آرسن ونگر به ایران می‌آید؟/ مذاکره فدراسیون با چهره‌های مشهور دنیای فوتبال

کمیته آموزش قصد دارد سرمربی اسبق آرسنال را به ایران بیاورد.

به گزارش مشرق، ابراهیم شکوری درمورد برنامه‌های آتی کمیته آموزش فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: پس از تغییر و تحولات صورت گرفته ، این کمیته قصد دارد اتفاقات جدیدی را رقم بزند. لز این اتفاقات می‌توانیم به استفاده از مربیان و مدرسان سطح اول فوتبال دنیا در کمیته آموزش نام ببریم.

وی افزود: سعی داریم از پتانسیل داخل کشور هم استفاده کنیم. مذاکراتی را با مربیان خارجی که در ایران حضور دارند مثل پاکو خمز و مورایس انجام دادیم. طبق مکاتبات صورت گرفته در عید نوروز تعدادی از مدرسان ما میهمان باشگاه تراکتور و خمز خواهند بود تا از ظرفیت‌های او استفاده شود.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال تصریح کرد: همچنین در پایان فصل سعی خواهیم کرد مدرسان خود را به اصفهان اعزام کنیم تا از دانش مورایس استفاده کنند. سعی کرده‌ایم دوره‌های دانش افزایی را زیرنظر فدراسیون فوتبال سازماندهی کنیم تا لین دوره‌ها سر و شکل خوبی بگیرد.

شکوری افزود: در تلاش هستیم بتوانیم سازماندهی خوبی را برای کمیته آموزش ایجاد کنیم تا مربیانی که پس از اخذ مدرک کار نمی‌کنند بیایند و خودشان را به علم روز دنیا مجهز کنند. امیدوارم این اتفاق بیفتد و همه کمک کنیم تا فوتبال‌مان پیشرفت کرده و جامعه مربیان‌مان بتوانند هر روز خودشان را به روز کنند و به علم روز دنیا مجهز شوند تا بتوانیم فوتبال پویاتری داشته باشیم.

وی اضافه کرد: مکاتباتی را با AFCو فیفا داشتیم تا بتوانیم از مدیران فنی این ۲ نهاد استفاده کنیم. طبق نامه‌های ارسال شده درخواست کردیم اندی راکسبرگ و آرسن ونگر و چند مدرس بزرگ دیگر در دنیا به ایران بیایند. البته این کار مقداری زمان‌بر است .

رییس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال تصریح کرد: با توجه به مراودات اداری موجود در تلاش هستیم یک چهره بین‌المللی را در اولین فرصت به ایران بیاوریم تا همه مربیان ما با هر مدرکی که چندین سال است مدرک گرفته‌اند اما متاسفانه دوره هایی که باید با علم روز دنیا آشنا و مجهز شوند برگزار نشده است‌ در اولین فرصت همه جامعه مربیان را یکجا جمع کرده و از یک مربی و مدرس طراز اول دنیا استفاده کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سلام IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    0 0
    مشرق از تو بعید ه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس