اربابی: برای قلعه‌نویی زدند اما او راه خود را پیدا کرده است/باید به مربی ایرانی اعتماد کرد

پیشکسوت فوتبال کشورمان با تاکید بر حمایت از مربیان ایرانی برای حضور در راس تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اما اعتقاد دارم قلعه‌نویی یکی از بهترین‌ها برای هدایت این تیم است و باید به او فرصت بدهیم.

به گزارش مشرق، مهدی اربابی با اشاره به حضور امیر قلعه‌نویی در راس کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: سال‌هاست به مربیان ایرانی اعتماد نکرده و به شکل‌های مختلف به دنبال مربیان خارجی هستیم که این به نفع فوتبال ما نیست. اعتقاد من این است که باید تیم ملی در اختیار یک مربی ایران با دانش و مجرب باشد چراکه عرق ملی و شناختی که از فوتبال ما دارد می‌تواند در شرایط خاص کمک‌حال او باشد و این را در هیچ مربی خارجی نمی‌توان پیدا کرد.

وی ادامه داد: انتخاب قلعه‌نویی یکی از بهترین‌ کارهای فوتبال ما در این چند سال اخیر است. او در بین مربیان ایرانی شایسته حضور در تیم ملی بود چراکه هم تجربه دارد و هم رده‌های مختلف را در طی سالیان گذشته طی کرده است. هر جا بوده عملکرد موفقی را از او شاهد بودیم و امیدوارم در تیم ملی فوتبال ایران هم موفق باشد و بتواند شایستگی‌های خود را دوباره اثبات کند.

مدیر اسبق فوتبال ایران خاطر نشان کرد: با توجه به مدت کوتاه حضور قلعه‌نویی در راس تیم ملی فوتبال ایران هنوز این تیم شکل نگرفته و جای کار دارد که این طبیعی است و باید به او فرصت داد تا برنامه‌ها و تفکرات خود را در تیم اجرایی کند. نمی‌دانم چرا این فکر و ایده در سر برخی‌ها افتاد که نباید به مربی ایرانی اعتماد کرد اما باید این تفکر را تغییر داد و تلاش کرد تا با یک مربی ایرانی قهرمان آسیا شویم و این نیازمند برنامه‌ریزی و حمایت است.

اربابی به سالیان نه چندان دور فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: امیر ۱۶ ساله بود که من او را به تیم نوجوانان ایران آوردم و از همان زمان نشان داد شایسته حضور و موفقیت در فوتبال ایران است، به گذشته نگاه کنید هر جا حضور داشت کارنامه خوبی را از خود به یادگار گذاشت و در همه رده‌ها حضوری موفق داشته است، البته خیلی‌ها تلاش کردند او به شکل‌های مختلف تخریب کنند و به اصطلاح برای او زدند اما قلعه‌نویی نشان داد راه خود را پیدا کرده و امیدواریم پس از سال‌ها بتوانیم با او قهرمان آسیا شویم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس