پرتاب گاز اشک آور توسط پلیس فرانسه به سمت معترضان

پلیس فرانسه با معترضان در منطقه "رِن" فرانسه درگیر شد و به سمت آن‌ها گاز اشک آور پرتاب کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    0 0
    حالا ایران چندتا رسانه داره که در این جنگ رسانه ای از خودش دفاع کنه؟هیچ.یه بیست و سی داره که تو یک ربع یه خبر اونم به زبان فارسی نه فرانسوی.تازه همین چند دقیقه ۲۰۳۰ رو هم برنمیتابند و ازش میترسند و بهش حمله میکنن.
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    0 0
    احیانا 500 نفربه قتل رسیده ؟! وضعیت اینترنت چطوره؟!
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    0 0
    وای چه جنایتی!
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
      0 0
      دغوغ نگو مَشغِق!!! فغانسه، مهد آزادی هست و کسی اونجا ازین کاغا نمیکنه ، این فیلم چهاغ غاه ولیعصغ هست!!!!! غغغغغغغغغغغغغغغغغغ
  • علی افصحی IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    0 0
    چرا اعتراضات مردمی فرانسه به سرانجام نمی رسد؟ چون اعتراضات «حرفه ای »انجام می گیرد و اتحادیه‌ها هستند که اعتراضات را تحت کنترل خود دارند و اتحادیه ها هم طبیعی است محل چانه زنی با سازمان های امنیتی غرب وحشی و تحت اشراف آن ها باشد!اتحادیه ها صندوقدهایی دارند که برای هر اعتصابی نصف حقوق اعتصابگر را می دهند. نصف حقوق در برابر زندگی «بی قاعده عموم مردم نظام سرمایه داری»که زندگی شان« شبه و هاله ای ازندگی ابر ثروت اندوزان» است. یعنی ابر ثروت اندوز هم کنسرت ، سینما ، رستوران، بار ، ورزشگاه ، کنار دریا و...می رود کارگر هم می رود اما ابر ثروت اندوز از سود سرمایه اش مثلا به کنسرت می رود و کارگر یا کارمند از اصل سرمایه!اینجاست که سرمایه داری فریبش می گیرد کارگر توهم رفاه همسان با ثروت اندوز می کند در حالتی که رفاه کارگر کجا و ثروت اندوز کجا!! وقتی زندگی مردم عادی شبه زندگی ثروت اندوز شد این کارگر است که به سرعت دست از اعتصاب می کشد و رضایت می دهد به یک توافق شندر غازی! این نظام کنترل اعتراضات اجتماعی محصول پیش بینی مارکس زاده انگلیس خبیث! ، پدر فکری کمونیست هاست،یعنی از روزی که مارکس پیش بینی کرد که با توجه به ماهیت سرمایه داری و شکل گیری دو طبقه ثروت اندوز و صبقه ای که فقط توان کار دارد! به ناچار کارگران و مردم علیه سرمایه داری عصیان خواهند کرد به قول شهید شریعتی «سرمایه داری با این پیش بینی به سر عقل آمده»و آن ها در برابر اعتراضات کارگری و اجتماعی دست به ایجاد اتحادیه‌های متعدد کارگری و کارمندی زده و دیگر همه اعتراضات اجتماعی تحت کنترل نظام سرمایه تاری و طبقه ثروت اندوز قرار گرفت!جنبش وال استریت در آمریکا یک چنین جنبشی بود تمام مشخصه های یک جنبش مردمی را داشت اما مبنا و پایه نداشت چرا که آن هم تحت مدیریت اتحادیه ها و سندیکاها بودند.در واقع اعتراضات فرانسویان و کلا در غرب وحشی با این که معترضان صادقانه در خیابان حضور می یابند اما این جمعیت، تودهٔ بی شکل اندو اتحادیه هادر حصار صنفی مهار کرده اند به مانند بازی فوتبال که پس از ابراز هیجانات حتی ویرانگر! در نهایت همگی به قرارهای «بورژوازی»شان می رسند معترضی نیست که روز اعترض قید دانسینگ،رستوران، جشن تولد ، والنتاین و‌...را بزند! راه نتیجه بخشی اعتراضات در تغییر سبک زندگی غربیان است «ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم»
  • ققنوس IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    0 0
    ما با معرتضین فرانسوی ابراز هم دردی میکنیم و جنایت پلیس فرانسه در سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز مردم مظلوم فرانسه رو محکوم میکنیم.
  • IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    0 0
    باید مقوا اتش بزنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس