آغاز ماراتن شورای عالی کار/آیا مزد کارگران برای سال ۱۴۰۲ امشب تعیین می‌شود؟

سیصد و چهاردهمین جلسه شورای عالی کار با حضور نماینده کارگران، کارفرمایان و برای تعیین دستمزد کارگران برای سال ۱۴۰۲ عصر یکشنبه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز شد.

به گزارش مشرق، این جلسه در راستای تعیین نهایی دستمزد کارگران برای سال آینده با حضور شرکای اجتماعی کارگری، کارفرمایی و با حضور «سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

پیش از این جلسه شورای عالی ۲ روز گذشته در ۲۶ اسفند ماه جلسه شورای عالی کار برگزار شد که بعد از ۱۵ ساعت بحث و گفت و گو جلسه بی‌نتیجه ماند.

گمانه زنی‌ها از اعداد و ارقام سبد معیشت و حتی درصد افزایش حقوق از سوی تعدادی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که «علی حسین رعیتی فرد» معاون روابط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این موارد را تکذیب کرد.

بعد از اتمام جلسه شورای عالی کار «سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز از وجود تفاوت دیدگاه بین سه ضلع جامعه کارگری، کارفرمایی و دولت برای تعیین دستمزد سال آینده خبر داد و گفت که تعیین مزد کارگران عصر یکشنبه ۲۸ اسفند ماه برگزار می شود تا در این فرصت، شرکای اجتماعی با جامعه هدف خود مشورت و گفت وگو داشته باشند و به نتیجه قطعی برسیم.

جامعه کارگری امشب(یکشنبه) در انتظار تصمیم شورای عالی کار برای تعیین افزایش دستمزد در سال آینده هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    4 2
    امیدواریم ۷۰درصد افزایش بدن
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    4 1
    طمع دولت نمیگذاره.خانواده این کارگرها نفسی بکشند.
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    1 0
    مگه میشـه؟ مگه داریم‌؟ حالا کو تا خرداد و تیر سال بعد؟؟؟
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    0 0
    قابل توجه :ترکیب شورای عالی کار: 4نفر نماینده کارفرمای دولتی-3نفر نماینده کارفرمای خصوصی درمقابل 3 نفر نماینده کارگران- البته 3وزیر هم خدوشون هم معاونین حضور مستقیم دارن- ضمنا اگه نماینده کارگرها بخواد مخالفت کنه نتیجه را به رای میزان - یعنی هرچی کارفما بخواد- عملا دولت به وسیله ای برای سرکوب کارگر تبدیل شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس