کد خبر 1515115
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
‌‌

اخیراً هتاکی به قرآن در سوئد و دانمارک تشدید شده است و گروههای افراطی این کتاب مقدس مسلمانان را در برابر سفارتخانه‌های کشورهای اسلامی به آتش می‌کشند!

سرویس سیاست مشرق- در ادامه پروژه هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم، یک گروه دانمارکی ضد اسلام، در روزهای اخیر، جنایت جدیدی، مرتکب شد و اعضای آن، قرآن مجید را آتش زدند.

بر اساس گزارش‌ها، گروه افراطی موسوم به «ملی‌گرایان دانمارک» در برابر سفارتهای ترکیه، عراق، مصر، عربستان سعودی و جمهوری اسلامی ایران در کپنهاگ، این اقدام شنیع را انجام دادند.

اعضای این گروه پلاکاردهایی در ضدیت با اسلام حمل کردند و شعارهای توهین آمیز سر دادند. این هتاکی با حمایت امنیتی کامل نیروهای پلیس دانمارک رخ داد.

اخیراً هتاکی به قرآن در سوئد و دانمارک تشدید شده است و گروههای افراطی این کتاب مقدس مسلمانان را در برابر سفارتخانه‌های کشورهای اسلامی به آتش می کشند که این اقدامات با موجی از خشم در میان کشورهای عربی و اسلامی روبرو شده است.

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی چند روز قبل خود به موضوع سوزاندن قرآن کریم در برخی کشورهای غربی اشاره کرد و گفت: بار دیگر جنایتکار نفرین شده در سوئد صفحات قرآن کریم را تحت حمایت پلیس سوزاند و این رفتار چالشی توهین‌آمیز و تحقیرآمیز برای ۲ میلیارد مسلمان در جهان است. دیگر معنایی ندارد که جوانان مسلمان منتظر باشند تا دولت‌ها و سازمان‌ها مسئولیت‌های خود را بر عهده بگیرند و باید کسانی که به شدت از قرآن سوء‌استفاده می‌کنند، مجازات شوند.

وی جوانان مسلمان جهان را به انتقام از آتش زدن قرآن دعوت کرد و گفت: ای جوانان مسلمان و غیور جهان، دیگر انتظار کسی معنا ندارد، شما باید مسئولیت خود را بر عهده بگیرید و این متخلفان را به اشد مجازات برسانید. از همه جوانان مسلمان می‌خواهم از کسی که قرآن را آتش زده انتقام بگیرند. جوانان! منتظر هیچکس نمانید، نه سازمان همکاری اسلامی، نه اتحادیه عرب، نه دولت‌ها و نه ارتش‌ها. شما باید مسئولیت خود عمل کنید و این ملعون‌های جنایتکار را به سزای اعمالشان برسانید.

رو شدن دست بیت‌العدل در پروژه هتاکی به قرآن کریم

رو شدن دست بیت‌العدل در پروژه هتاکی به قرآن کریم

پای فرقه در میان است!

اما نکته قابل توجه در این اقدام جنایتکارانه نقش مهم برخی عناصر فرقه ضاله بهائیت است، طبق گزارشات عناصر این فرقه الحادی نقش مهمی در سازمان‌دهی تحرکات جدید علیه قرآن در اروپا داشته و لیدر این هتاکی‌ها بوده‌اند.

از جمله این افراد می‌توان به شخصی با نام «فیروزه بذرافکن» اشاره کرد که رسانه‌های ضد انقلاب او را به عنوان یک هنرمند برجسته کرده‌اند، اما در پشت این ظاهر سازی شخصی افرتطی قرار دارد که بارها سابقه اهانت به مقدسات را در کارنامه ننگین خود داشته است.

بذرافکن در سن کودکی به همراه خانواده اش به دانمارک متواری شده و در آن کشور به بهانه یک سازمان به اصطلاح حقوق بشری با نام «حقوق زنان در خاورمیانه» را نیز تاسیس کرده است، این تشکیلات در واقع پوششی برای فعالیت‌های فرقه ضاله بهائیت بوده و توسط بیت‌العدل حمایت مالی می‌شود، روزنامه دانمارکی پولیتیکن مدتی پیش نوشته بود که گشترش فعالیت‌های فرقه بهائیت تحت کنترل سرویس اطلاعاتی دانمارک قرار دارد.

شهرت با عریانگری؟

فیروز ه بذرافکن در میان ایرانیان دانمارک فردی منفور است، سال ۱۳۹۰ «علیاء ماجده المهدی» که ظاهرا در جریان انقلاب مردم مصر حضور داشت، در اقدامی شوک‌آور و غیراخلاقی عکس های برهنه‌ای از خود را در وبلاگش قرار داد. وی بر بالای عکس ها عنوان «هنر برهنه» را قرار داده و این کار خود را «جنبش آزادی آنلاین» نامگذاری کرد.

بلافاصله سه ایرانی نیز برای حمایت از ماجده المهدی و «جنبش آزادی آنلاین»، خود را برهنه کرده و تصاویر خود را در وبلاگ های شخصی قرار دادند. یکی از این سه ایرانی، فیروزه بذرافکن بود.

او با مطلع شدن از ظهور چنین جنبشی، خود را برهنه کرد و صدر توجهات رسانه ها قرار گرفت. شاید تاثیر پذیری او از جنبش «هنر برهنه» موجب شده تا معاندین در پوشش خبری اهانت اخیر او به قرآن مقابل سفارت ایران، برای او از عنوان هنرمند ایرانی استفاده کنند.

سال ها پیش در دسامبر ۱۳۹۰/۲۰۱۱، بذرافکن در یادداشتی توهین آمیز، در وبلاگ روزنامه‌ "یولاندز پستن" دانمارک، همه‌ مردان مسلمان را به «تجاوز، آزار و اذیت و کشتن دختران خود» متهم کرده بود.

نکته قابل توجه این که جمله‌ای که بذرافکن در مقاله خود استفاده کرده بوده، متعلق به او نبوده و آن را از مقاله لارس اندرسن که یک روزنامه‌نگار افراطی دانمارکی است کپی کرده بود!

رصد فعالیت‌های فرقه ضاله بهائیت نشان می‌دهد که اعضای فرقه در ماه‌های اخیر به دستور بیت‌العدل فعال‌تر شده‌اند، بهائیان علاوه بر هتک حرمت قرآن کریم با توهین آشکار به ساخت مقدس ائمه اطهار در محرم امسال سعی داشتند بروی برخی هیئت‌های مذهبی نیز اثرگذاری داشته باشند، بررسی رسانه‌های معاندین نشان می‌دهد که آنان تلاش داشتند با خلق خطوط خبری- تحلیلی خاص به معنادارسازی برخی نوحه‌های اعتراضی بپردازند، این همگونی خاص از شگردهای فرقه ضالبه بهائیت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 29
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 8
  • محبوبی IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    28 1
    اینها برای اموزش در داخل کشورهای اسلامی توسط صهیونیستها اموزش دیده اند وانجام میدهند.
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      9 2
      اینها را بفرستید برای عبدالپلید کثیف که حامی بهاییان است.
    • امید IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      2 0
      صهیونیست (غده سرطانی)= شیطان رجیم
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    23 1
    چرا هیچکس بیت القتل را هدف قرار نمی دهد؟ بهشت بهاییان که از زمان عثمانی تاسیس شده و مورد حمایت سرسختانه صهیونیستها است و از آن طرف سرسختانه از صهیونیستها و تاسیس اسراییل حمایت کرده است
    • 🧚‍♀️ IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      0 4
      چونکه همان بقول شما صهیونیسم یا هرچی هست در همه ادیان و مذاهب نفوذ داره نه فقط در بهائیت، و خیلی روشن داره با کمک نفوذیهای خودش همه رو از هر طرف بجان هم میندازه، که این درنهایت برای پروژه های واحد جهانی خودش هست. مثلا الان یک طرف یک کتاب آتش زده اما طرف دیگر فرمان به قتل و جنایت علیه یک انسان و افراد می‌دهد که جهان خواهد گفت درین بین حق با اسلام نیس، و همه این دعواها واریز می‌شود به حساب صهیونیس. خب؟
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    18 5
    میایم سراغت فیروزه. پوشکتو بپوش
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    17 1
    خدا لعنتش کنه ،قیافش رو مث سگه زنیکه شیطون صفت .
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    15 4
    همیشه پای این مذهب جعلی و خبیث بهاییت وسط هست
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      3 0
      بهائیت سر و تهش یک پروژه سیاسی-امنیتی هست! مذهبش کجا بود؟
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    10 2
    تا وقتی که کشورهای اسلامی تحریم نکنن و اینطوری مثل افراد کر و لال و فلج عمل کنن ادامه خواهد داشت تو ایران که از همه جا بدتر بود
  • حمید IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    15 1
    انشا الله بزودی ( پس از کم شدن شر منافقین آلبانیایی ) به سراغ بیت القتل و ارباب اسقاطیل شان هم می رویم .
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      1 0
      ارباب همه فرقه ها و مذاهب یکیست و تاکنون که مرکز فتنه هاَش در لندن است.
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    22 2
    قرآن زبان خداست وجود باریتعالی هم نگهبان اش هست دور نیست زمانی که این هتاکان رو خدا ادب بکنه
  • مهندس IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    11 1
    شبکه مخفی این فرقه نقش بسیار موثری در اقدامات رژیم صهیونیستی در ایران داره لذا باید با دید جدیدی به این قصه نگاه کرد همانطور که در کیس سید امامی هم این عناصر کشف شدن
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    5 2
    داخل اینستا دیدم یه دختره این کار رو کرد لطفاً رسیدگی کنید
  • مصطفی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    4 2
    توی کشور هایی که اجازه قرآن سوزی دادن بمب هسته ای منفجر خواهد شد. ببینید من کی گفتم
  • مهدی IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    9 1
    بهائی ها همراه اسرائیل به زباله دان تاریخ می روند.
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    19 2
    آتش بی‌حجابی های این چندماه از گور این فرقه نجسه
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    3 0
    توی ایرانی هرچی هست زیر سر این بهائی هاست که در واقع میشن همون یهودی های سگیونیصت! تمام آتیشا از زیرگور اینهاست بلاشک!
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    1 0
    اگه اونجا بودم الان تو جهنم بود
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    4 0
    در حديثی که از امام علی علیه‌السلام نقل شده فرموده‌اند: «والذي نفسي بيده لتفترقن هذه الأمة على ثلاثة وسبعين فرقة كلها في النار الا فرقة وَ مِمَّنْ خَلَقْنا أُمَّةٌ يَهْدُونَ بِالْحَقِّ وَ بِهِ يَعْدِلُون و هذه التي تنجو من هذه الامة»؛  سوگند به آن كس كه جانم بدست او است اين امت به هفتاد و سه فرقه تقسيم مى‌شوند كه همه در دوزخند جز يك گروه كه تنها آنها، اهل نجاتند گروهى كه اهل نجاتند من و شیعیان و پيروان  مکتب  من هستند. 
    • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      4 0
      الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة علی بن ابی طالب (ع)
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      1 0
      ببخشیدا این بهائیا رو جزو امت اسلام نچپون
  • DE ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 10
    نفرتی را که مسلمانان تند رو مسببش هستند به این گروه و آن گروه نسبت ندهید . درهمین ایران یک همه پرسی بکنید ببینید چند نفر از اسلام دلزده و بیزار شده اند ..
    • CA ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      1 0
      چند کلمه هم از مادر عبدالبهای بی‌بها بشنوید.💀
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    1 0
    سر این حرومزاده هارا باید برید و گذاشت روی تن شان
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    7 2
    ای زنیکه چه چهره کریه و شیطانی داره
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    3 1
    چقدرم این عفریته شیطان صفت از نظر قیافه شبیه به سلمان رشدی حرومیه انگار دخترشه،عجیبه انقدر شباهت!
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    1 0
    به قیافه این زن دقت کنید. مسئله زشت بودن مطرح نیست. واقعا چهره اش کریه و شیطانی است. نگاهش ترسناک و عیر عادی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس