنم فرشادجو و آناهیتا همتی علی شادمان و ثریا قاسمی و مریم بوبانی و فاطمه معتمد آریا و افسانه حسامی فرد و الناز رکابی و علی یونسی و امیر حسین مرادی مجاهد خلق دانشجوی شریف هستند یا شریفی زارچی وشریفی زارچی، داوود سوری و محمد فاضلی که از آشوبگران حمایت می کند این ها را همگی محاکمه کنید مصادره امووال کنید همه جای دنیا به اغتشاش گر و حامی اغتشاش گر رحم نمی شود هاکان شوکور ستاره فوتبال اروپا و تورکیه توسط ترکیه مصادره اموال شد و راننده تاکسی شد
  • مهدی IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    0 0
    مثل همیشه تحلیل
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    3 0
    تمام این غائله دست پخت دولت روحانی بود. اینکه عده ای اصولگرای احمق گفتند دولت روحانی کم کار و فشل بود خب از حماقتشان بود‌ . پرکارترین دولت بعد از انقلاب دولت روحانی بود. شبانه روز کار کردند تا تفکرات دانشجویان و دانش آموزان را مدیریت کنند برعلیه نظام و البته کاملا موفق هم شدند.
  • محمدایوب IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    5 0
    سربازان آمریکا وسرمایه های اسراییل اصلاح طلبان مانند زیبا کلام وپزشکیان وظریف دردانشگاهها نفوذ کردند واز طرفی مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری مأمن جاسوسان ونفوذی های اسراییل وانگلیس وامریکا بوده که باید کاملا سابقه آن بررسی وجاسوسانی که از آنجا هدایت می شدند شناسایی شوند
  • اکبری IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    14 0
    فردوسی پور ...از طرف مردم ایران خواستار آزادی دانشجویان شده است ،مردم ایران کی به این عوضی وکالت دادند
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      2 11
      مردم کی به شما وکالت دادن اسراییل رو نابود کنین؟ کی وکالت دادن با تمام دنیا دشمنی کنید؟ کی وکالت دادن توی حریم شخصی مردم دخالت کنید؟
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      7 0
      بعد طرف مقابل رو مسخره میکنن آره مردم فلان و بهمان! مردم کیان این وسط خدا میدونه! الدنگهایی که برای کثافت کاری توی دانشگاه شعارهاشون گوش فلک رو کر کرده بود!
    • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      4 0
      دین بماواجب کرده باداعشی وصهیونیست که جشن ایرانی کشی میگیرندوتفکرات اپارتایدی فاسدوجنگ افروزانه دارند بجنگیم ونابودشون ازنظرسیاسی کنیم تاکشتاردرجهان وبخصوص فلسطین متوقف بشه نکته بعدی بشمادرقانون اسلامی کسی بخاطرگناه درخانه اش موردبازداشت قرارنمیگیرد توهین وتخریب وقتل ومجروح کردن بقیه ممنوعه حتی سازمان ملل هم اسن تجممعات زامبیسم رومحکوم کرده راه مانابودی شیاطین عالم که جهان رابه فاسدخونه وجنگ والکل کشوندند است
    • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
      2 0
      جناب دوست در سراییل مردم زمانی که به انقلاب رای دادن به همه این موارد وکالت دادن جهت اطلاعتون ...
    • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
      4 0
      تمام دنیای شما امریکا وانگلیس واسراییله ما به اونا کار نداریم اونا با ما کار دارن ظاهرا ما بودیم رفتیم با قحطی مصنوعی هزاران انگلیسی رو کشتیم ما بودیم با سرباز وهلیکوپتر رفتیم تو صحراهای امریکا کودتا صدامم که کار خودمون بود گفتیم حمله کنه مردمو بکشه یه کم سر گرم باشیم . هواپیما مسافدی ایرباسم که کار خودمون بود به جنایتکارش مدال دادن تحریم وهزارتا جنایت دیگه رو چشماتو بارز کنی می بینی خدا شفات بده عقلت در همین حد مسائل رو انالیز می کنه
    • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      2 0
      ۱۴:۰۳ ، اکبری حرف از فردوسی‌پور عوضی زد، تو چرا یهو یاد اسرائیل افتادی؟ بین این دوتا رابطه‌ای هست؟!🤔
  • اکبری IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    8 0
    فردوسی پور ...از طرف مردم ایران خواستار آزادی دانشجویان شده است ،مردم ایران کی به این عوضی وکالت دادند
  • ناشناس IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    5 0
    کشته مرده ای آرمان خواهی اشم فردوسی پور علان دانشجوها را به اغتشاش تشویق می کنه آن یکی استادش دانشجو رو تحریک می کنه که به نیروی امنیتی حمله کنه سلف و رقص و.... شریف شرف ندارد
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    5 0
    اینا همیشه هستند الان هم عادل فردوسیپور جای این منافقین رو کم کم میگیره نهایت حداقلش میشه زیبا کلام و تاجزاده
  • حامد IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    6 0
    وقتی اغتشاش گران و اشرار خیایانی و دانشگاهی شهر و دانشگاه رو به میدان جنگ تبدیل می کنند حکومت هم تعارفات آزادی و این جور چیزا کنار گذاشته و هر چی لیبرال تروریست تو دانشگاه هست از دانشجو و استاد اخراج کنه. به اندازه کافی تحصیل کرده حوان عاشق ایران و تابع قانون تو کشور داریم که جای این اساتید استخدام بشن. اینا سال هاست از این نظام خوردن و کمین کردن. اکثر اونا دو سه ساله خوردن و خوابیدن و حقوق گرفتن یا با تقلب نمره گرفتن. الان دنبال غیر حضوری شدن دانشگاه ها هستن
  • علی افصحی IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    3 0
    عجب مطلب جگرحال کنی است این. پر از داده و پر از اطلاعات درجه یک. اماتعجب است این مطلب یه این مهمی و راهبردی چرا باید دیر و بلکه خیلی دیرانتشار یابد چرا این گونه مطالب رسوا کننده تاجران شورش به هنگام انتشار نمی یابد. امروز چامعه نخبگانی ما تشنه چنین مطالب علمی و البته میدانی هستند. چرا جامعه دانشگاهی از انقلاب فرهنگی دوم حمایت نکند. انفلاب فرهنگی یک ضرورت برای بازگردان دانشگاه به ریل تولید علم و نیز حل مسائل و مشکلات جاری است . دانشگاه و دانشجو همیشه پیشتاز انقلاب اسلامی و پاکیزگی نطام اجتماعی بوده است.به هر حال از بابت نشر این مطلب نهایت سپاس را داریم.
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    1 12
    از وقتی که آیت الله العظمی هاشمی رفت. رنگ آرامش ندیدیم. روحش شاذ باد
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      4 0
      حسن روحانیش خوب رنگ آمیزی کرد که! تا 1400 تونم دیدیم جناب نقاش رنگ ریز!
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      3 0
      فازت چیه تو؟! کجای تاریخ گیر کردی؟
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      4 0
      14:00 - فرزندان خلفش خلا حضورش را پر کرده اند و مثل ابویشان یکی به نعل یکی به میخ میزنند طوری که آخرش هم نمیشود فهمید کدام طرفیند. امروز میگویند ... ! اگر اکبر از استخر زنده بیرون می آمد صبر میکرد نزدیک انتخابات شود بعد چهچه آزادی بیان میزد تا رای بیاورد. رئیس میشد فاز عالیجناب معروف را اجرا میکرد. بزرگترین خیانت و حماقت هاشمی نحوه پایان دادن به جنگ بود که هنوز عوارضش را میکشیم.
    • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
      3 0
      ان شاالله باهاش محشور بشی واون دنیا به آرامش برسی .هر بدبختی تو مملکت هست از خاندان هاشمیه سردار ویرانی
    • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      0 0
      آیت الله العظمی هاشمی رفسنجانی ؟؟؟ منظورت چیه . تمام بدبختی های ما از روزیه که این فرد شد رئیس جمهور و اداره کشور رسما افتاد در دست لیبرال های غربگدای خائن و آقازادگی ، ژن برتر ، اختلاس ... رسمیت یافت خدا ازش نگذره و عذابش رو زیاد کنه
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    3 0
    به این روشنگری ادامه بدید امثال این فرد در دانشگاههای مختلف هستن من استادی داشتم که تحریم ایران به دست امریکا رو راحت توجیه میکرد و دلیلش این بود که ایران هر وقت قدرتمند بوده به همسایگانش لشکرکشی کرده
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    2 0
    در این دوران علاوه بر تزریق رادیکالیسم افسارگسیخته در دانشگاه استخدام بدون ضابطه برخی اساتید غرب‌گرا نیز به‌شدت افزایش یافت؛ تا جایی که در یک بازه سه‌ساله (از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵) بیش از ۵۰۰ فرد با روابط خاص و بدون داشتن صلاحیت‌های لازم در دانشگاه‌های مهم و مادر به هیئت‌علمی راه پیدا کردند. همشونو بریزید بیرون
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    0 0
    در این دوران علاوه بر تزریق رادیکالیسم افسارگسیخته در دانشگاه استخدام بدون ضابطه برخی اساتید غرب‌گرا نیز به‌شدت افزایش یافت؛ تا جایی که در یک بازه سه‌ساله (از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵) بیش از ۵۰۰ فرد با روابط خاص و بدون داشتن صلاحیت‌های لازم در دانشگاه‌های مهم و مادر به هیئت‌علمی راه پیدا کردند. در این دوران به طرز شگفت‌آوری برای جلوگیری از بازنشستگی اساتید غرب‌گرا برخی از این افراد ارتقاء مقامی گرفته و یک‌شبه از سمت استادیار به استاد تمام ترفیع پیدا کردند! هدف آن بود که با نفوذ دادن اساتید همسو با دولت پروژه نرمالیزاسیون به سرعت از دانشگاه به بیرون آن هدایت شود.
  • بهنام RO ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    3 3
    مشرق ای هلو ای شفتالو ای پامادور ای پشت پرده
  • ابوالفضل IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    2 2
    توهم زدی
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    1 0
    اگه همون‌طور که میگید دانشجویان دانشگاه شریف همه نخبه هستند یعنی گزینش نمیشن
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    0 1
    چون شما با سهمیه دنبال پیشرفتین اونها شبانه روز درس میخونن حالا اهدافشون با شما یکی نیست.......یکی مثل منم تو فکر کار بازار خودمم میگم گور بابای .......همگی تشنه قدرتید......مشرق نترس منتشر کن
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    1 0
    گزارش تمیز و تحقیقی خوب
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    4 0
    اساتید جوانی که در دوره ی ۸ سال روحانی به صورت فله ای هیات علمی شدند را دریابید!
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    1 0
    بله الان دارن خودشون اعتراف میکنن که مهسا و امثال مهسا دیکه مهم نیست و ایران باید تجزیه شود
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    3 0
    یکی از علت های اصلی انقلاب برای مبارزه با کاپیتولاسیون بود ولی حالا پس از چهل وچندسال و تقدیم صدها هزار شهید شاهد کاپیتولاسیون دانشجو و سلبریتی و برخی طیف های سیاسی هستیم .واین بسیار رنج آور وهزینه ساز است حیف هزاران بار حیف
    • یک نفر از مردم IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      0 1
      کاپیتلاسیون در مورد اتباع خارجی بوده نه کسی که ایرانی هست
    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      1 0
      الان رومیگه که باهوچی گری سلبریتیهامجازات نمیذارن علیه شون بشه وبه تخریب وفحاشی وقتل ادامه پیداکنه
  • طاهری IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    0 0
    سلام بنام خدا باعرض ارادت خدمت ولی عصر اروحنا له الفدا بنظر من این احزاب دم بریده تعمدا نیامدند وقتی دولت دستشون بود احزاب و صنوف رو گسترش دهند تا هر اعتراض مسالمت آمیزی تبدیل به یک معضل بشه اکنون با عنایات ویژه امام زمان (عج) به این کشور دوستان اهل البیت از جناب رییس جمهور میخواهم اعتراضی اگر خواست بشه صنفی و اقشار خاص باشند مثلاً اگر کارگران بخشی اعتراضی به مدیریت دارند یاهرنوع اعتراضی در آن روز مثلاً معلمین بامجوز و معرفی جایی بعنوان میدان اعتراض خودشان مسئولیت متن وحواشی اعتراض را بپذیرند از طرفی پلیس هم از آنها حفاظت کنه تا افراد بدنیا وارد جمع نشن و مسیر اعتراض را عوض کنند درست همین دانشگاه اگر سازمانی عمل کند و خودش مسئولیت تجمع دانشگاه را بپذیرد هنجار شکن نمی‌تواند وارد جمع آنها شود . همه مردم که شغل وصنفی دارند اگراعتراضی دارند خوددولت مجوز بدهد ودرشرایط امن حرفشان را مثلاً به مجلس ،یادانشگاه ،یاکارخانجات بزنند ..هر تشکیل هم بداند که مقوله اعتراض باتخریب و اغتشاش فرق دارد . کلا از رییس جمهور محترم میخواهم دولت خودش بستر رافراهم کند و از قبل همه بدانند که مثلاً کشاورزان فلان منطقه تجمع اعتراضی دارند درضمن از لحاظ رسانه ای پیشنهاد میکنم همه صنوف همه کارمندان درفضای مجازی گروه داشته باشند مثلاً گروه بانک تجارت شعبه سهروردی ، گروه دانشجویان شریف که میتواند به دوکروه یابیشتر تقسیم شوند که اخبار خودرو پی گیری کنند این ایده از روستا محلات شهرونناطق شهری و استانی و کشوری تقسیم میشود و شامل همه مثلاً محلات میشود که مردم محل ازخال یکدیگر مطلع شوند اگر یکی به کمک نیازدارد بقیه به حسابش پول واریز کنند یاکسی عروسی دارد یاخدای نکرده عزادارشده کلا این ایده مبتنی بر اطلاع رسانی واقعی است که به زندگی مردم میپردازد ازنظرخبری هم همینطور در کشور یک شبکه خبری ازحزبه ما وجود داشته باشد لطفاً به دست ریاست جمهوری محترم برسانید تا باکمک مشاورین و متخصصان هر دو ایده گسترش یابد وبستر آن آماده شود
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    0 0
    تعداد قابل توجهی از اساتید دانشگاه ها و معلمان دبیرستان از مهمترین عوامل خائن سازی و دشمن سازی علیه ایران هستند. راهکار اخراج. جایگزین نداری از الآن تو فکرش باشید. پیشگیری بهتر از درمان چه از نظر هزینه و زمان
  • abas IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    2 0
    تمام این آتش ها از گور هاشمی و اطرافیاش میزند بیرون .مرگ بر منافق وکسانی که برای بیشبرد سیاست های لیبرال ومافیای کردن کشور این هزینه ها را بر امنیت مردم و کشور کشور تحمیل میکنند.اینها کاسبان وتاجران اغتشاش ودو قطبی کردن کشور هستند.
  • من IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    0 0
    احسنت
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    1 0
    تحلیل عالی ای بود.
  • یک نفر از مردم IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    2 1
    دانشگاه اسمش باهاش هست ، دانش + گاه . جای اونهایی که دانششون بالاتره ، گزینش دیگه ای نباید شامل وردیش بشه
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    0 0
    اون چیزی که نمیشه تغییر داد و مانعش شد ، یک چیزه : واقعیات .
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    0 0
    من سر کلاس دکتر ن. بودم ایشون با اینکه در اکثر دولت ها مشاور اقتصادی بودن ولی همش عملکرد اقتصادی دولت ها رو مسخره میکنن
  • کلشتری IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    1 0
    عالی بود دست مریزاد . به شما خبرنگاران انقلابی افتخار میکنیم
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    2 0
    وضعیت امروز دانشگاه های ما نتیجه فروش سهمیه و صندلی ها در دیروز است
  • علی IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    1 0
    از سر دسته اشوبگران و اغتشاشگران یعنی شیخ حسن غافل نشوید تمام این فتنه ها زیر سر این پدر سوخته است
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    0 0
    وزير ورئيس دانشگاه براي آزادي عناصر هتاك وبا سمت گيري گروهكي تلاش كردند!!؟؟
  • رستم ایرانی IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    1 0
    این حیوون کثیف رو بکشید خائن های نفوذی حکمشون اعدام است متاسفانه آقای اژه ای ضعیف عمل میکنه و گرنه این حیوون ها رو باید رسوا و اعدام و تمام اموالش رو از خودش و خانوادشون بگیرند
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    0 0
    دانشگاههای تهران طوری از سوی کشورهای غربی صهیونیستی ساخته برنامه ریزی شدن هر حکومتی سرکار باش چه مردمی باش چه نامردمی باشه براندازی کنن سرنگونش کنن
  • حسن IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    2 0
    اصلاحات با عقلانیت و تدبیر انقلاب را در بدترین شرایط پیش برد ولی اصولگرایان هیچ سواد سیاسی در مراکز ثصمیم گیری ندارند
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    1 0
    ممنون که رفتین به اون استاد گفتین تا اون باشه دنبال اسرار دانشجو نباشد
  • IR ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    0 0
    دقیقا همینه
  • جاوید ایران اتمی NL ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    1 0
    انقدر مماشات میکنید انقدر مماشات میکنید قبلاً که در مسابقات خارج از ایران حجاب برمیداشتن حالا در خود ایران در مسابقات علناً حجاب برمیدارن، مشکل من حجاب نیست اما گستاخی در برابر یک قانون که در ایران هست منظورمه، منظور و مشکل من اقدام سیاسی علنی هست که داره اتفاق میفته، تا تغییر رفتار ندید هر روز ممکنه چیزای تازه ای شاهد باشید، خدا به خیر کنه از من گفتن….
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    1 0
    اقای زراچی به یک چهره محبوب ولی لیدر اغتشاشات تبدیل شده اند.
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    0 0
    من به صراحت به شما می گویم بحث گشت ارشاد در ماه های گذشته اصلا آنگونه که دشمن تبلیغات کرد فعال نبود. خیلی کم.در برخی شهرها بکلی غیر فعال. البته شاید برخی افراد کج سلیقه کارهای تحریک کننده انجام داده باشند. حتی پدیده نفوذ نباید از نظر دور داشت. اما آنچه مسلم است، گشت ارشاد بهانه بود.فوت مهسا بهانه بود. والله این یه پروژه برنامه ریزی شده بود. متأسفانه دشمن موفق شد با این اغتشاشات به کشورمان آسیب های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی وارد کند. آنچه ناراحت کننده است همراهی ناآگاهانه عده ای در داخل کشور با آنهاست از جمله برخی سلبریتی ها.
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    0 0
    غرب گراها در ایران به اسم اصلاح طلب فعالیت سیاسی می کنند و بعد از اینکه نتوانستند در انتخابات موفق شوند حالا سعی دارند با رانت های بدست آمده, اراذل و اوباش را اجیر و با شعار نویسی و ایجاد اغتشاش و آوردن رای های خاموش به کف خیابان , مزدوری غرب را دنبال کنند..
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    0 0
    سلام خدمت سایت وزین مشرق‌نیوز. پاسخ سؤال تیترتان که پشت پرده کشاندن اغتشاشات به دانشگاه چیست، یک جمله است: قانون عدم امکان ورود مستقل نیروهای انتظامی و امنیتی و گشت‌ها به دانشگاه و ایجاد فرصت مصونیت در محوطه دانشگاه برای براندازان. به عبارت دیگر چون نفوذی‌ها، امکان نظارت نهادهای مستقل در دانشگاه‌ها را حذف کرده‌اند و حراست دانشگاه هم مستقل نیوده و در عین حال تخصص و ابزار محدودی دارد، طبق نقشه وارد دانشگاه شده‌اند. راه حلش، بستن حفره قانونی است: دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و همه مراکز غیرخانگی، عمومی محسوب شده و نیروهای انتظامی و امنیتی بنا به تشخیص به نظارت، بازرسی و اقدام می‌پردازند.
  • حبیب IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    1 1
    محاکمه حسن روحانی و عزل تمام افراد منصوب شده توسط یا با حمایت حسن روحانی در تمام بخش ها
  • IR ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    0 0
    در فضای فعلی، با احتیاط باید از انقلاب فرهنگی دوم صحبت کرد.
  • آرش IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    0 1
    سلام بارها به آقای محسنی گفتیم حسن روحانی وتیمش کشوررا 40سال به عقب انداختند وسرعت رشد اقتصادی وعلمی را گرفتند وفرهنگ را به قهقرابردند اما قوه قضاییه اراده ای دربرخورد باحسن روحانی فاسد وافراد دوروبرش برخورد کنید که همه معضلات الان به خاطرایشان است اما کسی بااین مفسدبرخوردنمی کند
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    0 1
    اگه خدائی این حرفها حقیقت باشدبایداول روحانی وبعد این آشغالها محاکمه وبه اشدمجازات برسندوالسلام
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    0 0
    من نمیدانم این موضع انفعالی چه معنایی میدهد که هرروز هرزگان یک دروغ بسازند و نظام هم با کلی دردسر به دنبال اثبات دروغ آنان باشد؟؟؟؟ اینطور که تمام توان امنیت کشور صرف عملیات فریب دشمن میشود...همه مردم دیگر فهمیده اند که اغتشاشگران و حامیان آنها به دنبال حذف خدا از زندگی و تجزیه ایران اسلامی هستند و کسی هم به دروغ های آنها گوش نمیدهد پس لطفا از لاک دفاعی بیرون آمده و آفند را آغاز کنید وگرنه دشمن یک گام دیگر خواهد برداشت
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    1 0
    قانون واسه همه یکسانه دانشجو و غیر دانشجو نداره ، الکی واسه کسی حریم و مصونیت درست نکنید تازه دانشجو و استاد خطا کار ، خلاف کار و خائن باید بیشتر از مردم عادی مجازات بشن از قدیم گفتن : دزد که با چراغ آید گزیده تر برد کالا
  • وحیده IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    درود بر مشرق نیوز پاکدست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس