فلسطین

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در پاسخ به اظهارات وزیر دارایی رژیم صهیونیستی که گفته بود «چیزی به نام ملت فلسطین وجود ندارد»، از دادگاه کیفری بین‌المللی خواست تا او را بازداشت کند.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه تشکیلات فلسطین روز دوشنبه در پاسخ به اظهارات «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم اسرائیل که گفته بود «چیزی به نام ملت فلسطین وجود ندارد»، اعلام کرد که از دادگاه کیفری بین‌المللی خواهد خواست تا وی را بازداشت کند.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان در بیانیه خود افزود: اظهارات غیرمسئولانه و تحریک آمیز وزیر نژادپرست و تروریست ناشی از نفرت، تروریسم، کینه و ادعای برتری نژادی یهودیان بر سایر ملت‌های جهان به ویژه مردم فلسطین است.

در این بیانیه آمده است: ما از دادگاه کیفری بین‌المللی می‌خواهیم که فوراً برای صدور حکم بازداشت علیه این تروریست نژادپرست که تمام قوانین را زیر پا گذاشته، اقدام کند.

وزارت خارجه فلسطین همچنین مخالفت خود را با «اجازه فرانسه به اسموتریچ برای انتشار بیانیه ‌های فاشیستی در خاک خود» ابراز کرد و گفت: ما از دولت فرانسه انتظار داریم که خاک این کشور تبدیل به پایگاهی برای دعوت به نژادپرستی، فاشیسم و تروریسم اسرائیلی نشود.

اسموتریچ، وزیر دارایی تندرو رژیم صهیونیستی که اخیر به سبب اظهارات خود علیه شهرک حواره در جنوب نابلس و درخواست نابودی این شهرک جنجال آفرین شده بود، این بار هم در جریان سفر به فرانسه اظهارات عجیبی را بیان کرده است.

اسموتریچ مدعی شده که چیزی به اسم ملت فلسطین وجود ندارد و فلسطینیان نهایتا ۱۰۰ سال است که به وجود آمده‌اند!

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس