کد خبر 1475973
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
ایران هتک حرمت قرآن کریم در دانمارک را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام هتاکانه گروهی افراطی در دانمارک در اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم بویژه در ماه مبارک رمضان را شدیدا محکوم کرد.

به گزارش مشرق، ناصر کنعانی ضمن هشدار نسبت به‌ تکرار و افزایش اهانت به قرآن کریم و مقدسات دینی مسلمانان در برخی کشورهای اروپایی، سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر اینگونه اقدامات را تقبیح کرد و افزود: چنین رویکردهایی زمینه‌ساز نفرت پراکنی، افراطی‌گری و ترویج خشونت است که صلح و همزیستی مسالمت‌آمیز انسانها و امنیت جهانی را با خطر مواجه خواهد کرد.

کنعانی چشم پوشی در برابر جسارت‌های اخیر به نام حقوق بشر را کاملا مغایر با حقوق بشر جهان‌شمول و اصیل دانست و خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران و کشورها و ملت‌های مسلمان از مقامات کشور دانمارک انتظار دارند با مسئولیت‌پذیری و لغو مجوزهای این قبیل هتک حرمت‌ها و نفرت‌پراکنی‌ها، از تکرار اینگونه نمایش‌های موهن به بهانه آزادی بیان جلوگیری نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    0 1
    خسته نباشید کار شاقی کردین یه چند وقت بشینین استراحت کنید
  • طاهره IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    1 2
    این اروپایی‌ها چقدر وقیحن قرآن هم کتاب آسمانیه مگه اینا خودشون کتاب آسمانی انجیل و تورات ندارن مگه جرات دارن انجیل و تورات رو آتیش بزنن قرآن که از این کتابا بالاتره چطور جرات میکنن و ترسی ندارن از خدا
  • IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    1 1
    وزیرخارجه درملاقات باهمتای عربستانی خود وسایرمسئولان دول اسلامی وعربی باید اجماع واتحادی قاطع وبازدارنده رادرمقابل هتاکان به قرآن کریم و دین ومقدسات پیگیری ودنبال وایجادنماید،ان شاءالله.
  • ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    1 2
    شیاطین از قران میترسند باور ندارید وقتی یکی از این بی خداها درکنارتان است قرآنگوش بدهید اگر اظهار ناراحتی نکردند که حتما خواهند کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس