قلعه نویی

پیش از اینکه لیست کادرفنی امیر قلعه نویی در تیم ملی اعلام شود گمانه زنی هایی در مورد برخی افراد بود که حضور آنها در نیمکت تیم ملی محقق نشد.

به گزارش مشرق، وقتی امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی اعلام شد گمانه زنی ها در مورد دستیاران ایرانی وی شدت گرفت. این طور که از محافل فوتبالی شنیده می شد این بود که وحید هاشمیان و کریم باقری در فهرست پیشنهادی به امیر قلعه نویی قرار داشتند اما به یکباره وقتی اسامی کادرفنی تیم ملی اعلام شد به جای نام هایی که گمانه زنی شده بودند نام رحمان رضایی دیده شد.

قرار گرفتن نام رحمان رضایی در لیست مربیان تیم ملی باعث شد تا عده ای به این تصمیم قلعه نویی خرده بگیرند. البته انتقاد برخی ها بابت رزومه فنی این مربی بود و عده ای هم به دلیل موضع گیری سیاسی رحمان رضایی در مهر ماه سال گذشته به این انتخاب نقد وارد کردند و حتی همین باعث شده تا حضور ضایی در کادرفنی تیم ملی در ابهام قرار گیرد. تا این لحظه فدراسیون فوتبال و امیر قلعه نویی در مورد عدم حضور یا حضور رضایی در ادامه کار موضع گیری نکرده اند.

اما پیگیری های خبرنگار آنا در مورد چرایی عدم حضور نفراتی مثل هاشمیان و کریم باقری به این برمی گردد که قلعه نویی خواهان حضور این نفرات بوده اما برای حضور آنها در تیم ملی نتوانسته نظر مساعد بگیرد. هاشمیان این درخواست را نپذیرفته و در مورد حضور باقری هم برخی در فدراسیون موافق این نبودند که وی همزمان در پرسپولیس و تیم ملی باشد. سال گذشته هم حضور توامان باقری در تیم ملی و پرسپولیس باعث ایجاد انتقادهایی شده بود.

البته سعید الهویی هم اکنون به عنوان سرمربی گل گهر دو پسته محسوب می شود اما گفته می شود حضور الهویی در کادرفنی تیم ملی فقط مربوط به این فیفا دی می شود و بعد از این دو بازی او فقط باید یکی از دو تیم را انتخاب کند.

پیگیری های آنا حکایت از این دارد که حتی صحبت هایی هم با رضا عنایتی شده بوده اما این مربی هم شرایط حضورش در تیم ملی مهیا نشده است و ظاهرا در این مقطع نمی خواسته این پیشنهاد را قبول کند. با جمیع این اتفاقات امیر قلعه نویی لیستی که به صورت رسمی منتشر شد را انتخاب می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    27 9
    رحمان رضایی با آن اخلاق تند، موضع گیری های سیاسی و عملکرد ضعیفش فقط باعث حاشیه در تیم می شود.
    • وطن پرست DE ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
      14 2
      اکر قلعه نویی دنبال جذب افراد حاشیه دار به تیم ملی باشه٬ یعنی اافرادی که او را بعنوان سر مربی تیم ملی معرفی کردند نفوذی هستند.
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    1 4
    مگر احمقن؟؟
  • شفق BE ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    11 2
    جناب قلعه نویی هم در طی فتنه اخیر لگد پرانی هایی داشت
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
      2 1
      عامل جورج سوروسه
  • سید فروزان CH ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    9 4
    رحمان رضایی جایش در زندان باید باشد نه تیم ملی ، با انتخاب چنین خائنانی نیاید توقع داشته باشیم بازیکنان سرود مقدس جمهوری اسلامی را بخوانند و پرچم ایران را برافراشته یک فوتبال فاسد با بازیکنان فاسد (اکثرا) و بی غیرت ،
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    2 2
    خب اگه ملاک اظهارات سیاسی باشه قلعه نوعی هم گفت ۴۰ ساله فقط ظلم بوده
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
      3 1
      اینها مفت خوران نون به نرخ روز خورند
    • سید حسن IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
      2 1
      راست میگه اگر ظلم نبود که ایشون ماشین ده سال پیششون بنز نبود، باید ازسن ها گرفت و به محرومین داد
  • محمود FR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    1 1
    ادمهای کوچکی مانند رحمان رضایی یا هاشمیان را بزرگ‌نکنید.اینها در بین جماعت مربی ها اصلا افراد مطرحی نیستند.برخی از عنوان موضع گیری سیاسی استفده می کنند و برای این چماعت اندک در بین ورزشکاران اعتبار سیاسی می سازند.
  • عمو نوروز بی پول IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    2 1
    رحمان رضایی کارنامه درخشانی نداره نهایتاش باید تو لیگ باشه نه تیم ملی کلا عمو قلعه هم چیزیش میشه
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    5 1
    چرا باید به کسانی که اعتقادی به جمهوری اسلامی ندارند و در هر فرصتی به کشور و نظام و مردم ضربه می زنند ، اعتماد کرد؟؟؟چرا باید پول این کشور و مردم را به حلقوم این ... ریخت؟؟؟
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    0 0
    40 میلیارد تومان عمو قلعه گرفته برای یک سال
  • علوی IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    0 0
    رحمان رضایی!!! آمان از خواب و بیراهه رفتن دستگاهای نظارتی! آیا لحظه سیلی زدن رحمان رضایی به بازیکن خودی در اوج بازیهای حذفی مقدماتی جام جهانی را فراموش نمودبد ؟! این از اخلاق ش / آیا عدم موفقیت ش در ذوب آهن و سایر تیم ها فراموش شده ؟! این از مربیگری ش/ اعلام همراهی با اغتشاشات و حتی عدم برائت از اونها : این هم از وفا داری ش به پرچم !! حالا این جریان فساد لانه کرده در سطح مدیران نظارتی که امتیاز دهی به مخالفان را رویه و متقابلا موافقان را طرد از موقعیت ها و بدتر تحت نظر و رصد گرفتن خودی ها و لحاظ اندک تخلف آنها بعنوان یک جرم و اما مصون بودن مجرمان صرفا به جهت شهرت شان در یک فضای مجازی اینها یعنی همدستی جمعی مدیر فاسد نظارتی با ضدانقلاب /همدستی جمعی مدیر فاسد نظارتی با ضداتقلاب/ همدستی جمعی مدیر فاسد نظارتی با ضدانقلاب / همدستی جمعی مدیر فاسد نظارتی با ضدانقلاب/تا قیامت از دست این اشعث های زمانه ناله کنیم باز کم است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس