از داوران تست سلامت بینایی بگیرید!

مهاجم تیم مس رفسنجان با انتقاد شدید از داوران دیدار این تیم مقابل پرسپولیس از فدراسیون فوتبال خواست تا برای اطمینان از سلامت بینایی داوران از آنها تست پزشکی بگیرد.

به گزارش مشرق، فراز امامعلی مهاجم تیم مس رفسنجان در رابطه با دیدار اخیر این تیم مقابل پرسپولیس گفت: به تیم بزرگ پرسپولیس تبریک می گویم، کادرفنی ما آنالیز خیلی خوبی از حریف انجام داده بود و همانطور که دیدید در دقایق ابتدایی مسابقه سوار بر بازی بودیم اما با تصمیمات جنجالی داوران سیستم بازی ما تغییر کرد و مجبور به عقب نشینی شدیم که البته در همان شرایط هم موقعیت خاصی را به حریف ندادیم.

او حرف هایش را با انتقاد از سیستم داوری لیگ اینگونه ادامه داد: نمی‌دانم چرا داوران ما اینگونه سوت می زنند. این صحنه ها را نمی توان اشتباه داوری نامید زیرا این‌ها فاجعه‌ی داوری هستند و فقط می توانیم امیدوار باشم که این مسائل تعمدی نباشند.

مهاجم مس رفسنجان افزود: یک سوت اشتباه تمام زحمات یک مجموعه را به سادگی بر باد می دهد، من پیشنهاد می کنم که فدراسیون از داوران لیگ تست بینایی بگیرد و اگر چشم پزشک آن‌ها را تایید کرد بعد به داوری ادامه دهند، دقیقا مثل زمانی که قبل از گرفتن گواهی نامه باید معاینه پزشکی صورت بگیرد البته من برای آقای عرب براقی احترام زیادی قائل هستم اما او به تصمیم کمک داور خطای یک متر پشت محوطه را پنالتی گرفت که جای بحث زیادی دارد.

امامعلی در پایان صحبت‌هایش افزود: ما کمکی از کسی نمی خواهیم و فقط خواهان اجرای عدالت هستیم. داوری ها سطح بسیار پایینی دارند و صدمات زیادی را به ما وارد کرده اند. ما این روزها بجز استرس مسابقه باید نگران سوت های اشتباه آقایان هم باشیم. یک تیم این همه هزینه می کند تا هوادارانش را خوشحال کند اما نمی گذارند کار کند و زحماتش را به باد می دهند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    مگه تا الان بدون تست بینایی داوری میکردن تو سطح اول لیگ..
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    یه بار یه تیم شهرستانی جلوی تیم حکومتی بازی داشت و محمد پروین " پسر علی پروین هم تو اون تیم بازی میکرد. پرویم از راه دور شوت زد که خورد زیر تیر و نزدیک یک متر داخل دروازه به زمین خورد و کمونه کرد بیرون و داور گل واضح را ""ندید"" !! بازی دو سال پیش استقلال صنعت نفت هم بود که توپی که مهاجم استقلال از توی زمین سانتر کرد و زدن تو گل توسط کمک داور بیرون زمین "" دیده "" شد یا آبشار کیروش استنلی تو بازی استقلال و سپاهان که توسط داور "" دیده "" نشد . اینها نشونه ضعیفی چشم یا کوری داور نیست . اینها نشونه ی تعهد داوران به انجام سفارشاته.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس