کد خبر 1475772
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸

تفریحات دبی که نباید از دست بدیم

معرفی تفریحات دبی یکی از سخت ترین کارها است چرا که لیست تفریحات دبی یکی از طولانی‌ترین لیست هایی است که تمام آیتم های آن جذابیت منحصر به فرد خود را دارند و از هیچ کدام از آنها نمی‌توان گذشت.دبی به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری جهان هر ساله توریست های زیادی را به سوی خود جذب می‌کند و خاطرات جذابی در ذهن آنها ثبت می‌کند. ما هم در این مقاله به معرفی چند جاذبه تفریحی دبی می‌پردازیم که اگر قصد سفر به دبی را دارید حتما آنها را تجربه کنید.

موشن گیت

اگر می‌خواهید با شخصیت های کارتونی معروف هم بازی شوید و یا سکانس های ماندگار فیلم های هالیوودی در مقابل دیدگانتان بازسازی شود و به تفریحات دیگری مثل تیراندازی، ترن هوایی، سینما سه بعدی و ... بپردازید، موشن گیت، انتخاب بسیار خوبی است. موشن گیت مثل خیلی از سازه‌های دبی برای خود لقبی دارد و آن هم بزرگترین پارک موضوعی الهام گرفته از هالیوود در خاورمیانه است.

آب نمای دبی

در لیست معرفی تفریحات دبی، نمی‌توانیم به سادگی از کنار آب نمای دبی بگذریم. آب نمایی که ارتفاع پرش آب آن به 50 متر می‌رسد. فضای موزیکال این آب نما که قطرات آب را متناسب با موزیک به رقص وا می‌دارد، خاطره‌ای زیبا و فراموش نشدنی در ذهن شما هک می‌کند. تعداد چراغ هایی که در این آب نما به نمایش خود مشغولند، 6600 عدد می باشند.

تفریحات دبی که نباید از دست بدیم

سافاری ؛ تلفیقی از هیجان و شادی

در حقیقت سافاری یکی از جذاب ترین تفریحات دبی است که پرهیجان‌ترین و شادترین لحظه را برای گردشگران رقم می‌زند. پرش از روی تپه های شنی با موتور چهارچرخ و یا ماشین آن هم به مدت 20 الی 30 دقیقه یک ماجراجویی تمام و کمال است و خاطره‌ای است که تا ابد در ذهن انسان می‌ماند. البته زیبایی ها و تفریحات کویر دبی به سافاری محدود نمی‌شود. اسکی روی ماسه، شترسواری، بادیه نشینی تفریحاتی از این قبیل نیز در انتظار گردشگران می‌باشند.

*جهت مشاهده قیمت سافاری دبی کلیک کنید!

آکواریوم لاست چمبرز

روبه‌رو شدن با تفریحی در دبی که رکورددار نباشد کار سختی است. اکثر سازه های لیست تفریحات دبی یک رکورد برای خود ثبت کرده اند. آکواریوم لاست چمبرز هم رکورد بزرگترین آکواریوم خاورمیانه و آفریقا را برای خود به ثبت رسانده است. در این آکواریوم 65 هزار نوع از جانوران دریایی با گونه‌های مختلف وجود دارند. یکی از امکانات جالب این آکواریوم این است که گردشگران می‌توانند با هماهنگی به ماهی ها غذا بدهند و یا حتی در کنار آنها شنا کنند. این مجموعه شامل ساحل، کافه و رستوران نیز می باشد.بازدید کامل از این مجموعه بین 2 تا 3 ساعت طول می‌کشد، مجموعه‌ای که هر ساله بیش از یک میلیون و پانصد هزار توریست را به سوی خود جذب می کند.

پارک صفا

تفریحات دبی فقط به شهربازی و تفریحات آبی و سافاری محدود نمی‌شود.در دبی پارک‌های زیبای زیادی وجود دارد که طبیعت و چشم انداز آنها بی شک روح انسان را جلا می‌دهد. پارک صفا یکی از پارک های زیبای دبی است که جدا از زیبایی یک ویژگی خاص دارد و آن هم این است که پارک صفا اولین پارک عمومی دبی می‌باشد.یکی از تفریحاتی که در دبی می‌توانید به خود هدیه بدهید عکاسی در طبیعت زیبای این پارک است.جدا از مناظر زیبا حضور 200 گونه پرنده که در این پارک زندگی می‌کنند یکی دیگر از زیبایی های این پارک به حساب می‌آید. در این پارک امکانات تفریحی زیادی مثل فضای ورزش، اتاق بازی و دکه های غذا قرار دارند که این پارک را تبدیل به یک مجموعه تفریحی تمام عیار می‌کنند.

پاساژگردی در دبی

شاید در ابتدای امر تعجب برانگیز باشد که چرا پاساژگردی در لیست تفریحات دبی قرار گرفته است. در واقع مراکز خریدی صرفا برای خرید ساخته نشده‌اند. قدم زدن در بین مغازه‌ها و برندهای مختلف، تماشای جریان زندگی در این مراکز، فودکورتها و ... همه جزو تفریح به حساب می‌آیند و دبی که علاوه بر یک جاذبه توریستی یک منطقه تجاری نیز به حساب می‌آید، پاساژها و مرکز خریدهای بسیاری را در دل خود جای داده است.

تفریحات دبی که نباید از دست بدیم

شهربازی آی ام جی

یکی از شهربازیهای زیبا و بزرگ دبی، شهربازی آی ام جی است. این شهربازی که به عنوان یکی از جاهای تفریحی دبی محسوب می‌شود دارای چهار بخش است که هر بخش تم مخصوص به خود را دارد

  • بخش مارول ها: که در این بخش تمام شخصیت های مارول وجود دارند و دستگاه های این بخش همه با تم مارول هستند
  • بخش دره گمشده: تم این قسمت، پارک ژوراسیک است. شما از میان جنگلهای این بخش می‌گذرید و از اطرافتان صدای داینوسارها می‌آید، به گونه‌ای که گویی واقعی هستند
  • بخش کارتون های تلویزیونی: هر شخصیت کارتونی‌ای که در تلویزیون دیده‌اید در این بخش وجود دارد که می‌توانید با آنها بازی کنید
  • بخش چهارم:بلوار ام جی که مملو از فروشگاه و رستوران است

ا

بزن بریم دبی!

اگر می‌خواهید که سفر خوبی را تجربه کنید و از امکانات تفریحی و رفاهی دبی استفاده کنید، بهتر است به سایت بریم دبی، بزرگترین خدمات دهنده تفریحات دبی در ایران سر بزنید تا با مشاوره‌های این تیم با تجربه باکیفیت ترین سفر به دبی را به خود و همسفرانتان هدیه کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس