خمز: فکر نمی‌کردم به این سرعت قراردادم را تمدید کنم/ اعتماد نباشد مانند یک دوست از تراکتور جدا می‌شوم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: فکر نمی‌کردم به این سرعت بخواهم قرارداد خود را طولانی مدت با تراکتور تمدید کنم.

به گزارش مشرق، پاکو خمز در گفت و گو با سایت باشگاه تراکتور با اشاره به تعطیلی لیگ برتر، اظهار داشت: چیزی که دوست ندارم این است که بازی‌های لیگ به خاطر بازی‌های جام حذفی یا دلایل دیگر خیلی متوقف می‌شود و آن را خیلی نگه می‌دارند. من دوست داشتم بازی‌ها پشت سر هم برگزار شود و این وقفه‌ها تا این اندازه زیاد نباشد.

وی افزود: البته وقتی وقفه‌ها به دلیل جام حذفی باشد، می‌توانیم فشار تمرینی را بیشتر کنیم‌ و کارهایی را که فکر می‌کنیم باید در آن بهتر باشیم، با بازیکنان تمرین کنیم‌. باید تمرین سنگین‌تری انجام بدهیم تا در آن نکات هم بتوانیم بهتر شویم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با تاکید بر افزایش تمرکز بازیکنان در تمرینات، گفت: خیلی در این زمینه بهتر شده‌ایم. در تمرینات بهتر کار می‌کنیم‌ و تمرکزمان بیشتر شده اما هنوز مقداری مانده تا به آن نقطه برسیم که تمام حواسمان به آن کاری باشد که باید انجام بدهیم. کار ما خیلی مهم است. روی این موضوع کار می‌کنیم تا بازهم بهتر شویم اما در مسابقات متفاوت است‌. در شرایط مسابقه بازیکنان به خاطر تنش‌های موجود و جو بازی تمرکز دارند. با این وجود در تمرینات هم خیلی پیشرفت کرده‌ایم و باید بهتر شویم.

خمز درخصوص برنامه‌ تمرینات تراکتور در تعطیلات نوروز، توضیح داد: در واقع پس از بازی آخرمان تمرینات خوبی انجام دادیم‌. بعضی روزها ۲ جلسه تمرین کرده و کارهای پرفشاری انجام دادیم. بچه‌ها در این یک هفته خیلی خوب تمرین کردند و پس از این تمرینات به شکلی برنامه‌ریزی کرده‌ایم که بتوانیم چند روز تمرین پرفشار داشته باشیم. پس از چند روز استراحت باید برای بازی ۱۰ فروردین، ۶ روز تمرین کنیم‌ و برای دیدار با نفت مسجد سلیمان آماده شویم.

وی اضافه کرد: عید نوروز برای ایرانی‌ها خیلی مهم است و به آن‌ها ۴ روز تعطیلی دادیم تا در کنار خانواده باشند و پس از شارژ شدن باتری‌هایشان برای تمرینات و بازی‌های بعدی بازگردند.

سرمربی تراکتور درمورد کارگاه آموزشی‌اش برای مربیان و مدرسان فوتبال ایران، توضیح داد: این موضوع برای من باعث غرور و افتخار است اما اسمش را کلاس نمی‌گذارم. بیشتر با هم تبادل نظر می‌کنیم‌. افرادی که می‌آیند خودشان مربی و مدرسان فدراسیون هستند. نظراتمان را می‌گوییم و با هم صحبت می‌کنیم. در واقع آن چیزی که نظر من درباره فوتبال است را به آن‌ها می‌گویم و می‌توانند از این نکات نتیجه‌برداری کرده و چیزی را که دوست دارند، برداشت کرده و برای کارشان استفاده کنند. مدرسان باید به ما بگویند چگونه مربیان را آموزش می‌دهند و دوست دارم بدانم مربیان چگونه در ایران شکل می‌گیرند. ما هم توضیح می دهیم شرایط‌مان خارج از ایران چگونه است.

خمز درخصوص تمدید بلند مدت قرارداد خود با باشگاه تراکتور، عنوان کرد: فکر نمی‌کردم به این سرعت بخواهم قرارداد بلند مدتی به این شکل امضاء کنم‌. هرجا بوده‌ام قراردادهای خود را یک ساله تمدید کرده‌ام ولی نباید فکر کنید این موضوع سبب می‌شود باشگاه در ادامه به مشکل بخورد. تا وقتی باشگاه به من اعتماد داشته باشد، به کارم در تراکتور ادامه می‌دهم. وقتی باشگاه به این نتیجه رسید که دیگر به من اعتماد ندارد، می‌توانیم مثل ۲ دوست با هم کنار بیاییم. در آن زمان پست خود را به باشگاه تحویل می‌دهم تا مربی دیگری را جایگزین کند.

وی افزود: به این خاطر که باشگاه خیلی خوب از ما حمایت کرد، تصمیم گرفتم قرارداد خود را تمدید کنم. مسئولان باشگاه، کارکنان و خود بازیکنان به ما خیلی کمک کردند تا بتوانیم اینجا کارمان را انجام بدهیم. برای ما مانند یک خانواده بودند و برای همین این قرارداد را امضاء کردیم. امیدوارم با کمک هم بتوانیم به تمام اهداف‌مان برسیم.

سرمربی تراکتور ضمن تبریک عید نوروز به هواداران این تیم، تاکید کرد: برای طرفدارانمان آرزوی روزهای خوب می‌کنم. مهم‌ترین چیز سلامتی است. وقتی آدم سلامتی داشته باشد، می تواند برای تمام اهدافش تلاش کند و به آن‌ها برسد اما بدون سلامتی این کار میسر نیست. به همین دلیل آروز می‌کنم تمام مردم شهر تبریز به ویژه طرفداران تراکتور و خانواده هایشان سلامت و سال خیلی خوبی داشته باشند. نوروز را به آن‌ها تبریک و برای‌شان آرزوی سال خوبی دارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس