کد خبر 1474375
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
هزینه رفت و برگشت با خودرو به کیش چقدر است؟

بنابر اعلام ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی کیش، هزینه رفت و برگشت با خودرو به این جزیره ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش مشرق، مرتضی رمضانی دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی کیش امروز در گفت و گویی رسانه ای از ظرفیت پذیرش هزار خودرو با مدت ماندگاری ۵ روز از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ خبرداد.

وی افزود: ‌نرخ حمل خودرو به صورت رفت و برگشت به جزیره کیش ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است و سامانه آنلاین به آدرس:www.ticket.kishports.com برای حمل خودرو به کیش و از کیش به سرزمین اصلی در نظر گرفته شده است و ضروری است تا گردشگرانی که با خودرو قصد سفر به کیش را دارند می توانند قبل از مراجعه به بندر، وارد سامانه شوند تا زمان و شناور مورد نظر خود را انتخاب کنند.

هر خودرو فقط ۵ روز می تواند در کیش بماند

این مسؤول ظرفیت تاب آوری کیش به لحاظ تعداد خودرو را حدود ۲۰ هزار دستگاه عنوان کرد و بیان داشت: اکنون ۱۴ هزار و ۵۰۰ خودرو در کیش با پلاک کیش تردد دارند و ظرفیت ورود روزانه ۱۰۰۰ خودرو هم ایجاد شده و هر خودروی میهمان در کیش فقط ۵ روز فرصت ماندن در کیش را دارد و به ازای هر روز اضافه باید ۳۰۰ هزار تومان پرداخت کند.

چه خودروهایی در نوروز نمی توانند وارد شوند؟

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی۱۴۰۲، داشتن معاینه فنی را شرط ورود خودرو به جزیره کیش دانست و افزود: در ایام نوروز از ورود کامیون، اتوبوس، مینی بوس، ون، تاکسی و وانت به جزیره کیش به جز کامیون‌های حامل مواد غذایی و سوخت جلوگیری می شود.

رمضانی خاطر نشان کرد: گردشگرانی که قصد اقامت در کمپ های اسکان نوروزی را دارند باید از چادرهای شخصی خود در محل های مشخص شده استفاده کنند.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی ادامه داد: تلفن ۴۴۸۸ با پیش شماره ۰۷۶ و متشکل از ۲۰ خط به عنوان "سامانه پاسخگویی بنادر کیش" در نظر گرفته شده است که به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به تماس های مردمی خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حيران! IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    14 1
    ماشاءالله ، رمضانى جان! عجب بدوش بدوشى بى رحمانه راه انداختين هاااااا،؟!! بفرما: براى استفاده از دسشويى و نفس كشيدن و ،،،، چه مبلغى بايد مسافر بپردازه؟
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    1 2
    فقط اگر خدای نکرده کیش مورد تهاجم بیگانه قرار گرفت
    • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      4 2
      ساکت شو
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      0 0
      اگر خدایی نکرده تهاجمی صورت بگیرد ، هیچ خبری از بچه های سرمایه دارو مسئولین نیست ؟ و همه اینها ساکت میشوند .
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    8 0
    مسئولی که ورود خودروهای ارزان قیمت را ممنوع اعلام و چادر زدن را خلاف کلاس و مایه آزار چشم پولدارهای آنجا میداند چطور با یک تذکر دوستانه در کارش ابقاء میشود؟! چطور به آدمی با چنین تفکراتی در جمهوری اسلامی اعتماد میشود؟!
  • مدرس IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    9 0
    متاسفانه همین دیدگاه های امثال این بزرگوار مایه تاسف در یک جامعه اسلامی است. امثال این اقایان و پولدارها دلخوش ندارند چند فقیر و بیچاره هم که الان اکثر جامعه به این وضع هستند برای چند روز ارامش داشته باشند.
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    2 0
    کیش قیمتاش با دلارر اینور اونور میشه.حالا منظورتون با دلار 45 ،دلار 48 ،یا 50 و یا ......... کدومشه بگین حساب کنیم
  • محمد US ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    0 0
    نه بد نگفت زمان آزاد سازی خرمشهر هم ارتش و سپاه داشتن عملیات میکردن ولی نیروی اصلی ستون فقرات نیروها،نیروهای داوطلب مردمی بود که با شجاعت رفتن و چه عزیزانی که شهید نشدن،العان چرا برای ورود به کیش این مبلغ باید پرداخت بشه ،رو چه حسابی
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    0 0
    خدارو شکر تومملکت خودمونم برای ما جا نیست
  • داریوش IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    1 0
    یک زمانی توریست ازامریکا.اروپا .وکشورهای دیکر آرزو داشتن بیان ایران.وکشورهای مثل تایلند .سنگاپور چین .مردمش میامدن برای کارکردن .یعنی نوکری ماها.خدا نابودتون کنه
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    0 0
    هر چی باشه با مقایسه بی خانمانهای کالیفرنیا و هفت تیر کش های آمریکا سر هست.
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    1 0
    سلام من یک کارگرم ک چند وقته سرگذر کار بهم نمیخوره نزدیک عیده به امام حسین ع دوتا بچه دارم مستعجرم خیلی محتاجم اگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنیین
  • ع IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    0 0
    فقط بچاپ بچاپ مردم ازهرطرفی
  • ع IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    0 0
    آقای رمضانی فر شما که این همه پول از مردم میگیرید به این بنده خدا کمک کنید یادعوت کنید باخانواده به خرج شما تا دل این بنده خدا شادبشه جلوزن بچه سر بلند بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس