کد خبر 1476978
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶
«توئیتر» حساب کاربری «یحیی سریع» را مسدود کرد

سخنگوی ارتش و نیروهای مردمی یمن با تاکید بر پایان حتمی بحران در این کشور، خطاب به ائتلاف متجاوزان تصریح کرد که در طول ۸سال جنگ چیزی به دست نیاوردید و به دست نخواهید آورد.

به گزارش مشرق، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی ارتش و نیروهای مردمی یمن بامداد امروز (یک‌شنبه، دوم آوریل) و در آستانه آغاز سال نهم جنگ یمن، پیامی برای ائتلاف متجاوز ارسال کرد.

براساس گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المسیره»، سریع تاکید کرد: پیام ما به کشورهای متجاوز این است که آنچه را که در این هشت سال نیافتید، در سال‌های دیگر هم نخواهید یافت.

او در ادامه و خطاب به ائتلاف متجاوزخاطرنشان کرد: در صورت ارتکاب هر حماقتی، غافلگیری و ضربات بزرگی در انتظارتان خواهد بود و کل منطقه را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

سخنگوی ارتش و نیروهای مردمی یمن گفت: تجاوزات رو به پایان است و ما در نیروهای مسلح عزم خود را جزم کرده‌ایم تا با توکل به خدا تک تک اشغالگران را از کشورمان بیرون کنیم.

او در ادامه افزود: هیچ اشغالگری در یمن باقی نخواهد ماند؛ این باید تجربه تعیین‌کننده‌ای باشد که انگلیس ۱۲۸ سال جنوب وطن ما را اشغال کرد و آخر هم با تحقیر و تسلیم مجبور به ترک این کشور شد.

سریع درباره وضعیت ائتلاف متجاوز نیز گفت: عربستان حتی مرزهای خود را رها کرد؛ این کشور مزدوران یمنی و پس از آن‌ها نیروهای سودانی را جایگزین سربازان مرزی خود کرد تا نظامیان سعودی خط سوم دفاعی در مقابل ما باشند.

وی ضمن تاکید بر بازدارنده بودن حملات صنعاء، درباره وضعیت امارات تصریح کرد: ائتلاف تجاوز یک بازنده است؛ امارات بعد از ضربه شدیدی متحمل شد، با افسران رابط در ائتلاف ماند و دیگر در میدان حضوری نظامی نداشت.

سخنگوی ارتش و نیروهای مردمی یمن در پایان خاطرنشان کرد: توصیه ما به کسانی که هنوز در کنار متجاوزان هستند این است که درها هنوز به روی شما باز است؛ قبل از بسته شدن درهای بازگشت به سوی روستاها و خانواده‌های برگردید و از هشت سال پیش درس بگیرید.

طی روزهای گذشته «عبدالرحمن احمد المختار» نماینده مجلس مشورتی یمن و معاون اجرایی دفتر جنبش انصارالله در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، ضمن تاکید بر فراهم شدن شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی برای پایان جنگ یمن، به نتایج مثبت توافق دیپلماتیک ایران و عربستان در منطقه اشاره کرده بود.

نماینده مجلس مشورتی یمن درباره مهم‌ترین نتیجه جنگ یمن طی هشت سال گذشته تصریح کرده بود: به نظر من مهم‌ترین نتیجه این جنگ تهاجمی علیه یمن، پیروزی مردم ما و شکست کشورهای ائتلاف متجاوز به رهبری شیطان بزرگ، آمریکاست. تنها تصور مقاومت بی‌مثال و اسطوره‌ای یمنی‌ها برای هشت سال، می‌تواند بیانگر پیروزی کشور ما در برابر بزرگ‌ترین قدرت‌های استکباری جهان کافی باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    0 0
    نگید صنعا بگید حوثی ها
    • IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      0 0
      چشم عزیزم فقط اگر عرض دیگه ای نداری برم ابلاغ کنم
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      0 0
      حوثی ها در صنعا پایتخت یمن مستقر هستند.همینطور بیش از ۵۰ درصد مردم یمن در مناطق حوثی نشین زندگی میکنن و از حوثی ها حمایت میکنند...
  • پرشیا: فدراسیون فرهنگها IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    0 0
    میشه لطفآ یکی پاسخ بده: آذربايجان شمالی زمانی درخواست داده بود برای پیوست به ایران، چرا نپذیرفتم!؟ و اینک هیتلر سوم> زلنسکی ثانی.
    • IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      0 0
      پشمیا کِی آران و شیروان خواست به ایران ملحق بشه و ما نه گفتیم؟ البته شاید منظورت نه گفتن دشمنان ما هستند که هیچ موقع اجازه این کار را نمیدهند!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس