پرداخت حقوق معلمان و ساماندهی کارکنان دولت در کمیسیون‌های مجلس بررسی می‌شود

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نخستین هفته کاری خود در سال ۱۴۰۲ موضوع تاخیر در پرداخت حقوق معلمان و طرح ساماندهی استخدام کارکنان را بررسی می‌کنند.

به گزارش مشرق، مجلس شورای اسلامی در این هفته در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تشکیل جلسه خواهد داد و کمیسیون‌های مجلس نیز بررسی طرح‌ها و لوایح و سوال از برخی وزرای دولت را در دستور کار دارند.

در نخستین نشست کمیسیون فرهنگی مجلس در سال ۱۴۰۲ آخرین وضعیت سکوهای اینترنتی با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بررسی خواهد شد. کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز بررسی آخرین وضعیت کرونا در کشور را با حضور معاونان بهداشت و درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دستور کار دارد.

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در نخستین نشست خود در سال جدید، علل تأخیر در پرداخت حقوق معلمان و عدم اجرای صحیح قانون نظام رتبه بندی معلمان را با حضور مسوولان سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت آموزش و پرورش بررسی خواهد کرد.

نخستین جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس در سال جدید، فردا با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی جهت «بررسی راهکارهای تحقق فرمان مقام معظم رهبری برای مهار تورم، رشد تولید» تشکیل می‌شود.

بررسی ایرادات شورای نگهبان به مصوبه ساماندهی استخدام کارکنان در این هفته و در نخستین جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس