کد خبر 1477385
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
1

بهروز خلیق عضو سابق گروهک تروریستی فدائیان خلق اعلام کرده است نویسندگان منشور مهسا تک‌روی کرده و سایر عناصر ضد انقلاب در خارج را حذف و بایکوت کرده‌اند!

سرویس سیاست مشرق - روز گذشته پنج گروه سیاسی ضدانقلاب در نشستی مشترک در لندن راه خود را از براندازان ساکن در آمریکا جدا کردند، این انشعاب جدید در حالی روی داده است که در طی یک ماه اخیر سازمان سیا سعی کرده بود با برگزاری دو نشست در دانشگاه جورج تاون و نیز استنفورد و همچنین نوشتن یک جزوه تجزیه‌طلبی با نام منشور مهسا عناصر مختلف ضدانقلاب را با یکدیگر متحد کند.

وب‌سایت دویچوله گزارش داده است که این پنج گروه سیاسی در نشست خبری خود انتقادهایی شدید از منشور مهسا مطرح کرده و برگزارکنندگان نشست دانشگاه استنفورد را به آلترناتیوسازی توسط دولت‌های خارجی متهم کرده‌اند.

اتحاد جمهوری‌خواهان ایران، جبهه ملی ایران ـ اروپا، حزب چپ ایران (گروهک تروریستی فدائیان خلق)، سازمان‌های جبهه ملی ایران در خارج از کشور و همبستگی جمهوری‌خواهان ایران پنج گروه سیاسی هستند که با عبور از منشور براندازی مهسا طرح جدیدی باعنوان «همگامی» را مطرح کرده‌اند.

بهروز خلیق عضو سابق گروهک تروریستی فدائیان خلق در این نشست اعلام کرده است نویسندگان منشور براندازی تک‌روی کرده و سایر عناصر ضد انقلاب در خارج را حذف و بایکوت کرده‌اند!

نمایندگان دو شاخه گروهک جبهه ملی نیز در این پلنوم سیاسی با اعلام مخالفت با تصمیمات گرفته شده در نشست جورج تاون و استفنورد اعلام کرده‌اند که منشور نوشته شده توسط سازمان سیا تمایلات شدید تجزیه‌طلبانه دارد!

یکی از بخش‌هایی که در منشور براندازان آمده، حکمرانی دموکراتیک است. در این بخش به چندین بند اشاره شده ازجمله «حفظ یکپارچگی سرزمینی ایران با پذیرش گوناگونی زبانی، قومی (اتنیکی)، مذهبی و فرهنگی آن» یا در بند دیگر می‌گوید «تمرکززدایی از قدرت با سپردن اختیارات مالی، اداری و سیاستگذاری به نهادهای منتخب استانی، شهری و ناحیه‌ای» یا بند دیگری که به «پذیرش تکثر و تنوع در جامعه ایران و تلاش برای رفع تبعیض‌های تاریخی و کنونی» اشاره می‌کند.

انشعاب جدید در اتئلاف سازمان سیا در لندن!

در این منشور با جملاتی شبیه به «تمرکززدایی از قدرت با سپردن اختیارات مالی، اداری و سیاستگذاری به نهادهای منتخب استانی، شهری و ناحیه‌ای» ایده تجزیه ایران به صورت علنی تبلیغ شده است، این ایده سال‌ها پیش در عراق و با محوریت کردستان پیاده شده و نتیجه‌ای جز آشوب و تنش برای مردم آن کشور نداشت. براندازان بدون اینکه اشاره کنند نسخه پرآسیب‌شان چه بلایی بر سر عراق آورده، با ادبیات سانتی‌مانتال تحت عنوان کشور دموکرات همین نسخه را برای ایران می‌پیچند و به جای اینکه از یکپارچگی کشور بگویند، از یکپارچگی سرزمینی صحبت می‌کنند.

بنا بر اطلاعات به دست آمده پیش از اعلام انشعاب پنج گروهک ضد انقلاب از ائتلاف سازمان سیا، نمایندگان این جمع با رضا ربع پهلوی دیدار کرده و نسبت به حضور ضد انقلاب کردی از جمله رهبر گروهک تروریستی کومله اعتراض کرده بودند، یکی از حاضران در این جمع روایت کرده است که رضا پهلوی به معترضان اعلام کرده است که عبدالله مهتدی و حزبش قابل حذف شدن نبوده و حضور آن‌ها در ائتلاف ضد انقلاب ضروری است! این دست مواضع باعث شده است تا این پنج گروه راه خود را از لیدرهای اغتشاشات جدا کنند.

انشعاب جدید در اتئلاف سازمان سیا در لندن!

این پنج گروه سیاسی با نوشتن یک جزوه جدید براندازی اعلام کرده‌اند که با جار زدن تجزیه‌طلبی و حذف منتقدان نمی‌توان افکار عمومی داخل ایران را با اغتشاشات همراه ساخت.

البته اجرای سیرک جدید براندازی توسط خارج‌نشینان در شرایطی با انشعاب‌های جدید روبرو شده است که تمام فراخوان‌های ضدانقلاب در یک ماه‌های اخیر به صحنه شکست و رسوایی‌شان تبدیل شده است.

اختلافات عمیق میان عناصر ضد انقلاب در خارج از کشور و عدم توجه مردم به تلاش‌های بیهوده این جریان‌های مارپیچی باعث شده است که میتنیگ‌های سیاسی گروهکی به صحنه درگیری‌های فیزیکی شدید تبدیل شود!

بی‌بی‌سی با انتشار گزارشی از درگیری‌ها و اختلافات ضدانقلاب نوشته است که عناصر حاضر در این تجمعات چند ده نفره همدیگر را کتک می‌زنند و فحش‌های رکیک ناموسی به هم می‌دهند، در حالی‌که سایر ایرانیان بی اعتنا از کنار آن‌ها رد می‌شوند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    5 2
    دشمنان ایران مشتی احمق اند
  • haahmad IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 1
    بالاخره این بدبختها هم باید یه سرگرمی در غربت داشته باشند حداقل بذارید لاف در غربت بزنن و آرزوهای دور و دراز کنند
  • علی افصحی IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 3
    این انشعابات جدید نیست بلکه ذاتی جریان معاند ضد خد است چرا که «جان گرگان و سگان از هم جداست / متحد جان های شیران خداست. امیرالمومنین در نهج‌البلاغه می فرماید« دنیا طلبان به روی هم چنگ و خنج می زنند» دنیاطلبی با وحدت نمی سازد دنیاطلبی یک گروه در ذات خود نفی گروه دیگر را دارد. تضاد ذاتی دنیا طلبان است. در برابر آن اتحاد ،فقط برآیندچنگ زدن به ریسمان خدا بوده که همان تبعیت از ولایت علی و اولاد طاهرینش است، چنان که قرآن در سورهٔ آل عمران آیهٔ صدو سه فرموده «واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا همگی به ریسمان خدا یعنی به ولایت ائمة چنگ بزنید و متفرق نشوید»تنها راه اتحاد اصیل ، ولایت پذیری است بقیهٔ جمع شدن ها اصالت نداشته و خیلی زود در صورت اتحاد مردان خدا، فردیتشان بروز می کند. همگرایی دنیا طلبان فقط زمانی جلوه دارد و می تواند ظاهری متحد از خود جا بزند که جبه‍هٔ حق اعتصام به حبل الله نداشته باشند و ولی الله و در زمانهٔ ما ولی فقیه را تنها گذارند آن گاه است که جمع مصنوعی و جبری و دستوری شیاطین گل کرده و جبههٔ حق را منزوی می سازند پس از آن و در دورهٔ پیروزی اما جبهه دنیا طلب همدیگر را تار و مار می کنند نمونه های تاریخی اش تصفیه های میلیونی استالین تا قتل ملازمان رضا قلدربا آمپول هوای پزشک احمدی که با اشاره رضا پالانی انجام میشد، است. هلاک شدگانی که در کوبیدن شهید مدرس ، سردار جنگل و...با هم متحد بودند و مقرب رضا قلدر! بنابراین تا وقتی که انقلابیون ولایی حول محور ولی فقیه خردمند و دانشور پای کار نظام اسلامی اند ضد انقلاب اسلامی همواره در اختلاف و انشعاب خواهد بود‌. سلامتی و طول عمر امام خامنه ای صلوات.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس