1

آگاهان به عملکرد شبکه‌های جاسوسی اعتقاد دارند که عدم اثرگذاری و نیز رقابت سخت میان لابیست‌ها در کنگره امریکا باعث شده است تا نایاک از کارکرد جاسوسی به یک شبکه براندازی سخت تغییر فاز دهد.

سرویس سیاست مشرق- پس از شکست سیرک ضدانقلاب در دانشگاه جورج تاون، رقابت میان گروه‌های مختلف معاند برای گرفتن بودجه از سازمان سیا به طرز قابل توجهی افزایش یافته است.

در هفته گذشته انتشار یک بیانیه از سوی چندین گروهک عجیب و غریب با ماهیت ایجاد آشوب در کشور باعث تعجب بسیاری از ناظران شده است، این بیانیه که توسط ۱۹ گروهک مختلف امضا شده است و در آن آخرین نسخه سازمان سیا برای جنگ شبکه‌ای رونویسی گردیده است.

از جمله امضا کنندگان این بیانیه می‌توان به گروهک غیرقانونی کانون مدافعان حقوق بشر اشاره کرد که توسط شیرین عبادی مدیریت می‌شود.

ماجرای بیانیه چپ آمریکایی برای نایاکی‌ها چه بود؟ + عکس

پس از امضای این بیانیه علی واعظ کارمند نایاکی سازمان سیا در یک توییت قابل توجه نوشت که این بیانیه صدای واقعی ضد انقلاب است! همین جمله کافی بود تا صاحب امتیاز اطلاعیه از خود رخ نمایی کرده باشد.

مروری بر امضاکنندگان این بیانیه اطلاعات جالبی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد؛ از جمله چندین اسم ناشناخته که در حد چند صفحه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی هستند پای درس‌نامه سازمان سیا را امضا کرده‌اند!

تشکل ندای زنان که یک صفحه اینستاگرامی فمنیستی است از جمله امضا کنندگان بیانیه نایاک بوده است، این صفحه نزدیک به ۱۶ هزار فاوئر فیک داشته و آخرین فراخوان آن برای تجمع ضد انقلاب در تهران کمتر از ۱۰۰ لایک خورده است.

ماجرای بیانیه چپ آمریکایی برای نایاکی‌ها چه بود؟ + عکس

یکی دیگر از امضا کنندگان این بیانیه تخیلی از سوی نایاک، خانه فرهنگیان است که به نظر تشکلی مربوط به معلمان محسوب می‌شود، بررسی صفحات منتسب به آن نشان می‌دهد که تعداد اعضای آن در شبکه‌های اجتماعی تنها ۶۰ نفر است. شورای دانش آموزان آزاداندیش ایران به عنوان دیگر امضا کننده بیانیه نایاک نیز همین وضعیت را داشته و اطلاع خاصی درباره ماهیت آن وجود ندارد.

به نظر می‌رسد که بیانیه نایاک جز پیمانکارانی چون شیرین عبادی و گروهک غیر قانونی شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی(شعبه هواداران منافقین) و تعدادی از خرده گروهک‌های مارکسیستی خریدار چندانی نداشته و صرفا به منظور گرفتن بودجه جدید از دولت آمریکا نگارش یافته و کارکرد دیگری ندارد، به اعتقاد کارشناسان سیاسی این بیانیه را گروهک‌های چپ آمریکایی برای نایاک نوشته‌اند.

ایجاد شراکت سیاسی میان گروهک‌هایی تروریست با مرام مارکسیستی و آمریکایی‌ها طنز جالبی است که در ادبیات سیاسی به آن «چپ آمریکایی» گفته می‌شود.

ماجرای بیانیه چپ آمریکایی برای نایاکی‌ها چه بود؟ + عکس

پس از بروز چند آشوب محله محور، جمال عبدی، مغر متفکر و رئیس نایاک در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی فارسی اعتراف می‌کند که هدف نایاک آن بود که از طریق اغتشاشات در داخل براندازی کند، این مهره جاسوسی می‌گوید که نایاک پس از ماه اکتبر دیگر حاضر نیست عامل ضد جاسوسی امریکایی‌ها در ایران بوده و می‌خواهد نقش خود را عوض کند. عبدی در بخشی از این گفت‌وگو پرده از یک سِرمگو نیز برداشته و گفته است که ارتباط با اصلاح‌طلبان برای نایاک نه اجرای دیپلماسی پنهان بلکه ابزاری برای براندازی بوده است. تفسیر این راز بزرگ نشان از آن دارد که باند نیویورکی‌های نیاوران ابزاری در خدمت امریکایی‌ها در جهت تضعیف جمهوری اسلامی ایران در دوران پسابرجام بوده است.

آگاهان به عملکرد شبکه‌های جاسوسی اعتقاد دارند که عدم اثرگذاری و نیز رقابت سخت میان لابیست‌ها در کنگره امریکا باعث شده است تا نایاک از کارکرد جاسوسی به یک شبکه براندازی سخت تغییر فاز دهد. نایاک در جریان آشوب‌های اخیر به وزارت خارجه امریکا پیشنهاد داده بود برای روشن نگه‌داشتن شراره‌های آتش در چند محله به اغتشاشات پول تزریق کند! پیشنهاد عجیب نایاک با چراغ سبز باراک اوباما و بیان اشتباهاتش در شیوه برخورد با فتنه سال ۸۸ روبه‌رو شد، این شبکه قبل از اقدام با ضربه یک‌نهاد امنیتی منهدم شد. بعدازاین باخت سنگین امنیتی یکی از رقبای نایاک در یادداشتی به کنایه نوشت که نایاک به‌اندازه ساواک برای امریکا بدون مصرف‌ شده است!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    9 0
    اینا عزیزم چپ لاکچرین سیبیل استالینی میذارن ودرمراسم مایکل جکسون ومرلین منسون شیون میکنن کمونیست بخاطرفساد وسرکوب وتوحشش نابود شد رسانه قوی مزورانه ودروغ سازنداشت وگرنه مثل لیبرالیسم که درفساد غرقه ودرفرودگاه مردم به فساد ومسلح شده بهش تیراندازی میکنند وبااماردروغ تاالان مونده بود
    • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      5 0
      14:10 دمت گرم، دقيقأ همینطوره ولی کو. گوش شنوا!!
  • علی افصحی IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    6 1
    زمانی که جواد ظریف نمایندگی ایران در سازمان ملل را بر عهده داشت یعنی دهه هشتاد به ناگهان نامی به عنوان گروه «نایاک»! در آمریکا مطرح شد که بیشتر با تریتا پارسی و سپس جمال عبدی شناخته شد. این گروه با ظریف ارتباط بسیار نزدیکی داشته و حتی در زمان فریب برجام این گروه به شدت شیطانی نزدیک ترین ارتباط را با رئیس گفتگوکننده ایران که همان ظریف بود داشتند. از همان آغاز که نایاک خود را صدای ایرانیان آمریکا نامید و هدفش را نزدیکی دیدگاه ایرانیان خارج به داخل و نیز آمریکا مطرح می کرد انقلابیون ولایی بر خلاف اصلاح طلبان فاسد، نسبت به این گروه مشکوک بوده و هرگز به آن اعتماد نکردند، حتی با بازی نخ نماشده موش گربه بازی بخشی از ضد انقلاب و دادگستری امریکا علیه مثلانایاک! اما اصلاح طلبان و درراسشان دولت روحانی جهانگیری و به ویژه ظریف گرایش عاطفی به گروه نایاک داشتند! نایاک چنان مرموز و منافقانه عمل می کرد که حتی برخی در آمریکا او را مزدور جمهوری اسلامی ایران بخوانند تا از این «برند»استفاده کرده و بر ذهن خطرناک و زنگ زده اصلاح طلبان که ظریف سخن گوی آن ها بود، بیشترین اثر را بگذارد.اما تلاش نایاک بیهوده بود و انقلابیون ولایی هرگز به آن خوشبین نبودند تا این که زمانه عوض شد و نایاک به ناگهان از ادب ظاهری و کراوتی و ادکلن زده در آمده و در فتنه ترکیبی در هیبت لات ها و اراذل و اوباش قمه و شمشیر به دست و کلت به کمر و کلاشینکف به دوش و کوکتل مولوتوف و نارنجک به کف و در کنارفاجعه ها و دختران فراری و خیابانی و...درآمد و با صورت بندی «جنبش محلات» فرماندهی اراذل و اوباش نشان دار را برای سرنگونی و شعار زن زندگی آزادی فحشا را بر عهده گرفت این گروه فاسد منافق پس از ناکامی فتنه ، صندوق حمایت مالی جدی از اشوبگران را مطرح ساخته و دست آخر محملی برای یک بیانیه شد که پای آن را جمع های چند نفره و نیز متناقض از کمونیست ها تا بخشی از سازمان منافقین و سلطنت طلب و... امضاء زدندتاشاید در لیست مواجب بگیران باز محسوب شوند. مهم ترین آورده این به هم ریختگی نایاک آن بود که جمال عبدی ناخواسته اعتراف کرد که همراهی با اصلاح طلبان برای سرنگونی نظام اسلامی بود که هنوز هم اصلاح طلبان فاسد به ویژه ظریف و روحانی جهانگیری و...آن را درک نکرده و باز «نایاک »،«نایاک» می کنند فهم زبان جهان!
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    3 0
    جالب هست که دیگه حتی غربگراها هم به فراخوان های اینها محل سگ نمیگذارند
  • Zzz IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    2 0
    ما هم بریم یک تشکل الکی بزنیم از سیا پول بگیریم خخخخ
  • صادق IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    در دوره اصلاحات آقای خاتمی احزاب چند نفره را برای سیاه نمائی با انتشارکارت های شناسایی برای احزاب چند نفره وتعین بودجه از بیت المال خانه احزاب رابرای مقاصدجاسوسی وانحراف اعتقادی وسیاسی وبراندازی تشکیل داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس