کد خبر 1476998
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴
تصادف

رئیس پلیس راه شمال فارس با اشاره به پایان تعطیلات و بازگشت شهروندان به محل سکونت خود گفت: یک فقره تصادف با ۴ کشته در جاده قلات به کودیان در استان فارس به وقوع پیوست.

به گزارش مشرق، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی با اشاره به وقوع یک فقره تصادف رانندگی در بعد از ظهر امروز بین ۳ دستگاه خودروی سواری نیسان، ساینا و پراید در محور قلات به کودیان با ۴ کشته، اظهار داشت: محورهای مواصلاتی استان بدون هیچ گونه مشکلی باز و تردد در تمامی جاده‌های استان برقرار است.

وی افزود: از ساعاتی بعد با توجه به ترددهای بومی و محلی و پایان تعطیلات و بازگشت شهروندان به محل سکونت خود جاده‌های استان فارس دارای بار ترافیکی سنگین به ویژه در ورودی‌های شهر شیراز می‌شود که این وضعیت تا ساعات پایانی امشب ادامه دارد.

دهقانی ادامه داد: محورهای کازرون_ شیراز، فیروزآباد_ کوار، سروستان (مهارلو)_ شیراز و مرودشت_ شیراز در یک ساعت آینده دارای بار ترافیک سنگینی خواهند بود.

فرمانده پلیس راه شمال استان فارس با بیان اینکه از سمت شهرستان‌های سپیدان و مرودشت نیز حجم ترافیک در ساعات پایانی شب بالاست از شهروندان خواست تا سفر خود را مدیریت و به آخر شب موکول نکنند.

دهقانی تصریح کرد: دوربین‌های سرعت سنج ثابت استقراری در سطح جاده‌ها فعال و علاوه بر سرعت‌های لحظه‌ای، سرعت متوسط را هم کنترل می‌کنند و گشت‌های کنترل نامحسوس تمام رفت و آمدها و ترددهای رانندگان را در سطح جاده‌های استان به طور دقیق رصد می‌کنند.

دهقانی بیان کرد: تمام عوامل پلیس راه استان فارس در آمادگی کامل به سر می‌برند و آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند و از رانندگان در خواست می‌شود که هنگام خستگی و خواب آلودگی به هیچ وجه به رانندگی ادامه ندهند و از بروز رفتارهای پرخطر خودداری کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    2 0
    بازم داستان همیشگی کشتار مردم داخل جاده ها توسط بی احتیاطی خودشون و عدم استاندارد جاده و ماشین ها .خدا می دونه چندهزار نفر امسال عید عزادار شدند تو جاده .
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    2 1
    از تولیدات فاخر مونتاژ کاران نیسان چهل سال پیش ، قشنگ کار موشک رو انجام میده
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    این جاده بسیار باریک و نا ایمن است
  • عبدالله IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    1 0
    نباید از تاثیر و نقش گناهان خود در این حوادث غافل شویم...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس