کد خبر 1474629
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
تاج: اتفاقات خوبی برای انتقال پول‌های فوتبال ایران در حال رقم خوردن است

رییس فدراسیون فوتبال گفت: استقلال، پرسپولیس و فدراسیون فوتبال پول‌های زیادی از کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا طلب دارند که برای انتقال آنها تلاش زیادی شده و اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است.

به گزارش مشرق، مهدی تاج در حاشیه مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال، گفت: امروز مجمع فوق العاده را برگزار کردیم و کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا هم اساسنامه خود را هر سال به روز می کنند. ماهم باید در بند یک اساسنامه تغییراتی را ایجاد می کردیم و این نشست را برگزار کردیم.

وی افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا روی بعضی از بند ها حساسیت دارند مثل استقلال فدراسیون فوتبال و نقش نداشتن نهادهای دولتی در کار فدراسیون که البته ما به آنها ورود نکردیم اما در بعضی از بندها براساس پیشنهاد اعضای مجمع ورود کردیم.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: بخش دیگر نشست امروز در خصوص عملکرد فدراسیون فوتبال در جام جهانی بود که اتفاقا ما به خوبی از شیطنت ها در جام جهانی عبور کردیم و در کنار این مساله سه بازی قابل قبول در جام جهانی داشتیم. بازی اول را به صورت طبیعی شکست خوردیم اما در بازی دوم مقابل ولز به پیروزی شیرینی رسیدیم و در بازی سوم هم عملکرد بسیار قابل قبولی داشتیم.

وی تصریح کرد: کی روش در تیم ملی عملکرد قابل قبولی داشت و بعد از جام جهانی قطری ها با سرمربی ما مذاکره کردند و این نشان می‌دهد که انتخاب کی روش از سوی ما قبل از جام جهانی غلط نبوده است.

وی اظهار داشت: الان هم خوشبختانه سرمربی بسیار خوبی به نام امیر قلعه‌نویی که عملکرد درخشانی در لیگ و حتی در دوره حضور در تیم ملی داشته را انتخاب کردیم و از این انتخاب هم بسیار رضایت داریم. با توجه به شرایط فدراسیون فوتبال از عملکرد خود بسیار راضی هستیم.

تاج گفت: تیم جوانان ما هم در رقابت‌های انتخابی جام جهانی عملکرد بسیار خوبی داشت و با بدشانسی راهی این مسابقات نشد. در کنار این مسابقات تیم ساحلی ما هم راهی رقابت های انتخابی جام جهانی شده که امید زیادی به قهرمانی این تیم و صعود به جام جهانی داریم.

وی افزود: وضعیت تیم‌های بانوان و همچنین تیم ملی فوتسال هم بسیار خوب است و از عملکرد ملی‌پوشان در رقابت‌های تایلند هم بسیار راضی هستم.

تاج با اشاره به چالش‌های مالی فوتبال ایران، گفت: باید چالش‌های مالی با فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا را حل کنیم. باید تلاش کنیم تا پول استقلال و پرسپولیس انتقال داده شود و البته اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات ما این است که از وزارت ورزش و جوانان پولی دریافت نمی‌کنیم و از مجموعه درآمد حق پخش هم درآمدی نداریم با مشکلات زیادی روبه رو هستیم و اگر بتوانیم پول‌های خود را زنده کنیم بسیار از مشکلات فدراسیون فوتبال برطرف خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    0 0
    رییس فدراسیون شارلاتان
    • بشار عبدالواحد IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      5 0
      شارلاتان خودتی نکبت
    • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      0 5
      توی عربستانی را چه به این غلطها بشار.نکبت تو و فهد و سلمون بیناموسه.
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    1 0
    این پول ها رو با قراردادهای مشکوک بریزید توی حلق امثال استراماچونی و ویلتموس و......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس