هفته بیست و چهارم لیگ برتر| برد نوبرانه تراکتور با دبل عباس‌زاده/ سلام نفت مسجدسلیمان به لیگ یک!

در هفته بیست و چهارم لیگ برتر تیم فوتبال تراکتور تبریز مقابل نفت مسجدسلیمان به پیروزی رسید.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف تراکتور تبریز رفت که مسابقه با نتیجه ۵ بر یک به سود تراکتور به پایان رسید.

تراکتور بعد از دو باخت متوالی در اولین مسابقه سال به پیروزی رسید تا ۳۹ امتیازی شود و به رده پنجم جدول لیگ صعود کند. نفت مسجدسلیمان هم با این باخت خانگی یک گام دیگر به سقوط به لیگ یک نزدیک تر شد و یکی از گزینه های اصلی سقوط در این فصل است. نفت اکنون با ۱۳ امتیاز در قعر جدول لیگ قرار گرفته است.

داور: موعود بنیادی فر

کمک‌ها: محمد راهی و امید افخمی

گل: محمد عباس زاده ( ۱۸ و ۵۲)، صفا هادی ( ۳۰ ) محمد عباسی( ۸۴) رضا اسدی( ۹۰+۱ - پنالتی) برای تراکتور / پیمان رنجبری( ۴۸- پنالتی) برای نفت

اتفاقات مهم بازی:

دیدار دو تیم به حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگر برگزار شد. دلیل آن هم اتفاقات رخ داده در بازی نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران است که یکی از تماشاگران تیغ موکت بری به سمت بازیکنان پرتاب کرد.

در دقیقه ۳۱ فرهاد کرمانشاهی دروازه بان تیم نفت مسجدسلیمان بعد از گل دوم تراکتور دچار مصدومیت شد و جای خود را به دروازه بان ذخیره داد.

دقیقه ۴۳ علی هاشمی فر بازیکن نفت دچار مصدومیت نسبتا شدیدی شد که آمبولانس وارد زمین چمن شد اما در نهایت او به بازی ادامه داد ولی محمد عباس زاده هم از ناحیه دست دچار ضرب دیدگی شدید شد.

داور برای نیمه اول ۸ دقیقه وقت اضافه محاسبه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس