1

یکی از اعضای اتاق فکر جنگ سوریه که در حال حاضر در آمریکا سکونت دارد با نوشتن یک یادداشت با عنوان «انتقال تجربیات انقلاب سوریه به ایران» نسخه به‌روز شده ویران‌سازی را برای لیدرهای اغتشاشات ارسال کرد!

سرویس سیاست مشرق- «اگر نمی‌توان ایران را تجزیه کرد، باید آن را سوریه کرد» این جمله عجیب را اخیراً یکی از لیدرهای آشوب در خارج از کشور در یک گروه اینترنتی بر زبان رانده و ادامه داده است که برای شکستن ساختار موجود نمی‌توان روی موج‌های اجتماعی حساب کرد، لازم است ضربات دقیق‌تر و محکم‌تر باشد؛ چیزی شبیه سوریه!

بیان این جمله از سوی عناصر هدایت‌کننده آشوب‌ها در خارج از کشور قابل‌تأمل است، در شرایطی که برخی اغتشاشات محله محور به ایستگاه پایانی خود رسیده و حتی تنفس مصنوعی خارجی با تکرار تحریم‌ها بی‌فایده بوده است، آخرین ورق قمار روی میز قرارگرفته تا با تبدیل ایران به سوریه عناصر تروریستی نیابتی از بیرون به درون هدایت شوند. این ماجرا با تشویق و تحریک بیشتر طیف خاکستری آشوب به خرابکاری، ترویج خشونت و سکتاریسم قابل‌لمس است.

در روزهای اخیر گروه‌های معاند، با تغییر فاز از «آشوب‌های محلی» به برگزاری «راهپیمایی سکوت» تلاش کردند اجتماعی شدن اغتشاشات را در پیاده‌روها تمرین کنند؛ اما به دلیل عدم همراهی بخش قابل‌توجهی از جامعه با خشونت پنهان در لایه‌های این تجمعات مصنوعی این پروژه شکست‌خورده و با انتقاد لیدرهای آن در خارج از کشور روبرو شد. برای تشکیل این موج از اغتشاشات حتی سران فتنه آمریکایی در سال ۸۸ نیز به صحنه آمده و سعی کردند با دادن بیانیه، آنتالپی اغتشاشات را بالا ببرند!

تحلیل ارتباطات برخی از لیدرها و سر شبکه‌های اغتشاشات اخیر نشان می‌دهد این جریان درصدد بودند تا با برگزاری راهپیمایی میلیونی در تهران در خیابان آزادی و مشابهت‌سازی با راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، جمعیت زیادی از مردم معترض را به صحنه آورند؛ اما بی‌تفاوتی جامعه به این دست‌وپا زدن‌های محدود از سویی و نیز بی‌حسی سمپات‌های آشوب به فراخوان‌های سریالی باعث شد عناصر معاند به سیم آخر زده و اعلام کنند که تنها راه برای حفظ شبکه آشوب سوریه‌ای کردن ایران است.

ارسال یک دستورالعمل ویژه از سوی تروریست‌های سوری به لیدرهای اغتشاشات گروهکی/ چرا فاز آشوب‌ها در تهران عوض شد؟

ارسال یک دستورالعمل ویژه از سوی تروریست‌های سوری به لیدرهای اغتشاشات گروهکی/ چرا فاز آشوب‌ها در تهران عوض شد؟

نسخه آشوب‌های سوری- صهیونیستی به تهران رسید!

اعلام انقضای کُد ژینا (برگرفته از نام مهسا امینی) به کُد درعا (نقطه آغاز جنگ در سوریه) تفسیر قابل‌توجهی دارد. ۸۰ روز پیش‌ازاین و در شب آغاز آشوب‌ها روبه روی بیمارستان کسری، شبکه تحلیلی اغتشاشات گمان می‌کرد که با اثرگذاری ادراکی روی فرکانس‌های انقلاب جنسی با نشانه‌هایی چون روسری پراکنی می‌تواند نبض جامعه را در دست گرفته و با کمترین هزینه به سرمنزل مقصود برسد؛ اما حالا آن تحلیل وارد دوران کما شده و به‌جای آن باشگاه خشونت سازی تلاش می‌کند شریان‌های مسدود شده را باز کند.

نکته قابل‌توجه آنکه این رادیکالیسم عریان تنها الهام گرفته از آشوب‌ها در سوریه نیست، بلکه یک دستورالعمل خاص از سوی تروریست‌هایی دارد که تا همین ۴ سال قبل در کنار دروازه‌های شهر دمشق اردو زده و سعی داشتند با انواع سلاح‌های سنگین و شبکه شهر را به ویرانه‌ای غیرقابل‌ سکونت تبدیل کنند. روز گذشته ابراهیم الاصیل یکی از اعضای اتاق فکر جنگ سوریه که در حال حاضر در آمریکا سکونت دارد با نوشتن یک یادداشت با عنوان «انتقال تجربیات انقلاب سوریه به ایران» نسخه به‌روز شده ویران‌سازی را برای لیدرهای اغتشاشات ارسال کرد.

در بخشی از این دستورالعمل آمده است:

در دام این موضوع که وضعیت ایران با سوریه متفاوت است نباید افتاد! رهبران جامعه مدنی (آشوب) باید برای آن آماده شوند. برنامه جایگزین ما چیست؟ آیا ما آن‌قدر بر پیروزی تمرکز می‌کنیم که برای سناریوهای دیگر آماده می‌شویم؟ (جنگ داخلی) اگر این موج کاملاً محو شود (آشوب‌های محلی) چه خواهیم کرد؟ برای همه نقشی وجود دارد. راه‌هایی برای سازمان‌دهی حامیان بیابید، حامیان خاموش را فعال کنید و حامیان دولتی را غیرفعال کنید (ترور). راه‌هایی برای پیوستن افراد بر اساس سطح ریسکی که مایل به پذیرش هستند ایجاد کنید، درها را نبندید!

ارسال یک دستورالعمل ویژه از سوی تروریست‌های سوری به لیدرهای اغتشاشات گروهکی/ چرا فاز آشوب‌ها در تهران عوض شد؟

ارسال یک دستورالعمل ویژه از سوی تروریست‌های سوری به لیدرهای اغتشاشات گروهکی/ چرا فاز آشوب‌ها در تهران عوض شد؟

این جملات رمزگذاری شده برای تبدیل آشوب‌های سطحی به یک جنگ داخلی با استفاده از انگاره‌هایی چون جذب حداکثری از طیف خاکستری و نیز تجویز مواردی چون ترور قابل‌تأمل است! درحالی‌که شبکه جنگ روانی به‌صورت مداوم زیر گوش مخاطبان خود می‌خواند که باید مدل اغتشاشات را عوض کرد و از عوارض آن نترسید و ایران هیچ‌گاه سوریه نمی‌شود، اما در واقعیت نقشه تبدیل تهران به دمشق قدم‌به‌قدم در حال اجرای شدن است، این ماجرا شواهدی میان عناصر ضدانقلاب نیز دارد.

مهرداد فرهمند خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی در کانال تلگرامی خود درباره سوریه‌ای کردن ایران نوشته است:

می‌گویند ایران را با سوریه مقایسه کردن خطاست. خیر خطا نیست. قطبی شدن جامعه، خشونت، دخالت خارجی و تروریسم بیماری‌های جهان‌شمول‌اند. همان‌گونه که بیماری‌های بشری سیاه‌وسفید و آسیایی و آمریکایی و آفریقایی نمی‌شناسند، این بیماری‌ها هم به هر جامعه مستعدی سرایت می‌کند. جامعه مستعد بیماری هم یعنی جامعه ناامن و ناآرام. تن بیمار مستعد هر چرک و عفونتی است. مشابه همان چرک و عفونتی که سوریه را گرفت، هر کشور دیگری را هم می‌تواند بگیرد. آنچه در قهدریجان و ایذه و درود رخ داد در خیلی جاهای دیگر ایران می‌تواند اتفاق بیفتد. وقتی خونی به زمین ریخته شد دیگر اینکه اصلاً تظاهرات بر سر چه بود فراموش می‌شود و کسی هم دنبال آن نمی‌رود که ببیند گلوله اول را کی شلیک کرد. خشم و خونخواهی و انتقام‌جویی با سنگ و چوب و قمه و تفنگ شکاری در برابر لگد و باتوم و ژ - ۳ و کلاشنیکف آغاز می‌شود و به‌زودی به آر پی جی و خمپاره و استینگر و راکت می‌رسد!

ارسال یک دستورالعمل ویژه از سوی تروریست‌های سوری به لیدرهای اغتشاشات گروهکی/ چرا فاز آشوب‌ها در تهران عوض شد؟

هم‌زمان با نسخه‌پیچی تروریست‌های سوری برای اغتشاشات در ایران، شبکه آمریکایی- صهیونیستی نیز وارد صحنه شده و به سازمان‌دهی آشوب‌ها پرداخته‌اند! رابرت گرین از افسران عالی‌رتبه گروهک تروریستی موساد در یک کارگاه براندازی آنلاین گفته است که انقلاب ایران (اغتشاشات) در حال نابودی است، البته طبیعی است که گاهی یک شورش فروکش کرده و به نقطه مینیموم خود برسد، برای بازگشت به نقطه ماکزیموم و پرهیز از رفتارهای سینوسی لازم است؛ که نیروهای فعال میدانی «کمیته انقلاب» تشکیل دهند.

دستور به تشکیل کمیته‌های آشوب از سوی افسرموساد عنوانی پوششی برای کانون‌های شورشی منافقین است، مورد استقبال بسیاری از گروهک‌های تروریستی مزدور قرارگرفته است، گروهک تروریستی کومله در اعلام بیعتی با موساد در بیانیه‌ای نوشته است که راه سومی برای ادامه اغتشاشات وجود نداشته و اسلحه مسیر آینده را تعیین خواهد کرد.

در این بیانیه تروریستی آمده است:

گزینهٔ انقلابی باید با حضور نیروی سازمان‌یافته، ‌ مسلح و انقلابی و آگاه و پیشتاز جامعه، به سرمایه‌داران و مرتجعین پذیرانده شود. نمونهٔ چنین راه‌کار انقلابی کمون پاریس و انقلاب اکتبر و اکنون با خودگردانی شورایی در روژآوا در شمال و شرق سوریه در پیش روی ما قرار دارد که ضمانت اجرایی و پیشبرد آن یگانهای مسلح زنان (YPJ) ومردان (YPG) و خودگردانی‌های (کمون‌ها) مردمی و حضور و پشتیبانی‌های انترناسیونالیستی از کاتالونیا در اسپانیا و فرانسه و آلمان و دیگر کشورهای اروپایی و آمریکایی و آسیایی و جنبش زاپاتیستها در مکزیک هستند.

البته افزایش شیب اقدامات تروریستی چنان زیاد است که حتی صدای عناصر ضدانقلاب را نیز درآورده است؛ اتابک فتح‌الله‌زاده از اعضای گروهک‌های مارکسیستی اخیراً با انتشار یک مقاله پرده از سازمان‌دهی جدید اغتشاشات برداشته و نوشته است:

وقتی عراق و سوریه و لیبی در آستانه فروپاشی قرار گرفت مگر کشورهای دیگر همچون گرگ به گله نزدند. هنوز هم که هنوز است مردم این کشورها از دخالت کشورهای رنگ‌به‌رنگ در رنج و عذاب هستند. قبل از فروپاشی مشکل این کشورها تنها صدام حسین، بشار اسد و محمد قذافی بود اکنون مشکلشان ده‌چندان شده است و هنوز هم معلوم نیست مهمانان ناخوانده کی دست از سر این کشورها بر خواهند داشت. سؤال این است چرا با چه منطقی باید این‌قدر مطمئن شد که کشور ما به شکل دیگر دچار سرنوشت سوریه نخواهد شد؟ اتفاقاً سرنوشت این سه کشوربرای ما آموزنده است. تا زمانی که صدام، محمد قذافی در قدرت بودند اثری از سلفی گری، القاعده و داعش نبود. در سوریه نیز چنین بود. ابتدا کمیته انقلاب تشکیل داده و مدتی بعد از دل آن داعش بیرون آمد؛ درست در خلأ قدرت سیاسی بود که این سه کشور دچار سرنوشت شوم شدند.

ارسال یک دستورالعمل ویژه از سوی تروریست‌های سوری به لیدرهای اغتشاشات گروهکی/ چرا فاز آشوب‌ها در تهران عوض شد؟

ارسال پالس‌های روشن از سوی اتاق فرمان اغتشاشات باعث شده است که هسته‌های تروریستی از فرصت اغتشاشات شبکه فحشا استفاده کرده و در شهرهایی چون سنندج، جوانرود و زاهدان دست به اقداماتی با ماهیت داعشی زده‌اند؛ حمله به منازل مردم و تعدی به جان و نوامیس آن‌ها ازجمله مواردی بود که ذیل پروژه سوریه سازی اجرایی شده بود، این تحرکات در رصد کامل نهادهای اطلاعاتی و انقلابی قرار داشته و تمامی سر شبکه‌های داخلی و بین‌المللی آن دستگیرشده‌اند.

ارسال یک دستورالعمل ویژه از سوی تروریست‌های سوری به لیدرهای اغتشاشات گروهکی/ چرا فاز آشوب‌ها در تهران عوض شد؟

ارسال یک دستورالعمل ویژه از سوی تروریست‌های سوری به لیدرهای اغتشاشات گروهکی/ چرا فاز آشوب‌ها در تهران عوض شد؟

در دو ماه گذشته این گروهک‌های تروریستی سعی کردند با اجرای عملیات ایذایی برخی شهرها چون زاهدان؛ نقده و جوانرود را به‌عنوان «شهرآزاد» پایگاه تروریستی اعلام کنند. هدف آن بود یکی از این سه شهر مقر تروریست‌ها در پروژه سوریه سازی باشد. در این عملیات گروهک‌های تروریستی داعش؛ جیش‌العدل (شیطان)، کومله؛ حزب دموکرات و شبکه وهابی‌ها باهم کارگروه مشترک تشکیل دادند. ابلاغیه این گروهک‌ها علاوه بر ناامن سازی استفاده از کلیدواژه‌هایی چون رافراندوم بوده است!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 83
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 16
  • فرهاد IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    بحمدالله با هشیاری مردمی و تلاش و مجاهدت دستگاههای اطلاعاتی امنیتی، دشمنان ملت ایران هیچ غلطی نمیتونن بکنن
    • تهرانی IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      84 25
      لطفا امشب قبل شروع بازی مراکش فرانسه یکی به مجریان سیما خصوصا میثاقی تذکر بده چون وی بجای اشاره به روحیه ضدصهیونیستی تیم ملی مراکش فقط داره به ایران تیکه میندازه که دیدید مراکش از ۴۰ سال قبل یعنی ۱۹۸۴ روی فوتبال کار کرد!!؟ آخه مردک چرا نیمگی به ما به جرم مستقل بودن ۴۰سال جنگ نظامی و جنگ اقتصادی ویرانگر تحمیل شده؟ مشرق لطفا پیگیری کن
    • پری مجرد 43 ساله IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      2 14
      به ضرس قاطع میگم امشب تیم فرانسه به مراکش می بازد و مراکش در فینال آرژانتین رو شکست می‌دهد و قهرمان جهان می شود
    • احمد TR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      17 1
      این افراد احمق تر از آنی هستند که فکر میکنند.. این احمقهای خارج نشین خبر ندارند که دستهای نامرئی جمهوری اسلامی ایران در سرزمین و کشورهای خارجی که آنها دارند جیره خوری میکنند و ساکن هستند هنوز به کار نیافتاده هست . و اگر لازم دیده شود ...... با همان دستهای نامرئی حساب تک تک شما ها رسیده میشود.
    • پری IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      23 1
      یک مرد در ایران پیدا نمی شود که با سلبریتی های وطن فروش برخوردکنه؟
    • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      20 2
      جای حاج قاسم خالی است ....
    • پری IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      17 1
      چرا این دو تا شیخ فتنه و شیخ بنفش انگلیسی مجازات نمی شوند
    • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
      0 2
      مراکش فرانسه را شکست میده؟ آقا ساقی پری مجرد 43 ساله کیه؟!
    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
      2 0
      اره گزارشگر بی مغزش هم در باشگاه وقتی بعد از برد مراکش مقابل اسپانیا، هواداران مراکش، پرچم این کشور مسلمان را روی شانه های گزارشگر انداختن گزارشگر احمق ان را پس زد
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
      7 0
      اولین اولویت امنیت ملی ایران : آگاه نمودن جوانان و مخصوصاً دانشجویان و دانش آموزان از شگرد ها و شعبده بازی های آمریکا در طول تاریخ ـــ مردم ایران(بزرگسالان) دیگه آنقدر در تاریخ خود با شگرد آمریکا و انگلیس آشنا شدند که دیگه فریب نمی خورند. شگرد اصلی آمریکا : (گنجشک را رنگ میکنه جای قناری میفروشه) . اما اکنون آگاهی بخشی برای جوانان ؛ مهمترین اولویت جهاد تبیین می باشد .جهاد تبیین شورای انقلاب فرهنگی ، صدا و سیما ، وزارت فرهنگ و ارشاد ،آموزش و پرورش و همه پدر و مادر ها عبارت است از : آگاه نمودن جوانان ما و مخصوصاً دانشجویان ، از شگرد ها و شعبده بازی های آمریکا در طول تاریخ .
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
      0 1
      اتفاقا همین مردم خواهان تغییرات بزرگ هستن. از طرف مردم حرف نزن
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    56 35
    با محاکمه نشدن روحانی و بانیان وضع موجود(محاکمه که پیشکش باید التماس کنیم این دولت اونا رو از پست هایی که هستن بیرون کنه!) منتظر چیزی بدتر از سوریه شدن باشید.
    • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      35 10
      تا حدود زیادی موافق هستم دولت رئیسی هنوز پاکسازی نشده و نفوذی های خبیث هرجا فرصت می کنند سنگ اندازی می کنند
    • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      5 0
      مشرق اگه تایید میکنی بنویسم بله اگه منفعل عمل کنیم اتفاق میفته ولی اگه منابع این کارهارو در خارج کشور نابود کنیم و نبض کاررو دست بگیریم نه این اتفاق نمیفته
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
      3 0
      اولین اولویت امنیت ملی ایران : آگاه نمودن جوانان و مخصوصاً دانشجویان و دانش آموزان از شگرد ها و شعبده بازی های آمریکا در طول تاریخ ـــ مردم ایران(بزرگسالان) دیگه آنقدر در تاریخ خود با شگرد آمریکا و انگلیس آشنا شدند که دیگه فریب نمی خورند. شگرد اصلی آمریکا : (گنجشک را رنگ میکنه جای قناری میفروشه) . اما اکنون آگاهی بخشی برای جوانان ؛ مهمترین اولویت جهاد تبیین می باشد .جهاد تبیین شورای انقلاب فرهنگی ، صدا و سیما ، وزارت فرهنگ و ارشاد ،آموزش و پرورش و همه پدر و مادر ها عبارت است از : آگاه نمودن جوانان ما و مخصوصاً دانشجویان ، از شگرد ها و شعبده بازی های آمریکا در طول تاریخ .
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    59 40
    ایران هرگزسوریه نمیشه چون اولا سوریه زمان عرض اندام قلدرها وتروریستها رادیده شعبان بیمخ ها وری بلنده ها رودیده چندین نوبت فتنه گذرونده شبکه های فاسدضدهم روهم دیده این تجمع درواقع کناراون همه تخریب وقتل وفحاشی نشون داداینا مزدورند ونه خواست بدنه انسانی ایرانی اسلامی وتقی 250 شبکه دائما بااین همه هزینه دروغ وتهمت به اصل نظام خدایی میزنه بااون سابقه افتضاحشون درفسادودروغ ونفرت پراکنی معلومه یه سری چماق داروقداره بند هم دارن که کشف شدن
    • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
      4 1
      ما مردم ایران بیداریم از هر دشمنی بیزاریم دشمنانی که سابقه بد آنان جلوی چشم و در ذهنمان رژه میروند آمریکا با قلدری منابع نفتی سوریه را بسرقت میبرد در حالیکه مردم سوریه بابت کمبود و گرانی سوخت در رنج بسر میبرند و یا در لیبی که دو گروه وابسته به دو جریان متصل به اجنبی پیوسته در حال نبرد سیاسی و یا نظامی با سیطره بر منابع نفتی برای کشورهای مداخله گر خدمت میکنند بعد از بیشتر از ده سال این مملکت نتوانسته به آرامش و ایجاد یک دولت و مجلس واحد مورد قبول همه برای سیطره امنیت و برگشت آرامش و آسایش به همان مقداری که در زمان قذافی داشتند آرزومند مانده اند سرنوشت کشورشان رقم بخورد و به این زودی ها هم تصور نمیرود که چنین شود
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    10 24
    اگه نمی‌تونید جلوی سوریه شدن ایران رو بگیرید پس اینقدر اعصاب ما رو این دم آخری خط خطی نکنید کاش میتونستم برم
    • . IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      21 10
      کدوم جهنم دره ای میخواهی بری
    • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
      6 2
      اگه رفتی باغ اروپا لباس گرم زیاد بردار نچایی!
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
      1 2
      خوب نوابغ میگم نمیتونم برم اگه پول داشتم میرفتم تازه اروپا و آمریکا هم نه، یه جایی که آدم و سر وصدا کم باشه
    • مادر دلسوخته. IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
      2 1
      عزیزدل رفتن زیاد سخت نیست فقط باید یاد بگیری از علی کریمی ،شیپور چی حرافان ودجالان بشو چندتا خون جوان ایرانی رو بریز خودشون بهت ویزا تقدیم می کنند که بری .به همین آسونی.
  • پاییز زیبا GB ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    10 33
    ۲۵ درصد مردم ایران موافق نظام ۲۵ درصد بی طرف ۲۵ درصد مخالف و ۲۵ درصد مردم به معنی واقعی مظلوم و ستمدیده هستند
    • رضا IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      18 8
      با پرچم انگولیزم چه آمارهای دقیقی به خیال خودت زدی
    • IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
      5 4
      توهمات انگلندی زدی،نظام ایران مخالف نداره موج سوارزیاد داره
  • حجت IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    53 41
    یه عده ای همین تخلیاتو توهماتو داشتن اما اگه تاریخو تو دهه شصت بخونن می فهمند اینا توهمی بیش نیستش
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    50 34
    یکی از شعارهای دوران انقلاب این بود : سپهسالارپینوشه ایران شیلی نمیشه اکنون باید گفت ملت قهرمان ایران نخواهند گذاشت ایران سوریه شود.
    • IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
      8 3
      اصلاحات بی ریشه ،ایران سوریه نمی شه
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
      3 0
      به كوري چشم دشمنان، كشور ايران و مردم شريف و متدين و غيرتمندش دهان ياوه گويان و اراذل و اوباش و داعشيان را خاكمال خواهند نمود
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    12 10
    وسط بازی ها و سست گری های دولت رئیسی اعصاب خورد کن شده اگر احمدی نژاد بود تا الان همه چیز جمع شده بود. به راهکار حسین شریعتمداری رجوع کنید. تنگه های استراتژیک هرمز و باب المندب
    • پری مجرد 43 ساله IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      3 5
      خفه شو منافق
    • رضا IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
      4 2
      اگه دست امثال شما بود که الان کلی آدم از بین رفته بود ، انگار فراموش کردی احمدی نژاد هفتصد و چهل میلیارد دلار رو چه جوری نیست و نابود کرد ، شما نظر ندی خیلی سنگین تری
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
      1 1
      این دو قطبی رو اون نامرد در کشور به وجود آورد و استاد پاس گل دادن به دشمن بود
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
      2 0
      00:47 این دروغهای جهانگیری را که فقط برای اهداف خاص جناح فاسد غربگرا گفته می شد را اینقدر تکرار نکنید. در آمد ایران در دوران احمدی نژاد هیچگاه در این حد نبود و آنچه هم بود در کشور مطابق قانون بودجه و صورتهای دخل و خرج دولت هزینه شد. به علاوه در آمد دولت روحانی در هر مقطعی که تصور شود بیشتر از دولت احمدی نژاد بود و نتیجه باند غارتگران بیت المال تحت سرپرستی روحانی و جهانگیری وضعیت دلار و خزانه و بورس و معیشت نابود شده کشور بود که در دولت رئیسی تقریبا روند نابودی و ویرانی متوقف شده و اوضاع رو به بهبود است.
  • آئران IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    5 4
    کشور ما آئران نیست ، کل منطقه سرزمینهای پرشیا بوده همین فرقه اشغالگر برده داران تاریخ آنرا تجزیه کردند
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    38 30
    ای اطلاعات قوی داریم سپاه قوی داریم ای ارتش قوی داریم ما سوریه نمیشیم برای این بود که الان شماها تو سر بزنید و بشینید یه گوشه و بگید داریم سوریه میشم مردم؟؟ این چه مقاله ای هست نوشتید و دارید تو دل مردم رو خالی میکنید؟
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    30 24
    وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ﴿۵۴﴾ و (یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیینش،) نقشه کشیدند؛ و خداوند (بر حفظ او و آیینش) چاره‌جویی کرد؛ و خداوند، بهترین چاره‌جویان است.
  • هموطن IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    42 29
    این مقاله ثابت می‌کنه که لطفا اموال سلبریتی ها را ضبط و با اردنگی بندازیدشون بیرون ....آقا ما جذب این زباله ها رو نمی خواهیم ...‌‌اژاردوغان یاد بگیرید ....لطفا پاکسازی رو هرچه زودتر شروع کنید
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    21 22
    این چه گل مقاله ای است تو این بازار نا اطمینانی ارزی؟!! شما که دارید جو روانی رو تشدید میکنید!!!
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    26 21
    اینا رو به گور می برن
  • سلام IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    27 26
    ایران سوریه نمیشود، نه به این دلیل که دشمن تلاشش را نمیکند و نه به این دلیل که ایران پشتیبانی در بین کشورهای جهان دارد. بلکه به این دلیل که در ایران افکار شبه داعشی خریدار ندارد.
  • پرشیا IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    3 4
    همه مقصرن
    • ح IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      2 5
      ای کاش بجای زر مفت زدن فقط چشمای کورت لو باز میکردی کور!!
  • ناشناس IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    39 30
    اینجا ایران است اینجا سوریه نیست چرا اینو نمیفهمند خارجی ها مثل اینکه تروریست ها هوس موشک کردند.
  • ح IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    17 13
    هدف معلوم است نابودی ایران تجزیه و سوریه سازی هرکس هم گفت نه عین سگ داره دروغ میگه خودش بهتر از همه میدونه همینطوریه اما برای نابودی اول اندلسی کردن لازمه!! (دوستانی که میگن اندلس افسانه است خواهشا مطالعات تاریخیتون رو از کتب تاریخی معاصر اندلس بیشتر کنید تا بفهمید عین حقیقته تاریخیه! )
  • عباس IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    48 40
    بهترین کار برای دفع این شر زدن سرشبکه های آشوب در عربستان و اسرائیل و آمریکا و فرانسه و انگلیس و آلمان و .... است . چندتا چاه نفت عربستان رو بزنید حساب کار دستش میاد به کرانه ی باختری سلاح سنگین و نیمه سنگین بدید به روسیه موشک بالستیک و پهپاد بدید اجازه ندید کشتی های گاز مایع از خلیج فارس خودشونو به انگلیس برسونن دست بزارید گلوی همشون تا دست از گلوتون بردارند
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 0
    فقط ۶۲ میلیون دلار ؟
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    5 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    5 3
    چون مماشات شد و جمع نکردند و اینم شد نتیجش هر ننه قمری برای ما نظر بده
  • علی IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    3 3
    وقتی اینها دو قدم می‌گذارند ما باید 10 قدم پیش بگذاریم تا آسیب نبینیم. به نظر میرسه در مرحله اول نیاز هست که قوای رزم و انتظامی ما دو برابر بشن حداقل.
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 5
    خوب با این تحلیلتون آخرش نگفتید ایران سوریه میشه یا نه؟؟
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    6 0
    تو میخوای ایران رو ویران کنی؟ به همین خیال باش شیطان زپرتی...
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    2 1
    انقلاب اسلامی ضدیت بافساد وانباشت سرمایه ورشد فاسدوجنگ افروزضدهم داردوضدفساد وفقرهم هست نمونه اش ابادانی هاست
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    4 3
    عجیب دولت داره منفعل عمل می‌کنه. هیچ اقدام کنشی انجام نمیده.
  • چی بگم IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 1
    مشرق این چه نیازی هستش که خبر زدی، واقعا اعصاب من خراب شد
  • شهروند IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 0
    قوه قضاییه باید دراجرتی مجازات احکام صادره قطعی دادگاههای اغتشاشگران مصمم باشد ودرتعقیب ومجازات دیگر عوامل وحامیان اغتشاشات ازجمله سلبریتی های وطن فروش باشد
  • رضا IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    ممنون
  • علی افصحی IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    3 0
    مهم ترین نقطه ضعف دشمن و در مقابل مهم ترین نقطه قوت انقلابیون در باور و عدم باور به توحید و حاکمیت توحیدی است. حاکمیت توحیدی با وحدت مردمی ،بزرگترین سرمایه اجتماعی را به رخ استکبار و عوامل مزدور غیر موحد آن می کشند. این وحدت مردمی در دفاع از حاکمیت الله فراتر از مرزهای اعتباری هم هست . این را دشمن و همه گروهک های کمونیستی ، انگلیسی ، آمریکایی و صهیونیستی نه می فهند و نه خواهند فهمید. حاکمیت ولایی -توحیدی ما یک شاخص بسیار تعیین کننده دارد و آن رهبری ولی خداست ولی ای که به امر الله باید مورد اطاعت قرار گیرد فرمان الله است که اطیعوالله و اطیعوالرسول و اولی الامر منکم در واقع در حاکمیت الهی اطاعت از ولی فقیه اطاعت از الله است بنابراین ولی فقیه همانند حاکمان عرفی نیست که صرفا بر اساس سازو کارهای قابل شناسایی دشمن،تصمیم ساز باشد،ولی فقیه علاوه بر خردمندی به مبانی وحیانی مسلح است که خنثی کننده تفکرات و رفتارهای عرفی استکبار است.اگر در سوریه، لیبی ، سودان ، افغانستان و... استکبار و عوامل آن ویران سازی و کشتار جمعی را می توانند راه بیندازند به خاطر عرفی بودن حاکمیت های آن ها بوده و هر حاکمیت عرفی در معرص چنین خطری است. نظام مقتدر ولایی ما علاوه بر عنصر ولایت فقیه ، دارای فرهنگ مترقی عاشوراست که هر دلداده امام حسین جهاد با امر ولی را تا شهادت بر خود وظیفه می داند.ایران اسلامی با تکیه بر فرهنگ شهادت و نیز ولایت فقیه از ابتدای انقلاب اسلامی از همه فتنه ها و جنگ تحمیلی سرافراز بیرون آمده و خواهد آمدو استکبار و عواملش همان طور که تاکنون غلطی نتوانستند بکنند از این به بعد هم نخواهند توانست. باور ندارند باز بخت خود را بیازمایند. ما انقلابیون متخصص فتنه کوبی در هر سطحی هستیم. حیدر.
  • DE ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    9 0
    امنیت کامل وقتی برقرار میشه که یک قوه قضاییه مقتدر و نترس داشته باشیم و نه اینکه با یک گزارش بی بی سی و یا صحبت یک مقام خارجی بترسه و عقب نشینی کنه .
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    5 0
    دچار اشتباه نشویم این فتنه تمام نشده, تازه شروع شده است و امروز به جریان لیبرال و بانیان وضع موجود آماده باش داده اند که این فتنه تروریستی و خشن را ادامه دهند. قوه قضاییه به جای بازداشت چهارتا اوباش کف خیابان باید اراذل و اوباش کت و شلواری را بازداشت, محاکمه و مجازات کند
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
      1 0
      احسنت.ای برادر سخن از دل ملت امام حسین گفتید .امان از یقه سفیدها و ارادل واوباش کت وشلواری وبه فول امام خمینی امان از خیانت هم لباسی ها . وَمَكَرُواْ وَمَكَرَ ٱللَّهُۖ وَٱللَّهُ خَيۡرُ ٱلۡمَٰكِرِينَ.
  • ابو IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    4 0
    دستورالعمل از جانب تروريستهاي سوري براي اغتشاش در ايران كمترين كاريست كه انجام داده اند زيرا علت اصلي عدم موفقيتشان در سوريه حضور مستشاران ايراني و مدافعان حرم بوده لذا هركاري از دستشان بر آيد براي ضربه زدن به ايران انجام داده و خواهند داد .
  • مرتضی US ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    6 1
    برای چندمین بار نظر میدهم تا بگوش تصمیم گیران برسد : تا زمانی که هزینه اغتشاش و توصیه کردن به اغتشاش را به شدت بالا نبرید، اوضاع آرام نخواهد شد. تکلیف کسانی که مرتکب قتل یا انفجار شده اند معلوم است و من به آن اشاره نمی کنم. در موردباقی دستگیرشده گان و علی الخصوص سلبریتیهایی که هنوز بدون هیچ مجازاتی و هیچ تبعاتی تبلیغ شورش میکنند، پس از دستگیری ، تمامی اموال منقول و غیر منقول آنها و خانواده و فامیلشان را فورا ضبط و بفروش برساند. عواید حاصله صرف کمک به وضع معیشت مردم و توزیع خاروبار و غیره کنیید. در مرحله بعد یعنی چندروز بعد از دستگیری ( نه چند هفته یا چند ماه بعد) تمامی افراد دستگیر شده را جهت کار مجانی در اختیار شرکتهای راه سازی، ساختمان سازی، پل سازی، سد سازی، و دیگر شرکتهای دخیل در طرح های عمرانی قرار دهید. کار و بیگاری روزانه از هفت صبح تا هفت شب. تنها یک وعده غذا آنهم از اموال خودشان. با این کار هم این تن لشها دیگر مزاحم اجتماع نیستند و هم لا اقل هیکلشان بدرد این کشور میخورد والا فکر و مغزشان خاصیتی جز ضرر ندارد. خواهید دید وقتی حرف پول و آسیب مالی به میان آمد، تعداد بسیار زیادی از این جانوران لال میشوند و دیگر خبر زیادی از آنها نخواهید شنید
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 2
    جمهوری اسلامی باید قدر مردم بدونه !!! لیاقت این مردم دلار ۳۸ تومان نیست
  • لیلا IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    4 1
    صدا و سیمای بی خاصیت به صورت مستمر بایستی روشنگری کنه
  • IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    5 2
    اون احمق لیدر سوری خیلی نفهمه اگه عقل داشت در اتاق فکرش واسه پیشرفت کشورش طرح ارائه می داد نه واسه تخریب ونابودی کشورش
  • IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    5 1
    مرگ بر محمد خاتمی،شیخ اصلاحات شیخ فتنه کی اعدام می شود
  • آدرین DE ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    0 2
    این مجری حال به هم زن صدا و سیما تو فوتبال جام جهانی به نام م.ح.م رو لطفا با اردنگی بندازید بیرون.
  • CA ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    9 1
    واقعا وحشتناک است اگر ایرانی ها بعد از دیدن بلاهایی که سر مردم عراق و سوریه و لیبی و یمن و افغانستان و سودان و خیلی کشورهای دیگر اوردند درس نگرفته باشند و اگر خدای نکرده چنین اتفاقی بیفته ایندگان این نسل مردم رو جز احمق ترین و بی عقل ترین ها خواهند دانست چونکه فقط اگر یک کم چشمشون رو باز کرده بودند دچار چنین عاقبت هولناکی نمی شدند .مردم کسانی مانند علی کریمی ها و خیلی از این سلبریتی ها خواسته یا ناخواسته با دشمنان ایران هم پیاله شده اند خواب شومی برای شما کسانی که در ایران زندگی می کنید دیده اند .مردم نگذارید این زامبی ها ایران را ویران کنند .
  • US ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    1 0
    تیتر زرد خیانت چینی؟
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    3 6
    صدای اعتراض مردم رو بشنوید همه چی رو گردن اسرائیل و آمریکا نیندازید
  • یاران امام IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    5 2
    سلام وصبح بخیر: اولا ایران کشوری خاص ودر طول تاریخ و حدود چندین قرن اکثریت اقوام درکنار یکدیگر بدون اختلافات باهم زندگی می کنند یکی از مهره مهم ایران ایستادگی در مقابل ظلم استعمارگران است. اقوام ایرانی در شمال ترکها درمقابل امپراتوری روسها مقاومت کردند حتی سه سرباز قهرمان با چهار فشنگ سه روز لشکر قشون روسها را در کنار رود ارس به لنگ انداختند حتی فرمانده قشون روسها بخاطر وطن پرستی به این سربازها قد تعظیم کردند. ایل بختیاری در مقابل انگلیس و قزلباشها در مقابل پرتقالیها در بندرعباس ووووووو رئیسعلی- میزارکوچک خان- شیخ محمد خیابانی. شما ها اغتشاشگران در چه فکری هستید. سوریه مثل ایران بسیجی جان برکف نداشتند سوریه را ویرانخانه نمودند. لیدرهای اغتشاشگران خارج نشین ها ، اگر جرات دارید به ایران تشریف بیاورید با گونی کاه پذیرا خواهیم شد. ما متکی به ولایت فقیه و فرمان رهبری عزیز هستیم. ما پیرو اهل بیت پیامبر و فرزند خلفش حضرت سید علی هستیم. بخدا و به پیامبر به بسیجیان ولایی فرمان نمی دهند والا مخالفان نظام جمهوری اسلامی وولایت فقیه یکسره خواهند کرد. شما اغتشاشگران آشوبگران نیت و اهدافتان شوم شیطانی هست خداوند عهد خویش را به قوم ظالمان نمی دهد. شما اغتشاشگران با محوریت مادیات وبا پول کثیف بن سلمان یزید زمان اونم با بزدلی و ترسو و رعب وحشت نمی توانید آرامش بسر ببرید. وای آن روزی که سید علی مولایم حکم جهادم بدهد لشکر دنیا نتواند جلویم را بگیرد. ای قوم ظالمین ای منحرفان ای غربزده ها ای خودباخته ها شمارا به راه راست دعوت میکنم غفلت دنیوی نشوید وعده های دروغین مستکبران شما را به عذاب الیم دچار نکند. آمریکا و اسرائیل - انگلیسن وفرانسه و سعودی گاوشیرده هیچ غلطی نمی توانند بکنند چون ما با محوریت رهبری آگاه و با تقوا وشجاع و با فرمان او حرکت میکنیم.
  • ایرانی US ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    1 8
    6 ماه پیش عربستان گفته بود که ما جنگ را به داخل مرزهای ایران می کشیم. جالبه همین کار را کرده اند.
    • ملت IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
      1 0
      بوی عسل از عربستان می‌آید و پنجه های آهنی زیر دستکش مخملی آمریکا پنهان شده تا سست عنصرها را فریب بده اما دست خداوند بر سر ماست
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    8 0
    آرزوی سوریه سازی ایران را به گور خواهند برد
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    1 0
    از اعدام فوری جانی آدمکش مجروح کش ،حمید و فرزانه قره‌حسنلو که پزشک متخصص سونوگرافی و رادیولوژی و علوم آزمایشگاهی با درآمد میلیاردی هستند حمایت می کنیم ایشان فقط اسم پزشک را یدک می کشند از پزشکی درآمد سونوگرافی یک میلیارد در ماه و آدمکشی هنرشان هست پزشک یا آیت الله یا قاضی یا سیاستمدار یا ستاره فوتبال و سینما هر کس امنیت کشور را بر هم زده باعث قتل و غارت و رعب و وحشت شده است و این اغتشاشات باعث افزایش تحریم ها و پر رو شدن دشمنان و حملات کفتار ها شده اجناس گران شده حمل و نقل و تجارت مختل شده و در واقع این اغتشاشگران پزشک و غیره حتی اگر مستقیم آدم نکشته باشند بدلیل شرکت در فرآیند قتل و تخریب و غارت و رعب و وحشت عمومی در لشکر قاتلان در جنگ مستقیم یا غیر مستقیم شراکت داشته اند باید به عنوان مفسد فی الارض و محارب و جاسوسی و ارسال فیلم و عکس به سازمان های اطلاعاتی و ترورریستی بیگانه که مصداق جاسوسی و محاربه و قتل عمد است اعدام شوند
  • چی بگم IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    1 0
    تا با موشک کاخ های رژیم سعودی رو نزنیم،و تمام عوامل شبکه سعودی عنتراشغال میارن ایران،وشبکه ماهواره ای متلاشی نشه،بی فایدست همش بگیم محکوم میکنیم
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    0 0
    دولت مواظب بازار ارز و سکه و اجناس باشد، هیچ اتفاقی از بیرون اثرگذار نیست...
  • علی IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    0 0
    با پرده دری وهتاکی وفرافکنی موفق نمیشوید
  • رضایی NL ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    1 0
    بدون شک خارجی ها در در تمام کشورها دخالت می کنند. برای پاتک به انها باید مردم را داشت. انقلاب برای مردم و بدست مردم بوده و هست. زمینه و بستر را برای دشمنان فراهم نکنید.
  • امیر IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    0 0
    این حرم ( جمهوری اسلامی ایران ) تا ظهور مولانا صاحب الزمان پایدار خواهد ماند انشاءالله ، به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی ، خیلیا میخواستن جمهوری اسلامی سرنگون بشه ولی خودشون به درک رفتن
  • مهدی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    0 0
    در این پروژه هم شکست خواهد خورد
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    0 0
    بنظرم ملت ایران با هیج کشوری قابل مقایسه نمی باشد از عملکرد مدیران اعتراض و انتقاد دارند و از مشکلات هزینه زندگی تورم بیکاری مسکن و .... ناراحت میباشد ولی اجازه نخواهند دادکشور بیگانه برای آنها تصمیم بگیرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس