کد خبر 1475446
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
اقدام ماکرون برای مخفی کردن ساعت گران‌قیمتش جنجال‌برانگیز شد

در میانه اعتراضات فرانسوی‌ها به قانون افزایش سن بازنشستگی، ویدئویی از ماکرون هنگام نصیحت مردم برای انجام تلاش بیشتر طی یک مصاحبه زنده تلویزیونی که طی آن ساعت لوکسش را مخفیانه از دست باز می‌کند، جنجالی شده است.

به گزارش مشرق، در حالی که اعتراضات فرانسوی‌ها به قانون شدن لایحه جنجال‌برانگیز افزایش سن بازنشستگی همچنان ادامه دارد، ویدئویی از رئیس‌جمهور فرانسه که طی یک مصاحبه تلویزیونی ساعت گران‌قیمش را از مچ دستش باز می‌کند، جنجال‌برانگیز شده است.

امانوئل ماکورن چهارشنبه ۲۲ مارس (دوم فرودین) در یک برنامه زنده در حالی که داشت از لزوم اجرایی شدن قانون افزایش سن بازنشستگی دفاع می‌کرد، ساعت گران‌قیمتش که با نشان ریاست‌جمهوری فرانسه برای وی شخصی‌سازی شده را با بردن دستانش زیر میز درآورد. ویدئو اقداام ماکرون به سرعت وایرال شد.

به گفته مخالفان وی، این ساعت ۸۰ هزار یورو ارزش دارد. منابع نزدیک به کاخ الیزه ارتباط این اقدام ماکرون را با همزمانی درخواست وی از فرانسوی‌ها برای تلاش بیشتر رد کردند. آن‌ها گفتند: رئیس‌جمهور ساعتش را برای این که مخفی کند درنیاورد، بلکه به خاطر برخورد آن با میز که موجب ایجاد صدا می‌شده، این کار را کرد.

به‌رغم ادامه ناآرامی‌ها و اعتراضات به قانون جدید و جنجال‌برانگیز افزایش سن بازنشستگی در فرانسه، امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور این کشور آن را ضروری خوانده و گفته تا پایان سال میلادی جاری اجرایی می‌شود. طبق این قانون سن بازنشستگی در فرانسه از ۶۲ سال به ۶۴ سال افزایش می‌یابد.

به دنبال تصویب این طرح، دولت ماکرون دوشنبه از دو طرح عدم اعتماد گریخت. علی‌رغم عدم تصویب این دو طرح، برخی از قانونگذاران مخالف از دولت ماکرون خواسته‌اند استعفا کند. «ماتیلد پانوت» قانونگذار چپ‌گرای پارلمان فرانسه گفت این دولت همین حالا در چشم مردم مرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی افصحی IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    11 3
    کار غرب وحشی و غرب گرایان نفاق و تظاهر است این از ماکرون که به ناگهان یادش می آید که ساعت آنچنانی اش در شرایط وحشتناک اقتصادی بدجوری «تو ذوق زن»است و در نتیجه با یک حرکت آکروباتیک آن را در زیر میز «غیب»می کند!در ایران اسلامی هم در حالتی که جهانگیری برای کولبران «لنج»می کند اما برادرش با حمایت چندین ساله این کرم و ابوالمشاغل تبدیل به قارون نظام شده و ثروت افسانه ای به هم زده و دست آخر به قاچاق کلان« ارز جهانگیری»! مجرم می شود و زندانی!و یا برادر روحانی، دختر نعمت زاده، زن کرباسچی که حداقل دوازده شرکت را در یک لحظه به نیابت از شوهر اختلاسگر و دزدش مثلا مدیریت می کند! و یا خاندان هاشمی که هریک کارتلی برای خود برپا می کنند که کارتل مرعشی برادر زن هاشمی و مهدی هاشمی از همه وسیع تر و فاسدترند فقط کارتل مهدی هاشمی ده میلیون دلار برای یک پرونده جریمه شده و پرونده های انبوه دیگر مالی و امنیتی این مجرم مالی کلان همچنان مفتوح است.همه این ادم ها نیز از دم ماکرونی!و غرب زده اندبرای مردم توصیه کار بیشتر دارند برای خود اما لمیدن و لمباندن بیشتر! شاهانه رفتار دارند مثل با کفش رفتن جهانگیری به درون چادر زلزله زده به مانند شاه در زلزله دهه سی!اما سخن ازمردم هم می زنند.روحانی-جهانگیری فاسد و سر پل همه فساد های کلان اقتصادی اصلاحات آمریکایی، منگول های خود و برادر مجرمشان را در انگلیس خبیث جاساز می کنند اما جوانان دهه شصت را معضل می نامند! تظاهر و رفتارهای دروغین از اخلاقیات غرب وحشی است که عینا در طیف غرب گدایان فارسی زبان هم جریان داشته و دارد.
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    4 2
    سری به آقازاده های ما بزنند فرانسوی ها تا معنی لوکس رو بفهمند!
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    6 1
    میخواست صداش در نیاد گندش در اومد!
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    0 4
    این اغتشاشات آموزش دور بعدی اغتشاشات در ایران است
  • ناصر IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    2 0
    مردکه مزخرف
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    0 0
    اون دوتا حلقه ی توی دست چپ وراستش جریانش چیه
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    0 0
    بعد بیست و سی الان اومد گفت قیمتش هزار یورو بوده آبرومون رو بردن به خدا کدوم بیچاره ای این خبرهارو می نویسه؟!
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    2 0
    حالا رئیس جمهور یه مملکتی یه ساعت گرون داشته باشه ، خیلی حاد و تکان دهنده است ؟! می خوای کفش ملی یا پاما بپوشه ، لباساش را هم از میدون گمرک دست دوم بخره ؟
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    1 0
    هر وقت اینو می بینم فقط به این موضوع فکر می کنم که اینکه اینقدر جوان و خوش قیافه است چه جوری اون پیرزن میمون را تحمل می کنه ؟! تازه زنیکه خیانت کار و خراب هم که هست ! نه ظاهر داره نه باطن 🤮🤮💩💩
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    2 0
    خاک بر سر هرکی دماغ عمل کنه . دماغ بزرگ قیافه را خاص و جذاب می کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس