کد خبر 1477101
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
تکرار کابوس پاریسی‌ها پس از ۲۲ سال

پاریسن ژرمن با شکست شب گذشته برابر لیون آمار فاجعه‌بارش پس از ۲۲ سال را تکرار کرد.

به گزارش مشرق، پاریسن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ فرانسه به مصاف لیون رفت و با نتیجه ۰-۱ برابر این تیم شکست خورد.

شاگردان کریستوف گالتیه نمایش ناامیدکننده‌ای دیگری را در این بازی ارائه کردند تا هشتمین شکست‌شان را از ابتدای سال ۲۰۲۳ در تمامی رقابت‌ها تجربه کرده باشند و به این ترتیب یکی از بدترین شروع‌ها از آغاز سال جدید پس از ۲۲ سال را به ثبت رساندند.

نیکلاس آنلکا، کریستین، لوران رابرت، جی جی اوکوچا، میکل آرتتا، جیمی آلگرینو و مائوریتسیو پوچتینو بازیکنانی اصلی پی اس جی در آغاز سال ۲۰۰۱ بودند که پیش از این تجربه مشابهی را کسب کرده بودند.

بر اساس آمارهای منتشر شده از اوپتا، آخرین باری که پی اس جی شرایطی مشابه امروز را تجربه کرده بود در آن سال و در زمان حضور این بازیکنان در ترکیب این تیم بود و از زمان حضور قطری‌ها در راس این تیم در سال ۲۰۱۱ هرگز چنین وضعیتی به وجود نیامده بود.

تکرار کابوس پاریسی‌ها پس از ۲۲ سال

آنها پیش از آغاز وقفه دیدارهای ملی هم با دو گل برابر رن شکست خورده بودند و حالا بار دیگر کارشان را در شروع دوباره رقابت‌ها با شکست شروع کردند تا وضعیت برای گالتیه بسیار بحرانی به نظر برسد.

بسیاری معتقد هستند که این تیم هیچ منبع الهام‌بخش، تلاش، راه حل و قدرتی ندارد. آنها صرفا به درخشش فردی کیلیان امباپه یا لیونل مسی دل بسته‌اند و وقتی این دو بازیکن توانایی درخشش در زمین را نداشته باشند، شکست پی اس جی حتمی است.

اختلاف امتیاز پی اس جی با لانس و مارسی حالا تنها به شش امتیاز رسیده و به نظر می‌رسد که قهرمانی آنها در رقابت‌های این فصل هم در معرض خطر قرار گرفته است. آنها هفته آینده باید به مصاف نیس بروند و امیدوار هستند که شرایط را در این بازی تغییر دهند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس