کد خبر 1476351
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
معوقات معلمان حق‌التدریس و خریدخدمات امروز واریز می‌شود

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: معوقات مربوط به نیروهای حق‌التدریس و خرید خدمات امروز واریز می‌شود.

به گزارش مشرق، مصطفی بابایی درباره زمان پرداخت معوقات فرهنگیان اظهار داشت: مقرر شده است چهار ماه از مطالبات حق‌التدریس معلمان امروز ۱۰ فروردین واریز شود.

وی افزود: همچنین واریز ۲ ماه حقوق معلمان خریدخدمات آموزشی هم امروز به حساب ادارات‌کل آموزش و پرورش استان‌ها واریز خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش درباره پرداخت معوقات رتبه‌بندی معلمان توضیح داد: نگارش معوقات امروز به استان‌ها ارسال می‌شود تا یک جمع‌بندی از آنها داشته باشیم.

به گفته بابایی، اطلاعات و جزئیات بیشتر درباره این موضوع پس از جمع‌آوری نگارش‌ها اعلام خواهد شد.

در چند روز گذشته شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر عدم پرداخت معوقات رتبه بندی فرهنگیان منتشر شده بود که این اخبار در اطلاعیه‌ای توسط آموزش و پرورش تکذیب شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کم IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    0 0
    عجب ، واقعا برای پرداخت حق الرحمه افتخار کرد یا گریه کرد . معلمان چقدر بد بخت اند. حقوقشان پرداخت می کننذ می شود خبر ، حق التد ریس می هند می شود خبر . واقعا چرا هنگان پرداخت حقپق و اضافه گاربی نمایندگان مجلس و کارکنان شرکت نفت ، قضات و... جزء خبر روز نیست . خجالت هم خوب چیزیه . آقای دولت وظیفه ات است تازه چهار ماه آن را پرداخت می کنی هنر است ؟
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    0 0
    خخخخخخخ
  • کم IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    0 0
    چقدر معلم ها بدبخت اند که وقتی حقوقشان یا اضافه تدریس شان واریز می شود خبر روز می شود . آیا وقتی حقوق و اضافه کاری مجلسیان ،قضات وزراء ،وزارت نفت ، فولاد وصداو سیما و ....... خبر ساز می شود ? انگار دولت صدقه می دهد . ای بیچاره معلم ها که ارزششون ایمقدر پایین آوردند . خسته نباشید دولت انقلابی .
  • کمال مصطفی پور IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    حقوق معلمان حق التدریس تا امروز ۱۵ اردیبهشت، حتی یک ریال پرداخت نشده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس