کد خبر 1478022
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
مقصر حذف استقلال از آسیا مشخص شد/ اولین محکوم خود این فرد است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: از زمانی که سازمان خصوصی‌سازی و قربان‌زاده وارد ماجرای فروش سهام باشگاه استقلال شدند، اوضاع تیم از قبل هم بدتر شد.

به گزارش مشرق، رضا رجبی درباره دیدار استقلال با آلومینیوم اراک در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی در اراک مقابل آلومینیوم دیدار راحتی برای آبی‌پوشان پایتخت نخواهد بود چون تیم اراکی در ورزشگاه خانگی خودش انگیزه‌های زیادی برای برتری دارد. با اینکه آلومینیوم اراک در این فصل تیمی پرنوسان بوده است، اما نمی‌توان این تیم را دست کم گرفت به طور حتم آنها در اراک حریفی سرسخت برای استقلال خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه روند رو به رشد استقلال در ۱۰ هفته اخیر لیگ برتر ادامه داشته، گفت: با شرایطی که استقلال در جدول لیگ برتر دارد و حضورش در کورس قهرمانی، محکوم به پیروزی در دیدار با آلومینیوم اراک است. خوشبختانه مشاوران ساپینتو حرف مرا احتمالاً به گوشش رسانده‌اند و با سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی می‌کند که ۴ بازیکن جلو یکدیگر را در زمین خوب پیدا می‌کنند که این هماهنگی بازیکنان استقلال کار را برای حریفان سخت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ابقای فتح‌الله‌زاده، پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان و سفر به مالزی

کارشناس فوتبال در مورد مقصران حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: حذف استقلال از آسیا ربطی به مدیریت فعلی باشگاه ندارد. از زمانی که سازمان خصوصی‌سازی و قربان‌زاده وارد ماجرای فروش سهام باشگاه استقلال شدند، اوضاع تیم از قبل هم بدتر شد. مردم سهام خریدند و این پول‌ها بدون نظارت و مجوز در حدود ۷۰۰ میلیارد تومان وارد باشگاه استقلال شد. الان قربان‌زاده با پیش آمدن این فجایع مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره استقلال را مقصر می‌داند، در صورتی که اولین محکوم و مقصر خود این فرد است. این آقا از پول‌های مردم حراست نکرده و پول را به مدیریت قبلی باشگاه داده است. این پول‌ها نه تنها باشگاه استقلال را کمک نکرد بلکه آینده باشگاه را به خطر انداخت.

وی افزود: استقلال این فصل بسیار پر هزینه بسته شد و در حال حاضر باشگاه کلی بدهی دارد. فتح‌الله‌زاده تا حدودی مشکلات مالی را حل کرده است، اما یک فرد به تنهایی نمی‌تواند تمام مسائل مالی را بر طرف کند. شرایط برای فروختن سهام باشگاه استقلال مهیا نبود و بدون برنامه و با عجله این خصوصی‌سازی صورت گرفت. پولی هم که جمع شد مدیریت قبلی آن را به باد داد.

رجبی در پایان خاطر نشان کرد: به خاطر مبلغ کمی که مدت‌ها قبل باید مدیریت وقت آن را پرداخت می‌کرد استقلال را نابود کردند. حذف از لیگ قهرمانان آسیا به هر تیمی ضربه می‌زند و تیم را عقب می‌اندازد. در لیگ قهرمانان از نظر فوتبالی بازیکنان دیده می‌شدند و از لحاظ مالی هم به باشگاه استقلال کمک می‌شد. ولی مدیران قبلی به تیم فوتبال استقلال خواسته و ناخواسته ضربه زدند. هم اکنون هم شخصی مثل فتح‌الله‌زاده که یک استقلالی است، سعی دارد به باشگاه کمک کند، اما برخی‌ها سعی دارند او را مقصر جلوه بدهند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    21 3
    چرت میگی مرد حسابی
  • امیر IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    3 1
    اگر‌ یک راهکار درست در اختیار افراد و سیستم غلط قرار بگیرد نتیجه تاسف برانگیز میشود.
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    8 0
    حرف حق بیت‌المال برای کسی تو این مملکت مهم نیس
  • حمیدرضا IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    4 16
    *** در تایید صحبت های پیشکسوت ارزشمند آقای رجبی .... پرداختن به امروز و موضاعات بحث دیگر و به جای خود است .... امام قربان زاده از ابتدا تا امروز کاملا منظور دار و با هدف قدم برداشته است ....‌‌ با تغییرات در هیت مدیره نفرات هماهنگ خودشان پست ها را تحویل می گیرند و مهمتر از آن با استفاده از فرمول های بورسی ارزش زیان ها و بدهی بشدت قیمت نهایی را فروش باشگاه استقلال را پایین می آورد و از همه مهمتر حاضر بودند تیم در آسیا در بورس قیمت خیلی بالاتری بود و الان با حذف احتمالی قیمت افت بیشتری خواهد داشت ...
    • محمد IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      6 3
      از جواب و استدلال کارشناسی دقیق شما تقدیر و تشکر داریم
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    19 2
    از زمانی که قربانزاده و سازمان خصوصی سازی وارد ماجرای دو تیم پرسپولیس و استقلال شده گند کاریهای این دوتیم یکی یکی داره رو میشه. اوضاع برای این بدتر شده که دیگه مدیران این دو تیم نمیتونند هرجور دلشون میخواد خلاف قوانین رفتار کنند. من پرسپولیسی هستم و دوستدارم همین دقت نظر درباره ی فعالیتهای مدیران گذشته و حال پرسپولیس اجرا بشه تا فسادهایی که قبلا صورت گرفته افشا بشه و پیگیری قانونی بشه. چون میدونم شاید یه مدت تیم پرسپولیس به حاشیه بره اما عاقبت ماجرا به نفع تیم محبوبم خواهد بود. به نظرم شما استقلالیها هم از این اتفاقات خوشحال باشید چون بی سر و سامانی اتفاقات مالی در تیمتون با این پیگیریها به پایان میرسه و در نهایتش به نفع تیمتون خواهد بود.
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    5 2
    خوب شد ساپینتو گوش به فرمان شما بود و ارنج را به دستور شما میچیند!!
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    12 2
    یکی از مسببین اوضاع فلاکت بار استقلال دستش را بالا برد!
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    12 2
    الان 2میلیون دلار مبلغ کمی ست یا برای شما کمه؟ خصوصی نکنن میگن نمیخان خصوصی کنن . بکنن میگن نباید میکردن:خخخ جالبن این به اصطلاح پیشکسوتان فوتبال کشور
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    11 0
    همه مقصراند به جز مدیریت های بی عرضه این تیم من نبودم دستم بود تقصیر استینم بود واقعا که
  • ابی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    3 8
    استقلال وقتی حذف شد که موقع قهرمانی شادی نکرد اگر حذف نمیشد باعث تعجب بود
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    2 6
    عالی گفتی رجبی جان... بورس بازان و خصوصی ها کجا و مویران تلاشگر اس اس کجا.؟؟؟؟!!! گدما گفته اند: برو کار میکن. مگو چیست کار؟ که ..../ کار هر ... نیست. خرمن کوفتن .... و... می خواهد و ...../ با به در و دیوار زدن برای محکوم کردن مدیران تلاشگر و دردمند فوتبالی های اس اس در رسانه ملی. قبل از حکم قاضی یک جرم رسمی و آشکار است./ حالا باید دید.‌پشت این پسر بورسی ها و خصوصی ها ظاهری ولی دولتی های محض به کجا؟ و کی؟ و... گرم است.
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    1 1
    غلط کردی مردک یعنی تو اون فتل ادم خوب سازمان خصوصی زاده چون پته امثال شما رو داده رو آب شده ادم بده
  • حسن IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    1 0
    بهتر اینکه این مفتخوران درفوتبال حذف شوند. شکم سیرهایی که فقط مزدوری میکنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس