کد خبر 1476390
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
بخشش متهمان از سوی پزشک ربوده شده در دزفول

رئیس دادگستری دزفول گفت: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف شعبه روستایی این شهرستان، ستاد صبر و همیاران صلح، پرونده اختلاف بین یک پزشک و متهمان پس از هشت سال منتهی به صلح و سازش شد.

به گزارش مشرق، فیصل مزرعه بیان کرد: سال ۹۳ یکی از پزشکان در دزفول با افرادی اختلافی پیدا می‌کند و مدتی بعد، این افراد اقدام به ربودن و آزار و اذیت پزشک می‌کنند که پس از هشت روز تلاش شبانه روزی ضمن دستگیری متهمان، فرد ربوده شده نیز آزاد می‌شود.

وی افزود: پس از تشکیل و رسیدگی به پرونده در دادگاه کیفری، با توجه به ابراز ندامت مجرمین از بزه خود و درخواست بخشش خانواده آنان از سوی پزشک و همچنین ضمن بررسی موضوع، این پرونده پس از گذشت سال‌ها برای صلح و سازش به شعبه روستایی بنوارحسین شورای حل اختلاف دزفول ارجاع داده می‌شود.

رئیس دادگستری دزفول بیان کرد: با تلاش فراوان ستاد صبر و اعضای شورای حل اختلاف در پویش "به حرمت امام رئوف می‌بخشم" و برگزاری جلسات متعددی با شاکی، حضور در محل کار وی و ساعت‌ها گفت و گو، موفق به جلب رضایت او شده‌اند و با این رضایت تمامی پرونده‌های موجود در دادسرا و دادگاه مختومه شد.

وی افزود: ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های مهم به منظور تحقق سیاست‌های قوه قضائیه و سند تحول قضایی یکی از برنامه‌های مهم و کاربردی دادگستری در سال ۱۴۰۲ است که تلاش می‌کنیم با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها آمار عملکرد مصالحه‌ها را گسترش و افزایش دهیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    0 0
    خداوندهمه رابه راه راست هدایت وازشرشیطان دور-واین فردفریب خورده قدراین آزادی را بداندوباقی عمرش رادرراه درست وخیر بگذراند-درودبراین پزشک عزیزآجرتان بامولایمان حضرت علی علیه السلام..
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    1 0
    معلومه بنده خدا یا خانواده اش را تهدید کردن مجبور شده کوتاه بیاد. جنبه عمومی جرم چی میشه ؟
    • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      0 0
      منبع حرفات درباره تهدید؟
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    0 0
    یعنی به پزشک تجاوز کرده بودند!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس