کد خبر 1477104
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
سوریه

منابع رسانه‌ای از انفجار یک خودرو بمب‌گذاری شده در منطقه «المزه» دمشق خبر دادند.

به گزارش مشرق، بامداد امروز (دوشنبه، ۳ آوریل)، منابع رسانه‌ای از وقوع یک انفجار در منطقه «المزه» دمشق خبر دادند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) در خبری فوری، از انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در منطقه المزه خبر داد و اعلام کرد که این انفجار هیچ قربانی به همراه نداشت.

یک منبع آگاه در پلیس دمشق نیز اعلام کرد که صدای انفجاری که در منطقه المزه شنیده شد، به دلیل انفجار بمب در یک خودروی غیرنظامی بود که صرفا موجب آتش‌گرفتن این خودرور شد و هیچ تلفاتی به همراه نداشت.

این در حالی است که پیشتر برخی منابع مدعی حمله رژیم صهیونیستی به اطراف فرودگاه دمشق و به طور مشخص فرودگاه نظامی المزه شده بودند. به ویژه که رسانه‌های عربی بامداد یک روز پیش (یکشنبه، ۲ آوریل)، از شنیده‌شدن صدای انفجار در آسمان حمص واقع در غرب سوریه خبر داده بودند و پس از آن اعلام شد که پایگاه هوایی «الضبعه» در نزدیکی روستای «الکدیر» هدف حمله صهیونیست‌ها قرار گرفته است.

این سومین حمله جنگنده‌های اسرائیلی به سوریه در هفتاد و دو ساعت اخیر بود و خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد که پنج نفر در این حملات زخمی شدند.

رژیم اشغالگر در شرایطی به حملاتش علیه سوریه ادامه می‌دهند که وزارت امور خارجه دمشق دو روز گذشته، ضمن تروریستی خواندن حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به خاک این کشور، تاکید کرده بود: «آماده مقابله با این جنایات فاشیستی هستیم».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس