کد خبر 1477786
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
حرف‌های جالب مهاجم انگلیسی در خصوص طارمی/ با یک حرکت مردم را از صندلی‌های‌شان بلند می‌کنم

مهاجم جوان پورتو، می‌گوید هر روز چیزهای زیادی از هم‌تیمی‌هایش در این تیم یاد می‌گیرد.

به گزارش مشرق، دنی ناماسو، مهاجم جوان و انگلیسی پورتو در مصاحبه ای که انجام داده حرف‌های جالبی را به زبان آورده است. او درباره چیزهایی که از مهدی طارمی، تونی و اونیلسون یاد گرفته می‌گوید: در اینجا همه هر روز از یکدیگر یاد می‌گیرند، زیرا سطح تمرین بسیار بالا است و ما همیشه به طور ناخودآگاه از هم‌پستی‌هایمان، چیزهای زیادی یاد می‌گیریم. پپه یک مثال عالی است. همه اعضای تیم به او و کارهایی که انجام می‌دهد نگاه می‌کنند تا سعی کنند یاد بگیرند.

ناماسو در توصیف خودش هم حرف‌های جالبی را مطرح کرد: من می‌گویم که بازیکن هیجان انگیزی هستم، وقتی توپ را در اختیار دارم، مردم را از صندلی هایشان بلند می‌کنم، زیرا احساس می‌کنم می‌توانم کاری متفاوت انجام دهم و بازیکنی انفجاری، قوی و با استعداد هستم. گل می‌زنم، اما من همچنین پاس گل هم می‌دهم. می‌توانم تمرکزم را در طول بازی بهبود بخشم و عملکرد دفاعی ام نیز می‌تواند بهتر شود. باید در مقابل دروازه کارآمدتر و بی‌رحم تر باشم. اگر دو یا سه گل به ثمر رساندم باید به دنبال بیشتر باشم؛ چهار، پنج، شش. شاید این مهمترین چیزی است که از این زمان برداشت کردم.

بیشتر بخوانید:

پیروزی پورتو در حضور طارمی

این بازیکن درباره کار با سرجیو کونسیسائو بیان کرد: این خیلی خوب بود و تجربه متفاوتی برای من به حساب می‌آید. سرمربی می‌داند که از بازیکنان چه می‌خواهد و در بیشتر مواقع موفق می‌شود آن را به دست آورد. او به من کمک زیادی کرد تا پیشرفت کنم.

مهاجم جوان پورتو درباره الگویش در فوتبال هم گفت: اولین نفر ساموئل اتوئو است، کسی که در کودکی خیلی دوستش داشتم، همچنین به دلیل ارتباطش با کامرون. نفر دیگر کمی‌عجیب است، اما دنیل استوریج؛ من همیشه او را دوست داشتم. وقتی بچه بودم، طرفدار او ولیورپول بودم. من استیون جرارد را نیز دوست داشتم، اما رونالدینیو، کریستیانو رونالدو، مسی را نیز دوست داشتم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    0 0
    حرفی از طارمی نزده
  • سید فروزان CH ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    0 0
    صحبتهای مخصوص در مورد طارمی نکرده ، یک جمع بندی از بازیکنان بوده چه ربطی به این تیتر دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس