کد خبر 1476565
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
نتیجه دردناک خوراندن مواد مخدر به خرس بیچاره

اگر پستانداری بزرگ جثه چون خرس حجم زیادی کوکائین بخورد، چه اتفاقی می‌افتد؟ ماجرایی که این روزها در فیلم «خرس کوکائینی» به تصویر کشیده شده و اما در دنیای واقعی شکل دیگری دارد.

به گزارش مشرق، فیلم «خرس کوکائینی» که این روزها تماشاگران را با تلفیق کمدی و وحشت به سینما می‌کشاند، معادلی واقعی در دنیای واقعی داشته که اثری از خنده در آن دیده نمی‌شود.

حادثه در سال ۱۹۸۵ اتفاق افتاد و آن روزها به خرس بیچاره‌ای که قربانی شده بود، لقب «اسکوبِر» (بِر در انگلیسی به معنای خرس و در اینجا کنایه‌ای به نام قاچاقچی مشهور پابلو اسکوبار است) دادند.

مرگ دردناک خرس سیاه به دلیل مصرف مواد مخدر/ پابلو اسکوبار جنگل!

سرنوشت دردناک خرس سیاه واقعی ماجرا

در رویداد واقعی مردی به نام اندرو تورنتون با سابقه چتربازی در ارتش آمریکا، پس از مدتی پلیس بودن به راه خلاف کشیده شد. او در آخرین تلاشش برای قاچاق کوکائین نقشه‌ای کشید که به قیمت مرگ خودش و یک خرس سیاه تمام شد.

او با کوله‌ای پر از مواد مخدر با چتر از هواپیما پایین‌ پرید تا مواد را پیاده و دور از چشم ماموران پیاده به مقصد برساند اما شانس یارش نبود و با عملکرد نادرست چتر نجات هنگام فرود جان باخت.

دو ماه پس از مرگ قاچاقچی، یک شکارچی در جنگل جسد خرس سیاه بزرگی را کنار کوله حاوی پیدا کرد. پس از کالبدشکافی مشخص شد که خرس بر اثر مسمومیت حاد در اثر خوردن کوکائین مرده است.

وقتی خرس کوکایینی واقعی در جنگل پیدا شد، حدود دو ماه از مرگش می‌گذشت و برخلاف آنچه در فیلم نشان می‌دهند هیچ نشانه‌ای از رفتار غیرعادی او پیش از مرگ پیدا نشد.

اینکه حیوانات هم پس از مصرف مواد مخدر تجربه‌ای مشابه انسان داشته باشند، مشخص نیست. گر چه گاهی دیده شده که برخی از آن‌ها در طبیعت چیزهایی مانند قارچ‌های توهم‌زا خورده‌اند اما به احتمال زیاد آن‌ها به این قارچ‌ها به چشم غذا نگاه می‌کنند.

منبع: خبر آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    0 6
    از یک فیلم هالیوودی هم داستان سازی میکنید..!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس