کد خبر 1477280
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
اسیر فلسطینی وصیت‌نامه نوشت

خضر عدنان از اسرای فلسطینی پس از ۵۸ روز اعتصاب غذای متوالی در زندان های رژیم صهیونیستی، وصیت نامه خودش را نوشت.

به گزارش مشرق به نقل از وبگاه شهاب نیوز، باشگاه اسیر فلسطین امروز دوشنبه اعلام کرد که «خضر عدنان» از رهبران جنبش جهاد اسلامی که در اسارت بسر می برد، اقدام به نوشتن وصیت نامه پس از ۵۸ روز اعتصاب غذای متوالی کرده است.

بخش هایی از متن وصیت نامه شیخ خضر عدنان که در سال های گذشته نیز پس از بازداشت بی دلیل خودش با اعتصاب غذا، صهیونیست ها را مجبور به آزادی خود کرده است، به شرح زیر است:

-چون به شهادت نزدیک می شوم، حق آن است که وصیت نامه خود را بنویسم، من این سخنانم را برای شما می فرستم در شرایطی که چربی و گوشت بدنم آب شده، استخوان هایم ضعیف شده و قوای جسمانی ام از دست رفته است.

- همسرم، به تو و فرزندانم توصیه می‌کنم که از خدا بترسید و به ریسمان محکم او بچسبید و فضل او را طلب کند. راست بگویید و پیوندهای خویشاوندی برقرار کنید. نماز بخوانیم و زکات بپردازیم و حرمت خدا و حق او را حفظ کنیم و بدانیم که بهترین خانه در فلسطین خانه شهداست.

-ای قوم پدری ما این وصیت را با درود و محبت بر شما می فرستم و به رحمت او توکل دارم، خداوند و وعده های او به بندگانش نزدیک است. هر اتفاقی که از سوی اشغالگران رخ می دهد شما را نباید مایوس کند، پیروزی و نصر الهی قریب است، درود و سلام من را به همه خانواده شهدا، اسرا و آزادگان و انقلابیون برسانید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس