شهید علی خلیلی

مراسم نهمین پاسداشت مربی شهید علی خلیلی که در راه امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسید، امروز پنجشنبه سوم فروردین‌ ۱۴۰۲ در بهشت زهرا برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، نهمین سال پاسداشت مربی شهید علی خلیلی همراه با رونمایی از کتاب‌های چاپ شده پیرامون این شهید عزیز امروز پنجشنبه سوم فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۶:۳۰ در بهشت زهرا، قطعه ۲۴ برگزار می‌شود.

فضه‌ سادات حسینی به‌عنوان مجری، عبدالرضا هلالی و امیر عباسی به‌عنوان مداح و گروه سرود میثاق تهران نیز در این برنامه در کنارخانواده‌های معظم شهدا حضور خواهند داشت.

از جمله کتاب‌هایی که درباره این شهید بزرگوار به رشته تحریر درآمده و رونمایی خواهد شد، کتاب «زخمی لبخند» است که زهرا یوسفان نجف‌آبادی آن را نوشته و توسط انتشارات شهید کاظمی در ۷۴ صفحه به چاپ رسیده است.

«زخمی لبخند»؛ روایت‌هایی از زندگی مربی جهادگر شهید علی خلیلی است. دفاع از ارزش‌های انسانی در هر نقطه از جهان مورد تحسین ملت هاست و افرادی که در این راه از مال و جان خود می‌گذرند در هر ملتی ارزشمند و مورد احترام هستند و به‌عنوان اسطوره و قهرمان به مردم شناسانده می‌شوند.

از هر فرصتی برای زنده نگه داشتن نامشان استفاده می‌کنند. زنده نگه داشتن قهرمانان است که معنای حقیقی ارزش‌ها را حفظ می‌کند و می‌تواند این ارزش‌ها را در جریان زندگی مردم بخصوص نسل جدید تزریق کند.

کتاب زخمی لبخند روایت‌هایی از زندگی و شرح ماجرای آن شب و دو سال مجروحیت و نهایتاً شهادت علی خلیلی است که از زبان مادر و یکی از دوستان نزدیک این شهید عزیز روایت شده است.

نهمین سالگرد شهادت علی خلیلی برگزار می‌شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی افصحی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    3 0
    امثال شهید خلیلی با پیشتازی در احیا واجب عظیم امر به معروف و نهی از منکر و مشخصا حجاب و عفاف و برخورد با هرزه گی ،تا حتی با اهداء خون خود در این مسیر نشان داد که زن زندگی آزادی فحشا و منکر فرایندی بود که از شل حجابی به سمت عریانی محض پیش رفت. روزگاری که آلت دستان سازمان های جاسوسی غرب وحشی ،اصلاحات آمریکایی، سید حسن مصطفوی! بی حجابی را در برابر گناه های دیگر قرار داده و نتیجه گرفت مهم نیست و اصلاح طلبان فاسد معادله حجاب اجباری را با شیطان طراحی می کردند این شهید خلیلی ها بودندکه با شناسایی فتنه ترکیبی دشمن به جنگ مفسدان شتافته و خون خود را در این مسیرنیز هدیه کردند تا درخت تناور معروفات در جامعه ولایی پرثمرتر گردد اینک اما پس از شکست فتنه ترکیبی برهنگی خواهان و اراذل و اوباش دختر و پسر بی حیای فارسی زبان شیطان ، شکوه عمل امر به معروف امثال شهید خلیلی بیشتر دیده می شود. یاد و نامش گرامی. هدیه به روح بلند شهدا به ویژه شهیدخلیلی و امام شهیدان صلوات.
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    4 0
    شادی روحش صلوات
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    1 0
    شهید مظلوم علی خلیلی برای ماهم دعا کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس